abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209418352
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 09:48 schreef dimmak het volgende:

[..]
WAVES MAAND _O_

:')_!
Het is grappig hoe mensen een snelle stijging van een of andere coin verklaren door zogenaamde innovatie of random gebeurtenissen.

Projectmatig doet Waves nauwelijks iets maar het is wel een van de OG's die al heel lang bestaan en vele bearmarkten heeft overleefd.
blablablabla
  dinsdag 6 juni 2023 @ 11:00:39 #102
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_209418437
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 10:45 schreef Elan het volgende:

[..]
Ze willen het staken van coins ook verbieden.
Dat ze de legaliteit van Binance nu betwisten is op zich wel lachwekkend. Willen ze suggereren dat Binance de afgelopen 7 jaar zonder vergunning heeft geopereerd?
Ze doen maar.
Dan gaan de Amerikaan van zelf naar de Europese excanges toe
Aangezien in Europa het wel is toegestaan.

Tenslotte amerikaanse burgers mogen gewoon handelen in de eu

Maar goed koop de dip en we gaan weer verder.

Toevallig btc verkocht en nu weer ingekocht .
Allemaal met bestaande inleg.

En zo langzaam kruipen .

Bonus ada weer bij gekocht.

Verder amerika kan niks tegen Binance doen.
Omdat Binance zelf niet in de usa zit .
Dat is Binance-usa en dat is een los staande bedrijf.
Ergste geval gaat die dicht en kunnen ze helemaal huilen of naar coinbase gaan waar je ze veel meer transacties kosten hebben.
  FOK!Fotograaf dinsdag 6 juni 2023 @ 11:45:18 #103
364681 over_hedge
pi_209418838
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:00 schreef suijkerbuijk het volgende:
Maar goed koop de dip en we gaan weer verder.
Ik blijf maar dips kopen :'(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 11:46:30 #104
366734 dimmak
bitcoin
pi_209418846
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 10:47 schreef Elan het volgende:

[..]
Het is grappig hoe mensen een snelle stijging van een of andere coin verklaren door zogenaamde innovatie of random gebeurtenissen.

Projectmatig doet Waves nauwelijks iets maar het is wel een van de OG's die al heel lang bestaan en vele bearmarkten heeft overleefd.
Wanneer er genoeg bagholders zijn blijft een coin nog wel bestaan ja.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_209420117
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 10:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar ondertussen is mijn USDT withdrawal op WX Exchange al sinds begin maart in process. Echt top.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 15:17:44 #106
366734 dimmak
bitcoin
pi_209420860
Coinbase nu dus ook aangeklaagd door SEC. The war on altcoins is real. Het is alleen gek dat de bitcoin prijs daar onder moet lijden.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 15:50:34 #107
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_209421154
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 11:45 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ik blijf maar dips kopen :'(
De pieken verkoop ik ook weer.
Ik ga niet wachten tot dat btc gaat lopen naar zijn top.
Dan heb ik al meer opgespaard door tussen door te handelen.

Ben van 0.04btc naar 0.052 btc.
Alleen maar door te handelen
En zo pak ik elke keer een paar 100 euro er bij.

Dca doe ik op ada en vet.
Dat is maar 25 euro elke maand .
Mijn pensioen potje zeg maar voor de toekomst.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 15:51:42 #108
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_209421163
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 15:17 schreef dimmak het volgende:
Coinbase nu dus ook aangeklaagd door SEC. The war on altcoins is real. Het is alleen gek dat de bitcoin prijs daar onder moet lijden.
Omdat veel mensen btc gebruiken met wisselen van crypto.
Vaak heb je 0 transacties kosten als je via btc werkt namelijk.
  FOK!Fotograaf dinsdag 6 juni 2023 @ 15:56:25 #109
364681 over_hedge
pi_209421193
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 15:50 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
De pieken verkoop ik ook weer.
Ik ga niet wachten tot dat btc gaat lopen naar zijn top.
Dan heb ik al meer opgespaard door tussen door te handelen.

Ben van 0.04btc naar 0.052 btc.
Alleen maar door te handelen
En zo pak ik elke keer een paar 100 euro er bij.

Dca doe ik op ada en vet.
Dat is maar 25 euro elke maand .
Mijn pensioen potje zeg maar voor de toekomst.
Ja dat doe je goed. Ik zelf heb geen zin om te handelen. Paar jaar geleden deed ik dit wel. En werkte op zich ook wel. Maar dan was ik heel de dag bezig met f5 en om naar de prijzen te kijken etc. Dus daar mee gestopt.

Nu koop ik af en toe beetje bitcoin als ik wat geld over heb aan het einde van de maand. Had 80% van alles wat ik had een week voor de oorlog in Oekraïne begon verkocht. Daar wel leuke winst opgemaakt. En nu dus zo nu en dan wat terug kopen.

En dan zie ik over 10 jaar wel wat de prijs dan is
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 16:04:40 #110
366734 dimmak
bitcoin
pi_209421257
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 15:51 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Duidelijk weer suijkerbuijk. Precies wat ik bedoel idd ja.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 16:06:12 #111
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_209421276
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 15:56 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja dat doe je goed. Ik zelf heb geen zin om te handelen. Paar jaar geleden deed ik dit wel. En werkte op zich ook wel. Maar dan was ik heel de dag bezig met f5 en om naar de prijzen te kijken etc. Dus daar mee gestopt.

Nu koop ik af en toe beetje bitcoin als ik wat geld over heb aan het einde van de maand. Had 80% van alles wat ik had een week voor de oorlog in Oekraïne begon verkocht. Daar wel leuke winst opgemaakt. En nu dus zo nu en dan wat terug kopen.

En dan zie ik over 10 jaar wel wat de prijs dan is
Kan tegenwoordig heel simpel en automatisch.
Zeker met coinbase kan je nu gewoon orders aan maken.
Met standaard opties van 5-10% in de plus of in de min.

Zo doe ik dat namelijk .
De orders worden van zelf wel een keer aangetikt.

En we zijn nog ver weg voor de halvering van btc .
Dus zwaar stijgen doet het nu nog niet dit jaar. (Verwacht ik en mijn mening er over)

Zelf doe ik het op 15% hand matige instellen.
Dat word niet gelijk geraakt en kan je beter de pieken en dalen pakken.
Wel weer meer risico.

Verder de nieuws in de gaten houden en de melding aan zetten.
De nieuws is eigenlijk de sec en de renten van de usa.
pi_209421379
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 15:51 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Ja, maar als mensen hun altcoins omzetten naar BTC zou de vraag naar BTC dus juist stijgen en zou de koers moeten stijgen.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 16:43:30 #113
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_209421588
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 16:17 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ja, maar als mensen hun altcoins omzetten naar BTC zou de vraag naar BTC dus juist stijgen en zou de koers moeten stijgen.
Gaat ook weer andersom.
De ene verkoop in paniek hun altcoins naar btc .

De anderen koop als een gek die dip van die altcoins via btc .
  Forum Admin dinsdag 6 juni 2023 @ 18:07:35 #114
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_209422456
Heeft de sec al een keer een uitspraak gedaan in zake xrp? Beetje raar dat een autoriteit zolang de boel kan gijzelen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_209426690
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 18:07 schreef Pharkus het volgende:
Heeft de sec al een keer een uitspraak gedaan in zake xrp? Beetje raar dat een autoriteit zolang de boel kan gijzelen.
SEC heeft zelf een rechtszaak aangespannen tegen Ripple, dus ze kunnen niet zelf een uitspraak doen maar moeten wachten op de rechtersuitspraak. En de geruchten gaan dat Ripple die gaat winnen en dit nog deze maand bekend gaat worden.
  Forum Admin woensdag 7 juni 2023 @ 05:48:50 #116
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_209426833
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 02:23 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
SEC heeft zelf een rechtszaak aangespannen tegen Ripple, dus ze kunnen niet zelf een uitspraak doen maar moeten wachten op de rechtersuitspraak. En de geruchten gaan dat Ripple die gaat winnen en dit nog deze maand bekend gaat worden.
Ah. Zou fijn zijn als er duidelijkheid is.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 7 juni 2023 @ 09:26:38 #117
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_209427982
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2023 05:48 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Ah. Zou fijn zijn als er duidelijkheid is.
Geloof dat er de 13 juni een deel van een uitspraak gaat komen over inzicht van sec over eth.

Stukje uit de bron.

Zoals het er nu naar uitziet zullen de documenten op 13 juni worden vrijgegeven. Eerder was dat nog 6 juni. Hinman heeft in 2018 een toespraak gehouden waarin hij constateerde dat ethereum (ETH) nadrukkelijk geen effect was. Ripple wilde dit gebruiken als argument voor waarom XRP óók geen effect is.

De SEC wilde de documenten lange tijd achter slot en grendel houden. Het is namelijk mogelijk dat Hinman is omgekocht door de Ethereum Foundation. Als dit bekend zou worden, dan zou dat niet zo positief zijn voor de SEC.

Bron

https://www.crypto-inside(...)mails-publiek-maken/
  Moderator woensdag 7 juni 2023 @ 11:38:35 #118
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209429327
Nog 20 dagen voor BTC om een miljoen te hitten _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 7 juni 2023 @ 11:38:47 #119
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209429330
ALL-IN

@aTypisch
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 7 juni 2023 @ 16:31:34 #120
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_209432689
https://newsbit.nl/cardan(...)orden-van-robinhood/

Cardano loopt het risico verwijderd te worden van Robinhood
Cardano, Solana, Polygon en ongeveer zestig andere cryptocurrencies lopen het risico om van het handelsplatform Robinhood te worden verwijderd als gevolg van een recente rechtszaak diie de Securities and Exchange Commission (SEC) is gestart.

Handelsplatform Robinhood in actie
Cardano (ADA), Solana (SOL) en Polygon (MATIC) lopen het risico om van het Robinhood-handelsplatform te worden verwijderd. Deze dreigende situatie ontstaat in de nasleep van recente juridische acties ondernomen door de Amerikaanse Securities and Exchange Commission (SEC) tegen Binance en Coinbase.

Robinhood heeft aangegeven dat het de komende periode mogelijk genoodzaakt zal zijn om bepaalde cryptocurrencies te verwijderen. Dit betreft vooral de munten die betrokken zijn bij de SEC-rechtszaak.

Als er vastgesteld wordt dat een cryptocurrency als een effect fungeert en niet bij de SEC is geregistreerd, is het onwettig voor Amerikaanse handelsplatformen, zoals Robinhood, om deze voor handel aan te bieden. Als de SEC in deze zaak zegeviert, zal Robinhood waarschijnlijk genoodzaakt zijn om deze cryptocurrencies van haar platform te verwijderen om in overeenstemming te blijven met de Amerikaanse effectenwetgeving.

Volgens de SEC zijn een aantal veel verhandelde cryptocurrencies, waaronder Cardano, Solana en Polygon, in feite effecten die niet op de juiste manier zijn geregistreerd.

Het risico op verwijdering van Cardano komt nog geen jaar na de toevoeging van deze cryptocurrency aan Robinhood. De online broker, die genoteerd staat aan de Nasdaq, voegde ADA-ondersteuning toe in september 2022, als onderdeel van een grotere uitbreiding van het crypto-aanbod van Robinhood. Robinhood begon begin 2018 met het aanbieden van cryptocurrencies.

Tuurlijk staat ada er op.
Omdat ze nu een stabel coin hebben
Zie link

https://www.crypto-inside(...)es-ada-koers-stijgt/

Echt elke crypto exchange in paniek.
Wel koop ik nog meer en meer en meer ada

Tenslotte ada draait als een gek in afrika en dat is de reden dat ik ada koop.
Hoe beter in afrika hoe minder gezeik dat ze hier na toe zullen gaan.

Zie link

https://www.crypto-inside(...)in-afrika-onderzoek/

Kunnen die smerige ratten van amerika niet hebben.
Stel je eens voor dat ada een succes gaat worden.

Kunnen we amerika met hun dollars niet gewoon boycotten samen met nieuwe eigen crypto dollar. (Cbdc)

Zie link.

https://www.crypto-inside(...)lar-is-noodzakelijk/
  vrijdag 9 juni 2023 @ 09:01:20 #121
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_209449731
https://bitcoinmagazine.n(...)dviseur-voor-binance

Gary Gensler, voorzitter van de Securities & Exchange Commission heeft zich in 2019 aangeboden als adviseur van Binance. Dat stellen advocaten van de grootste cryptobeurs ter wereld, waarover CNBC bericht.

Dat blijkt uit rechtbankdocumenten die woensdag door de SEC zijn ingediend. Advocaten van Gibson Dunn en Latham & Watkins, twee van de advocatenkantoren van Binance, beweren dat Gensler in verschillende gesprekken met leidinggevenden van Binance en Zhao in maart 2019 heeft aangeboden om als adviseur voor de cryptobeurs te dienen. Uiteindelijk ontmoette hij Changpeng Zhao, CEO van Binance, later die maand in Japan voor een lunch.

Handel in Bitcoin bij Bitvavo en ga direct aan de slag.

Op dat moment was Gensler docent aan de Sloan School of Management van het Massachusetts Institute of Technology. Hij is in 2021 door president Biden benoemd tot hoofd van de SEC en staat bekend als een havik als het aankomt op de cryptomarkt. Recentelijk zijn er aanklachten ingediend tegen zowel Binance als Coinbase, de twee grootste merken op de cryptomarkt.

Meer info in de bron

Mijn mening.
Smeerlap die is afgwezen in de crypto en nu alleen maar wraak wilt.
Omdat hij zijn kans heeft gemist.
pi_209450295
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 09:01 schreef suijkerbuijk het volgende:

Mijn mening.
Smeerlap die is afgwezen in de crypto en nu alleen maar wraak wilt.
Omdat hij zijn kans heeft gemist.
Of het is voortschrijdend inzicht geweest.

Ik vind de SEC een verwerpelijke club, maar die verdachtmakingen ten aanzien van Gensler vind ik niet zo chic. Bovendien leiden ze af van de inhoudelijke redenen waarom de SEC en Gensler verkeerd bezig zijn.

Ik heb me - wederom - bijzonder geërgerd aan de berichtgeving in de Volkskrant. Eerst wordt een volkomen kritiekloos en ongeïnformeerd stuk gepubliceerd, dat duidelijk een copy-paste van een persbericht is (Amerikaanse toezichthouder beschuldigt cryptoplatform Binance van fraude). De laatste zin is: "Binance heeft nog niet gereageerd op de nieuwste zaak." Het stuk is alleen uren na een publiek statement van Binance online gezet. Maar ja, om die repliek te kunnen duiden, heeft de Volkskrant iemand nodig die iets van crypto's begrijpt.

Dagen later komt de nuance: Na de val van FTX zit een felle beurswaakhond Binance en Coinbase op de hielen. Maar het kwaad is dan al geschied omdat de publieke opinie dat alles wat met cryptovaluta te maken heeft dubieus is, is bekrachtigd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Claudia_x op 09-06-2023 10:07:35 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 10:57:33 #123
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_209450877
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 10:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Of het is voortschrijdend inzicht geweest.

Ik vind de SEC een verwerpelijke club, maar die verdachtmakingen ten aanzien van Gensler vind ik niet zo chic. Bovendien leiden ze af van de inhoudelijke redenen waarom de SEC en Gensler verkeerd bezig zijn.

Ik heb me - wederom - bijzonder geërgerd aan de berichtgeving in de Volkskrant. Eerst wordt een volkomen kritiekloos en ongeïnformeerd stuk gepubliceerd, dat duidelijk een copy-paste van een persbericht is (Amerikaanse toezichthouder beschuldigt cryptoplatform Binance van fraude). De laatste zin is: "Binance heeft nog niet gereageerd op de nieuwste zaak." Het stuk is alleen uren na een publiek statement van Binance online gezet. Maar ja, om die repliek te kunnen duiden, heeft de Volkskrant iemand nodig die iets van crypto's begrijpt.

Dagen later komt de nuance: Na de val van FTX zit een felle beurswaakhond Binance en Coinbase op de hielen. Maar het kwaad is dan al geschied omdat de publieke opinie dat alles wat met cryptovaluta te maken heeft dubieus is, is bekrachtigd.
https://bitcoinmagazine.n(...)-schrapt-10-altcoins

Een aantal uit de lijst worden nu van het platform geschrapt, zoals ATOM en MANA. Toch lijkt het besluit niet geheel te maken te hebben met de aanklacht van Binance. "Ongeregistreerde effecten" zoals BNB en BUSD zullen de beurs veel dierbaarder zijn dan externe cryptoprojecten, en deze blijven nog wél gelist.

Overigens diende de SEC ook een aanklacht in bij concurrent Coinbase. Hierin werden andere cryptovaluta genoemd, wat de situatie niet veel duidelijker maakt.

Lijst staat in de link.

Ada gaat spot goedkoop worden.
Mooi nog meer inkopen.
Weet zeker dat als de uitspraak komt de boel gewoon weer gaat lopen.
En niet in amerika waar ik zelf geen zak om geeft.
Dan wel de rest van de wereld.
Die wel in de crypto stappen.
En aangezien ada nummer 1 coin is in afrika omdat het gemaakt is voor afrika.
Zal het allemaal wel mee lopen
  Moderator zaterdag 10 juni 2023 @ 08:17:57 #124
18653 crew  D.
pi_209460698
Uitverkoop :o
pi_209460714
Een ouderwets bloedbad
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: