Goeie!quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou Sasha weg stemmen, veel chagrijnig en daar pak je 2 mensen mee, die verder weinig met de rest van de groep hebben, Jappie en Bern.
Met Bern eruit pak je er 2+2, Jappie en Sasha, die mogelijk verder naar elkaar groeien. Wanda en Bern thuis die het zien gebeurenquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou Sasha weg stemmen, veel chagrijnig en daar pak je 2 mensen mee, die verder weinig met de rest van de groep hebben, Jappie en Bern.
Vind het nog wel mee vallen met die ouderen, vind Babette vele malen erger. Zoë en Kenzy mogen ook wel gaan.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met Bern eruit pak je er 2+2, Jappie en Sasha, die mogelijk verder naar elkaar groeien. Wanda en Bern thuis die het zien gebeuren![]()
Just kidding, eerst maar eens een van die ouwe zeurmuppets weg wat mij betreft (daar hoort Kenzy ook bij).
kenzy gaat zelf weg binnenkort , eerst bep of zoe wegquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het nog wel mee vallen met die ouderen, vind Babette vele malen erger. Zoë en Kenzy mogen ook wel gaan.
Oh zeker, alle drie ook vaak strontvervelend, maar als ik moet kiezen hou ik liever Babs erin dan die saaie oudjes. JW met z'n zelfde verhalen en Erik met die zelfde dagelijkse saaie routines, beiden weten het allemaal beter. Nee als ik daar nog maanden naar moet kijken terwijl de meer 'aanwezige' figuren weg zijn, ga ik dat niet volhouden.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het nog wel mee vallen met die ouderen, vind Babette vele malen erger. Zoë en Kenzy mogen ook wel gaan.
Dan maar eerst Babette.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
kenzy gaat zelf weg binnenkort , eerst bep of zoe weg
Zoe zat constant op Isaac z'n lip in de veronderstelling dat Isaac haar ook zag zitten, ze kreeg op een gegeven moment ook waanideeën en had het er constant over met Babette en Wendy... de laaste keer dat ze bezopen was ging ze te ver wat betreft Isaac, wat er gebeurd is weet ik niet precies maar isaac was er helemaal klaar mee... dus nu heeft ze een soort van liefdesverdriet... Isaac laat haar redelijk links liggen...quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat heb ik niet zo goed meegekregen, las wel dat er iets aan de hand was/is maar ik weet niet wat. maar goed ik zou zoe ook niet in mijn kielzog hoeven. ik zou haar eens goed door elkaar rammelen en dat ze iets aan haar gedrag moet doen
Toch zie ik liever Babette gaan, vind haar echt niet om aan te horen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh zeker, alle drie ook vaak strontvervelend, maar als ik moet kiezen hou ik liever Babs erin dan die saaie oudjes. JW met z'n zelfde verhalen en Erik met die zelfde dagelijkse saaie routines, beiden weten het allemaal beter. Nee als ik daar nog maanden naar moet kijken terwijl de meer 'aanwezige' figuren weg zijn, ga ik dat niet volhouden.
Het Jappie scenario met SeikSas is een exacte copie van wat 'ie met Waffel heeft geflikt.. de hele dag kleven maar doen of je totaal geen interesse hebt..intussen Sasje naar de bek wauwelen, hij heeft nog máánden de tijdquote:
Ik zie jasper geen maanden meer blijven want het wanda verhaal dat hij haar mist komt steeds terugquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Jappie scenario met SeikSas is een exacte copie van wat 'ie met Waffel heeft geflikt.. de hele dag kleven maar doen of je totaal geen interesse hebt..intussen Sasje naar de bek wauwelen, hij heeft nog máánden de tijd
Ik weet niet wie erger is, Esther of Eunicequote:Op vrijdag 14 april 2023 14:56 schreef Wibehh het volgende:
Eunice lijkt wel een puber, strontvervelend
Eunice > Estherquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet wie erger is, Esther of Eunice
jasper wil mss zelf op de stip komen en het spel spelenquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:56 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik zie jasper geen maanden meer blijven want het wanda verhaal dat hij haar mist komt steeds terug
met haar gekier brrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:56 schreef Wibehh het volgende:
Eunice lijkt wel een puber, strontvervelend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |