Kreeg hier een heel ongemakkelijk gevoel bij moet ik zeggenquote:
energieslurp ideequote:Op zondag 9 april 2023 22:57 schreef Kakadylo het volgende:
Kreeg hier een heel ongemakkelijk gevoel bij moet ik zeggen
Ik ook, ik dacht wtf.quote:Op zondag 9 april 2023 22:58 schreef KinKiJan het volgende:
Ik dacht heel even dat het zoenen zou worden ..
Jij zegt wat ik dachtquote:Op zondag 9 april 2023 22:58 schreef KinKiJan het volgende:
Ik geef het nog max twee feestjes als vandaagquote:Op zondag 9 april 2023 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
Tja als meerder van ons dat dachten, tja, denk er zelf maar wat bij dan.
Heeft Bern geen moeite mee, Bern mag NERGENS moeite mee hebbenquote:Op zondag 9 april 2023 22:58 schreef KinKiJan het volgende:
En het lijkt me sterk dat wij allemaal gek zijn en spoken zienquote:
quote:Op zondag 9 april 2023 23:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik geef het nog max twee feestjes als vandaag
Spoken zie ik niet neequote:Op zondag 9 april 2023 23:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En het lijkt me sterk dat wij allemaal gek zijn en spoken zien
Ja dit dus he, ik durfde het niet te zeggen want gezeik met aannames en zo maar als meerdere mensen deze vibe kregen bij die beelden net, tja, iets met een eend en als het erop lijkt of zo.quote:Op zondag 9 april 2023 23:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En het lijkt me sterk dat wij allemaal gek zijn en spoken zien
Babette die weer wat ouwe koeien uit de hottub trekt hoeft van mij ook niet zoquote:Op zondag 9 april 2023 23:01 schreef Pindaaatje het volgende:
Irritant dat ze de interessante gesprekken wederom wegdraaien…
heel de avond alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 april 2023 23:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
heel de avond al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Nu pas? Aanstellerig mensquote:Op zondag 9 april 2023 23:05 schreef schizolientje het volgende:
ik heb t niet niet eerder gehad maar Eunice begint me behoorlijk te irriteren met dat nagemaakte lachje wat ze doet
Zeker.. ja.. van twee kantjes proberen, Eunie gaat er continue prat op dat ze álles experimenteert, en Miertje ligt tegenwoordig meer op Eunie dan op Kenziequote:
"Dit formaat ongeveer, zei Sasha net toen ze bij Rupi onder de douche vandaan kwam"quote:
JW mag dat niet van achterquote:Op zondag 9 april 2023 23:08 schreef Flow3r het volgende:
Erik sloeg Mirthe op haar bil?
Mirthe lacht zich kapot, maar geen beeld
Kan Eunice morgen weer zeggen : niemand mag aan je komenquote:Op zondag 9 april 2023 23:08 schreef greysbones het volgende:
Tiano
sloeg hij op haar bil
jeff
ja
kijkend naar JW Eunice Erik en Mirthe
Eunice en Mirthe hadden bijna een aanklacht ingediend over Berend maar kort daarna werd ie geëlimineerdquote:Op zondag 9 april 2023 23:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kan Eunice morgen weer zeggen : niemand mag aan je komen
en Mirthe : oh ja, ik moet voor mezelf opkomen
toen kwam Babs er aanquote:Op zondag 9 april 2023 23:12 schreef Pindaaatje het volgende:
Hij zei hoe het op het laatst ging was niet mijn ding. En toen weer ander geluid.
Maar het is toch over tussen Marciano en KIm? Had ik ergens meegekregen...quote:Op zondag 9 april 2023 23:10 schreef greysbones het volgende:
wordt het nog wat
of is het al wat zegt Jeff
nu krijgen we een heel bedenkelijk antwoord
dat heeft Kim op insta gezetquote:Op zondag 9 april 2023 23:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Maar het is toch over tussen Marciano en KIm? Had ik ergens meegekregen...
aha thanksquote:Op zondag 9 april 2023 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat heeft Kim op insta gezet
maar dat weet tiano dus niet
Alsof die woorden in haar geval ook maar iets zeggen want die gaan gewoon afspreken hoorquote:Op zondag 9 april 2023 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat heeft Kim op insta gezet
maar dat weet tiano dus niet
veel te veel gezopenquote:
En babbelquote:Op zondag 9 april 2023 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
veel te veel gezopen
snap dat niet
er zijn er dus een paar die binnen no time de drank opzuipen
Zoe Jappie en Sas
Als ze d'r bek houdt klinkt het een stuk minder hardquote:Op zondag 9 april 2023 23:24 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe![]()
Lijkt ook wel steeds harder te hikken
15 om zeker te zijnquote:Op zondag 9 april 2023 23:28 schreef 5thencounter het volgende:
Wat óók helpt tegen de hik, 10 min je adem inhouden
of kopje onder in 'n emmerquote:Op zondag 9 april 2023 23:28 schreef 5thencounter het volgende:
Wat óók helpt tegen de hik, 10 min je adem inhouden
Eensquote:Op zondag 9 april 2023 23:35 schreef Flow3r het volgende:
"Isaac heeft 4 agenda's, het is een meester manipulator "
[ afbeelding ]
Omdat ze schrokquote:Op zondag 9 april 2023 23:40 schreef greysbones het volgende:
Mirthe geeft ook maar even aan dat ze een halfbloedje is
x 10
Als het aan Isaac gelegen had dan was Eunice daar niet eens meer maar ja toen beging Leila een regelrechte blamagequote:Op zondag 9 april 2023 23:38 schreef Flow3r het volgende:
Eunice gaat nog niet echt mee in de anti-Isaac-vibe en wil overgaan op moppen tappen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 april 2023 23:45 schreef greysbones het volgende:
Tiano gooit cola om
van wie is die zegt hij
zoe
die is van Jeff
Tiano wie zet dat op de grond
Jeff
ik heb mijn cola in de hand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |