Koste 10.000, maar die niet vals speelde en het ook niet wist kon meteen naar huis, die heeft de loods nooit van binnen gezien.quote:Op zondag 9 april 2023 19:49 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening
Zoe doet erg ongemakkelijk na haar faal. Volgens mij zit ze er van binnen wel degelijk mee. Ze heeft inmiddels 15x geroepen ja anders had ik niet vals hoeven spelen om hier binnen te komen
I know. Kostte Manuela haar toegang. Maar als je dat nu neurotisch 15x moet verkondigen terwijl die hele loods weet dat zij niet kan rekenen, laat dat wel een onzekerheid van haar zienquote:Op zondag 9 april 2023 19:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Koste 10.000, maar die niet vals speelde en het ook niet wist kon meteen naar huis, die heeft de loods nooit van binnen gezien.
Ze doen het iig ‘netjes’ met een stelling. Rupie heeft dat volgens mij wel eens gelaten en het gewoon gedaanquote:Op zondag 9 april 2023 19:53 schreef engine het volgende:
Stress over de tabak stelling. Ze gaan het doen na de muziek. Dan is iedereen dronken.
Stel verslaafden
Ik denk dat Rupert daar geen uitzondering in is.quote:Op zondag 9 april 2023 19:54 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ze doen het iig ‘netjes’ met een stelling. Rupie heeft dat volgens mij wel eens gelaten en het gewoon gedaan
Als ze bezopen is en woorden als cognitive dissonantie gaat gebruiken gaat het pas leuk wordenquote:Op zondag 9 april 2023 20:02 schreef engine het volgende:
Babbel gaat zichzelf even belachelijk maken
alleen al om dat hardop te zeggen, babette, zegt iets over haarquote:Op zondag 9 april 2023 19:53 schreef engine het volgende:
Stress over de tabak stelling. Ze gaan het doen na de muziek. Dan is iedereen dronken.
Stel verslaafden
Wat een onzin.quote:Op zondag 9 april 2023 20:05 schreef freaky40 het volgende:
Eigenlijk zou je Kees Momma en Erik in 1 programma moeten zien...
begint ze daar nu weer over te zeikenquote:Op zondag 9 april 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
Babette is met het iPad verhaal bij `Pablo geweest. Waarom heft niemand iets gezegd, waarom is niemand bij mij gekomen
Was net een leuke stukje toen ze zei jammer dat `Jasper geen 1.96 isquote:Op zondag 9 april 2023 20:07 schreef schizolientje het volgende:
ze staat zich in te likken bij sas die is ws ook tegen de tabak
Ja tegen Saschaquote:
Dat valt wel mee. Ze hebben net gegeten en nu eerste drankje denk ik voor de meeste.quote:Op zondag 9 april 2023 20:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zet de streams net aan, zijn ze al flink aangeschoten/ dronken of er er niet genoeg drank?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |