Het is grappig hoe mensen een snelle stijging van een of andere coin verklaren door zogenaamde innovatie of random gebeurtenissen.quote:
Ze doen maar.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze willen het staken van coins ook verbieden.
Dat ze de legaliteit van Binance nu betwisten is op zich wel lachwekkend. Willen ze suggereren dat Binance de afgelopen 7 jaar zonder vergunning heeft geopereerd?
Ik blijf maar dips kopenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:00 schreef suijkerbuijk het volgende:
Maar goed koop de dip en we gaan weer verder.
Wanneer er genoeg bagholders zijn blijft een coin nog wel bestaan ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is grappig hoe mensen een snelle stijging van een of andere coin verklaren door zogenaamde innovatie of random gebeurtenissen.
Projectmatig doet Waves nauwelijks iets maar het is wel een van de OG's die al heel lang bestaan en vele bearmarkten heeft overleefd.
Maar ondertussen is mijn USDT withdrawal op WX Exchange al sinds begin maart in process. Echt top.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is grappig hoe mensen een snelle stijging van een of andere coin verklaren door zogenaamde innovatie of random gebeurtenissen.
Projectmatig doet Waves nauwelijks iets maar het is wel een van de OG's die al heel lang bestaan en vele bearmarkten heeft overleefd.
De pieken verkoop ik ook weer.quote:
Omdat veel mensen btc gebruiken met wisselen van crypto.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:17 schreef dimmak het volgende:
Coinbase nu dus ook aangeklaagd door SEC. The war on altcoins is real. Het is alleen gek dat de bitcoin prijs daar onder moet lijden.
Ja dat doe je goed. Ik zelf heb geen zin om te handelen. Paar jaar geleden deed ik dit wel. En werkte op zich ook wel. Maar dan was ik heel de dag bezig met f5 en om naar de prijzen te kijken etc. Dus daar mee gestopt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:50 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
De pieken verkoop ik ook weer.
Ik ga niet wachten tot dat btc gaat lopen naar zijn top.
Dan heb ik al meer opgespaard door tussen door te handelen.
Ben van 0.04btc naar 0.052 btc.
Alleen maar door te handelen
En zo pak ik elke keer een paar 100 euro er bij.
Dca doe ik op ada en vet.
Dat is maar 25 euro elke maand .
Mijn pensioen potje zeg maar voor de toekomst.
Duidelijk weer suijkerbuijk. Precies wat ik bedoel idd ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:51 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Omdat veel mensen btc gebruiken met wisselen van crypto.
Vaak heb je 0 transacties kosten als je via btc werkt namelijk.
Kan tegenwoordig heel simpel en automatisch.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat doe je goed. Ik zelf heb geen zin om te handelen. Paar jaar geleden deed ik dit wel. En werkte op zich ook wel. Maar dan was ik heel de dag bezig met f5 en om naar de prijzen te kijken etc. Dus daar mee gestopt.
Nu koop ik af en toe beetje bitcoin als ik wat geld over heb aan het einde van de maand. Had 80% van alles wat ik had een week voor de oorlog in Oekraïne begon verkocht. Daar wel leuke winst opgemaakt. En nu dus zo nu en dan wat terug kopen.
En dan zie ik over 10 jaar wel wat de prijs dan is
Ja, maar als mensen hun altcoins omzetten naar BTC zou de vraag naar BTC dus juist stijgen en zou de koers moeten stijgen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:51 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Omdat veel mensen btc gebruiken met wisselen van crypto.
Vaak heb je 0 transacties kosten als je via btc werkt namelijk.
Gaat ook weer andersom.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:17 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ja, maar als mensen hun altcoins omzetten naar BTC zou de vraag naar BTC dus juist stijgen en zou de koers moeten stijgen.
SEC heeft zelf een rechtszaak aangespannen tegen Ripple, dus ze kunnen niet zelf een uitspraak doen maar moeten wachten op de rechtersuitspraak. En de geruchten gaan dat Ripple die gaat winnen en dit nog deze maand bekend gaat worden.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:07 schreef Pharkus het volgende:
Heeft de sec al een keer een uitspraak gedaan in zake xrp? Beetje raar dat een autoriteit zolang de boel kan gijzelen.
Ah. Zou fijn zijn als er duidelijkheid is.quote:Op woensdag 7 juni 2023 02:23 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
SEC heeft zelf een rechtszaak aangespannen tegen Ripple, dus ze kunnen niet zelf een uitspraak doen maar moeten wachten op de rechtersuitspraak. En de geruchten gaan dat Ripple die gaat winnen en dit nog deze maand bekend gaat worden.
Geloof dat er de 13 juni een deel van een uitspraak gaat komen over inzicht van sec over eth.quote:Op woensdag 7 juni 2023 05:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ah. Zou fijn zijn als er duidelijkheid is.
Of het is voortschrijdend inzicht geweest.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:01 schreef suijkerbuijk het volgende:
Mijn mening.
Smeerlap die is afgwezen in de crypto en nu alleen maar wraak wilt.
Omdat hij zijn kans heeft gemist.
https://bitcoinmagazine.n(...)-schrapt-10-altcoinsquote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Of het is voortschrijdend inzicht geweest.
Ik vind de SEC een verwerpelijke club, maar die verdachtmakingen ten aanzien van Gensler vind ik niet zo chic. Bovendien leiden ze af van de inhoudelijke redenen waarom de SEC en Gensler verkeerd bezig zijn.
Ik heb me - wederom - bijzonder geërgerd aan de berichtgeving in de Volkskrant. Eerst wordt een volkomen kritiekloos en ongeïnformeerd stuk gepubliceerd, dat duidelijk een copy-paste van een persbericht is (Amerikaanse toezichthouder beschuldigt cryptoplatform Binance van fraude). De laatste zin is: "Binance heeft nog niet gereageerd op de nieuwste zaak." Het stuk is alleen uren na een publiek statement van Binance online gezet. Maar ja, om die repliek te kunnen duiden, heeft de Volkskrant iemand nodig die iets van crypto's begrijpt.
Dagen later komt de nuance: Na de val van FTX zit een felle beurswaakhond Binance en Coinbase op de hielen. Maar het kwaad is dan al geschied omdat de publieke opinie dat alles wat met cryptovaluta te maken heeft dubieus is, is bekrachtigd.
inderdaad. voor alts daarentegen, veel hebben alweer een nieuwe low gemaakt.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:11 schreef Elan het volgende:
Voor bitcoin valt het allemaal reuze mee. Die 15k is echt de bodem geweest.
Altcoins zijn gewoon troep. Enige hoe je daar gruwelijk veel geld mee kan maken is get in early.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:43 schreef suijkerbuijk het volgende:
Nog meer ada dca.
Lekker goedkoop.
Crypto staat nog steeds op 1 triljoen.
Dip is puur dat binance us leeg aan het lopen is.
Iedereen verkoop alle coins wat op de lijst staat als security and aangezien Binance us af gesloten word van de bank.
Word nu alles verkocht en gedaan.
Tot aan de 13 deze maand zal alles nog wel verder zakken.
Dat is ook niet waar de meeste zitten nog wel 30/40% boven hun ATL van 1 januari.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
inderdaad. voor alts daarentegen, veel hebben alweer een nieuwe low gemaakt.
De grote misschien. $TOTAL3 zit 5% boven de low van 30 december.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar de meeste zitten nog wel 30/40% boven hun ATL van 1 januari.
Ben voor ada niet zo bang voor.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Altcoins zijn gewoon troep. Enige hoe je daar gruwelijk veel geld mee kan maken is get in early.
Je kan dus beter op zoek gaan naar de nieuwe Ada . Of bitcoin kopen.
En er is nog meer dan genoeg ruimte voor beweging naar beneden, als BTC 18K is blijft er van je altcoin weinig over.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
De grote misschien. $TOTAL3 zit 5% boven de low van 30 december.
Dat hele Afrika verhaal is natuurlijk gewoon PR van Charles. Ada presteert structureel slecht, zelfs tijdens de laatste bullrun heeft het niet gepiekt.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:52 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ben voor ada niet zo bang voor.
Die gaat van zelf wel weer omhoog.
Aangezien deze op afrika is gericht.
En ada zie ik niet om winst te maken maar als investering voor een betere toekomst in afrika.
Ada is nummer 1 in dat land.
Ada is totaal niet gericht op de Amerikaanse markt.
Verder vet word ook gekocht en geïnvesteerd.
Het zijn kleine bedragen wat ik dca er op.
Verder gewoon btc
Eth dat is pas een shit coin.
Moet je opletten als dadelijk de mensen hun eth onlokt word .
Hoe snel deze gaat instorten.
Er is niet eens een bull run geweest.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hele Afrika verhaal is natuurlijk gewoon PR van Charles. Ada presteert structureel slecht, zelfs tijdens de laatste bullrun heeft het niet gepiekt.
Eind 2021 bullrun en letterlijk alles ATH piekte toen deed Ada even niet mee.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:14 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Er is niet eens een bull run geweest.
Dat btc 30k aan tikt.
Dat is geen bull run.
Dat noem ik een hobbel
En ik kijk niet naar charles ik kijk naar de informatie van meerdere bronnen.
Ik laat me nooit meer beïnvloeden door dit forum, echt nooit meer.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:25 schreef Elan het volgende:
Robinhood heeft Ada ook gedelist @:suijkerbuijk
Was er destijds door alle FOMO ook van overtuigd dat Ada een tientje zou wordenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik laat me nooit meer beïnvloeden door dit forum, echt nooit meer.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik laat me nooit meer beïnvloeden door dit forum, echt nooit meer.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:52 schreef suijkerbuijk het volgende:
En ada zie ik niet om winst te maken maar als investering voor een betere toekomst in afrika.
Tja iedereen zit om eigen reden in crypto.quote:
Moet je ook doenquote:Op maandag 12 juni 2023 12:34 schreef stinkie het volgende:
Gewoon voor het geld. Dus ADA bijgekocht zaterdagmorgen en net verkocht.
Gewoon voor fiat geld ja
Wat denk je van VET? Ik heb de hoop bijna opgegeven..quote:Op maandag 12 juni 2023 10:52 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Tja iedereen zit om eigen reden in crypto.
Laten we elkaar gewoon met respect behandelen.
Ik zit ook maar in 3 coins.
Als pensioen pot zeg maar.
Aan gezien de pensioen die ik nu heb wel weg is tegen de tijd dat ik op pensioen gaat.
Liever lage risico en lang maar stabiel opbouw van waarde
Vet
Ada
Bdc
Dat zijn de 3 .
Vet moet zijn weg vinden.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat denk je van VET? Ik heb de hoop bijna opgegeven..
Nou ja, HODL dan maar. Moet alleen nog even x10 gaan wil ik ongeveer quitte spelenquote:Op maandag 12 juni 2023 12:52 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Vet moet zijn weg vinden.
Het is een Chinese crypto en aangezien Hongkong dadelijk wettelijk een crypto exchange kom te staan.
Zie ik vet daar nog wel eens gebruikt gaan worden.
https://asia.nikkei.com/S(...)ad-of-retail-trading
https://www.google.com/am(...)-china-2021-ban/amp/
Vet is net als ada nog steeds in ontwikkeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |