Na tien jaar nog steeds een kneusje zo te zien. Sommige dingen veranderen nooit.quote:Op maandag 17 april 2023 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hij echt terug? Is hij nog altijd super stoer met een vaste kliek die op alles een lachsmiley plaatst alsof het echt leuk is?
Bedankt voor de bevestiging.quote:Op maandag 17 april 2023 18:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Na tien jaar nog steeds een kneusje zo te zien. Sommige dingen veranderen nooit.
Dat is niet helemaal een goede weergave hoe dingen gingen, maar oke. Ik kan niet zeggen dat ik verbaasd ben.quote:Op maandag 17 april 2023 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hij postte hier gisteren een popie-jopie aankondiging dat hij terug is. (Daar reageerde niemand op)
Hoi Stijn! Zeg dat wel.quote:
Hoe weet je dat, dacht je zo vaak aan ons dat je het opzocht? Erg lief.quote:Op maandag 17 april 2023 18:04 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal een goede weergave hoe dingen gingen, maar oke. Ik kan niet zeggen dat ik verbaasd ben.
Dat hier een jaar of acht nadat gasten als kapiteintje en ik gestopt zijn met posten, nog vrijwel wekelijks over ons gesproken wordt... Het is allemaal vrij verdrietig, vind je ook niet?
Je naam is in jaren buiten wat anekdotes van @Caland nauwelijks genoemd totdat ik verkeerd dacht dat @Bezsen een account was van jou, en vrijwel gelijk ben je weer echt terug (lol)quote:Op maandag 17 april 2023 18:04 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal een goede weergave hoe dingen gingen, maar oke. Ik kan niet zeggen dat ik verbaasd ben.
Dat hier een jaar of acht nadat gasten als kapiteintje en ik gestopt zijn met posten, nog vrijwel wekelijks over ons gesproken wordt... Het is allemaal vrij verdrietig, vind je ook niet?
Ik heb tegenwoordig ook niet al teveel tijd om te posten, dus zo vaak zullen we elkaar niet treffen haha.quote:Op maandag 17 april 2023 18:04 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hoi Stijn! Zeg dat wel.
Met het vijandige onveranderde kinderachtige klimaat hier denk ik dat het wel eens van korte duur kan worden overigens.
Is Kapi al door z'n boodschappen heen?quote:Op maandag 17 april 2023 18:04 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Lekker man. Heb je je jetpack nog ?quote:Op maandag 17 april 2023 18:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Na tien jaar nog steeds een kneusje zo te zien. Sommige dingen veranderen nooit.
Heel kort geleden zag ik een kort stukje op tv over iemand die de KNVB had benaderd over hun beveiliging, maar dat vonden ze toen allemaal maar onzin, ik ben vergeten wie dit was.quote:
Insomnia.quote:Op maandag 17 april 2023 18:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik hou de tijd niet bij, welke alias is dit?
Waren toch altijd wel leuke dialoogjes:quote:Op maandag 17 april 2023 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hij echt terug? Is hij nog altijd super stoer met een vaste kliek die op alles een lachsmiley plaatst alsof het echt leuk is?
Doe eens.quote:Op maandag 17 april 2023 18:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waren toch altijd wel leuke dialoogjes:
hmf: Ik heb zojuist een boterham gegeten.
kapiteintje: hahaha
En zo kan ik er nog wel twintig uit mijn mouw schudden.
Laat maar weer.quote:Op maandag 17 april 2023 18:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
4,95 per stuk, vooraf betalen.
Ik kijk rtl boulevard en heb het vermoeden dat Duncan Lawrence homoseksueel is.quote:Op maandag 17 april 2023 18:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
4,95 per stuk, vooraf betalen.
Dat vermoeden heb ik ook bij die knakker (die niet kan zingen) die hij naar het songfestival heeft gestuurd.quote:Op maandag 17 april 2023 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk rtl boulevard en heb het vermoeden dat Duncan Lawrence homoseksueel is.
Lijkt mij sterk op een macho festijn als het songfestival.quote:Op maandag 17 april 2023 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook bij die knakker (die niet kan zingen) die hij naar het songfestival heeft gestuurd.
Wat had hij eigenlijk te vertellen over die act van hem?quote:Op maandag 17 april 2023 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk op een macho festijn als het songfestival.
Ik sta ook op punt iets door m'n holletje te duwen, maar dan andersom.quote:Op maandag 17 april 2023 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk rtl boulevard en heb het vermoeden dat Duncan Lawrence homoseksueel is.
Werkelijk de pakweg tien keer dat ik fok bezoek in een jaar als lezer en de slowchat open, was er een 50% kans dat we genoemd worden. Zegt genoeg denk ik.quote:Op maandag 17 april 2023 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, dacht je zo vaak aan ons dat je het opzocht? Erg lief.
Jazeker. Met witte bonen erop.quote:Op maandag 17 april 2023 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je naam is in jaren buiten wat anekdotes van @:caland nauwelijks genoemd totdat ik verkeerd dacht dat @:bezsen een account was van jou, en vrijwel gelijk ben je weer echt terug (lol)
Over de anekdotes van Caland gesproken, heb je echt een keer in Schotland een Engels ontbijtpizza besteld?
Geen idee wie jij bent, maar fijn om te zien dat we een blijvende indruk gemaakt hebben.quote:Op maandag 17 april 2023 18:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waren toch altijd wel leuke dialoogjes:
hmf: Ik heb zojuist een boterham gegeten.
kapiteintje: hahaha
En zo kan ik er nog wel twintig uit mijn mouw schudden.
Hahahahahahahahaquote:Op maandag 17 april 2023 18:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Werkelijk de pakweg tien keer dat ik fok bezoek in een jaar als lezer en de slowchat open, was er een 50% kans dat we genoemd worden. Zegt genoeg denk ik.
Dit is echt walgelijk.quote:
Ik ben gewoon een haatdragend persoonquote:Op maandag 17 april 2023 19:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is echt walgelijk.
Verder merk ik enige wrijving tussen @:littlerabbit en jij, dat vind ik zonde kan ik iets doen om de lucht te klaren? Jullie ageren allebei best wel hard tegen pietjetijd misschien is dat iets waar jullie een band over kunnen vormen.
Met dat duo ben ik bang dat we al met 2-0 achterstaan bij onze jaarlijkse uitwedstrijd bij ESF.quote:Op maandag 17 april 2023 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook bij die knakker (die niet kan zingen) die hij naar het songfestival heeft gestuurd.
Zoveel woede in zo'n klein konijntje.quote:Op maandag 17 april 2023 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een haatdragend persoon
quote:Op maandag 17 april 2023 18:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Werkelijk de pakweg tien keer dat ik fok bezoek in een jaar als lezer en de slowchat open, was er een 50% kans dat we genoemd worden. Zegt genoeg denk ik.
Ik denk dat ik dankzij dit duo zelfs ga kijken, dat wordt wel lachen.quote:Op maandag 17 april 2023 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met dat duo ben ik bang dat we al met 2-0 achterstaan bij onze jaarlijkse uitwedstrijd bij ESF.
Ik hoop je te zien in het ESF topic!quote:Op maandag 17 april 2023 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dankzij dit duo zelfs ga kijken, dat wordt wel lachen.
quote:Bewoners vinden slapende wolf in achtertuin Doetinchem
Silvia de Wolf-De Wolff was haar hond aan het uitlaten toen ze oog in oog kwam te staan met een wolf. "In eerste instantie dacht ik dat het een herder was", vertelt ze aan Omroep Gelderland. "Maar toen keek het dier me aan en wist ik: 'dit is een wolf'." Ze ging terug naar huis en belde de poltie
quote:Op maandag 17 april 2023 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk post @:caland dan ook gezellig mee
🧐quote:
Hij ruimde gewoon wat glas op, wat dacht jij dan?quote:
Ik hoop dat je stikt in een mandarijntje.quote:Op maandag 17 april 2023 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk post @:caland dan ook gezellig mee
Heb je alweer een ban?quote:Op maandag 17 april 2023 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat je stikt in een mandarijntje.
Al best wat jaren voor dat subforumquote:
Jammer, het is altijd erg gezellig!quote:Op maandag 17 april 2023 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Al best wat jaren voor dat subforum
Mensen met een vreemde motoriek hebben blijkbaar geen humor
Higler?quote:Op maandag 17 april 2023 20:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Streng doch rechtvaardig.
Weet je wie dat ook was?
quote:Op maandag 17 april 2023 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Sked een heel andere fijne aanpak heeft. Je zou het eens moeten proberen!quote:Op maandag 17 april 2023 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Sked beantwoordt mails binnen 1 werkdag.quote:Op maandag 17 april 2023 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Sked een heel andere fijne aanpak heeft. Je zou het eens moeten proberen!
Jij bent de Roman uit Succession. Dat is voor mensen die het ESF héél serieus nemen echt niet te doen.quote:Op maandag 17 april 2023 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Kokend heet zelfs.quote:Op maandag 17 april 2023 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer, het is altijd erg gezellig!
Zoekt op HMF, maar negeert alle andere zoektermen.quote:Op maandag 17 april 2023 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niets voor HMF om een loopje met de waarheid te nemen.
Deze grafiek klopt dus niet
RapperSjors, zanger_rinus.quote:Op maandag 17 april 2023 20:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zoekt op HMF, maar negeert alle andere zoektermen.
Helpmefok
Houdmaarfeesten
God
Ik ben geen dikke geestelijk beperkte smous. Dus, neuh.quote:Op maandag 17 april 2023 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Peter_Beense is treffender hoor.
Leef jij nogquote:Op maandag 17 april 2023 21:24 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik ben geen dikke geestelijk beperkte smous. Dus, neuh.
Nog steeds druk met dit forumpje? Jij zit hier toch al die jaren nog steeds, of heb ik het verkeerd?quote:Op maandag 17 april 2023 21:39 schreef Tjacka het volgende:
Dat je na al die jaren nog steeds druk kan zijn met dit forumpje. hmf is ook de minste user. Beter gewoon JanCeesGOD terug
en Knut en Doublepain!quote:Op maandag 17 april 2023 21:39 schreef Tjacka het volgende:
Dat je na al die jaren nog steeds druk kan zijn met dit forumpje. hmf is ook de minste user. Beter gewoon JanCeesGOD terug
ja kloptquote:Op maandag 17 april 2023 21:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nog steeds druk met dit forumpje? Jij zit hier toch al die jaren nog steeds, of heb ik het verkeerd?
Zeker, hij heeft een lange weg afgelegd sinds de buurtgeit.quote:
En het 5-letter woord?quote:Op maandag 17 april 2023 22:04 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 463 4/6
⬜⬜⬜⬜⬜🟨
🟨🟨⬜⬜🟩🟩
⬜🟩🟨🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Geil wijf.quote:
Wel kantje boord hoor... Kan beterquote:Op dinsdag 18 april 2023 07:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 668 5/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨🟨⬛
🟨⬛🟨⬛⬛
🟨⬛⬛🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 464 6/6
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
⬛🟨🟨🟨⬛⬛
🟨🟨🟨⬛⬛🟨
⬛⬛🟩🟩⬛⬛
⬛⬛🟩🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:Speedfight @:vrijgevochten
Wat is dit nouquote:Op dinsdag 18 april 2023 07:49 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Wel kantje boord hoor... Kan beter
Woordle 668 4/6
⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜⬜⬜🟨
🟨🟩⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Oke behalve deze dan maar wtf
Woordle6 464 X/6
🟨🟨⬜⬜⬜⬜
⬜🟨🟨🟨⬜⬜
⬜🟨🟨🟨🟨🟨
🟨⬜🟨🟩⬜🟨
⬜🟨⬜🟩🟩⬜
⬜⬜🟩🟩🟩🟩
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het wel overdreven die haat richting koffie wit eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 18 april 2023 08:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Drink dan gewoon helemaal geen koffie
Precies, er gaat niks boven een lekker bakkie wit!quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vind het wel overdreven die haat richting koffie wit eerlijk gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |