Hier schrik ik van.quote:Op maandag 10 april 2023 20:00 schreef Tjacka het volgende:
@:sked kan je tt aanpassen naar "met een nieuwe TD".
Dankjewel
Hoef nou weer niet die kant op neequote:Op maandag 10 april 2023 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook hetzelfde toen Rik van de Boog begon.
Als Dombo het goed vindtquote:Op maandag 10 april 2023 20:00 schreef Tjacka het volgende:
@:sked kan je tt aanpassen naar "met een nieuwe TD".
Dankjewel
Ik wou het goedkeuren, maar nu je Sked een dommerd noemt ga ik hier over twijfelen.quote:Op maandag 10 april 2023 20:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is toch het nieuws van de dag dommerd.
Vooral benieuwd hoe snel Valentijn zijn eerste kotscolumn schrijft over een buitenlandse indringer!quote:Op maandag 10 april 2023 21:04 schreef DeeBee het volgende:
Benieuwd wat die Mislintat met 40-45 miljoen euro kan doen op de transfermarkt deze zomer
De stamppotcultuur MOET bewaakt worden!quote:Op maandag 10 april 2023 21:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vooral benieuwd hoe snel Valentijn zijn eerste kotscolumn schrijft over een buitenlandse indringer!
Daarom zit schoffelaartje Lambiek in de RVC en ballen we nog steeds met Deefiequote:Op maandag 10 april 2023 21:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De stamppotcultuur MOET bewaakt worden!
Hollandsche school, dit dat. Stukje andijvie.
schwanzfoto klinkt al goed. Schniedelpolaroid was ook een goeie toen camera's in telefoons nog niet zon ding warenquote:Op maandag 10 april 2023 22:40 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Schwanzshot? Phallusfoto? Pimmelbild?
Hansie Hansiequote:Op dinsdag 11 april 2023 00:41 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd wie het eerste TV interview met Mislintat gaat houden. Wat mij betreft gelijk bij Studio Voetbal a.s. zondag maar niet bij dat marginale Rondo natuurlijk.
Geen Bosz, dat is al een opluchting, of Heitinga het wordt is afwachten.quote:Op dinsdag 11 april 2023 07:45 schreef Scrummie het volgende:
Gefeliciteerd met nog een jaartje Johnny.
Exclusief bij Amazon Primequote:Op dinsdag 11 april 2023 00:41 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd wie het eerste TV interview met Mislintat gaat houden. Wat mij betreft gelijk bij Studio Voetbal a.s. zondag maar niet bij dat marginale Rondo natuurlijk.
Ik heb niks tegen Heitinga maar vind het gewoon vreemd om met een onervaren trainer zonder trackrecord in zee te gaan, als tussenpaus nog wel begrijpelijk hoor maar hoop toch wel op een ander al zou ik niet gauw een naam weten.quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:25 schreef TheVulture het volgende:
Misschien heb ik teveel verwachtingen maar ik gok dat met Mislintat al is besproken dat de intentie er is om met Heitinga door te gaan en dat als ie dat niet ziet zitten dit niet de job is voor hem. Al kan ie natuurlijk straks radicaal wat anders willen nu hij echt is benoemd
Het is een risico, maar blijkbaar is iedereen intern wel enthousiast over 'm, inclusief de jonge spelers. Denk dat het wel eens prima kan uitpakken zodat die jonkies ook stappen kunnen maken.quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Heitinga maar vind het gewoon vreemd om met een onervaren trainer zonder trackrecord in zee te gaan, als tussenpaus nog wel begrijpelijk hoor maar hoop toch wel op een ander al zou ik niet gauw een naam weten.
Voordat mensen dan Bosz komen, die heeft trackrecord, alleen niet het goeie.
Waren ze dat ook niet allemaal bij Schreuderquote:Op dinsdag 11 april 2023 09:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een risico, maar blijkbaar is iedereen intern wel enthousiast over 'm, inclusief de jonge spelers. Denk dat het wel eens prima kan uitpakken zodat die jonkies ook stappen kunnen maken.
Iedere andere aanstelling is ook een risico als je kijkt welke trainers er realistisch beschikbaar zijn.
Mwah , Schreuder stond er na zijn eerste periode volgens mij niet bij iedereen al te best op toen hij terug kwam. Ook vanwege de sterke verdenkingen dat hij het lek was naar de pers.quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Waren ze dat ook niet allemaal bij Schreuder
Jonge spelers krijgen een kans dus wel logisch dat die blij zijn maar is dat een maatstaf? Het gaat mij er meer om hoe hij traint en hoe hij tactisch is, vond het tegen tegen Feyenoord beginnen zonder Alvarez op het middenveld niet heel sterk, gelukkig verneukte Arne het dan weer na die batterij op Klaassen dus die is ook niet onfeilbaar.quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een risico, maar blijkbaar is iedereen intern wel enthousiast over 'm, inclusief de jonge spelers. Denk dat het wel eens prima kan uitpakken zodat die jonkies ook stappen kunnen maken.
Iedere andere aanstelling is ook een risico als je kijkt welke trainers er realistisch beschikbaar zijn.
Ik wil 'm de positionering van Alvarez niet zo in de schoenen schuiven, dat heeft vooral met een gebrek aan kwaliteit te maken bij de andere opties voor die posities. Zet ie Alvarez op het middenveld dan krijg je Bassey als meest reële optie en we hebben gezien hoe dat thuis afliep.quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jonge spelers krijgen een kans dus wel logisch dat die blij zijn maar is dat een maatstaf? Het gaat mij er meer om hoe hij traint en hoe hij tactisch is, vond het tegen tegen Feyenoord beginnen zonder Alvarez op het middenveld niet heel sterk, gelukkig verneukte Arne het dan weer na die batterij op Klaassen dus die is ook niet onfeilbaar.
Noem maar een paar opties, ik zou ze niet weten. Misschien Pascal Janssen, maar da's ook een groot risico.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je moet niet met Bosz in zee gaan, maar ook niet verder gaan met Heitinga. Er zal gewoon een nieuwe hoofdtrainer moeten worden gezocht.
Berghuis op rechtsbuiten en drie nieuwe middenvelders van die 50 miljoen aubquote:Op dinsdag 11 april 2023 09:59 schreef Black-Death het volgende:
PSG zou Kudus willen, Ajax zou meer dan 50 mio willen. Prima
Dat vind ik altijd makkelijk...quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Noem maar een paar opties, ik zou ze niet weten. Misschien Pascal Janssen, maar da's ook een groot risico.
Ik mag toch hopen dat ze bij Ajax wel een idee hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Noem maar een paar opties, ik zou ze niet weten. Misschien Pascal Janssen, maar da's ook een groot risico.
Hij leest het spelletje gewoon niet goed, dat bij Ajax-Feyenoord Sjonnie met een domme analyse over de momenten komt terwijl alleen Berghuis de daadwerkelijke tactische omzetting van Feyenoord begreep moet genoeg zeggen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:32 schreef Tarado het volgende:
Ik heb niks tegen Heitinga maar vind het gewoon vreemd om met een onervaren trainer zonder trackrecord in zee te gaan, als tussenpaus nog wel begrijpelijk hoor maar hoop toch wel op een ander al zou ik niet gauw een naam weten.
Ik steun deze motie.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:21 schreef Scorpie het volgende:
ALSJEBLIEFT GEEN HEITINGA ALS HOOFDTRAINER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |