Wat te denken van die borsthaartjesquote:Op maandag 17 april 2023 15:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, is het als een pleister dus een ruk eraan of voorzichtig eraf halen, wat lang duurt en ook pijnlijk is. Iemand hier zei al dat ze moeten weken, ben benieuwd hoe ze het gaan doen iig.
En de tepels.quote:Op maandag 17 april 2023 15:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat te denken van die borsthaartjes
Ik denk dat het ook bloedheet is in dat tape.quote:Op maandag 17 april 2023 15:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff heeft het zweet op zijn gezicht staan
Fritsie.quote:
quote:Op maandag 17 april 2023 15:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat te denken van die borsthaartjes
Ja maar zal wel goedgekeurd worden, hij probeert zijn voeten wel omhoog te houden maar is gewoon te laag.quote:
Ik weet het niet meer maar een dikke faal weer.quote:Op maandag 17 april 2023 15:11 schreef tonja het volgende:
Welke incompetente randdebielen deden Babs en Bern?
Jezus!quote:Op maandag 17 april 2023 15:12 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie enige gelijkenis....
Ik ook nietquote:Op maandag 17 april 2023 15:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie niks engs aan deze nagels trouwens.
Gebeurt toch niks mee.quote:Op maandag 17 april 2023 15:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer maar een dikke faal weer.
deze zijn het nietquote:Op maandag 17 april 2023 15:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie niks engs aan deze nagels trouwens.
Faal.quote:
Nou dat vind ik wel meevallen hoor, heb wel andere gezien daar.quote:Op maandag 17 april 2023 15:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze waren van Bern, werden net omschreven als afschuwelijk oid.
Bern en Jeff hebben blote voeten.quote:Op maandag 17 april 2023 15:14 schreef Chanel5 het volgende:
O, die van eric kunnen het niet zijn, heeft zijn schoenen aan maar die waren echt .....
en de extra rollen tape die ze gebruikt hebben moeten er nog afquote:
Ohja! Ben benieuwdquote:Op maandag 17 april 2023 15:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
en de extra rollen tape die ze gebruikt hebben moeten er nog af
Goed gedaan Moraima en JWquote:
Ze heeft prachtig geplaktquote:Op maandag 17 april 2023 15:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dan moeten we toch juichen als Mora faalt.
Kijken hoe lang het duurt voor JW Moraima de schuld geeft.quote:Op maandag 17 april 2023 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed gedaan Moraima en JW![]()
Hoe moeilijk kan het zijn.
Ach ik hoor al "tis wat het is".
nou....ze heeft niet alleen gekeken, maar Bern vastgeplakt.quote:Op maandag 17 april 2023 15:16 schreef Harry het volgende:
En weer is het Moraima die alleen maar keek, en uiteindelijk geen geld binnen brengt.
Volgend jaar hoofdrol in De Passionquote:Op maandag 17 april 2023 15:12 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie enige gelijkenis....
Verkeerd vastgeplakt.quote:Op maandag 17 april 2023 15:19 schreef Verida het volgende:
[..]
nou....ze heeft niet alleen gekeken, maar Bern vastgeplakt.
Dit is best een rare zin.quote:Op maandag 17 april 2023 15:18 schreef ChocoFan het volgende:
Mirthe met een zaag de tape bij Erik zijn hoofd aan het wegzagen.
echt hequote:Op maandag 17 april 2023 15:20 schreef ChocoFan het volgende:
Verf blijft ook op de deur zitten. Wat een kut tape.
Als ze haar best had gedaan had Bern boven de streep gehangenquote:Op maandag 17 april 2023 15:20 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft wel heel erg haar best gedaan![]()
snap ikquote:Op maandag 17 april 2023 15:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze haar best had gedaan had Bern boven de streep gehangen
Die is niet blij.quote:
Ja preciesquote:Op maandag 17 april 2023 15:21 schreef Verida het volgende:
[..]
snap ik
maar ze juichen toch altijd voor moira die toch altijd zegt dat ze wel haar best heeft gedaan
hahahaquote:
Er is iets niet goed met het geluid van dat filmpjequote:Op maandag 17 april 2023 15:22 schreef spapaars het volgende:
Paar F-words
https://streamable.com/qmh7di
Het is gewoon een kneus....nou, dan weet hij dat...quote:Op maandag 17 april 2023 15:24 schreef tonja het volgende:
Bern is not amused. Totaal begrijpelijk, hoe fucking moeilijk was dit nou![]()
en terecht hun hadden moeten zien dat bern te laag hing bij tapenquote:Op maandag 17 april 2023 15:18 schreef Silves het volgende:
Denk dat Moira weer de schuld krijgt van Jw en Bern..de strebers
Hij hing eerst goed en is gezakt, daar doe je niets aan. beetje kinderachtige reacties hier. Ze hebben het nog nagevraagdquote:
quote:Op maandag 17 april 2023 15:24 schreef Harry het volgende:
Moet Bern nu bijna huilen? Van een spelletje... ??
Nou inderdaad, één van de meest simpele opdrachten en dat kunnen ze niet eens.quote:Op maandag 17 april 2023 15:24 schreef tonja het volgende:
Hij ging gewoon te laag staan ...quote:Op maandag 17 april 2023 15:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon een kneus....nou, dan weet hij dat...
Ze hadden er rekening mee moeten houden dat iemand met Bern's postuur gaat zakken, hij begon al op de rode lijn, dat is dom, dan heb je geen enkele marge.quote:Op maandag 17 april 2023 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij hing eerst goed en is gezakt, daar doe je niets aan. beetje kinderachtige reacties hier. Ze hebben het nog nagevraagd
Tjiezus stel je ff aan Bernquote:Op maandag 17 april 2023 15:24 schreef Harry het volgende:
Moet Bern nu bijna huilen? Van een spelletje... ??
Boekhouder van de COS.quote:Op maandag 17 april 2023 15:26 schreef KinKiJan het volgende:
Voor elke geslaagde plakker kregen ze 75 euro.
Bern is gezakt, dus 5 plakkers x 75 = 375
Die frustratie is heel goed voor te stellen en ondertussen is al de rest blijquote:
Helemaal niet, nog niet bijnaquote:
Oke JWquote:Op maandag 17 april 2023 15:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Helemaal niet, nog niet bijna
Hij kan er zelf 0 aan doen, it is what it is..
Meer verdienen wordt het niet meer, groep wordt steeds kleiner en daar baseren ze het te winnen bedrag op.quote:
Laat dat nu net de bedoeling van het spel zijn dat je niet wegzakt.quote:Op maandag 17 april 2023 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij hing eerst goed en is gezakt, daar doe je niets aan. beetje kinderachtige reacties hier. Ze hebben het nog nagevraagd
Nee johquote:Op maandag 17 april 2023 15:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dan straks allemaal aan de lintworm![]()
Er komen ook nog stellingen aan te komen vandaagquote:Op maandag 17 april 2023 15:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha heeft niets gemerkt, en toch zien wij dat Bern zichzelf niet meer is en er een beetje doorheen zit
sasha ziet niet alles wat wij wel zien.quote:Op maandag 17 april 2023 15:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha heeft niets gemerkt, en toch zien wij dat Bern zichzelf niet meer is en er een beetje doorheen zit
Nog meer geld uit de pot....dat trekt hij niet.quote:Op maandag 17 april 2023 15:31 schreef Silves het volgende:
[..]
Er komen ook nog stellingen aan te komen vandaag![]()
Nee, Babet vroeg het aan Sasha, zij zag het ook en van je eigen vriend merk je dat niet? Hoeveel energie steek je dan in je relatie?quote:Op maandag 17 april 2023 15:32 schreef Verida het volgende:
[..]
sasha ziet niet alles wat wij wel zien.
Wanneer het bij een ander was gebeurd had JW weer een partij geklaagdquote:Op maandag 17 april 2023 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is wel heel lekker hoor !quote:Op maandag 17 april 2023 15:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac wil weer proteïne meuk. Eet gewoon gezond en stop met die troep
of ze kan hem gewoon niet uitstaanquote:Op maandag 17 april 2023 15:35 schreef Silves het volgende:
Volgens mij kan Mirthe Jw niet uitstaan...tegen Euni aan het sneren over Jw..is het haar karakter of is ze jaloers op de vriendschap van E&jw..
Klopt, ze heeft vaker gezegd dat ze hem niet mag, ook voor dat JW en Eunie zo close als nu zijnquote:Op maandag 17 april 2023 15:35 schreef Silves het volgende:
Volgens mij kan Mirthe Jw niet uitstaan...tegen Euni aan het sneren over Jw..is het haar karakter of is ze jaloers op de vriendschap van E&jw..
Wat heeft hij verloren?quote:Op maandag 17 april 2023 15:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij mag toch effe balen , niet leuk om te verliezen en hij er zelf niks aandoen
Oh okay.quote:Op maandag 17 april 2023 15:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
opdracht toch , hij hing met zijn voeten onder de rode streep
Bij Mora deden ze daar nooit moeilijk overquote:Op maandag 17 april 2023 15:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
opdracht toch , hij hing met zijn voeten onder de rode streep
Heeft vanmorgen wel steeds geholpenquote:Op maandag 17 april 2023 15:48 schreef Sestra666 het volgende:
bab doet weer niks. staat erbij en kijkt ernaar
Ze kan niet kokenquote:Op maandag 17 april 2023 15:48 schreef Sestra666 het volgende:
bab doet weer niks. staat erbij en kijkt ernaar
"want jij kan koken en ikke niet"quote:
Babette hing ook met haar schoenen op de rode lijn, dat is dan wel goedgekeurd?quote:Op maandag 17 april 2023 15:24 schreef tonja het volgende:
Dat duurt nog wel een tijdje voordat dat zuur is ....quote:
Je kunt die dikke rode lijn op verschillende manieren interpreteren maar erop is niet eroverquote:Op maandag 17 april 2023 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette hing ook met haar schoenen op de rode lijn, dat is dan wel goedgekeurd?
375quote:Op maandag 17 april 2023 15:53 schreef Puzzie het volgende:
Wie had er nou gewonnen dan? Of wie bleef het langste hangen ? Hoeveel hebben ze verdiend?
375quote:Op maandag 17 april 2023 15:53 schreef Puzzie het volgende:
Wie had er nou gewonnen dan? Of wie bleef het langste hangen ? Hoeveel hebben ze verdiend?
Sucadelapjes. Gaan ze toch zelf zuurvlees maken?quote:
Ik ben ook van het zelf maken, ik ken zuurvlees niet maar hachee nouquote:Op maandag 17 april 2023 15:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel een tijdje voordat dat zuur is ....
Ik dacht dat ze kant en klaar zouden kopen ... maar toch zelf een poging wagen
Ik schrijf ze niet voor nietsquote:Op maandag 17 april 2023 15:53 schreef Puzzie het volgende:
denk het wel, de appelstroop heb ik ook al gezien, tja Wendy hè...quote:Op maandag 17 april 2023 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sucadelapjes. Gaan ze toch zelf zuurvlees maken?
quote:Op maandag 17 april 2023 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sucadelapjes. Gaan ze toch zelf zuurvlees maken?
Geen bier?quote:Op maandag 17 april 2023 15:57 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Het is net allemaal de crockpot in gegaan. Met stroop en ontbijtkoek
In de crockpot moet het wel een uur of 6 garen ja.quote:Op maandag 17 april 2023 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
Het had al lang in die pot moeten zitten.
Goede keuze, want zelfgemaaktquote:Op maandag 17 april 2023 15:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
denk het wel, de appelstroop heb ik ook al gezien, tja Wendy hè...
quote:Op maandag 17 april 2023 15:57 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Het is net allemaal de crockpot in gegaan. Met stroop en ontbijtkoek
Dat post ik net.quote:Op maandag 17 april 2023 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede keuze, want zelfgemaakt![]()
Maar dit is niet met een paar uurtjes klaar.
Of je zet hem op de snelkookfunctie ( kan bij mij wel)quote:Op maandag 17 april 2023 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de crockpot moet het wel een uur of 6 garen ja.
Heb ik niet gezien maar kan ook wel zonder.quote:
Oja stoofvlees doe je bier.quote:Op maandag 17 april 2023 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In zuurvlees hoort geen bier, wel azijn
Ga jij me nou even de les lezen?quote:Op maandag 17 april 2023 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In zuurvlees hoort geen bier, wel azijn
Bij mij ligt het nog wel eens aan de kwaliteit van het rundvlees, soms met 2 uur dat ik denk ....nou dat vlees heeft niet lang meer nodig maar gemiddeld een uur of 4 toch wel nodig voor hachee.quote:Op maandag 17 april 2023 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede keuze, want zelfgemaakt![]()
Maar dit is niet met een paar uurtjes klaar.
Meer een snelkookpan dus??? want anders zie ik de meerwaarde er niet van daar.quote:Op maandag 17 april 2023 16:02 schreef Sestra666 het volgende:
volgens mij is dit in een uur klaar, ik heb ook zo een, is geen slowcooker, maar een express
Sas is alleen bezig met Sasquote:Op maandag 17 april 2023 15:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
onder drukquote:Op maandag 17 april 2023 16:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Meer een snelkookpan dus??? want anders zie ik de meerwaarde er niet van daar.
Is kenzi al meer geld wezen eisen voor haar evenement ?quote:
Dan zal het idd niet zo lang duren voordat het vlees gaar is en begrijp ik de keuze voor zo;n pan daar. Ook zie ik ze veel kip erin doen en dan pulled chicken maken, lekker snel gaar dus.quote:Op maandag 17 april 2023 16:05 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
onder druk![]()
jw weer aan t tafeltennissen . nu met z'n blouse half open
je papillen zitten in je tong en je hersenen registreren hetquote:Op maandag 17 april 2023 16:08 schreef schizolientje het volgende:
je smaakpapillen zitten in je hersenen volgens Babette. Die moet opnieuw naar school
het eerste recept wat ik tegenkom is zonder bier maar met azijnquote:Op maandag 17 april 2023 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga jij me nou even de les lezen?
[ afbeelding ]
Kenzy is moe,je weet toch?quote:Op maandag 17 april 2023 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is kenzi al meer geld wezen eisen voor haar evenement ?
Ze had ook liever willen hangen dan tape plakken. Dodelijk vermoeiend, zo'n jonge griet en altijd moequote:
Ja, want in de kant en klare zat maar 48% vlees zei Wendyquote:Op maandag 17 april 2023 15:43 schreef engine het volgende:
Ik zag wel lappen vlees in de pan liggen. Gaan ze het toch zelf maken?
quote:Op maandag 17 april 2023 16:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik zal er vast heel blij mee zijn
Op een bepaalde manier gaan je hersenen er wel op achteruit als je daar eenmaal zit want je bent qua infostroom erg beperktquote:Op maandag 17 april 2023 16:11 schreef Chanel5 het volgende:
hahaha gaat ze weer weet je, je smaakpapillen zitten in je hersenen tegen Sas, ik vraag mij af tegen hoeveel mensen ze dit nog kan zeggen voordat iemand haar tegenspreekt.
Meer sju/saus dan vlees en dat kun je verwachten van kant en klaar.quote:Op maandag 17 april 2023 16:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja, want in de kant en klare zat maar 48% vlees zei Wendy
Eunice lacht zo vaak fake dat ze vast en zeker ook orgasmes faketquote:Op maandag 17 april 2023 16:24 schreef Puzzie het volgende:
Geen kaart streams maar hele dagen moppentappen met JW(zijn grappen&grollen boekje)
quote:Op maandag 17 april 2023 16:31 schreef xsaskiax het volgende:
JW klaagt, en klaagt, en klaagt.... is het niet over zijn schouder, dan is het over zijn rug of over zijn been...... eigenlijk raar dat hij met biljarten (waar je voorover gebukt met spanning op je benen staat en waar je een keu toch ook op bepaalde manieren vast moet houden) er helemaal geen last van schijnt te hebben.......
joepiequote:Op maandag 17 april 2023 16:31 schreef Puzzie het volgende:
Aahh moppen lezen
[ afbeelding ]
En als JW een leuke tegenkomt vertelt hij hem
Omdat er camera's meekijken durft Eunice niet verder te gaanquote:
vind eunice echt een teasterquote:Op maandag 17 april 2023 16:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat er camera's meekijken durft Eunice niet verder te gaan
Eunie is echt wel een teaser , en JW kickt daar wel op, hij is ook een teaserquote:
omdat ze 'een naam' zou krijgen... nou met het gedrag dat ze daar vertoont krijg je volgens mij een negatievere naam !quote:Op maandag 17 april 2023 16:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat er camera's meekijken durft Eunice niet verder te gaan
Vertrouw die vrouw voor geen meter en erop bouwen kun je al helemaal nietquote:
JW houdt van 'spelletjes' he.... (zei hij ooit zelf -tig keer).... en JW heeft ALLES meegemaakt he, vergeet dat vooral niet (en mocht iemand het vergeten zijn, dan herhaalt hij het nog wel 150 keer)...quote:Op maandag 17 april 2023 16:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eunie is echt wel een teaser , en JW kickt daar wel op, hij is ook een teaser
Gelukkig weet opa genoeg van de kippetjes en hoe het leven in elkaar zitquote:
Als je daar (!) zit krijg je sowieso 'een naam' want ze kunnen knippen en plakken wat ze willenquote:Op maandag 17 april 2023 16:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
omdat ze 'een naam' zou krijgen... nou met het gedrag dat ze daar vertoont krijg je volgens mij een negatievere naam !
Teasen, aantrekken/afstoten, plakken aan jan en alleman (het liefste met Mirthe, maar van andere vrouwen is ze ook niet vies), die vreselijk aanstellerige lach, het faken van verlegen zijn en ga zo nog maar even door
Alles al meegemaakt.quote:Op maandag 17 april 2023 16:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig weet opa genoeg van de kippetjes en hoe het leven in elkaar zit
Zij lijkt me een type (aanname van mijn kant dus) dat een vent opgeilt als ze hem nodig heeft/gebruiken kan, maar zodra ze iemand ziet waar meer te 'halen' is, laat ze de vorige vallen als een baksteenquote:Op maandag 17 april 2023 16:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vertrouw die vrouw voor geen meter en erop bouwen kun je al helemaal niet
Terwijl je het leest hoor je het hem gewoon zeggenquote:Op maandag 17 april 2023 16:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig weet opa genoeg van de kippetjes en hoe het leven in elkaar zit
quote:Op maandag 17 april 2023 16:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl je het leest hoor je het hem gewoon zeggen
Ach volgens mij is het bij haar allemaal fake en interesseert het haar geen donder..... maar het klinkt wel leuk en makkelijk, want zou houd je net de afstand waarbij je alle kanten nog op kuntquote:Op maandag 17 april 2023 16:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je daar (!) zit krijg je sowieso 'een naam' want ze kunnen knippen en plakken wat ze willen
Adriana.quote:Op maandag 17 april 2023 16:40 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice heeft een zus, die valt op oudere mannen. Ze denkt dat die nu jaloers op haar is en in plaats van haar nu daar zou willen zitten. Die had al lang van alles met JW gedaan zegt ze
Grappig dat Eunie dat zegt terwijl ze met een ruim 20 jaar oudere man zit te flirtenquote:Op maandag 17 april 2023 16:40 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice heeft een zus, die valt op oudere mannen. Ze denkt dat die nu jaloers op haar is en in plaats van haar nu daar zou willen zitten. Die had al lang van alles met JW gedaan zegt ze
quote:Op maandag 17 april 2023 16:24 schreef Puzzie het volgende:
Geen kaart streams maar hele dagen moppentappen met JW(zijn grappen&grollen boekje)
Alles staat bij de streamverslagenquote:Op maandag 17 april 2023 16:05 schreef HappyCharly het volgende:
Thanks voor de mention @:Greysbones
Maar is de eli een proef v geld geworden?
Mijn zoon had toen hij klein was een 'moppenboekje', als je het een kind hoort voorlezen is het leuk, maar een vent van in de 60 vind ik triest.... sorryquote:Op maandag 17 april 2023 16:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook niet![]()
![]()
Sowieso moppen uit een boek voorlezen
quote:Op maandag 17 april 2023 16:47 schreef Puzzie het volgende:
Eunie boeken over psychologie en management ,meditatie en de innerlijke mens
JW een moppenboekje
Ze verdienen elkaar
Ja nee precies met kinderen snap ik datquote:Op maandag 17 april 2023 16:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mijn zoon had toen hij klein was een 'moppenboekje', als je het een kind hoort voorlezen is het leuk, maar een vent van in de 60 vind ik triest.... sorry
wrm moet ze naar achterquote:Op maandag 17 april 2023 16:43 schreef engine het volgende:
Zoë is benieuwd of ze naar achter wordt gehaald.
quote:Op maandag 17 april 2023 16:48 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe aan het raaskallen over Isaac: "Waarom kiest hij een meisje van 22? "
Gemistquote:Op maandag 17 april 2023 16:48 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe aan het raaskallen over Isaac: "Waarom kiest hij een meisje van 22? "
Toen kregen we een audio lock.quote:
Om de nagellakquote:Op maandag 17 april 2023 16:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe vindt Jeff de vrouwelijkste man van allemaal in de loods
KOmt denk ik door de nagellakquote:Op maandag 17 april 2023 16:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe vindt Jeff de vrouwelijkste man van allemaal in de loods
Nou over een vrouwelijke man gesproken, ik vindt Bern heel veel vrouwelijke trekjes hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |