Nee, klinkt vet kutquote:Op maandag 17 april 2023 18:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Eerst nog even kou en sneeuw graag![]()
Koningsdag, sneeuwval bij +1 graden, dat zou wel heel erg leuk klinken toch?
De BBB heeft inderdaad de verkiezingen gewonnen, dat krijg je ervan.quote:
Wat had je verwacht dan meteen hele week 25 gradenquote:
Nee, ik zit niet in het debielenkamp dat temperaturen verwacht die helemaal niet passen in ons klimaat of jaargetijde, maar het is telkens bewolkt en winderig. Dat is gewoon stront.quote:Op maandag 17 april 2023 20:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat had je verwacht dan meteen hele week 25 graden.
15 graden en een zonnetje is toch prima voor half april?
De laatste jaren lijkt het ook steeds vaker te winderig op zonnige dagen. Dat beetje warmte dat de aansterkende zon in het voorjaar te bieden heeft wordt dan te niet gedaan en in de zomer kun je dan je zonnescherm niet omlaag doen om te voorkomen dat de tent te snel opwarmt.quote:Op maandag 17 april 2023 20:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet in het debielenkamp dat temperaturen verwacht die helemaal niet passen in ons klimaat of jaargetijde, maar het is telkens bewolkt en winderig. Dat is gewoon stront.
Wat een onzin. De afgelopen lentes waren toch prachtigquote:Op maandag 17 april 2023 21:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De laatste jaren lijkt het ook steeds vaker te winderig op zonnige dagen. Dat beetje warmte dat de aansterkende zon in het voorjaar te bieden heeft wordt dan te niet gedaan en in de zomer kun je dan je zonnescherm niet omlaag doen om te voorkomen dat de tent te snel opwarmt.
Ik heb altijd het idee dat de rustigste zonnige dagen in de nazomer en vroege herfst vallen en dat eigenlijk het weertype is waar we juist in het voorjaar zo naar smachten (buiten stevige onweersbuien dan).
Iets onzin noemen dat zo extreem makkelijk te verifieren is, dat is pas onzin.quote:Op maandag 17 april 2023 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een onzin. De afgelopen lentes waren toch prachtig
Malaga gewoon 22-25 graden hoorquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:07 schreef Kickinalfa het volgende:
Heel europa 1 bak ellende tot diep in de volgende week
Het is dan ook Global Cooling. Omdat de zon in rap tempo aan het uitdoven is, wordt het gevoelig kouder. En door al die elektrische auto's wordt het er ook al niet warmer opquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:31 schreef Kickinalfa het volgende:
Global warming is een hoax, het is global raining.
Mallorca ook al. Vervelend :p.quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Omgeving Alicante ook. Ik zag net wel een klein wolkje. Heftig.
Omdat wonen, werken, gezin, famile, vrienden, roots.quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:20 schreef Vigilance het volgende:
Soms vraag ik me ook wel af waarom kwellen we onszelf hier zo in dat grimmige kut Nederland, verdomme 2 uur verderop vliegen idd liggen plekken als alicante en valencia. Kost (nog steeds) niks om erheen te vliegen en je bent er binnen no time, dus waarom hier eigenlijk in die kutkou en regen zitten
Ben in augustus 3 weken in NL. Om vrienden/familie ook te zien, maar ook om ff van de ergste hitte hier te ontsnappenquote:Op dinsdag 18 april 2023 10:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mallorca ook al. Vervelend :p.
Hoop van harte dat er in Nederland in de zomer ook echt nog wel 4-6 weken stabiel droog weer tussen zullen zitten.dat is echt niet veel gevraagd
Dat moet je dan ook gewoon doen, genoeg vakanties plannen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:20 schreef Vigilance het volgende:
Soms vraag ik me ook wel af waarom kwellen we onszelf hier zo in dat grimmige kut Nederland, verdomme 2 uur verderop vliegen idd liggen plekken als alicante en valencia. Kost (nog steeds) niks om erheen te vliegen en je bent er binnen no time, dus waarom hier eigenlijk in die kutkou en regen zitten
Wanneer samen hihiquote:Op dinsdag 18 april 2023 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook gewoon doen, genoeg vakanties plannen.
Ochtend ziet er hier wel weer netjes uit vandaag.
Hittegolf hoeft niet. Misschien zie ik je nog wel in z-town of Utkaquote:Op dinsdag 18 april 2023 10:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ben in augustus 3 weken in NL. Om vrienden/familie ook te zien, maar ook om ff van de ergste hitte hier te ontsnappen![]()
Dus ajb géén hittegolf in Nederland in augustus haha
Probeer elk jaar wel 3/4 keer weg te gaan.quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook gewoon doen, genoeg vakanties plannen.
Ochtend ziet er hier wel weer netjes uit vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |