Meer toch?quote:Op donderdag 21 december 2023 10:05 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Van eerdere seizoenen MAFS zijn er nog 2 stellen bij elkaar.
Sorry, je hebt helemaal gelijk. Ik vergeet Rowan & Astleigh en Sonny & Dylan inderdaad. Laatste 2 heb ik laatst nog ergens in een programma langs zien komen dacht ik.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Meer toch?
Patty en Bram, Chantal en Nicolai, Rowan en Ashley?
En dacht Sonny en Dylan en Laura en Cathelijne ook?
https://www.ad.nl/zoeterm(...)-de-liefde~a5939d8c/quote:In MAFS worden al sinds 2016 singles aan elkaar gekoppeld door middel van wetenschappelijke matching. Dat slaagde in het eerste seizoen bij Patty en Bram en in seizoen twee met Chantal en Nikolai. Uit het derde, vierde, vijfde en zesde seizoen bleef niemand bij elkaar. Er werd getwijfeld over de geloofwaardigheid van het concept. Tot Rowan en Astleigh in het zevende seizoen een schot in de roos bleken. Ook Sonny en Dylan zijn nog altijd samen. Uit het afgelopen seizoen zijn Laura en Cathalijne bij elkaar gebleven. Van de bijna vijftig huwelijken zijn vijf echtparen overgebleven.
Komt het dit keer ook op videoland?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is het Videoland topic. Maar jullie volgen toch de tv uitzendingen? Ik ben in de war nu.
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:54 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Komt het dit keer ook op videoland?
Er staan al drie afleveringen. Net de eerste gezien.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:54 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Komt het dit keer ook op videoland?
Ik zou ook graag duidelijkheid willen, anders ga ik weg uit dit topic ivm spoilers.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is het Videoland topic. Maar jullie volgen toch de tv uitzendingen? Ik ben in de war nu.
Ik denk dat er een nieuw topic gemaakt moet worden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:48 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik zou ook graag duidelijkheid willen, anders ga ik weg uit dit topic ivm spoilers.
Dit was tot voor kort het TV topic. Ik heb geen idee waarom dit ineens anders is geworden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat er een nieuw topic gemaakt moet worden.Dit is het Videoland topic maar omdat een paar mensen live zaten te posten twijfelde ik even.
Oh, oke. Ik begreep al niet waarom ik geen oud deel kon vinden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:55 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dit was tot voor kort het TV topic. Ik heb geen idee waarom dit ineens anders is geworden.
Stel 1 gaat hem niet worden, hij is alweer verliefd, mannen gaan altijd sneller.quote:Op woensdag 17 januari 2024 00:26 schreef freaky40 het volgende:
Je zou in dit seizoen een extra ronde zien, bijna niets van te zien geweest in de eerste afleveringen. Wel weer dat eeuwige sponsormomentje van trouwjurken en trouwpakken en zelfs weer een vrijgezellenfeestje. Dat was toch geskipt en dat zag ik nu weer terug. Komt de snelheid in het programma niet ten goede al die rompslomp per stel. Eerste stel; leuk dat Jack van Gelder op TV gaat trouwen, hij is ook nog even op vakantie geweest voor die tijd...
Jantine:quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[
Stel 2 kan wel wat worden, die meid ziet er alleen uit als of ze nog in 2008 rond loopt bij Nick en Simon.
Hetgeen hun baan/opdracht isquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:50 schreef freaky40 het volgende:
2e stel gaat hem ook niet worden, want dat meisje heeft geen pit wat die Jeppe wel graag wenst.
En natuurlijk zijn die 'deskundige' weer schattig positief omdat ze er nu een extra selectieronde aan toe hebben gevoegd, waar we dus bar weinig van gezien hebben tot nu toe, maar ook daar maak je geen geslaagde huwelijken mee. We worden weer als kijker in de maling genomen, en die 'deskundigen' lachen na de opnames in hun vuistje want ze hebben weer TV gemaakt...
Wel beter om te zien dit dan love or leave, gewoon normale mensen met een normaal (maatje meer) figuurquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Daarom, dus ik neem die Eveline en Patrick met name totaal niet serieus. Die zitten daar alleen maar voor hun eigen eer en glorie..Maar ja, het is schattig leedvermaak om te kijken.
Lichaams geur uit de mond ookquote:Op woensdag 17 januari 2024 14:38 schreef Jester65 het volgende:
Het matchproces wordt wel elk seizoen wetenschappelijker, ik zag dat zelfs de lengte van de vingers werd gemeten!
Maar onze experts hebben er weer alle vertrouwen in. Ze zouden inmiddels beter moeten weten (en dat doen ze natuurlijk ook, maar alles voor de kijkcijfers).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Bewust naar mama terugkeren in je 30 is een major red flag.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:47 schreef freaky40 het volgende:
Die David is een vreemd ventje, dat gaat niet werken met Kim.
Prima televisie om die 2 aan elkaar te koppelen. Gegarandeerd drama.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:59 schreef Magica het volgende:
Hoe kunnen ze Malou met sarath matchen, je ziet meteen al aan de foto’s dat het helemaal niks gaat worden
Wel een slimme gozer, lijkt op iemand van het koningshuis.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bewust naar mama terugkeren in je 30 is een major red flag.
Die Kim is op zoek naar een Ibiza type, gaat nooit werken met die stijve hark.
Die "experts" doen ook maar wat. Wat ze uitkramen over de stellen is voor 90% gebakken lucht.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:59 schreef Magica het volgende:
Hoe kunnen ze Malou met sarath matchen, je ziet meteen al aan de foto’s dat het helemaal niks gaat worden
Uiteraard. Het is een tv show, alles voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:38 schreef Jester65 het volgende:
Maar onze experts hebben er weer alle vertrouwen in. Ze zouden inmiddels beter moeten weten (en dat doen ze natuurlijk ook, maar alles voor de kijkcijfers).
ze komt wat preuts op me overquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:54 schreef Rene het volgende:
Jeppe en Jantine… geen idee. Vind Jantine wat raar. Zit wat allergie vanuit mij in. Haha.
Mister Grey vibes?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:54 schreef Rene het volgende:
David en Kim kunnen nog best wat worden. Zit wel een speciaal randje aan David. Duister noem ik het niet, maar duveltje doosje gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |