quote:Op maandag 17 april 2023 10:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik eis vanaf mei een ononderbroken zomer tm half september, om te compenseren voor al die kwakzalverij van de afgelopen weken. De weermensen waren nog slechter dan Jasper Cillissen gisteren.
Hoaxquote:Op maandag 17 april 2023 12:53 schreef xpompompomx het volgende:
Nou, ik was zojuist even buiten..
EN IK HEB GEWOON ZON EN BLAUWE LUCHT GEZIEN
Livecam Assen TT: https://www.ttcircuit.com/de/cams/quote:
"Hartstikke normale HOLLANDSE lente"quote:Op maandag 17 april 2023 14:02 schreef Vigilance het volgende:
Dit worden de 3 uurtjes aan zonnig weer waardoor bepaalde lui de komende 3 grijze druilerige kutweken gaan roepen dat ik niet zo mag zeiken want het is heus wel zonnig geweest
Waar ergens?quote:Op maandag 17 april 2023 14:42 schreef INViCTuS het volgende:
Zo t/m ma: 11-9-8-9-11 in temperatuur![]()
![]()
Prima temperatuur voor december misschien
Dat staat nu bij de Duitse weersite. Uiteraard verandert dat nog wel, maar volgende week wel knake weer en wederom herfstquote:
Hier staan de temperaturen een graad of 4/5 hoger, want natuurlijk nog niet veel is, maar beter dan wat daar staat. Maar ja, dat is nog een week weg, eerst maar eens afwachten. 2 dagen vooruit weten ze het momenteel al niet goed te vertellen.quote:Op maandag 17 april 2023 15:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat staat nu bij de Duitse weersite. Uiteraard verandert dat nog wel, maar volgende week wel knake weer en wederom herfst
Ik denk dat het iets positiever uitpakt: 12-15 graden tot eind April. Niet heel denderend helaas.quote:Op maandag 17 april 2023 15:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat staat nu bij de Duitse weersite. Uiteraard verandert dat nog wel, maar volgende week wel knake weer en wederom herfst
Jou geven we volgende keer een ban op Fok! zolang je op vakantie bent.quote:Op maandag 17 april 2023 14:42 schreef INViCTuS het volgende:
Zo t/m ma: 11-9-8-9-11 in temperatuur![]()
![]()
Prima temperatuur voor december misschien
Sprite?quote:Op maandag 17 april 2023 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
Naar huis gereden, warme auto, lammetjes in de wei, nu lekker met een 7up in de tuin in het zonnetje. Prima dag, lief dagboek.
Eerst nog even kou en sneeuw graagquote:Op maandag 17 april 2023 16:57 schreef ACT-F het volgende:
April doet wat die wil. Er is altijd kans op twintigers:
[ afbeelding ]
Voor nu is het een beetje zon, beetje wolken en een beetje droog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |