Alstie maar een biertje in zijn handen kan houden is hij wel zoquote:Op zondag 9 april 2023 20:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
JW heeft het wel naar zijn zin zo te zien, wel zijn muziek denk ik
hou er ook wel van [ afbeelding ]
No worries.quote:Op zondag 9 april 2023 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
Bier Sjek & Muziek.. Sjeffie blijft nog wel effe...![]()
[ afbeelding ]
Onzin, als het niet zijn muziek is, blijft hij lekker zitten met zijn biertjequote:Op zondag 9 april 2023 20:24 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Alstie maar een biertje in zijn handen kan houden is hij wel zo
Uitroeptekens!!quote:Op zondag 9 april 2023 20:26 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
.
Ja gelukkig! Anders al snel niets meer aan!!
Eunie&JW en SeikSas&Jappie lopen toch al?quote:Op zondag 9 april 2023 20:28 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
FEBO een nieuw verhaallijntje aan het bedenken??
veel Bern alleen in beeldquote:Op zondag 9 april 2023 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eunie&JW en SeikSas&Jappie lopen toch al?
mag gewoon hoorquote:Op zondag 9 april 2023 20:31 schreef Tascha071 het volgende:
Heb ik iets gemist? Mag dat hier niet?quote:
Hopelijk de vraagteken dan wel? Want dit zijn er al drie.
dat dusquote:Op zondag 9 april 2023 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, die moet toch de in de steek gelaten vriend spelen
mag gewoon hoorquote:Op zondag 9 april 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Mag dat hier niet?
mag gewoon hoorquote:Op zondag 9 april 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Mag dat hier niet?
We pakken de glazen bol er even bij.quote:Op zondag 9 april 2023 20:35 schreef Tascha071 het volgende:
Misschien zoeken ze iid nog verhaal lijntje voor Bern. Maar dat is best laat. In de laatste afl was Bern een van de laatste beelde heel erg dramatisch overstuur full in t gezicht in beeld (was met vertrek Wanda)
Dat zei Kenzy: Doe je ogen maar dicht en je denkt dat je op een festival bentquote:
Bern danst wat ingetogen voor zijn doen vanavondquote:Op zondag 9 april 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
zou dat lekker dansen met je handen in je zakken(Bern)?
ow nee toch nietquote:Op zondag 9 april 2023 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bern danst wat ingetogen voor zijn doen vanavond
Ze zijn in ieder geval even uit zijn zakkenquote:Op zondag 9 april 2023 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen over de handjes van Bern...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |