SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
Polen is er alles aan gelegen om de Russen in het stof te laten bijten, die sturen desnoods hun nieuwste tanks er heen en gaat de NATO er nu vol inquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:26 schreef J.B. het volgende:
[..]
Nouja, in de praktijk krijgen ze van geen enkel land zoveel materieel als van hun grote buurman
Van mensen uit Polen die ik ken hoor je ook echt veel geschiet in de straten omdat er volop wordt getraind mocht het zover komen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Polen is er alles aan gelegen om de Russen in het stof te laten bijten, die sturen desnoods hun nieuwste tanks er heen en gaat de NATO er nu vol in
tegen die tijd zijn de nuchtere russen onder de 50 echt wel opquote:Op zondag 16 april 2023 00:08 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Van mensen uit Polen die ik ken hoor je ook echt veel geschiet in de straten omdat er volop wordt getraind mocht het zover komen.
Die daarboven kunnen nog altijd paspoorten uitdelen.quote:Op zondag 16 april 2023 00:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
tegen die tijd zijn de nuchtere russen onder de 50 echt wel op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die nazi's zitten ook overal.quote:Op zondag 16 april 2023 03:35 schreef Slayage het volgende:
De Russen zijn kennelijk ook bezig in Sudan [ twitter ]
Dat zijn er een heleboelquote:
Zagen we ook al tijdens Covid19..quote:Op zondag 16 april 2023 11:23 schreef spicymchaggis het volgende:
Prima Volkskrant column over hoe de achterlijke uiteindes van ons politieke spectrum, verblind door hun haat voor alles wat westers is, als nuttige idioten voor het Russische karretje laten spannen:
https://www.volkskrant.nl(...)&utm_source=copylink
h, ik dacht al dat ik een gasturbine zag liggen, maar dat hout?quote:
Nou ben ik zeker geen expert op gebied van puin, maar die resten van de turbine zag ik ook liggen. En dat klopt, T-80 BVM model is turbine aangedreven. Oekraine heeft er daar ook aantal van kunnen jatten, hebben zelfs filmpjes gemaakt van de start, en dat klinkt vaag als een abrams die start.quote:Op zondag 16 april 2023 13:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
h, ik dacht al dat ik een gasturbine zag liggen, maar dat hout?
Is dat niet gewoon een tussenschot?
Altijd een succes, aan gort geschoten hout in de directe omgeving van lichamen.quote:Op zondag 16 april 2023 13:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vuurvast hout wat sterker is dan staal ofzo?
Het stemt ook niet bepaald vrolijk dat normale partijen langzaam, maar zeker ook steeds meer de extreme kant op gaan.quote:Op zondag 16 april 2023 13:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het maakt je wel somber over de toekomst.
Uit de magische door priesters gezegende oneindige Russische berkenbossen!quote:Op zondag 16 april 2023 13:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vuurvast hout wat sterker is dan staal ofzo?
Zeker niet nee.quote:Op zondag 16 april 2023 13:51 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Het stemt ook niet bepaald vrolijk dat normale partijen langzaam, maar zeker ook steeds meer de extreme kant op gaan.
Ik was het gisteren al tegen gekomen en wou het al posten tot ik dit in de commens zag.quote:
Dus: een voorpost-land van NATO wordt rechtstreeks bedreigd... dat land kan wel eens van de map verdwijnen.quote:
Medvedev zat al weer vroeg aan de vodka die dag.quote:Op zondag 16 april 2023 15:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dus: een voorpost-land van NATO wordt rechtstreeks bedreigd... dat land kan wel eens van de map verdwijnen.
Gerapporteerd.
Benieuwd wat ome Elon hiermee doet.
(Niks natuurlijk, maar wel aardig om eens te kijken hoe ver deze zak op social media mag gaan.)
Precies.quote:Op zondag 16 april 2023 14:46 schreef ipa84 het volgende:
Ik was het gisteren al tegen gekomen en wou het al posten tot ik dit in de commens zag.
[ twitter ]
Die man is echt een diep triest figuur.quote:Op zondag 16 april 2023 15:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Medvedev zat al weer vroeg aan de vodka die dag.
De kill death ratio moet ook wel 3 op 1 zijn minimaal. Anders ga je het als Oekraine so-wie-so niet winnen.quote:
Musk, de eigenaar van Twitter, is dikke vriendjes met de Russen, dus ik zou geen actie verwachten nee.quote:Op zondag 16 april 2023 15:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die man is echt een diep triest figuur.
Maar ik geef het wel toe: als je als voornaam persoon van een regering op zo'n sociaal medium meldt dat je:
1. een land gelijkschakelt met 1 politicus.
2. en daarna dreigt zowel de politicus als het gehele land weg te vegen/vagen...
... dan mag dat gerapporteerd worden. Ook al was-ie weer eens dronken als een tor.
Ik heb trouwens zelf geen account, dus heb ik een mail gestuurd naar support@twitter.com.
Haha.
Daar komt natuurlijk niets van terecht. Maar ik had er gewoon ff zin an.
Nee, uiteraard verwacht ik er geen hol van.quote:Op zondag 16 april 2023 16:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Musk, de eigenaar van Twitter, is dikke vriendjes met de Russen, dus ik zou geen actie verwachten nee.
Zie je op dit forum ook veel terug.quote:Op zondag 16 april 2023 11:23 schreef spicymchaggis het volgende:
Prima Volkskrant column over hoe de achterlijke uiteindes van ons politieke spectrum, verblind door hun haat voor alles wat westers is, als nuttige idioten voor het Russische karretje laten spannen:
https://www.volkskrant.nl(...)&utm_source=copylink
quote:'ik wil niet dat het zo is en dus is het niet zo'.
NOSquote:Gevangenenruil
Oekrane meldt dat er vandaag weer een gevangenenruil heeft plaatsgevonden. Een woordvoerder van Zelensky sprak een "grote Paas-ruil". 130 Oekraense gevangenen zijn door de Russen vrijgelaten en kunnen naar huis. Onduidelijk is hoeveel Russen er bij die ruil zijn vrijgelaten. Afgelopen maandag was er ook een ruil. Toen werden er over en weer zo'n honderd gevangenen uitgewisseld.
Vraag me eigenlijk af wat de Telegaar hiermee wil bereiken. Want ik denk niet dat iemand hiermee geholpen is.quote:Op zondag 16 april 2023 17:26 schreef trein2000 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)d-speciale-compagnie
De Telegraaf heeft wat meer info over die Nederlandse commando die in dat lek genoemd wordt. Zou deel uitmaken van een nieuwe eenheid (1 jan 2023) de “102-compagnie”.
Cognitive dissonantie noemt men dat.quote:Op zondag 16 april 2023 17:00 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Zie je op dit forum ook veel terug.
[..]![]()
CNNquote:Russian forces are trying to remove children from their families in occupied southeast Ukraine in an effort to “intimidate people,” a Ukrainian military spokesperson claimed Sunday.
The warning from the official, Oleksii Dmytrashkivskyi, on Ukrainian national TV echoed claims from local Telegram groups in Enerhodar, a city in the occupied Zaporizhzhia region.
Users have shared unverified reports about children getting deported to Russian-occupied Crimea, using Zaporizhzhia nuclear power plant buses as transport.
Maar dan klopt die gelekte informatie op dit stuk dus iig wel, wat wss ook de bedoeling is als de lek opzettelijk was.quote:Op zondag 16 april 2023 17:26 schreef trein2000 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)d-speciale-compagnie
De Telegraaf heeft wat meer info over die Nederlandse commando die in dat lek genoemd wordt. Zou deel uitmaken van een nieuwe eenheid (1 jan 2023) de “102-compagnie”.
Walgelijkquote:
quote:Ukrainian special forces training on US-made Black Hawk helicopters have shown immediate promise, the Ukrainian Ministry of Defense said Sunday.
The Black Hawks are superior to helicopters Ukraine had been using, the Mi-8 and Mi-24 in “nearly all respects,” according to the ministry.
“Recently, the Ukrainian Defence Intelligence special forces have conducted regular training on the Black Hawk multi-purpose helicopter in one of the frontline areas. Special forces practiced landing combat groups on the battlefield, evacuation, landing from landing cables, and night flights,” it said in a statement.
Ukrainian pilots were impressed with the aircraft's “reliability, ease of operation and combat survivability," state media Ukrinform quoted a helicopter flight engineer as saying.
"Having experience operating the Mi-8 and Mi-24, we flew on the Black Hawk on the first day we received it. We just sat down and made the flight," Ukraine's military intelligence service quoted a Ukrainian pilot as saying.
CNNquote:Two teenagers were killed by Russian attacks on a town in Ukraine's southern Mykolaiv region early Sunday, the regional prosecutor's office said.
Russian missiles hit residential buildings and civilian infrastructure in Snihurivka, a town east of the city of Mykolaiv, around 2:10 a.m. local time (7:10 p.m. Saturday ET), the office said on Telegram.
A 17-year-old boy and an 18-year-old girl were killed, according to the office.
"It is estimated that the occupiers fired about ten S-300 missiles at the civilians of Snihurivka," it added, referring to Moscow's forces.
The shelling also damaged an education center, hospital and business, said Vitaliy Kim, the head of the Mykolaiv region military administration.
Of het was de halve waarheid, want er staat ook in het stuk dat er bronnen van de T zijn die “betwijfelen” of hij wel alleen is.quote:Op zondag 16 april 2023 17:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar dan klopt die gelekte informatie op dit stuk dus iig wel, wat wss ook de bedoeling is als de lek opzettelijk was.
Ok en die ene is dus net nieuw, dat ze het trainen en ervaringen ermee zo melden neem ik aan. Hopen misschien op een aantal van Amerika erbij.quote:Op zondag 16 april 2023 17:55 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ze hebben er eentje, die is gekocht door particulieren.
Geen idee maar ik las gisteren of eergisteren dat ze sinds een week ofzo er eentje hebben. Dat oefenen klinkt meer als dat ze een paar rondjes hebben gevlogen in Oekrane.quote:Op zondag 16 april 2023 18:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ok en die ene is dus net nieuw, dat ze het trainen en ervaringen ermee zo melden neem ik aan. Hopen misschien op een aantal van Amerika erbij.
Da's toch een super-oud filmpje van Medvedev?quote:Op zondag 16 april 2023 18:38 schreef michaelmoore het volgende:
blijft toch bijzonder, die Medvedev dansen op de song American boy , take me to America
stelletje dwazen
[ twitter ]
Ja, net zo sneu om te gebruiken anno nu, als het filmpje van Zelensky op hoge hakkenquote:Op zondag 16 april 2023 18:46 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Da's toch een super-oud filmpje van Medvedev?
Volgens de Britten sturen de Russen steeds meer goede troepen uit andere delen naar Bakhmut. Mogelijk dat het Oekrane daar om te doen is.quote:Op zondag 16 april 2023 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat slachten in Bakhmut gaat gewoon door.
Wegwezen daar!
https://www.ad.nl/buitenl(...)-verder-op~a7a52480/
Ze rouleren ook veel. Het lijkt alsof ze, enigszins gecontroleerd gevechtservaring op willen laten doen.quote:Op zondag 16 april 2023 19:58 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Volgens de Britten sturen de Russen steeds meer goede troepen uit andere delen naar Bakhmut. Mogelijk dat het Oekrane daar om te doen is.
China die partij kiest tegen de VS zou wel kut zijn. Voor ons dan.quote:Op zondag 16 april 2023 20:37 schreef Aether het volgende:
Ontmoeting Poetin met Chinese minister van Defensie
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-68772446
De Russische president Poetin heeft vandaag de Chinese minister van Defensie Li Shangfu ontmoet. Dat heeft Kremlinwoordvoerder Peskov volgens het Russische staatspersbureau TASS bevestigd. Over wat er tijdens de ontmoeting besproken is, volgt later meer informatie zou Peskov gezegd hebben.
Dus eerst roept Prigozjin zaterdag om een keer te kappen en nu gaat XI er voor een tweede keer op zondag er nog even overheen?quote:Op zondag 16 april 2023 20:37 schreef Aether het volgende:
Ontmoeting Poetin met Chinese minister van Defensie
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-68772446
De Russische president Poetin heeft vandaag de Chinese minister van Defensie Li Shangfu ontmoet. Dat heeft Kremlinwoordvoerder Peskov volgens het Russische staatspersbureau TASS bevestigd. Over wat er tijdens de ontmoeting besproken is, volgt later meer informatie zou Peskov gezegd hebben.
nou russinen moeten echt NIETS van Aziaten of Chinezen hebben hoor, of hij moet heel erg rijk zijnquote:
quote:Op zondag 16 april 2023 19:58 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Volgens de Britten sturen de Russen steeds meer goede troepen uit andere delen naar Bakhmut. Mogelijk dat het Oekrane daar om te doen is.
nee dat is de doorbraak richting marioepol,quote:Op zondag 16 april 2023 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat slachten in Bakhmut gaat gewoon door.
Wegwezen daar!
https://www.ad.nl/buitenl(...)-verder-op~a7a52480/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |