babbetquote:Op maandag 10 april 2023 21:06 schreef FreshFruit het volgende:
Briefje kwijt,Zoe gelijk Jeff en Babbet beschuldigen.
En wie heeft het?
Zoe zelf.quote:
quote:
het is wel heel moeilijkquote:Op maandag 10 april 2023 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
Als we het dan toch over errors hebben, die krijg ik als ik naar Zoe luister die iets probeert uit te leggen en dan de introductie ervan 5 keer gaat herhalen, 5 keer gaat herhalen, als we het dan toch, maar kijk, die probeert iets uit te leggen, want ze wou effe zeggen dat ze het nog een keer of 5 gaat herhalen ..
Ja maar luister dan.quote:Op maandag 10 april 2023 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
Als we het dan toch over errors hebben, die krijg ik als ik naar Zoe luister die iets probeert uit te leggen en dan de introductie ervan 5 keer gaat herhalen, 5 keer gaat herhalen, als we het dan toch, maar kijk, die probeert iets uit te leggen, want ze wou effe zeggen dat ze het nog een keer of 5 gaat herhalen ..
Dan is iedereen al lang over iets anders aan het praten vaak.quote:Op maandag 10 april 2023 21:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel maar <terug naar het begin>
Ik zie Erik al lopen met "zijn"biljart.quote:Op maandag 10 april 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
die rekenmachine
die gaat Kenzi natuurlijk mee naar huis nemen
maar ze mogen toch die spullen niet mee nemen???
Ze heeft ook 300 inlegkruisjes mee.quote:Op maandag 10 april 2023 21:14 schreef Sestra666 het volgende:
en ze doet al die maanden al met haar 2e tube tandpasta
quote:Op maandag 10 april 2023 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie Erik al lopen met "zijn"biljart.
Dat dus.En het gereedschap ligt er ook op.quote:Op maandag 10 april 2023 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zie hem al lopen, dat ding op hondjes en met een touw over z'n schouder naar z'n huis.
Echt niet voor betalen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |