Ze hebben er 15 maanden over gedaan om een TD en een commissaris te benoemenquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze bij Ajax wel een idee hebben.
Waarschijnlijk dus erg goed over nagedacht.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben er 15 maanden over gedaan om een TD en een commissaris te benoemen
Ik denk dan eerder dat Mislintat een lijstje heeftquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dus erg goed over nagedacht.
Kunnen ze samen naar dezelfde yogaclubquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt wel een dikke miniatuurversie van Sar.
Tjsa, ze lijken alles te doen wat je juist niet moet doen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:21 schreef Scorpie het volgende:
ALSJEBLIEFT GEEN HEITINGA ALS HOOFDTRAINER
voorbeelden?quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tjsa, ze lijken alles te doen wat je juist niet moet doen.
Ja, en als dat fout gaat ben je weer een seizoen verder en ga je als club nog meer naar de maan.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat je Heitinga pas echt goed kunt beoordelen als ie een volledige voorbereiding heeft gedraaid en zijn selectie zelf kan samenstellen. Ik kan me nog herinneren dat mensen ook om het hoofd van Ten Hag schreeuwden in dat eerste halve seizoen. Nu zeg ik niet dat Heitinga een nieuwe Ten Hag is, maar we moeten 'm wel een eerlijke kans geven.
Mee eens, ik zou ook Jaap Stam als assistent ernaast zettenquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat je Heitinga pas echt goed kunt beoordelen als ie een volledige voorbereiding heeft gedraaid en zijn selectie zelf kan samenstellen. Ik kan me nog herinneren dat mensen ook om het hoofd van Ten Hag schreeuwden in dat eerste halve seizoen. Nu zeg ik niet dat Heitinga een nieuwe Ten Hag is, maar we moeten 'm wel een eerlijke kans geven.
Hopelijk heeft Mislintat meteen Sar om het nummer van Bosz gevraagdquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou dat niet willen gokken.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:43 schreef TheVulture het volgende:
Zullen we dit maar niet doenquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:43 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Mislintat meteen Sar om het nummer van Bosz gevraagd
https://ajax.supporters.n(...)geen-Ajax-trainer%27quote:Volgens De Telegraaf zal Peter Bosz niet de nieuwe trainer van Ajax worden. Met name Edwin van der Sar ziet zijn komst niet zitten. De algemeen directeur is er van overtuigd dat Bosz niet de juiste man van de club is en ziet hij hem niet als een Ajax-trainer. Bij Van der Sar leeft daarom ook niet het gevoel dat hij over zijn schaduw heen moet stappen, omdat Bosz in 2017 opstapte nadat hij de clubleiding voor een ultimatum stelde.
Met aanstaand technisch directeur Sven Mislintat, technisch commissaris Jan van Halst en Klaas Jan Huntelaar zou inmiddels al zijn afgesproken dat Bosz niet in aanmerking zal komen voor een nieuw hoofdtrainerschap in de Johan Cruijff ArenA.
Laten we wel wezen, Jonny heeft natuurlijk lang niet zoveel ervaring als Ten Hag toen had. Het afbreukrisico is 98% voor hem.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:43 schreef TheVulture het volgende:
Schreuder had ook al best wat ervaring, we zien wat daarvan is gekomenquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja, en als dat fout gaat ben je weer een seizoen verder en ga je als club nog meer naar de maan.
Risico lijkt me kleiner met een ervaren coach
Da's wel waarquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, Jonny heeft natuurlijk lang niet zoveel ervaring als Ten Hag toen had. Het afbreukrisico is 98% voor hem.
Ja daar heb je ook wel een puntquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schreuder had ook al best wat ervaring, we zien wat daarvan is gekomen
Indrukwekkende verschijning.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mee eens, ik zou ook Jaap Stam als assistent ernaast zetten
Gepokt en gemazeld, kent de club, zit een goede kop op, kaal.
Die ziet eruit alsof ze hem van de bankjes bij het Eudokiaplein hebben geplukt.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Hear hearquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:43 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |