Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:54 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Komt het dit keer ook op videoland?
Er staan al drie afleveringen. Net de eerste gezien.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:54 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Komt het dit keer ook op videoland?
Ik zou ook graag duidelijkheid willen, anders ga ik weg uit dit topic ivm spoilers.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is het Videoland topic. Maar jullie volgen toch de tv uitzendingen? Ik ben in de war nu.
Ik denk dat er een nieuw topic gemaakt moet worden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:48 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik zou ook graag duidelijkheid willen, anders ga ik weg uit dit topic ivm spoilers.
Dit was tot voor kort het TV topic. Ik heb geen idee waarom dit ineens anders is geworden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat er een nieuw topic gemaakt moet worden.Dit is het Videoland topic maar omdat een paar mensen live zaten te posten twijfelde ik even.
Oh, oke. Ik begreep al niet waarom ik geen oud deel kon vinden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:55 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dit was tot voor kort het TV topic. Ik heb geen idee waarom dit ineens anders is geworden.
Stel 1 gaat hem niet worden, hij is alweer verliefd, mannen gaan altijd sneller.quote:Op woensdag 17 januari 2024 00:26 schreef freaky40 het volgende:
Je zou in dit seizoen een extra ronde zien, bijna niets van te zien geweest in de eerste afleveringen. Wel weer dat eeuwige sponsormomentje van trouwjurken en trouwpakken en zelfs weer een vrijgezellenfeestje. Dat was toch geskipt en dat zag ik nu weer terug. Komt de snelheid in het programma niet ten goede al die rompslomp per stel. Eerste stel; leuk dat Jack van Gelder op TV gaat trouwen, hij is ook nog even op vakantie geweest voor die tijd...
Jantine:quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[
Stel 2 kan wel wat worden, die meid ziet er alleen uit als of ze nog in 2008 rond loopt bij Nick en Simon.
Hetgeen hun baan/opdracht isquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:50 schreef freaky40 het volgende:
2e stel gaat hem ook niet worden, want dat meisje heeft geen pit wat die Jeppe wel graag wenst.
En natuurlijk zijn die 'deskundige' weer schattig positief omdat ze er nu een extra selectieronde aan toe hebben gevoegd, waar we dus bar weinig van gezien hebben tot nu toe, maar ook daar maak je geen geslaagde huwelijken mee. We worden weer als kijker in de maling genomen, en die 'deskundigen' lachen na de opnames in hun vuistje want ze hebben weer TV gemaakt...
Wel beter om te zien dit dan love or leave, gewoon normale mensen met een normaal (maatje meer) figuurquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Daarom, dus ik neem die Eveline en Patrick met name totaal niet serieus. Die zitten daar alleen maar voor hun eigen eer en glorie..Maar ja, het is schattig leedvermaak om te kijken.
Lichaams geur uit de mond ookquote:Op woensdag 17 januari 2024 14:38 schreef Jester65 het volgende:
Het matchproces wordt wel elk seizoen wetenschappelijker, ik zag dat zelfs de lengte van de vingers werd gemeten!
Maar onze experts hebben er weer alle vertrouwen in. Ze zouden inmiddels beter moeten weten (en dat doen ze natuurlijk ook, maar alles voor de kijkcijfers).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Bewust naar mama terugkeren in je 30 is een major red flag.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:47 schreef freaky40 het volgende:
Die David is een vreemd ventje, dat gaat niet werken met Kim.
Prima televisie om die 2 aan elkaar te koppelen. Gegarandeerd drama.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:59 schreef Magica het volgende:
Hoe kunnen ze Malou met sarath matchen, je ziet meteen al aan de foto’s dat het helemaal niks gaat worden
Wel een slimme gozer, lijkt op iemand van het koningshuis.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bewust naar mama terugkeren in je 30 is een major red flag.
Die Kim is op zoek naar een Ibiza type, gaat nooit werken met die stijve hark.
Die "experts" doen ook maar wat. Wat ze uitkramen over de stellen is voor 90% gebakken lucht.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:59 schreef Magica het volgende:
Hoe kunnen ze Malou met sarath matchen, je ziet meteen al aan de foto’s dat het helemaal niks gaat worden
Uiteraard. Het is een tv show, alles voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:38 schreef Jester65 het volgende:
Maar onze experts hebben er weer alle vertrouwen in. Ze zouden inmiddels beter moeten weten (en dat doen ze natuurlijk ook, maar alles voor de kijkcijfers).
ze komt wat preuts op me overquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:54 schreef Rene het volgende:
Jeppe en Jantine… geen idee. Vind Jantine wat raar. Zit wat allergie vanuit mij in. Haha.
Mister Grey vibes?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:54 schreef Rene het volgende:
David en Kim kunnen nog best wat worden. Zit wel een speciaal randje aan David. Duister noem ik het niet, maar duveltje doosje gok ik.
Beide blijven voor de rest van hun leven vrijgezel of hoppen van relatie na relatie.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:56 schreef S_E het volgende:
Sarath is ook niet het scherpste mes in de la, met z’n bosbranden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is trouwens 21 weken lang op tv te zien zegt Carlo dus met 2 afleveringen per week zit je dan aan 42 afleveringen? Vreemd want er waren de vorige seizoenen ongeveer 20 afleveringen.
De eerste seizoenen hebben trouwens nog veel minder afleveringen, dus ik snap niet waarom iedereen klaagt over snelheid. Juist in de eerdere seizoenen met 15 of minder afleveringen ging alles nog sneller.Friettent dikke Willie, met Willie
Hij heeft in Zweden gewoond en zijn huis verkocht. Als dat gekocht is samen met een ex moet hij de restschuld terugbetalen. Als jij geen stabiel inkomen kan overleggen of je hebt nog een grote schuld achter je naam kun je niet zomaar weer wat huren.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bewust naar mama terugkeren in je 30 is een major red flag.
Die Kim is op zoek naar een Ibiza type, gaat nooit werken met die stijve hark.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 03:26 schreef W00fer het volgende:
Ik kan me echt ergeren aan de mensen die meedoen. Op de trouwlocatie is hun bruid of bruidegom zo leuk, zo geweldig, ze voelen al echt wat en de dag na de landing op de vakantiebestemming voelen ze helemaal niets meer.Hoe kom jij al bij aflevering 7 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is trouwens 21 weken lang op tv te zien zegt Carlo dus met 2 afleveringen per week zit je dan aan 42 afleveringen? Vreemd want er waren de vorige seizoenen ongeveer 20 afleveringen.
De eerste seizoenen hebben trouwens nog veel minder afleveringen, dus ik snap niet waarom iedereen klaagt over snelheid. Juist in de eerdere seizoenen met 15 of minder afleveringen ging alles nog sneller.
Omdat ie bloemen schoenen heeft en in touch is met zijn gevoel?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuke koppels wel zo, alleen koppel 1 is wel een directe mismatch, rest kan wel wat worden.
De oude man lijkt wel homo ?
Meer zn gedrag en stemquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ie bloemen schoenen heeft en in toch is met zijn gevoel?
Die Jeppe lijkt mij wel een toffe peer. Die Jantien komt inderdaad over als een zenuwachtig volgeltje, denk niet dat het wat gaat worden.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:35 schreef Remco het volgende:
Die Jantien heeft continue een soort paniek in haar ogen ook als ze normaal praat. Sarath en Marlou is echt een enorme mismatch, Marlou moet echt een wat volksere man hebben.
Ja dat vond ik ook, hij komt verwijfd over. Wat overigens niets te maken heeft met zijn cursus haptonomie of zijn bloemetjesschoenen. Ik krijg het gevoel door zijn maniertjes, de manier waarop hij beweegt en praat. Overigens zou ik het Spaans benauwd krijgen van dat gekus en die arm om haar heen de hele tijd. Gelijk vanaf moment één verliefdheid spelen. Het valt me bij dit soort programma’s wel vaker op dat mannen vaak snel van stapel lopen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuke koppels wel zo, alleen koppel 1 is wel een directe mismatch, rest kan wel wat worden.
De oude man lijkt wel homo ?
Aan het einde van 6 laten ze een stukje van 7 zien als "de volgende keer bij MAFS".quote:Op woensdag 24 januari 2024 08:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoe kom jij al bij aflevering 7 ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Eenzaam.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:50 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook, hij komt verwijfd over. Wat overigens niets te maken heeft met zijn cursus haptonomie of zijn bloemetjesschoenen. Ik krijg het gevoel door zijn maniertjes, de manier waarop hij beweegt en praat. Overigens zou ik het Spaans benauwd krijgen van dat gekus en die arm om haar heen de hele tijd. Gelijk vanaf moment één verliefdheid spelen. Het valt me bij dit soort programma’s wel vaker op dat mannen vaak snel van stapel lopen.
Zo’n Sarath, daar krijg je het toch Spaans benauwd van. Het is een lieve en sociale jongen hoor maar het komt nu over alsof hij met iedereen tevreden was geweest, zolang hij maar een relatie heeft. Gelijk zo verliefd zijn, en zoveel om iemand geven lijkt me niet gezond. Of het moet zijn dat hij dit programma als zijn laatste kans ziet ofzo.
Ik heb wel eens het idee dat er ook heel vaak maar wat vrienden en kennissen zitten. Dan kan de helft van de familie vast niet. Logisch wel, zo kort dag.quote:Op donderdag 25 januari 2024 01:33 schreef W00fer het volgende:
Wat me vooral opvalt is dat de familie (volgens een interview wat ik ergens las in dit topic) een week vooraf pas uitgenodigd mag worden.
Ja hoi ome henk ik ga komende week trouwen op een RTL programma, kun je komen?
Alsof iedereen zomaar ineens kan
Dit heb jij, denk ik, al heel snel goed gezien.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:54 schreef Rene het volgende:
David en Kim kunnen nog best wat worden. Zit wel een speciaal randje aan David. Duister noem ik het niet, maar duveltje doosje gok ik.
Sarath en Marlou, nee. Zij is het grootste probleem naast zijn greedyness.
De twee ouderen zijn leuk.
Jeppe en Jantine… geen idee. Vind Jantine wat raar. Zit wat allergie vanuit mij in. Haha.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 03:26 schreef W00fer het volgende:
Ik kan me echt ergeren aan de mensen die meedoen. Op de trouwlocatie is hun bruid of bruidegom zo leuk, zo geweldig, ze voelen al echt wat en de dag na de landing op de vakantiebestemming voelen ze helemaal niets meer.21 weken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is trouwens 21 weken lang op tv te zien zegt Carlo dus met 2 afleveringen per week zit je dan aan 42 afleveringen? Vreemd want er waren de vorige seizoenen ongeveer 20 afleveringen.![]()
Bizar veel.
Uiterlijke schijn maar stiekem een leuk persoon. Ergens. Lets find outquote:Op donderdag 25 januari 2024 11:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dit heb jij, denk ik, al heel snel goed gezien.
Wat een vreemde gast. Daar zit nog wel een wereld achter. Benieuwd wat we daarvan mee gaan krijgen.
Leuk? Ik krijg hele vreemde jeuk van hem.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:24 schreef Rene het volgende:
[..]
Uiterlijke schijn maar stiekem een leuk persoon. Ergens. Lets find out
Ik zet graag een ‘wedje’ op hahaquote:Op donderdag 25 januari 2024 16:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk? Ik krijg hele vreemde jeuk van hem.
Op plekken waar ik die niet wens.
Hij is een 4 en zij is een 5, op zoek naar een 7,5quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:46 schreef Donna het volgende:
Sarath schrikt van Malou's alleen reizen tattoo. My god jongens. Wat een clingy dude.
Sarath is denk ik niet het probleemquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:26 schreef W00fer het volgende:
Ik geef Sarath het voordeel van de twijfel. Nou vindt iemand je leuk en dan is het gelijk weer te.
Ik bedoel wat wil je dan, je trouwt met iemand, je schuift ringen, de familie is erbij, de grootste tv zender die er zo'n beetje is. Miljoenenpubliek. En dan mag je niet blij met iemand zijn? Ik snap wel dat je het Spaans benauwd kan krijgen maar te afstandelijk is niet goed en dit niet en dat niet. Dat is dus niet de opzet van het programma. De opzet is dat je echt iemand een kans geeft.
hij is eerder een 6 en zij een 4. Pas je aan vrouw. Damn.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij is een 4 en zij is een 5, op zoek naar een 7,5
Als je van jezelf weet dat je binnen no-time verliefd op iemand bent en al zegt dat dat afschrikt. Tja.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:26 schreef W00fer het volgende:
Ik geef Sarath het voordeel van de twijfel. Nou vindt iemand je leuk en dan is het gelijk weer te.
Ik bedoel wat wil je dan, je trouwt met iemand, je schuift ringen, de familie is erbij, de grootste tv zender die er zo'n beetje is. Miljoenenpubliek. En dan mag je niet blij met iemand zijn? Ik snap wel dat je het Spaans benauwd kan krijgen maar te afstandelijk is niet goed en dit niet en dat niet. Dat is dus niet de opzet van het programma. De opzet is dat je echt iemand een kans geeft.
Ik ook. Die onnatuurlijke kalmte, die rare zelfverzekerde glimlach en blikken en knikjes. Een beetje een geniepige blik ook soms (of is dat stiekem ondeufend?). Ik weet niet wat het is. OF het is zoals hier eerder gezegd een duveltje in een doosje en stiekem heel leuk of een soort wilde Mister Grey, of het is echt een soort arrogante dode dodo.quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk? Ik krijg hele vreemde jeuk van hem.
Op plekken waar ik die niet wens.
Ik denk dat hij een duister dubbelleven leidt!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Die onnatuurlijke kalmte, die rare zelfverzekerde glimlach en blikken en knikjes. Een beetje een geniepige blik ook soms (of is dat stiekem ondeufend?). Ik weet niet wat het is. OF het is zoals hier eerder gezegd een duveltje in een doosje en stiekem heel leuk of een soort wilde Mister Grey, of het is echt een soort arrogante dode dodo.
Ik kan er mijn vinger niet op leggen, maar t intrigeert me wel. Ergens.
Op een goede EN foute manier.
Ja. Goed en fout. Eens. Ben heeel benieuwdquote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Die onnatuurlijke kalmte, die rare zelfverzekerde glimlach en blikken en knikjes. Een beetje een geniepige blik ook soms (of is dat stiekem ondeufend?). Ik weet niet wat het is. OF het is zoals hier eerder gezegd een duveltje in een doosje en stiekem heel leuk of een soort wilde Mister Grey, of het is echt een soort arrogante dode dodo.
Ik kan er mijn vinger niet op leggen, maar t intrigeert me wel. Ergens.
Op een goede EN foute manier.
Dat vinden heel veel vrouwen niks. Misschien is dat het probleem. Ze willen gelijke rechten, emancipatie, voor zichzelf opkomen een eigen boterham maar de man moet hen veroveren. Dan vindt hij haar leuk en dan is het weer tja hij is te klef.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Als je van jezelf weet dat je binnen no-time verliefd op iemand bent en al zegt dat dat afschrikt. Tja.
Ja hij kan het misschien ook niet anders. En als hij zo is, ook prima natuurlijk. Maar dat vinden heel veel vrouwen gewoon niks, denk ik.
Maar goed, misschien als je iemand meteen aantrekkelijk vindt, dat het minder afschrikt, dat kan ook.
Mannen zijn toch ook jagers?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 03:27 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat vinden heel veel vrouwen niks. Misschien is dat het probleem. Ze willen gelijke rechten, emancipatie, voor zichzelf opkomen een eigen boterham maar de man moet hen veroveren. Dan vindt hij haar leuk en dan is het weer tja hij is te klef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |