Ja dat telt dus niet.quote:Op zondag 16 april 2023 14:50 schreef ChocoFan het volgende:
Sas gaat die bal dadelijk keihard in Bern zijn gezicht laten landen.
Goed geraden.quote:
quote:
Wat een geschreeuwquote:
quote:
Het is toch niet leukquote:
Nog geen 15 min en het is al weer klaarquote:Op zondag 16 april 2023 14:59 schreef xsaskiax het volgende:
Leuk om weer (net zoals gisteren) de complete chaos en het fanatisme te zien!
Ze hebben er allemaal plezier in, schreeuwen allemaal om boven de anderen uit te komen en iedereen doet ook echt mee![]()
Om eerlijk te zijn faalde het materiaal.quote:Op zondag 16 april 2023 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog geen 15 min en het is al weer klaar
Wendy had er toch al niet veel zin meer inquote:Op zondag 16 april 2023 15:11 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn faalde het materiaal.
Ze hebben echt lol gehad. Die 2 doen het leuk,quote:
Kan Isaac het overnemenquote:Op zondag 16 april 2023 15:15 schreef engine het volgende:
Jeff: "Ik durf niet eens meer naar huis te gaan. Bang dat u niks gaat doen meer"
Die heeft hij niet aangevraagd want dat kan niet in het weekend.quote:Op zondag 16 april 2023 15:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze hebben echt lol gehad. Die 2 doen het leuk,
Heeft Jeff zijn 24 uur ingetrokken?
Niet aangevraagd, dat kan niet in het weekend.quote:Op zondag 16 april 2023 15:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze hebben echt lol gehad. Die 2 doen het leuk,
Heeft Jeff zijn 24 uur ingetrokken?
Of Kenziquote:
Kenzi gaat haar niet van de stoel krijgen denk ikquote:
Volgens mij moest Eunice dat bordje juist van Moraima aantikken, toch?quote:Op zondag 16 april 2023 15:17 schreef xsaskiax het volgende:
Het idee alleen al, Eunice die zich ineens geroepen voelt om ook mee te lopen, krijgt van Moraima tot in de details te horen wat ze allemaal moet doen (rondje draaien in de hoek, bordje van KimD aantikken, bochtje rennen)
Ja dat klopt, Moraima liet haar zien dat ze het bordje van Kim aan moest tikkenquote:Op zondag 16 april 2023 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij moest Eunice dat bordje juist van Moraima aantikken, toch?
Ik begreep je verkeerdquote:Op zondag 16 april 2023 15:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja dat klopt, Moraima liet haar zien dat ze het bordje van Kim aan moest tikken
aardbeien of vanilje?quote:Op zondag 16 april 2023 15:26 schreef engine het volgende:
Het lijkt mij tijd voor een snackie bij de film
Niet, dus eigenijk zou de COS dicht kunnen zolang de film duurtquote:
Ho evenquote:Op zondag 16 april 2023 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet, dus eigenijk zou de COS dicht kunnen zolang de film duurt
Goede reden, de COS blijft bij nader inzien toch open.quote:Op zondag 16 april 2023 15:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ho even![]()
Ik wil graag melden als iemand in slaap valt.
Het is jammer dat ze de lampen uit hebben gezet.quote:Op zondag 16 april 2023 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede reden, de COS blijft bij ander inzien toch open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zondag 16 april 2023 15:51 schreef engine het volgende:
[..]
Het is jammer dat ze de lampen uit hebben gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan daarna beweren dat ze moe is
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Mr Pink.quote:
Wie maakt ze?quote:
Ice denk ik.quote:
Kan ie dat ook alquote:
Fuck!.... nu je het zegt, viel me eerst niet opquote:Op zondag 16 april 2023 15:58 schreef xsaskiax het volgende:
Jemig, het komt waarschijnlijk omdat er geen beeld te zien is, maar wat wordt er ontiegelijk vaak 'fuck' gezegd in die film.... (anders natuurlijk ook, maar het lijkt nu extra op te vallen)
Niet meer pissed? Bern moet vaker mond open trekken. Nu ziet ze dat hij het echt wel kan en zijzelf moet indammen.quote:
quote:Op zondag 16 april 2023 15:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Fuck!.... nu je het zegt, viel me eerst niet opFuck!
Staat op 24 in de films waar het vaakste "Fuck"wordt gezegd.269 keer.quote:Op zondag 16 april 2023 15:58 schreef xsaskiax het volgende:
Jemig, het komt waarschijnlijk omdat er geen beeld te zien is, maar wat wordt er ontiegelijk vaak 'fuck' gezegd in die film.... (anders natuurlijk ook, maar het lijkt nu extra op te vallen)
Jij weet ook alles hequote:Op zondag 16 april 2023 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat op 24 in de films waar het vaakste "Fuck"wordt gezegd.269 keer.
The wolf of Wallstreet staat op 1.
Mooi dit.quote:
quote:
Meer smaakbeleving?quote:Op zondag 16 april 2023 16:32 schreef pingu66 het volgende:
Hoezo moeten er ijkpunten in de milkshake?
Dat moet je Chef Isaac vragen.quote:Op zondag 16 april 2023 16:32 schreef pingu66 het volgende:
Hoezo moeten er ijsklontjes in de milkshake?
Een klein scheurtje zei hij vanmiddagquote:Op zondag 16 april 2023 16:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die heeft echt geen scheur in zijn hamstring.
Om je te beScheurenquote:Op zondag 16 april 2023 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een klein scheurtje zei hij vanmiddag
Inderdaad, een beetje Amerikaans georiënteerd.quote:Op zondag 16 april 2023 16:29 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja wel leuk dat ze beetje film snacks bedacht hebben.
Ze hadden vandaag ook eetdag kunnen noemenquote:Op zondag 16 april 2023 16:37 schreef Dotteke het volgende:
Er is goed aan de inwendige mens gedacht zo te zien krijgen ze nu een milkshake die Isaac aan het maken is
Ik weet niet wat ze al gehad hebben, maar er stonden ook nog hamburgers en nacho's op het menuquote:Op zondag 16 april 2023 16:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hadden vandaag ook eetdag kunnen noemen
De hamburgers en nacho's komen denk ik nogquote:Op zondag 16 april 2023 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze al gehad hebben, maar er stonden ook nog hamburgers en nacho's op het menu
Dagen geen fatsoenlijk eten en hoppa kijk vandaag eensquote:Op zondag 16 april 2023 16:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hadden vandaag ook eetdag kunnen noemen
Heel vrolijk ontbijt vanmorgen, wafels met fruit. banaan en bosvruchten.quote:Op zondag 16 april 2023 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze al gehad hebben, maar er stonden ook nog hamburgers en nacho's op het menu
Leuk thema!quote:Op zondag 16 april 2023 16:39 schreef engine het volgende:
[..]
De hamburgers en nacho's komen denk ik nogMaar ze hebben ontbeten met wafels, fruit en popcorn. Daarna hadden ze quesidillas en nu dus een milkshake
Ze hebben een dubbele ware met fruit gehad en vanmiddag iets met rul gehaktquote:Op zondag 16 april 2023 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Allemaal van Kenzi haar budget afgehaaldquote:Op zondag 16 april 2023 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dagen geen fatsoenlijk eten en hoppa kijk vandaag eens
Leuk! Ik zat erbij toen ze de er plannen voor maakten, maar wist op een gegeven moment niet meer wat er allemaal wel en niet te eten kwam.quote:Op zondag 16 april 2023 16:40 schreef Verida het volgende:
H
[..]
Heel vrolijk ontbijt vanmorgen, wafels met fruit. banaan en bosvruchten.
Quesadillas?quote:Op zondag 16 april 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben een dubbele ware met fruit gehad en vanmiddag iets met rul gehakt
Het zag er erg leuk uit, staan vast nog wel wat caps in de Cos.quote:Op zondag 16 april 2023 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Ik zat erbij toen ze de er plannen voor maakten, maar wist op een gegeven moment niet meer wat er allemaal wel en niet te eten kwam.
Ziet er inderdaad prima uitquote:Op zondag 16 april 2023 16:42 schreef Verida het volgende:
Het zag er erg leuk uit, staan vast nog wel wat caps in de Cos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.saaie dag![]()
Gaan we trefballen?quote:
Hamburgers eten geloof ikquote:
2quote:
En maar klagen dat ze geen geld hebbenquote:Op zondag 16 april 2023 17:27 schreef engine het volgende:
Morgenmiddag tosti met brie en honing![]()
Best leuk bedacht van Babbel.
mss heeft bep dat betaald van haar geldquote:Op zondag 16 april 2023 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En maar klagen dat ze geen geld hebben
Dat zou kunnen geen idee.quote:Op zondag 16 april 2023 17:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
mss heeft bep dat betaald van haar geld
Wordtweer een gezellige streamavondquote:
Ja dit is niet echt een succes voor de streamers. Het kijken van het maken van hapjes maakt het nog een beetje leuk.quote:
Zijn er echt mensen die de hele dag naar de film streams kijkenquote:Op zondag 16 april 2023 17:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dit is niet echt een succes voor de streamers. Het kijken van het maken van hapjes maakt het nog een beetje leuk.
jaquote:Op zondag 16 april 2023 17:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die de hele dag naar de film streams kijken
Multitaskenquote:Op zondag 16 april 2023 17:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die de hele dag naar de film streams kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 april 2023 17:46 schreef Flow3r het volgende:
sukkels
Nou ja zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Voor Moraima.quote:
Als ze in de keuken staat om voor hem eten te maken is het geen probleem, nare ventquote:Op zondag 16 april 2023 17:58 schreef Flow3r het volgende:
Het is asociaal dat iedereen hier zit te wachten en je gaat gewoon een sigaret roken
[ afbeelding ]
Wat een nare zeiknekquote:Op zondag 16 april 2023 17:58 schreef Flow3r het volgende:
Het is asociaal dat iedereen hier zit te wachten en je gaat gewoon een sigaret roken
[ afbeelding ]
Wij noemden het vroeger douane spelquote:Op zondag 16 april 2023 17:59 schreef Flow3r het volgende:
Ze gaan De Verraders spelen ?
[ afbeelding ]
Was op kamp , en meestal ga je op kamp als je twaalf bentquote:Op zondag 16 april 2023 18:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
geen idee , ik heb het nooit gespeeld
haat spelletjes![]()
Bern is leraar hè, die houdt van die puberale spelletjesquote:Op zondag 16 april 2023 18:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Was op kamp , en meestal ga je op kamp als je twaalf bent
Bern organiseert wel veel voor de groep.quote:Op zondag 16 april 2023 18:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bern is leraar hè, die houdt van die puberale spelletjes
quote:Op zondag 16 april 2023 18:04 schreef pingu66 het volgende:
Maanden lang apart van de groep op de bank zitten eten en alleen maar commentaar leveren dat is associaal.
Weg met Zoëquote:
quote:Op zondag 16 april 2023 18:11 schreef Sestra666 het volgende:
stop die keu waar de zon niet schijnt, eikel
Geen zin denk ik.quote:Op zondag 16 april 2023 18:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
Heeft Jeffrey ook niemand ? Die is aan het darten
Tijd voor tafeltennis.quote:
Die bitch is een snitchquote:Op zondag 16 april 2023 18:14 schreef Puzzie het volgende:
Marciano : Zoe is ook een snitch
[ afbeelding ]
Ze hebben kantenklare meuk gekocht en warmen die op in de crockpotquote:
quote:Op zondag 16 april 2023 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben kantenklare meuk gekocht en warmen die op in de crockpot![]()
Tja das een stuk goedkoperquote:Op zondag 16 april 2023 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liever iets minder op mijn boord, dan die kant en klare meukquote:Op zondag 16 april 2023 18:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Haken deed Esther ook altijd.
[..]
Tja das een stuk goedkoper
quote:Op zondag 16 april 2023 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:
Esther, je weet wel, zij die afstand zou nemen van JW, maar wat niet helemaal lukte.quote:
quote:Op zondag 16 april 2023 18:23 schreef spapaars het volgende:
En, hebben ze al gestemd over die zwembad?
Ow wij vinden het niet leukquote:Op zondag 16 april 2023 18:23 schreef Sestra666 het volgende:
als jullie t leuk vinden, een tweede rondeeeeeeeeeee
Ik zat erbij toen ze het besteldenquote:Op zondag 16 april 2023 18:22 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Babbel zei nog wel dat het 24 uur van te voren in de marinade moest ofzoiets. Dit kan echt niet.
quote:Op donderdag 13 april 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Babette en Wendy willen zuurvlees eten, dus gaan kantenklaar bestellen en dat in de crockpot gooien![]()
Is waarschijnlijk wel goedkoper als zelf maken maar heel erg zonde. Zoveel beter als je het zelf maakt.quote:Op zondag 16 april 2023 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat erbij toen ze het bestelden
Deisyy in JAA / [JAA COS #1525] Mega Wendy ingelijst
Ik heb weinig stream aan gehad vandaag. `lees hier wel als de film weer is afgelopen dan zet k ze wel aanquote:Op zondag 16 april 2023 17:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dit is niet echt een succes voor de streamers. Het kijken van het maken van hapjes maakt het nog een beetje leuk.
JW is not my cup of tea Het is een ongelofelijke onbeschofte horkquote:Op zondag 16 april 2023 18:20 schreef KinKiJan het volgende:
JW is boos op Wendy en Babs..
Filmpje: https://streamable.com/vhknjm
Ik heb de marathon van Rotterdam gezien. De amstel gold race. Twee voetbalwedstrijden en een paar uur gegamed. En ook nog de streams in de gaten gehoudenquote:Op zondag 16 april 2023 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb weinig stream aan gehad vandaag. `lees hier wel als de film weer is afgelopen dan zet k ze wel aan
7,99 voor een kilo kant en klaar zuurvlees tegenover 7,49 tegenover een pond rundlveesquote:Op zondag 16 april 2023 18:26 schreef engine het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk wel goedkoper als zelf maken maar heel erg zonde. Zoveel beter als je het zelf maakt.
Ze wilden het in de crockpot opwarmen om net te doen alsofquote:Op zondag 16 april 2023 18:27 schreef engine het volgende:
En als je kant en klare koopt kun je dat gewoon in een pan opwarmen. Hoeft niet meer in de crockpot.
Maar dan heb je nog geen zuurvleesquote:Op zondag 16 april 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
7,99 voor een kilo kant en klaar zuurvlees tegenover 7,49 tegenover een pond rundlvees
8 euro voor een pond runderlappen.....quote:Op zondag 16 april 2023 18:26 schreef engine het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk wel goedkoper als zelf maken maar heel erg zonde. Zoveel beter als je het zelf maakt.
okayquote:Op zondag 16 april 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze wilden het in de crockpot opwarmen om net te doen alsof
Tijdens de film raad ik je kees vliegt uit op Videoland te kijken, heb ik vanmiddag gekeken.quote:Op zondag 16 april 2023 18:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb de marathon van Rotterdam gezien. De amstel gold race. Twee voetbalwedstrijden en een paar uur gegamed. En ook nog de streams in de gaten gehouden
Precies, er moeten ook nog een zooi aan ingrediënten bij, die zij daar niet hebben.quote:Op zondag 16 april 2023 18:30 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan heb je nog geen zuurvleesafhankelijk van hoe je het maakt moet je daar nog wel wat dingen bij kopen.
Ja azijn jeneverbessen kruidkoek stroop uien en dat voor 18 man..quote:Op zondag 16 april 2023 18:30 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan heb je nog geen zuurvleesafhankelijk van hoe je het maakt moet je daar nog wel wat dingen bij kopen.
JW doet Eunice na, loopt nu ook al een paar dagen in korte broek.quote:Op zondag 16 april 2023 18:31 schreef Puzzie het volgende:
Klaar , dan kan JW weer lekker met Eunie plakken
Hij heeft wel gelijk. Als ze allemaal zitten te wachten en ze gaan nog even roken dat is onbeschoft.quote:Op zondag 16 april 2023 18:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
JW is not my cup of tea Het is een ongelofelijke onbeschofte hork
Ik dacht dat het was omdat ze onder een dekbed liggen vandaagquote:Op zondag 16 april 2023 18:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
JW doet Eunice na, loopt nu ook al een paar dagen in korte broek.
Thuisbezorgd .nl zijn zelf gemaakt 😁quote:
Oh En wendy de hele tijd lastig vallen omdat anderen wat van haar willen, tijdens de film en tijdens een korte pauze is wel netjes?quote:Op zondag 16 april 2023 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Als ze allemaal zitten te wachten en ze gaan nog even roken dat is onbeschoft.
Als iedereen op Mirthe of Eunice zit te wachten doet hij niet onbeschoftquote:Op zondag 16 april 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was omdat ze onder een dekbed liggen vandaag
Ook niet zo raar dat ze bijna allemaal in slaap vallen, is toch ontzettend warm.
Wat fijn voor jullie en de pizzeriaquote:Op zondag 16 april 2023 18:36 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Thuisbezorgd .nl zijn zelf gemaakt 😁
De auto van de pizzeria weet al zelf de weg naar ons huis 😂
Dat weet je als je manager bentquote:Op zondag 16 april 2023 18:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh En wendy de hele tijd lastig vallen omdat anderen wat van haar willen, tijdens de film en tijdens een korte pauze is wel netjes?
Dan mag je iemand wel ff 2 minuutjes rust gunnen, ze doen daar de hele dag niets. Ze zitten er niet ineen strafkampquote:
Ze hebben alle tijd, dan kan hij toch wel even 5 minuten wachten.quote:Op zondag 16 april 2023 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Als ze allemaal zitten te wachten en ze gaan nog even roken dat is onbeschoft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |