Zo raar.. lijkt wel of hij het steeds vaker doet. Dat deed hij eerder toch ook nooit?quote:Op maandag 17 april 2023 21:19 schreef Sociologica het volgende:
Tong volop uit mond
Secondenlang
Is echt wel een ding van opa
Ja vond het ook wel ff leukquote:Op maandag 17 april 2023 21:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nou dat was wel ff een lekker muziekje !
Drummen gaat ook goed
Zo is datquote:Op maandag 17 april 2023 21:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd als je dat zegt
Jeff heeft nog condooms overquote:Op maandag 17 april 2023 21:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die twee moeten gewoon sex hebben....
Zou jij dat aandurven met een Esther in de buurt ????quote:Op maandag 17 april 2023 21:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo raar.. lijkt wel of hij het steeds vaker doet. Dat deed hij eerder toch ook nooit?
Zo ziet het er wel uit jaquote:Op maandag 17 april 2023 21:27 schreef pingu66 het volgende:
En toch vi d ik dat het lijkt of JW met een klein meisje aan het rommelen is. En dan nietvalleen omdat Eunice zo klein is maar ook om haar gedrag. En daar kijkt JW op.
Ik dacht precies hetzelfde. En dan ook nog zijn Thaise vakanties erbij.quote:Op maandag 17 april 2023 21:27 schreef pingu66 het volgende:
En toch vi d ik dat het lijkt of JW met een klein meisje aan het rommelen is. En dan nietvalleen omdat Eunice zo klein is maar ook om haar gedrag. En daar kijkt JW op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |