Goud is gestolde angst.quote:
Ik zie dat nog niet terug in de koers.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:01 schreef Ali_boo het volgende:
bullmarkt is trending vandaag op twitter
Weet iemand waarom ?
Misschien denken mensen ten onrechte dat de activiteit op Bitcoin (Ordinals/BRC20) gelijkstaat aan bullrun.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:01 schreef Ali_boo het volgende:
bullmarkt is trending vandaag op twitter
Weet iemand waarom ?
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:30 schreef Plots het volgende:
Tip: RefundGa weg met je tips man. Domeinnaam is 3 dagen geleden geregistreerd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes met research doen.Ga ff lekker scams lopen promoten op Twitter of zo maar hou het hier een beetje schoon.quote:Domain name: refundcoin.org
Registry Domain ID: a8a65055d09643b3a15f34e07f598a44-LROR
Registrar WHOIS Server: whois.namecheap.com
Registrar URL: http://www.namecheap.com
Creation Date: 2023-05-20T17:09:51.63Z
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2023 14:40:57 ]
Hey UBIX whale, denk je dat ze bij Kucoin na 3 dagen een scam listen? Ik had wel beter van je verwacht. Verder hap ik niet hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:39 schreef recursief het volgende:
[..]
Ga weg met je tips man. Domeinnaam is 3 dagen geleden geregistreerd:
[..]
Ga ff lekker scams lopen promoten op Twitter of zo maar hou het hier een beetje schoon.
Je dropt een "tip" zonder onderbouwing, pure shill. Je zegt "succes met research" en dat doe ik dus. Binnen een paar minuten al zoveel red flags dat ik bedank. Haastig in elkaar geflanste website, net geregistreerd domein en nog eea. Listings kun je op een hoop exchanges trouwens gewoon kopen. Ik weet niet hoe dat bij Kucoin zit maar het zou me niks verbazen als dat daar ook kan.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:19 schreef Plots het volgende:
[..]
Hey UBIX whale, denk je dat ze bij Kucoin na 3 dagen een scam listen? Ik had wel beter van je verwacht. Verder hap ik niet hoor.
https://www.kucoin.com/nl(...)ucoin-world-premiere
quote:
Tips mogen, maar dit ziet er wel heel shady uit.quote:
Ja, heb ook al "geprobeerd" te withdrawen en dat lukt wel.quote:
Dus mail kwam gewoon aan?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:44 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Ja, heb ook al "geprobeerd" te withdrawen en dat lukt wel.
Morgen daadwerkelijk de zooi overzetten naar Binance.
Kansloos. Ga ik niet gebruiken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:36 schreef suijkerbuijk het volgende:
https://www.crypto-inside(...)n-tot-crypto-wallet/
Wat vinden jullie van ledger met hun cloud opslag van je zaad code ?
Dat is gewoon wachten op ongelukken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:36 schreef suijkerbuijk het volgende:
quote:
De verificatiemail om in te kunnen loggen komt niet aan, dus ik kom mijn hele account niet in.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:02 schreef Rickocum het volgende:
Verificatiemail kwam aan van het inloggen. Kon inloggen en in mijn account en wallet komen.
Maar heb niet daadwerkelijk wat van mijn account gewithdrawed.
Jij kan niet in je account komen? Of probeer je er wat vanaf te halen zonder succes?
[..]
Spam? Ongewenste mail? Heb je 2 step authentication?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De verificatiemail om in te kunnen loggen komt niet aan, dus ik kom mijn hele account niet in.
Alles gecheckt, krijg niets.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:12 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Spam? Ongewenste mail? Heb je 2 step authentication?
Ik geef het nog een dag. Weet toevallig dat mijn id verlopen was (hoe dan), dus ik kan niet eens withdrawen als ik het zou willenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:18 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Ticket aanmaken in het ergste geval bia Bittrex Global? Je zit toch niet via Bittex US?
Bittrex global bestaat nog gewoon. Als je niet kunt inloggen, komt dat omdat je te lang niet hebt ingelogd. Dan wordt je account bevroren, geen idee of je dat nog kunt opheffen.quote:
Ik kan wel inloggen, maar de 2FA mail komt niet aan.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:21 schreef Ronald het volgende:
[..]
Bittrex global bestaat nog gewoon. Als je niet kunt inloggen, komt dat omdat je te lang niet hebt ingelogd. Dan wordt je account bevroren, geen idee of je dat nog kunt opheffen.
Oké nou ja hopelijk is het niet veel meer dan een paar dollar dan.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan wel inloggen, maar de 2FA mail komt niet aan.
Mijn ledger heeft een nieuwe functie. Dummy voor een wrench attack. Dump er wat shitcoins op en wanneer er ooit een overval komt mag die mee.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:36 schreef suijkerbuijk het volgende:
Waarschijnlijk is het volume daar ook niet zo groot, dus je reactie lijkt mij wat overtrokken.quote:Op woensdag 31 mei 2023 03:36 schreef suijkerbuijk het volgende:
https://cryptobenelux.com(...)tralie-hoe-komt-dit/
Bitcoin (BTC), ’s werelds grootste cryptocurrency, ervaart een aanzienlijk prijsverschil op Binance Australiė in vergelijking met andere belangrijke beurzen. Handelaren en investeerders hebben een prijsverschil van $5.000 opgemerkt, wat neerkomt op meer dan 20%. In dit artikel gaan we de reden bespreken van het verschil.
Op 18 mei informeerde Binance Australia gebruikers dat het diensten in Australische dollars opschort na een beslissing van zijn externe betalingsprovider. Het prijsverschil heeft dan ook vrij zeker te maken met het feit dat handelaren zich momenteel haasten om hun bezit in Australische dollars te verzilveren, voordat AUD-bankopnames gesloten worden op 1 juni om 17.00 uur lokale tijd.
Stortingen via bankoverschrijving werden onmiddellijk stopgezet, terwijl opnames met PayID open zouden blijven tot 1 juni om 17.00 uur lokale tijd. De beurs heeft haar Australische klanten ook gewaarschuwd dat elke AUD die na 31 mei op de beurs blijft staan, automatisch wordt omgezet in USDT.
Dadelijk via een omweg word deze btc weer gedumpt.
Ik dacht dat btc overal gelijk zal moeten zijn
Niet dus en zo verkloot je de markt.
Binnen kort dus een dump
Wilde het net neer zetten.quote:Op maandag 5 juni 2023 09:36 schreef EdVe het volgende:
Atomic Wallet gehacked:
[ twitter ]
https://www.crypto-inside(...)enen-crypto-verlies/
Nog beetje eraf dan kopen we weer wat bij.quote:
Volledig safu, net wat extra dukaten op mijn Binance debit card gezet om ze te steunen in deze zware tijdenquote:
Wist niet dat ik ze nog had maatquote:Op maandag 5 juni 2023 22:54 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Niet verkocht in de pump en dump naar ~55$ vorig jaar?
Betere investering dan een huis met termieten maat.quote:Op maandag 5 juni 2023 23:01 schreef Elan het volgende:
100 Waves in de piek was dat 5k waard nu nog 150 euro
Jezus wat een staaltje riooljournalistiek:quote:
WAVES MAANDquote:Op maandag 5 juni 2023 23:01 schreef Elan het volgende:
100 Waves in de piek was dat 5k waard nu nog 150 euro
quote:Op maandag 5 juni 2023 23:44 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Betere investering dan een huis met termieten maat.
Ze willen het staken van coins ook verbieden.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 00:38 schreef suijkerbuijk het volgende:
Onder de aangeklaagden in de rechtszaak bevindt zich Binance, een van de grootste spelers in de crypto-industrie. De cryptobeurs en haar CEO, Changpeng Zhao, worden geconfronteerd met maar liefst 13 aanklachten, variėrend van pogingen om de Amerikaanse effectenwetten te omzeilen tot het toepassen van oppervlakkige controles om te bepalen wie zaken mag doen met het bedrijf.
Maar daar houdt het niet bij op Volgens de SEC vallen Solana, Polygon, Cardano en tal van andere altcoins onder de categorie effecten. Deze munten hebben elk een aanzienlijke marktkapitalisatie, sommige met waarden die in de miljarden dollars lopen. Anderzijds zijn er ook kleinere, op gaming gerichte projecten die op de radar van de SEC staan.
Onder de specifieke tokens die door de SEC worden betwist, vinden we het BNB-token van Binance, de beurs’ stablecoin BUSD, en een tiental andere tokens, zoals Solana (SOL), Cardano (ADA), Polygon (MATIC), Filecoin (FIL), Cosmos Hub (ATOM), The Sandbox (SAND ), Decentraland (MANA), Algorand (ALGO), Axie Infinity (AXS) en COTI (COTI).
Bron.
https://newsbit.nl/breaki(...)rdano-effecten-zijn/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |