Hoaxquote:Op maandag 17 april 2023 12:53 schreef xpompompomx het volgende:
Nou, ik was zojuist even buiten..
EN IK HEB GEWOON ZON EN BLAUWE LUCHT GEZIEN
Livecam Assen TT: https://www.ttcircuit.com/de/cams/quote:
"Hartstikke normale HOLLANDSE lente"quote:Op maandag 17 april 2023 14:02 schreef Vigilance het volgende:
Dit worden de 3 uurtjes aan zonnig weer waardoor bepaalde lui de komende 3 grijze druilerige kutweken gaan roepen dat ik niet zo mag zeiken want het is heus wel zonnig geweest
Waar ergens?quote:Op maandag 17 april 2023 14:42 schreef INViCTuS het volgende:
Zo t/m ma: 11-9-8-9-11 in temperatuur![]()
![]()
Prima temperatuur voor december misschien
Dat staat nu bij de Duitse weersite. Uiteraard verandert dat nog wel, maar volgende week wel knake weer en wederom herfstquote:
Hier staan de temperaturen een graad of 4/5 hoger, want natuurlijk nog niet veel is, maar beter dan wat daar staat. Maar ja, dat is nog een week weg, eerst maar eens afwachten. 2 dagen vooruit weten ze het momenteel al niet goed te vertellen.quote:Op maandag 17 april 2023 15:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat staat nu bij de Duitse weersite. Uiteraard verandert dat nog wel, maar volgende week wel knake weer en wederom herfst
Ik denk dat het iets positiever uitpakt: 12-15 graden tot eind April. Niet heel denderend helaas.quote:Op maandag 17 april 2023 15:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat staat nu bij de Duitse weersite. Uiteraard verandert dat nog wel, maar volgende week wel knake weer en wederom herfst
Jou geven we volgende keer een ban op Fok! zolang je op vakantie bent.quote:Op maandag 17 april 2023 14:42 schreef INViCTuS het volgende:
Zo t/m ma: 11-9-8-9-11 in temperatuur![]()
![]()
Prima temperatuur voor december misschien
Sprite?quote:Op maandag 17 april 2023 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
Naar huis gereden, warme auto, lammetjes in de wei, nu lekker met een 7up in de tuin in het zonnetje. Prima dag, lief dagboek.
Eerst nog even kou en sneeuw graagquote:Op maandag 17 april 2023 16:57 schreef ACT-F het volgende:
April doet wat die wil. Er is altijd kans op twintigers:
[ afbeelding ]
Voor nu is het een beetje zon, beetje wolken en een beetje droog
Nee, klinkt vet kutquote:Op maandag 17 april 2023 18:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Eerst nog even kou en sneeuw graag![]()
Koningsdag, sneeuwval bij +1 graden, dat zou wel heel erg leuk klinken toch?
De BBB heeft inderdaad de verkiezingen gewonnen, dat krijg je ervan.quote:
Wat had je verwacht dan meteen hele week 25 gradenquote:
Nee, ik zit niet in het debielenkamp dat temperaturen verwacht die helemaal niet passen in ons klimaat of jaargetijde, maar het is telkens bewolkt en winderig. Dat is gewoon stront.quote:Op maandag 17 april 2023 20:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat had je verwacht dan meteen hele week 25 graden.
15 graden en een zonnetje is toch prima voor half april?
De laatste jaren lijkt het ook steeds vaker te winderig op zonnige dagen. Dat beetje warmte dat de aansterkende zon in het voorjaar te bieden heeft wordt dan te niet gedaan en in de zomer kun je dan je zonnescherm niet omlaag doen om te voorkomen dat de tent te snel opwarmt.quote:Op maandag 17 april 2023 20:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet in het debielenkamp dat temperaturen verwacht die helemaal niet passen in ons klimaat of jaargetijde, maar het is telkens bewolkt en winderig. Dat is gewoon stront.
Wat een onzin. De afgelopen lentes waren toch prachtigquote:Op maandag 17 april 2023 21:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De laatste jaren lijkt het ook steeds vaker te winderig op zonnige dagen. Dat beetje warmte dat de aansterkende zon in het voorjaar te bieden heeft wordt dan te niet gedaan en in de zomer kun je dan je zonnescherm niet omlaag doen om te voorkomen dat de tent te snel opwarmt.
Ik heb altijd het idee dat de rustigste zonnige dagen in de nazomer en vroege herfst vallen en dat eigenlijk het weertype is waar we juist in het voorjaar zo naar smachten (buiten stevige onweersbuien dan).
Iets onzin noemen dat zo extreem makkelijk te verifieren is, dat is pas onzin.quote:Op maandag 17 april 2023 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een onzin. De afgelopen lentes waren toch prachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |