Dan wordt haar bovenlip niet bruinquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:27 schreef schizolientje het volgende:
[..]
waarom doet ze die bovenkant van haar lippen niet tot aan haar neusgaten??
Zo'n dikke laag make-up op en in de kas liggen, maar ze hoop dat ze bruin wordtquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe ziet er echt niet uit. Vreselijk al die meuk op haar gezicht
achgossie dat zou toch verschrikkelijk zijn. Maar ze weet nog niet dat je achter glas niet kleurt??? En nu een persoonlijke babysit ook nog. Zo hou je haar klein ookquote:
ze kan zo achter raam gaan ziiten op de wallenquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:29 schreef utopia2.0 het volgende:
och stelling is alleen voor madam zoe , zijn nog mensen die mss nieuwe kleding willenquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:30 schreef Setje72 het volgende:
Mag toch hopen op een NEE voor de stelling van Zoë net 750 euries nieuwe makup
Nee ze hoopt dat het glas extra meedraagt aan een bruin kleurtjequote:Op dinsdag 11 april 2023 15:30 schreef schizolientje het volgende:
[..]
achgossie dat zou toch verschrikkelijk zijn. Maar ze weet nog niet dat je achter glas niet kleurt??? En nu een persoonlijke babysit ook nog. Zo hou je haar klein ook
En toch hoop ik op een NEE..gun haar gewoon die lol nietquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:31 schreef cinsan het volgende:
[..]
och stelling is alleen voor madam zoe , zijn nog mensen die mss nieuwe kleding willen
De rokers hadden binnen 5min hun sjek uit de Pot.. dus gaat Zoowie terecht om make-up mekkerenquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:34 schreef Setje72 het volgende:
[..]
En toch hoop ik op een NEE..gun haar gewoon die lol niet
precies wat ik dachtquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:34 schreef greysbones het volgende:
Zoe en Babs hebben Jeff gesaved
Geen idee wanneer
Maar goed
Dat we het even weten
dacht kledingquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De rokers hadden binnen 5min hun sjek uit de Pot.. dus gaat Zoowie terecht om make-up mekkeren
ik gun zoe van harte een exit bij de volgende eliminatiequote:Op dinsdag 11 april 2023 15:34 schreef Setje72 het volgende:
[..]
En toch hoop ik op een NEE..gun haar gewoon die lol niet
nu doe je die dames daar te kortquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze kan zo achter raam gaan ziiten op de wallen
Wat wil ze hebben dan?? Ik volg t niet echtquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:30 schreef Setje72 het volgende:
Mag toch hopen op een NEE voor de stelling van Zoë net 750 euries nieuwe makup
Het begon dat meerdere mensen schoenen wilden. Janet en Moraima een bh. Gister zei Moraima al van kunnen we geen bedrag doen zodat iedereen weer wat nieuws kan kopen. Nu gaat Zoë daarover verder doordat ze van plan is om een stelling daarover op te gooienquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:31 schreef cinsan het volgende:
[..]
och stelling is alleen voor madam zoe , zijn nog mensen die mss nieuwe kleding willen
Babs hoopt dat haar moeder haar eruit haalt als ze te negatief over komtquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe heeft een visioen over een brief,snap je wat ik bedoel?
ik dacht kledingquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:41 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Wat wil ze hebben dan?? Ik volg t niet echt
Niks mis met Bepquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs hoopt dat haar moeder haar eruit haalt als ze te negatief over komt
Voor janet een andere BH zou ik geen overbodige luxe noemenquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:42 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
Het begon dat meerdere mensen schoenen wilden. Janet en Moraima een bh. Gister zei Moraima al van kunnen we geen bedrag doen zodat iedereen weer wat nieuws kan kopen. Nu gaat Zoë daarover verder doordat ze van plan is om een stelling daarover op te gooien
Dat ze een uitnodiging krijgt van Kim Hollandquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:40 schreef Deisyy het volgende:
Zoe heeft een visioen dat er deze maand weer een brief voor iemand komt.
Wat was Zoe haar reactie?quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs hoopt dat haar moeder haar eruit haalt als ze te negatief over komt
Dat haar moeder er echt wel uit zou halenquote:
nou ik ben toch blij dat ik niet verwant ben aan haarquote:
Niemand hier toch?quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:44 schreef schizolientje het volgende:
[..]
nou ik ben toch blij dat ik niet verwant ben aan haar
Meen je dit?quote:
Achter glas wordt je zeker wel bruin, alleen minder snel. Voorbeeld is mijn oma. Die lag tijdens ziekbed op bed, voor het raam, met daarbij altijd haar ene arm op het raamkozijn. Deze arm was na verloop van tijd toch echt bruiner als haar andere arm.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ze hoopt dat het glas extra meedraagt aan een bruin kleurtje
Ik heb met Zoe minder moeite, dan met Babette.quote:
Ik kijk gewoon en zie niet wat jij zietquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
De zieke grapjes van Sjeffie doen het wel weer goed bij de "Brô's "
Figuranten spelen in een hottub .. jaja.. Onze Lieve Sjeffie blijft een gluiperige negatieve eikel
als even niemand kijkt...
[ afbeelding ]
Dat zijn ze allemaal, als het erop aankomtquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
De zieke grapjes van Sjeffie doen het wel weer goed bij de "Brô's "
Figuranten spelen in een hottub .. jaja.. Onze Lieve Sjeffie blijft een gluiperige negatieve eikel
als even niemand kijkt...
[ afbeelding ]
Waarover? Heb geen live. Op werk in pauze.quote:
Ik zou met Babs prima een wijntje kunnen drinken.quote:
Wacht en luister maar... tot Sjeffie weer begint met zijn Mantra "Wat doe ik hier.. bij die Conjo's.."quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon en zie niet wat jij ziet
Ik luister graag.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:50 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dan wordt je wel knettergek en geen minuut stil denk ik
Dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wacht en luister maar... tot Sjeffie weer begint met zijn Mantra "Wat doe ik hier.. bij die Conjo's.."
Kom er net in, was met Mirthe en Eugine, maar typisch Bern met z'n ik ga er even over nadenken.quote:
geitenwollensokkenneukersquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wacht en luister maar... tot Sjeffie weer begint met zijn Mantra "Wat doe ik hier.. bij die Conjo's.."
ze vroegen bern om iets te schrijven myrte en eunice daarover ging hij nadenkenquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kom er net in, was met Mirthe en Eugine, maar typisch Bern met z'n ik ga er even over nadenken.
Dat is wel een nieuwe.. milder.. een betere kreet dan zijn " Mongolen, klootzakken en Ouwe Lullen"quote:
liggen hier in de kast - sorry bewonersquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:54 schreef greysbones het volgende:
Alle havermout is op
2 pakken zijn verdwenen
Ik dacht dat Janet een zwak voor Wendy had, "haar dochter".quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:56 schreef greysbones het volgende:
Valt me van janet ook tegen dat ze wendy niet verdedigt
quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:57 schreef Giggio het volgende:
[..]
liggen hier in de kast - sorry bewoners
Hebben zeker niet in de gaten dat het pasen is geweest en gister laat pas geld is binnen gekomen..quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:54 schreef greysbones het volgende:
Tiano
Het management is niet je van het
Er worden fouten gemaakt
We hadden niet zonder hoeven zitten
Schaamt die man zich niet ?
Blijkbaar niet als er geen eten isquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Janet een zwak voor Wendy had, "haar dochter".
Wat een gezever . Vind het ook erg nep overkomenquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:58 schreef Deisyy het volgende:
Eunice klinkt een beetje als een drammend klein kind nu
Beetje flauw om Wendy hierop af te rekenen, alsof zij er iets aan kan doe dat er maar van die kleine bedragen verdiend worden.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar niet als er geen eten is
Voor zover ik kan zien doet wendy heel erg haar best
Dat er vandaag geen eten is .. tja
Als het geld op is wat moet je dan
Ze hebben gisteravond pas kunnen bestellen
Hij doet alsof hij het in zijn maand helemaal geweldig heeft gedaanquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Hebben zeker niet in de gaten dat het pasen is geweest en gister laat pas geld is binnen gekomen..
Ze kan Wendy niet aan.Dat is haar isseeu.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:56 schreef greysbones het volgende:
Heeft Janet dit zelf uitgesproken of proberen we nu invulling te geven aan haar gedachte?quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje flauw om Wendy hierop af te rekenen, alsof zij er iets aan kan doe dat er maar van die kleine bedragen verdiend worden.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze kan Wendy niet aan.Dat is haar isseeu.
Eensquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:00 schreef Silves het volgende:
Marcia is geen teamplayer, elke keer weer dat overlopen, wil overal de controle over hebben de sjagrijn.
Ik heb het hier over Marciano, die de opmerking maakte.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:00 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft Janet dit zelf uitgesproken of proberen we nu invulling te geven aan haar gedachte?
Wendy en Janet doen wel vaker kribbig naar elkaar lees en zie ik.
Janet beaamde hetquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het hier over Marciano, die de opmerking maakte.
Ho ho, aanspreken doen ze daar niet aan.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:02 schreef Silves het volgende:
En niemand nu die Wendy aanspreken, zodat ze een weerwoord kan geven.
Steekjes om de boel uit elkaar te laten vallenquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:02 schreef Silves het volgende:
En niemand nu die Wendy aanspreken, zodat ze een weerwoord kan geven.
quote:
Met mijn mentaliteit...quote:
Gehaaide tante hoorquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:05 schreef Puzzie het volgende:
Eunice is nu aandacht aan het zoeken en toneel aan het spelen
Want? Kim Holland zoekt een schoonmaakster?quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat ze een uitnodiging krijgt van Kim Holland
ze moet die vette pukkel eens uitknijpen, irriteert me mateloosquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:58 schreef Deisyy het volgende:
Is toch ook niet verboden om Wendy niet als geweldige manager te zien?quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:56 schreef greysbones het volgende:
Kinderen houden je actief, zeggen ze toch?quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:06 schreef greysbones het volgende:
Houdt je actief zegt mirthe
Net als kinderen krijgen
Huh wat
Wat doet ze zelf beter?quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:07 schreef greysbones het volgende:
Eunice
Waarom ben ik niet als Babette
Gewoon niks doen
Dom doen
Beetje met je haar
Make up
Dit lijkt me wel heel grappigquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:08 schreef greysbones het volgende:
Zou ik een beetje zoe worden
Zal ik me zo gedragen
Gewoon een week
Voor de fun
Eigenlijk zit ze op een slinkse wijze te roddelenquote:
Zo gedraagt ze zich heel vaak, drammen als ze haar zin niet krijgt, zogenaamd sip kijken.....en als een verliefd pubermeisje als ze bij JW zit..... om dat af te wisselen met zogenaamd sexy 'blikjes'....knipperen, lachjes..quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:58 schreef Deisyy het volgende:
TMIquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:13 schreef engine het volgende:
Eunice compenseert het niet aanwezige haar op haar armen en benen "down the stairs".
Janet is de laatste weken toch erg veranderd, vergeetachtig, warrig, bitchy/snibbig en vaak met een heel vervelende ondertoon aan het pratenquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze kan Wendy niet aan.Dat is haar isseeu.
ohhhhhh ze wil zijn zoals JW!!!quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:09 schreef greysbones het volgende:
Gewoon 1 week als iemand die niks voorstelt
Altijd al gedaan.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Janet is de laatste weken toch erg veranderd, vergeetachtig, warrig, bitchy/snibbig en vaak met een heel vervelende ondertoon aan het praten
ah die Mirthe toch.... wat een lef eigenlijk he, terwijl ze zoooo bang is voor Jeffrey.....quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:10 schreef greysbones het volgende:
Nu Jeff pesten
Heb je het koud
Je hebt stijve tepels
Oh nee zegt mirthe
Dat kan niet
Marciano die zonder hulp Jeff en Isaak niks konquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Hebben zeker niet in de gaten dat het pasen is geweest en gister laat pas geld is binnen gekomen..
Wat een kul...... gaat ze dan ook eten wat Zoë e.d. eten??quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:16 schreef Flow3r het volgende:
Eunice zoekt gewoon weer een ander projectje om op te kunnen vallen; een week leven als Zoe, als Babette, alleen ongezond eten etc
Mirthe zegt niet doen, toch doet Eunice net alsof ze met Mitrhe de uitdaging aan gaat
Eunice vindt zichzelf het beste voorbeeld van hoe een mens moet leven.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:16 schreef Flow3r het volgende:
Eunice zoekt gewoon weer een ander projectje om op te kunnen vallen; een week leven als Zoe, als Babette, alleen ongezond eten etc
Mirthe zegt niet doen, toch doet Eunice net alsof ze met Mitrhe de uitdaging aan gaat
Evenals het niet mogen zoenen met JW zodat ze een pot chocoladepasta krijgtquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:16 schreef Flow3r het volgende:
Nee hoe de wind waait,waait haar rokje.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat een kul...... gaat ze dan ook eten wat Zoë e.d. eten??
neuhhhh want voor Eunice moet alles apart besteld worden..... overal last van je... je weet wel....
Frappant dat ze wel frikandel e.d. eet....(of vergis ik me?)
Nee geen fricandel volgende mijquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
neuhhhh want voor Eunice moet alles apart besteld worden..... overal last van je... je weet wel....
Dat is een zeer accurate omschrijvingquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:22 schreef Kakadylo het volgende:
Soms lijkt Eunice 12 en een ander moment 62
dat valt erg mee hoor. Als er iets wordt gegeten wat zij niet mag (of intolerant voor is) maakt ze zelf wat anders.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Weet dan nog wel een leuke baan voor haar als ze hieruit komtquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:23 schreef mootie het volgende:
Ok…Bep is aan testen of je achter glas ook bruin wordt.
Janet en Wendy zeuren er meer over dan Eunice.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:23 schreef Verida het volgende:
[..]
dat valt erg mee hoor. Als er iets wordt gegeten wat zij niet mag (of intolerant voor is) maakt ze zelf wat anders.
en ze zeurt er niet echt om eigenlijk.
Dit is het rode licht.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet dan nog wel een leuke baan voor haar als ze hieruit komt
Terwijl Erik 47 is maar altijd overkomt als 77quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is een zeer accurate omschrijving
ik vind haar een vreselijk verwend, irritant, aanstellerig kindvrouwtje, dat zogenaamd alles gedaan en geleerd heeft, weet alles beter en kan zogenaamd alles, ondertussen de godgeslagen dag aandacht eisend van het liefst de mannen, maar van vrouwen is ze ook niet vies........ en ik heb zo'n hekel aan dergelijke types, daar ben IK dus allergisch voor !quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:22 schreef Kakadylo het volgende:
Soms lijkt Eunice 12 en een ander moment 62
Ik hoorde het hem zeggenquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:25 schreef engine het volgende:
Jeetje ook de peren zijn niet goed......buikkrampperen
Ja nu een op hol geslagen Amerikaan. Al weet ik niet zo goed wat dat betekent.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoorde het hem zeggen
Oh en er zijn boze Amerikanen bezig
Ik kan me voorstellen dat ze daar snakken naar een lekker stuk fruitquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:26 schreef mootie het volgende:
De buikkrampperen worden wel helemaal verorberd.
ik zag haar vandaag bij Wendy bezig met de boodschappen, alles wat ZIJ mag en wil eten/drinken.. als ze dan echt op het geld zou letten, zou ze geen sojamelk e.d. bestellen.... er wordt meestal voor haar dingen apart besteld (dat heb ik ze al heel vaak horen zeggen)quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:23 schreef Verida het volgende:
[..]
dat valt erg mee hoor. Als er iets wordt gegeten wat zij niet mag (of intolerant voor is) maakt ze zelf wat anders.
en ze zeurt er niet echt om eigenlijk.
En snoep.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze daar snakken naar een lekker stuk fruit
Fuck you , fuck him .. schijnt boze Amerikanen taal te zijnquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja nu een op hol geslagen Amerikaan. Al weet ik niet zo goed wat dat betekent.
hahaha hij is altijd constantquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl Erik 47 is maar altijd overkomt als 77
Dus eigenlijk mag ze niks meer? Geef haar een paar potten kikkererwten en niet meer naar omkijken.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zag haar vandaag bij Wendy bezig met de boodschappen, alles wat ZIJ mag en wil eten/drinken.. als ze dan echt op het geld zou letten, zou ze geen sojamelk e.d. bestellen.... er wordt meestal voor haar dingen apart besteld (dat heb ik ze al heel vaak horen zeggen)
ja en? Waarom zou ze dat niet duidelijk maken bij het bestellen. Ze is nu eenmaal intolerant voor bepaalde voedingsmiddelen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zag haar vandaag bij Wendy bezig met de boodschappen, alles wat ZIJ mag en wil eten/drinken.. als ze dan echt op het geld zou letten, zou ze geen sojamelk e.d. bestellen.... er wordt meestal voor haar dingen apart besteld (dat heb ik ze al heel vaak horen zeggen)
Isaac bespeelt mensen als soort van 'pater familias' maar bij dramateen Zoe heb je vervolgens een stalker op je dakquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:26 schreef Puzzie het volgende:
Ice heeft ook een zwak voor Zoe volgens Zoe
Ahhquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Fuck you , fuck him .. schijnt boze Amerikanen taal te zijn
Dit klopt wel.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac bespeelt mensen als soort van 'pater familias' maar bij dramateen Zoe heb je vervolgens een stalker op je dak
quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl Erik 47 is maar altijd overkomt als 77
Dat zeiden ze toch net… buikkrampperen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zijn die peren eigenlijk wel rijp???? zo te zien zijn ze wel erg 'stevig'....
Ze zien er niet rijp uitquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zijn die peren eigenlijk wel rijp???? zo te zien zijn ze wel erg 'stevig'....
Steeltje knagen en sabbelen, eew.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:31 schreef Puzzie het volgende:
JW is zijn appel of peer aan het herkauwen
een paar potten? doe maar dol!quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk mag ze niks meer? Geef haar een paar potten kikkererwten en niet meer naar omkijken.
Soms lijkt het alsof ze allerlei pigmentvlekken heeft maar dan blijkt het uitgelopen of slecht bijgewerkte make-upquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik snap echt niet waar je heen wil. Ze moet maar een half bordje nemen?quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
een paar potten? doe maar dol!
Nee geintje, ik gun haar van alles te eten, maar ze zorgt echt wel dat haar bord iedere avond vol ligt
Ze krijgt elke avond een net zo vol bord als de anderen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
een paar potten? doe maar dol!
Nee geintje, ik gun haar van alles te eten, maar ze zorgt echt wel dat haar bord iedere avond vol ligt
Je hebt ervoor betaald of je hebt het nietquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:32 schreef engine het volgende:
Bern gaat ook een keer een potje biljarten.
oh op die fiets, ff niet in de gaten, sorry!quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zeiden ze toch net… buikkrampperen.
Geen woorden verdraaien of anders interpreteren aub, zullen we het hier maar bij laten en het verder over de (saaie) streams hebben?quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar je heen wil. Ze moet maar een half bordje nemen?
De rest mag wel volle borden?
Je gunt haar van alles te eten, maar een bord vol is not done?
quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:35 schreef engine het volgende:
Heeee hoooooo heeeee hoooo![]()
[ afbeelding ]
Meestal word ik pas later begrepenquote:
voor jou hetzelfde antwoord als ik aan mootie gaf, zullen we het hier bij laten en het over de (saaie) streams hebben ?quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze krijgt elke avond een net zo vol bord als de anderen.
ik zie het punt niet helemaal.
Dat ze af en toe nogal nadrukkelijk aanwezig is en goed kan overdrijven vind ik haar zeker geen verwend persoon, ik vind haar juist één van de positiefste bewoners daar.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vind haar een vreselijk verwend, irritant, aanstellerig kindvrouwtje, dat zogenaamd alles gedaan en geleerd heeft, weet alles beter en kan zogenaamd alles, ondertussen de godgeslagen dag aandacht eisend van het liefst de mannen, maar van vrouwen is ze ook niet vies........ en ik heb zo'n hekel aan dergelijke types, daar ben IK dus allergisch voor !
Normaliter heb je er natuurlijk ook niet mee te dealen maar zit je daar in die loods dan ontkom je er niet aanquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ze af en toe nogal nadrukkelijk aanwezig is en goed kan overdrijven vind ik haar zeker geen verwend persoon, ik vind haar juist één van de positiefste bewoners daar.
Je kon de hap horen, dan is de peer te hard. Die moet lekker sappig en zacht zijnquote:
Neenquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kon de hap horen, dan is de peer te hard. Die moet lekker sappig en zacht zijn
Nee inderdaad, daar ontkom je niet aan andere mensenquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Normaliter heb je er natuurlijk ook niet mee te dealen maar zit je daar in die loods dan ontkom je er niet aan
Als ik daar zat dan ging ik echt wel gesprekken aan met Eunice maar dat verandert niet mijn mening over hoe ik ernaar kijkquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee inderdaad, daar ontkom je niet aan andere mensen
Dat is Jw onzinquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij houdt dus van buikkrampperen, dat mag
10 uur laterquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ik daar zat dan ging ik echt wel gesprekken aan met Eunice maar dat verandert niet mijn mening over hoe ik ernaar kijk
Kijk eens naar de smiley, niet zo serieus nemen johquote:
Kijk eens naar de smileyquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk eens naar de smiley, niet zo serieus nemen joh
Bedoelen ze daar niet mee dat toen Jeff ruzie had met Marciano Zoe en Babet Jeff richting de keuken / buiten duwde en hem tegen hield toen die weer de loods in wou gaan. Anders zou die een gele of rode kaart opgelopen zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:34 schreef greysbones het volgende:
Zoe en Babs hebben Jeff gesaved
Geen idee wanneer
Maar goed
Dat we het even weten
Ice is degene die er vooral tussen stondquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:44 schreef IkFok het volgende:
[..]
Bedoelen ze daar niet mee dat toen Jeff ruzie had met Marciano Zoe en Babet Jeff richting de keuken / buiten duwde en hem tegen hield toen die weer de loods in wou gaan. Anders zou die een gele of rode kaart opgelopen zijn.
Nee net een boterham ofzoiets.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:46 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey klaagt al over buikpijn... hij denkt dat het van 'honger' komt, maar heeft hij ook een peer gegeten?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:46 schreef greysbones het volgende:
Babs en zoe ook commentaar
Zo gestresst
Vind wendy niet gestresst
Wendy is tenminste manager gewordenquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:46 schreef greysbones het volgende:
Zo gestresst
Ik wel en ze zegt zelf ook dat het druk is. De hele dag door.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:46 schreef greysbones het volgende:
Zo gestresst
Ze is ook drukquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wel en ze zegt zelf ook dat het druk is. De hele dag door.
Als je aan zo'n programma meedoet dan weet je dat je een doelwit gaat worden als speciaal met jou rekening gehouden moet worden. En of dat nou is vanwege een allergie of dat je vegetariër bent. Hoe apart ook uiteindelijk komt het daar wel op neer.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als je met dat lange lijf de 69 kilo aantikt dan is dat niet best neequote:Op dinsdag 11 april 2023 16:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo ziet hij er wel uit, met dat magere lichaam
Onder de 70 kiloquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik vind het hier nog enorm meevallen, iemand was vegetariër en daar werd ook gewoon rekening mee gehouden, anders dan destijds in Utopia waar de vegans alles overnamen en bepaalden (ovens mochten alleen voor vegan dingen gebruikt worden, net zoals pannen e.d. Er werd ook niet meer met vlees gekookt)quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je aan zo'n programma meedoet dan weet je dat je een doelwit gaat worden als speciaal met jou rekening gehouden moet worden. En of dat nou is vanwege een allergie of dat je vegetariër bent. Hoe apart ook uiteindelijk komt het daar wel op neer.
was djediquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vind het hier nog enorm meevallen, iemand was vegetariër en daar werd ook gewoon rekening mee gehouden, anders dan destijds in Utopia waar de vegans alles overnamen en bepaalden (ovens mochten alleen voor vegan dingen gebruikt worden, net zoals pannen e.d. Er werd ook niet meer met vlees gekookt)
Wat is dat eigenlijk telkens met die zakdoek? Heeft ie dat uit een bajesfilm overgenomen ofzo?quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik zou een stelling doen om lekker van de Chinees of zo te bestellen, dan maar x 25
Flodder?quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:04 schreef Kakadylo het volgende:
Voor de verandering zou je ook eens een Nederlandse film kunnen kiezen
Doe dan alle films van Jackass ofzoquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:03 schreef engine het volgende:
3 films zelfszondag hoeft niemand te kijken dus.
Die hoor je er doorheenquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:04 schreef engine het volgende:
Mirthe is achter dus ze kunnen helemaal niet stemmen
Ik zie haar nu ook weer in beeld dus weer terug denk ikquote:
Je hoorde haar op K5quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie haar nu ook weer in beeld dus weer terug denk ik
Wat een fijne vriendin is Bepquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:08 schreef humpty het volgende:
Zoe en Babet lopen al weer weg maar Wendy roept ze terug
De stakker gaat stakenquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff gaat op groen, maar gaat wel staken die dag![]()
ik denk dat ze dat van 'achter' niet mogen, omdat de streamers dan de hele film (min of meer als hoorspel) kunnen volgen... zoiets hoorde ik laatst (niet in de loods) zeggen, met rechten en zo schijnt het te maken te hebbenquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:04 schreef Kakadylo het volgende:
Voor de verandering zou je ook eens een Nederlandse film kunnen kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |