Hier schrik ik van.quote:Op maandag 10 april 2023 20:00 schreef Tjacka het volgende:
@:sked kan je tt aanpassen naar "met een nieuwe TD".
Dankjewel
Hoef nou weer niet die kant op neequote:Op maandag 10 april 2023 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook hetzelfde toen Rik van de Boog begon.
Als Dombo het goed vindtquote:Op maandag 10 april 2023 20:00 schreef Tjacka het volgende:
@:sked kan je tt aanpassen naar "met een nieuwe TD".
Dankjewel
Ik wou het goedkeuren, maar nu je Sked een dommerd noemt ga ik hier over twijfelen.quote:Op maandag 10 april 2023 20:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is toch het nieuws van de dag dommerd.
Vooral benieuwd hoe snel Valentijn zijn eerste kotscolumn schrijft over een buitenlandse indringer!quote:Op maandag 10 april 2023 21:04 schreef DeeBee het volgende:
Benieuwd wat die Mislintat met 40-45 miljoen euro kan doen op de transfermarkt deze zomer
De stamppotcultuur MOET bewaakt worden!quote:Op maandag 10 april 2023 21:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vooral benieuwd hoe snel Valentijn zijn eerste kotscolumn schrijft over een buitenlandse indringer!
Daarom zit schoffelaartje Lambiek in de RVC en ballen we nog steeds met Deefiequote:Op maandag 10 april 2023 21:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De stamppotcultuur MOET bewaakt worden!
Hollandsche school, dit dat. Stukje andijvie.
schwanzfoto klinkt al goed. Schniedelpolaroid was ook een goeie toen camera's in telefoons nog niet zon ding warenquote:Op maandag 10 april 2023 22:40 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Schwanzshot? Phallusfoto? Pimmelbild?
Hansie Hansiequote:Op dinsdag 11 april 2023 00:41 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd wie het eerste TV interview met Mislintat gaat houden. Wat mij betreft gelijk bij Studio Voetbal a.s. zondag maar niet bij dat marginale Rondo natuurlijk.
Geen Bosz, dat is al een opluchting, of Heitinga het wordt is afwachten.quote:Op dinsdag 11 april 2023 07:45 schreef Scrummie het volgende:
Gefeliciteerd met nog een jaartje Johnny.
Exclusief bij Amazon Primequote:Op dinsdag 11 april 2023 00:41 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd wie het eerste TV interview met Mislintat gaat houden. Wat mij betreft gelijk bij Studio Voetbal a.s. zondag maar niet bij dat marginale Rondo natuurlijk.
Ik heb niks tegen Heitinga maar vind het gewoon vreemd om met een onervaren trainer zonder trackrecord in zee te gaan, als tussenpaus nog wel begrijpelijk hoor maar hoop toch wel op een ander al zou ik niet gauw een naam weten.quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:25 schreef TheVulture het volgende:
Misschien heb ik teveel verwachtingen maar ik gok dat met Mislintat al is besproken dat de intentie er is om met Heitinga door te gaan en dat als ie dat niet ziet zitten dit niet de job is voor hem. Al kan ie natuurlijk straks radicaal wat anders willen nu hij echt is benoemd
Het is een risico, maar blijkbaar is iedereen intern wel enthousiast over 'm, inclusief de jonge spelers. Denk dat het wel eens prima kan uitpakken zodat die jonkies ook stappen kunnen maken.quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Heitinga maar vind het gewoon vreemd om met een onervaren trainer zonder trackrecord in zee te gaan, als tussenpaus nog wel begrijpelijk hoor maar hoop toch wel op een ander al zou ik niet gauw een naam weten.
Voordat mensen dan Bosz komen, die heeft trackrecord, alleen niet het goeie.
Waren ze dat ook niet allemaal bij Schreuderquote:Op dinsdag 11 april 2023 09:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een risico, maar blijkbaar is iedereen intern wel enthousiast over 'm, inclusief de jonge spelers. Denk dat het wel eens prima kan uitpakken zodat die jonkies ook stappen kunnen maken.
Iedere andere aanstelling is ook een risico als je kijkt welke trainers er realistisch beschikbaar zijn.
Mwah , Schreuder stond er na zijn eerste periode volgens mij niet bij iedereen al te best op toen hij terug kwam. Ook vanwege de sterke verdenkingen dat hij het lek was naar de pers.quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Waren ze dat ook niet allemaal bij Schreuder
Jonge spelers krijgen een kans dus wel logisch dat die blij zijn maar is dat een maatstaf? Het gaat mij er meer om hoe hij traint en hoe hij tactisch is, vond het tegen tegen Feyenoord beginnen zonder Alvarez op het middenveld niet heel sterk, gelukkig verneukte Arne het dan weer na die batterij op Klaassen dus die is ook niet onfeilbaar.quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een risico, maar blijkbaar is iedereen intern wel enthousiast over 'm, inclusief de jonge spelers. Denk dat het wel eens prima kan uitpakken zodat die jonkies ook stappen kunnen maken.
Iedere andere aanstelling is ook een risico als je kijkt welke trainers er realistisch beschikbaar zijn.
Ik wil 'm de positionering van Alvarez niet zo in de schoenen schuiven, dat heeft vooral met een gebrek aan kwaliteit te maken bij de andere opties voor die posities. Zet ie Alvarez op het middenveld dan krijg je Bassey als meest reële optie en we hebben gezien hoe dat thuis afliep.quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jonge spelers krijgen een kans dus wel logisch dat die blij zijn maar is dat een maatstaf? Het gaat mij er meer om hoe hij traint en hoe hij tactisch is, vond het tegen tegen Feyenoord beginnen zonder Alvarez op het middenveld niet heel sterk, gelukkig verneukte Arne het dan weer na die batterij op Klaassen dus die is ook niet onfeilbaar.
Noem maar een paar opties, ik zou ze niet weten. Misschien Pascal Janssen, maar da's ook een groot risico.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je moet niet met Bosz in zee gaan, maar ook niet verder gaan met Heitinga. Er zal gewoon een nieuwe hoofdtrainer moeten worden gezocht.
Berghuis op rechtsbuiten en drie nieuwe middenvelders van die 50 miljoen aubquote:Op dinsdag 11 april 2023 09:59 schreef Black-Death het volgende:
PSG zou Kudus willen, Ajax zou meer dan 50 mio willen. Prima
Dat vind ik altijd makkelijk...quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Noem maar een paar opties, ik zou ze niet weten. Misschien Pascal Janssen, maar da's ook een groot risico.
Ik mag toch hopen dat ze bij Ajax wel een idee hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Noem maar een paar opties, ik zou ze niet weten. Misschien Pascal Janssen, maar da's ook een groot risico.
Hij leest het spelletje gewoon niet goed, dat bij Ajax-Feyenoord Sjonnie met een domme analyse over de momenten komt terwijl alleen Berghuis de daadwerkelijke tactische omzetting van Feyenoord begreep moet genoeg zeggen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:32 schreef Tarado het volgende:
Ik heb niks tegen Heitinga maar vind het gewoon vreemd om met een onervaren trainer zonder trackrecord in zee te gaan, als tussenpaus nog wel begrijpelijk hoor maar hoop toch wel op een ander al zou ik niet gauw een naam weten.
Ik steun deze motie.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:21 schreef Scorpie het volgende:
ALSJEBLIEFT GEEN HEITINGA ALS HOOFDTRAINER
Ze hebben er 15 maanden over gedaan om een TD en een commissaris te benoemenquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze bij Ajax wel een idee hebben.
Waarschijnlijk dus erg goed over nagedacht.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben er 15 maanden over gedaan om een TD en een commissaris te benoemen
Ik denk dan eerder dat Mislintat een lijstje heeftquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dus erg goed over nagedacht.
Kunnen ze samen naar dezelfde yogaclubquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt wel een dikke miniatuurversie van Sar.
Tjsa, ze lijken alles te doen wat je juist niet moet doen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:21 schreef Scorpie het volgende:
ALSJEBLIEFT GEEN HEITINGA ALS HOOFDTRAINER
voorbeelden?quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tjsa, ze lijken alles te doen wat je juist niet moet doen.
Ja, en als dat fout gaat ben je weer een seizoen verder en ga je als club nog meer naar de maan.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat je Heitinga pas echt goed kunt beoordelen als ie een volledige voorbereiding heeft gedraaid en zijn selectie zelf kan samenstellen. Ik kan me nog herinneren dat mensen ook om het hoofd van Ten Hag schreeuwden in dat eerste halve seizoen. Nu zeg ik niet dat Heitinga een nieuwe Ten Hag is, maar we moeten 'm wel een eerlijke kans geven.
Mee eens, ik zou ook Jaap Stam als assistent ernaast zettenquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat je Heitinga pas echt goed kunt beoordelen als ie een volledige voorbereiding heeft gedraaid en zijn selectie zelf kan samenstellen. Ik kan me nog herinneren dat mensen ook om het hoofd van Ten Hag schreeuwden in dat eerste halve seizoen. Nu zeg ik niet dat Heitinga een nieuwe Ten Hag is, maar we moeten 'm wel een eerlijke kans geven.
Hopelijk heeft Mislintat meteen Sar om het nummer van Bosz gevraagdquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou dat niet willen gokken.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:43 schreef TheVulture het volgende:
Zullen we dit maar niet doenquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:43 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Mislintat meteen Sar om het nummer van Bosz gevraagd
https://ajax.supporters.n(...)geen-Ajax-trainer%27quote:Volgens De Telegraaf zal Peter Bosz niet de nieuwe trainer van Ajax worden. Met name Edwin van der Sar ziet zijn komst niet zitten. De algemeen directeur is er van overtuigd dat Bosz niet de juiste man van de club is en ziet hij hem niet als een Ajax-trainer. Bij Van der Sar leeft daarom ook niet het gevoel dat hij over zijn schaduw heen moet stappen, omdat Bosz in 2017 opstapte nadat hij de clubleiding voor een ultimatum stelde.
Met aanstaand technisch directeur Sven Mislintat, technisch commissaris Jan van Halst en Klaas Jan Huntelaar zou inmiddels al zijn afgesproken dat Bosz niet in aanmerking zal komen voor een nieuw hoofdtrainerschap in de Johan Cruijff ArenA.
Laten we wel wezen, Jonny heeft natuurlijk lang niet zoveel ervaring als Ten Hag toen had. Het afbreukrisico is 98% voor hem.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:43 schreef TheVulture het volgende:
Schreuder had ook al best wat ervaring, we zien wat daarvan is gekomenquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja, en als dat fout gaat ben je weer een seizoen verder en ga je als club nog meer naar de maan.
Risico lijkt me kleiner met een ervaren coach
Da's wel waarquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, Jonny heeft natuurlijk lang niet zoveel ervaring als Ten Hag toen had. Het afbreukrisico is 98% voor hem.
Ja daar heb je ook wel een puntquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schreuder had ook al best wat ervaring, we zien wat daarvan is gekomen
Indrukwekkende verschijning.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mee eens, ik zou ook Jaap Stam als assistent ernaast zetten
Gepokt en gemazeld, kent de club, zit een goede kop op, kaal.
Die ziet eruit alsof ze hem van de bankjes bij het Eudokiaplein hebben geplukt.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Hear hearquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:43 schreef TheVulture het volgende:
Marcel Keizer er nog bij!quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mee eens, ik zou ook Jaap Stam als assistent ernaast zetten
Gepokt en gemazeld, kent de club, zit een goede kop op, kaal.
Maar heel positief waren ze niet bij de clubs waar hij vertrok, dat was bij Ten Hag wel anders..quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat hangt er ook weer vanaf hoe je het oplost met Bassey, als je die gewoon als een voorstopper laat spelen, zeg maar Jaap Stam stijl kan het wel. Probleem is wel het algehele voetbal van achteruit bij dit Ajax.quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil 'm de positionering van Alvarez niet zo in de schoenen schuiven, dat heeft vooral met een gebrek aan kwaliteit te maken bij de andere opties voor die posities. Zet ie Alvarez op het middenveld dan krijg je Bassey als meest reële optie en we hebben gezien hoe dat thuis afliep.
Als hoofdcoach nauwelijks. 2.5 jaar ervaring ofzo.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:24 schreef Caland het volgende:
Om de continuïteit te waarborgen zou ik Heitinga naast het hoofdtrainerschap volgend seizoen ook een langdurig contract geven. Daarmee geef je hem ook het vertrouwen naar de spelersgroep toe.
Dat idee heb ik ook een beetje al vind ik niet dat je af moet gaan op wat een trainer in de pers zegt.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij leest het spelletje gewoon niet goed, dat bij Ajax-Feyenoord Sjonnie met een domme analyse over de momenten komt terwijl alleen Berghuis de daadwerkelijke tactische omzetting van Feyenoord begreep moet genoeg zeggen.
Nu wint Ajax nog de meeste wedstrijden op (individuele) kwaliteit van de spelers maar als Kudus en Alvarez weg zijn moet ik nog maar zien of Ajax goed genoeg gaat inkopen om dat op te vangen, dan zie ik niet in Heitinga iemand die de selectie op de lange termijn beter gaat laten spelen.
we gaan het zien, de beste graadmeter of sjonnie er iets van begrijpt gaat de kop van Berghuis zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook een beetje al vind ik niet dat je af moet gaan op wat een trainer in de pers zegt.
Je hebt een voetbalbedrijf met een omzet van 160 miljoen en dan zet je iemand neer om je vlaggenschip te leiden die het nog nergens heeft laten zien, ik begrijp dat gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar heel positief waren ze niet bij de clubs waar hij vertrok, dat was bij Ten Hag wel anders..
Mee eens, maar goed die garantie heb je met een andere (dure) trainer ook niet. Zeker niet als je qua materiaal niet opnieuw gaat investeren, want met deze groep ga je ook volgend jaar geen kampioen worden.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt een voetbalbedrijf met een omzet van 160 miljoen en dan zet je iemand neer om je vlaggenschip te leiden die het nog nergens heeft laten zien, ik begrijp dat gewoon niet.
Misschien heeft hij het wel in z'n vingers maar waarom moeten we dat bij Ajax gaan ervaren, want stel dat het hem niet lukt, loop je 2 seizoenen achter de feiten aan.
Ik neem aan dat ze wel wat aankopen gaan doen en dan vooral voor achterin.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, maar goed die garantie heb je met een andere (dure) trainer ook niet. Zeker niet als je qua materiaal niet opnieuw gaat investeren, want met deze groep ga je ook volgend jaar geen kampioen worden.
De mensen die ook zeggen "geef hem een eerlijke kans". Dit is gewoon een soort veredelde diversity-hire aanpak. Laten we vooral geen moeite doen de beste man voor de klus te vinden, nee, Jonny is een echte Ajax man dus gunnen we hem het.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt een voetbalbedrijf met een omzet van 160 miljoen en dan zet je iemand neer om je vlaggenschip te leiden die het nog nergens heeft laten zien, ik begrijp dat gewoon niet.
Misschien heeft hij het wel in z'n vingers maar waarom moeten we dat bij Ajax gaan ervaren, want stel dat het hem niet lukt, loop je 2 seizoenen achter de feiten aan.
heitinga is precies ook een trainer die zo goed is als zijn selectie, op de korte termijn kan dat wel maar op de lange termijn ben je dan sowieso een paar jaar kwijt terwijl er nu ruimte gemaakt moet worden om iets nieuws op te bouwen. Dan heeft Ajax nog (enigszins zelf afgedwongen) mazzel dat de top 3 vanaf volgend seizoen CL gaat spelen zodat je nog enige garantie hebt op miljoeneninstroom.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, maar goed die garantie heb je met een andere (dure) trainer ook niet. Zeker niet als je qua materiaal niet opnieuw gaat investeren, want met deze groep ga je ook volgend jaar geen kampioen worden.
De selectie samenstellen is toch niet de taak van Sjonnie? Ook jammer dat je Bassey dus nu wel zo ongeveer kan afschrijven.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:43 schreef TheVulture het volgende:
Nouja, letterlijk bij iedereen en zijn moeder aanschuiven omdat je vindt dat je de volgende trainer van Ajax moet worden wel is wel een beetje op het gênante afquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:36 schreef Heeinz het volgende:
Bosz geen Ajax-trainer, hoe krijg je het je bek uit
Toch blijf ik erbij dat je zelfs met deze selectie kampioen had moeten worden, al verwijt ik dat Schreuder vooral.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
heitinga is precies ook een trainer die zo goed is als zijn selectie, op de korte termijn kan dat wel maar op de lange termijn ben je dan sowieso een paar jaar kwijt terwijl er nu ruimte gemaakt moet worden om iets nieuws op te bouwen. Dan heeft Ajax nog (enigszins zelf afgedwongen) mazzel dat de top 3 vanaf volgend seizoen CL gaat spelen zodat je nog enige garantie hebt op miljoeneninstroom.
Of je zet iemand neer die nog nooit heeft ervaren hoe het is om een 1e selectie elftal op te bouwen, komt voor het eerst kijken bij het hoofdtrainerschap bij een grote club, is rancuneus en ronduit slecht in de media, laat in de tussentijd nog niet zien dat er verbetering zit in het managen van het eerste elftal. En dat allemaal terwijl de druk om de CL te halen groot is.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan je wat van vinden maar ik geloof niet dat hij daarop wel/niet gekozen wordtquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, letterlijk bij iedereen en zijn moeder aanschuiven omdat je vindt dat je de volgende trainer van Ajax moet worden wel is wel een beetje op het gênante af
Al doet mokerdomme Sjonnie redelijk hetzelfde met familievriend plofkop Mike.
Mee eens hoor, jullie hadden allang moeten uitlopen toen het bij Feyenoord nog helemaal niet goed liep. Toen was het kwaliteitsverschil eigenlijk best groot.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch blijf ik erbij dat je zelfs met deze selectie kampioen had moeten worden, al verwijt ik dat Schreuder vooral.
Met een extreem matige verdediging en een middenveld dat in geen enkele samenstelling écht klopt word je doorgaans geen kampioen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch blijf ik erbij dat je zelfs met deze selectie kampioen had moeten worden, al verwijt ik dat Schreuder vooral.
Een prijs winnen schijnt bij een club als Ajax toch wel belangrijk te zijnquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:36 schreef Heeinz het volgende:
Bosz geen Ajax-trainer, hoe krijg je het je bek uit
Die weken rondom het WK waarbij we geloof ik wel 12/15 punten hebben verspeeld doet je wel aardig de das om.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens hoor, jullie hadden allang moeten uitlopen toen het bij Feyenoord nog helemaal niet goed liep. Toen was het kwaliteitsverschil eigenlijk best groot.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een extreem matige verdediging en een middenveld dat in geen enkele samenstelling écht klopt word je doorgaans geen kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |