Leuk? Ik krijg hele vreemde jeuk van hem.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:24 schreef Rene het volgende:
[..]
Uiterlijke schijn maar stiekem een leuk persoon. Ergens. Lets find out
Ik zet graag een ‘wedje’ op hahaquote:Op donderdag 25 januari 2024 16:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk? Ik krijg hele vreemde jeuk van hem.
Op plekken waar ik die niet wens.
Hij is een 4 en zij is een 5, op zoek naar een 7,5quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:46 schreef Donna het volgende:
Sarath schrikt van Malou's alleen reizen tattoo. My god jongens. Wat een clingy dude.
Sarath is denk ik niet het probleemquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:26 schreef W00fer het volgende:
Ik geef Sarath het voordeel van de twijfel. Nou vindt iemand je leuk en dan is het gelijk weer te.
Ik bedoel wat wil je dan, je trouwt met iemand, je schuift ringen, de familie is erbij, de grootste tv zender die er zo'n beetje is. Miljoenenpubliek. En dan mag je niet blij met iemand zijn? Ik snap wel dat je het Spaans benauwd kan krijgen maar te afstandelijk is niet goed en dit niet en dat niet. Dat is dus niet de opzet van het programma. De opzet is dat je echt iemand een kans geeft.
hij is eerder een 6 en zij een 4. Pas je aan vrouw. Damn.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij is een 4 en zij is een 5, op zoek naar een 7,5
Als je van jezelf weet dat je binnen no-time verliefd op iemand bent en al zegt dat dat afschrikt. Tja.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:26 schreef W00fer het volgende:
Ik geef Sarath het voordeel van de twijfel. Nou vindt iemand je leuk en dan is het gelijk weer te.
Ik bedoel wat wil je dan, je trouwt met iemand, je schuift ringen, de familie is erbij, de grootste tv zender die er zo'n beetje is. Miljoenenpubliek. En dan mag je niet blij met iemand zijn? Ik snap wel dat je het Spaans benauwd kan krijgen maar te afstandelijk is niet goed en dit niet en dat niet. Dat is dus niet de opzet van het programma. De opzet is dat je echt iemand een kans geeft.
Ik ook. Die onnatuurlijke kalmte, die rare zelfverzekerde glimlach en blikken en knikjes. Een beetje een geniepige blik ook soms (of is dat stiekem ondeufend?). Ik weet niet wat het is. OF het is zoals hier eerder gezegd een duveltje in een doosje en stiekem heel leuk of een soort wilde Mister Grey, of het is echt een soort arrogante dode dodo.quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk? Ik krijg hele vreemde jeuk van hem.
Op plekken waar ik die niet wens.
Ik denk dat hij een duister dubbelleven leidt!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Die onnatuurlijke kalmte, die rare zelfverzekerde glimlach en blikken en knikjes. Een beetje een geniepige blik ook soms (of is dat stiekem ondeufend?). Ik weet niet wat het is. OF het is zoals hier eerder gezegd een duveltje in een doosje en stiekem heel leuk of een soort wilde Mister Grey, of het is echt een soort arrogante dode dodo.
Ik kan er mijn vinger niet op leggen, maar t intrigeert me wel. Ergens.
Op een goede EN foute manier.
Ja. Goed en fout. Eens. Ben heeel benieuwdquote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Die onnatuurlijke kalmte, die rare zelfverzekerde glimlach en blikken en knikjes. Een beetje een geniepige blik ook soms (of is dat stiekem ondeufend?). Ik weet niet wat het is. OF het is zoals hier eerder gezegd een duveltje in een doosje en stiekem heel leuk of een soort wilde Mister Grey, of het is echt een soort arrogante dode dodo.
Ik kan er mijn vinger niet op leggen, maar t intrigeert me wel. Ergens.
Op een goede EN foute manier.
Dat vinden heel veel vrouwen niks. Misschien is dat het probleem. Ze willen gelijke rechten, emancipatie, voor zichzelf opkomen een eigen boterham maar de man moet hen veroveren. Dan vindt hij haar leuk en dan is het weer tja hij is te klef.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Als je van jezelf weet dat je binnen no-time verliefd op iemand bent en al zegt dat dat afschrikt. Tja.
Ja hij kan het misschien ook niet anders. En als hij zo is, ook prima natuurlijk. Maar dat vinden heel veel vrouwen gewoon niks, denk ik.
Maar goed, misschien als je iemand meteen aantrekkelijk vindt, dat het minder afschrikt, dat kan ook.
Mannen zijn toch ook jagers?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 03:27 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat vinden heel veel vrouwen niks. Misschien is dat het probleem. Ze willen gelijke rechten, emancipatie, voor zichzelf opkomen een eigen boterham maar de man moet hen veroveren. Dan vindt hij haar leuk en dan is het weer tja hij is te klef.
Dit is het Videoland topic, dus ja dat mag dan.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:25 schreef Gunner het volgende:
Mogen we hier nu wel of niet bespreken wat op Videoland te zien is?
De topicwarning gaf me een ander gevoelquote:Op maandag 29 januari 2024 20:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Dit is het Videoland topic, dus ja dat mag dan.
Kijk nu aflevering 6quote:Op maandag 29 januari 2024 18:02 schreef Duiveltja het volgende:
Wanneer komen de nieuwe afleveringen eigenlijk op videoland
Volgens mij morgenochtend om 10:00quote:Op maandag 29 januari 2024 18:02 schreef Duiveltja het volgende:
Wanneer komen de nieuwe afleveringen eigenlijk op videoland
Hopsakeetje idd.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:27 schreef Gunner het volgende:
[..]
De topicwarning gaf me een ander gevoel
Maar in dat geval is Malou wel erg snel met de bom droppen.
Nee om 0.00.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij morgenochtend om 10:00
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
Bastiaan komt inderdaad gay over en kan zo de broer van Harm Edens zijnquote:Op maandag 29 januari 2024 21:18 schreef Rene het volgende:
Zoooo Sarath gaat diep. Wel erg heftig zeg.
Maar Marlou... ingewikkeld.
Vind die Bastiaan eigenlijk een beetje gay overkomen zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |