Daar hebben ze het al over gehad, het wordt een latertje vandaag met eten.quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:53 schreef engine het volgende:
[..]
Komen rond 7 een keer. Maar dan moeten ze eerst nog alles frituren met één frituurpan
10 uur eten zei Jeffquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar hebben ze het al over gehad, het wordt een latertje vandaag met eten.
nog over hadden ... er zijn er een paar met wat verdwenen dames mee naar huis de poort uitgegaanquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die ze al hadden? daar lijkt het wel op.
[ afbeelding ]
Zag Jappie eerder wel een nieuwe tekenen dus kan ook zijn dat ze gewoon nieuwe gemaakt hebben?quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hadden ze nog hout dan ?quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Zag Jappie eerder wel een nieuwe tekenen dus kan ook zijn dat ze gewoon nieuwe gemaakt hebben?
Ze maken er wel weer wat leuks vanquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar het spul iedere keer allemaal vandaan komt is mij sowieso een raadsel.quote:
Gele verf en stiften opeens weer zatquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
Waar het spul iedere keer allemaal vandaan komt is mij sowieso een raadsel.
Jappie zet wel de leukste evenementen neerquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:03 schreef engine het volgende:
Wan heeft er ook eentje mee naar huis natuurlijk.
Die van vorige week was geweldig daar moet hij heel vel voor doen om dat te overtreffen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
Jappie zet wel de leukste evenementen neer
Daar gaat de pinguinquote:
Ja maar in de tv-uitzending was er aan het eind alleen een Wanda met koffer te zien .. weg pinguin..quote:
Ach hoeft toch ook niet altijd beter. Die kerstmarkt was toen ook leuk en denk dat morgen ook weer een leuke middag wordt.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die van vorige week was geweldig daar moet hij heel vel voor doen om dat te overtreffen.
Dat zijn geregisseerde momenten.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar in de tv-uitzending was er aan het eind alleen een Wanda met koffer te zien .. weg pinguin..
Komt niet veel in de kas en een bingo is ook nog niets gevallen,quote:
Als je het begin hebt dan vult de rest zich vanzelf in en snap je waarom de keuze voor die laatste getallenquote:
Beetje raar ja, ze loopt door het hek met de pinguin, staat in de sluis met de pinguin, maar als ze de laatste poort door loopt is de pinguin wegquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar in de tv-uitzending was er aan het eind alleen een Wanda met koffer te zien .. weg pinguin..
Als het een rijtje is .. kregen we ere net 1 in beeldquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt niet veel in de kas en een bingo is ook nog niets gevallen,
Ze zal eerst wel achter zijn geweest. in kamer 5. Alles gecontroleerd enz. en daarna de opname dat ze weg loopt.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje raar ja, ze loopt door het hek met de pinguin, staat in de sluis met de pinguin, maar als ze de laatste poort door loopt is de pinguin weg
Wat krijgen ze dan eigenlijk? Al die sommen kun je (naderhand) uitschrijven! Zo hoef je toch niet zelf te rekenen?quote:
Ice krijgt zo een ticket voor de finalequote:Op zaterdag 8 april 2023 19:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat krijgen ze dan eigenlijk? Al die sommen kun je (naderhand) uitschrijven! Zo hoef je toch niet zelf te rekenen?
Die vraag kun je beter aan GJ stellenquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ice krijgt zo een ticket voor de finale
Ze moesten in stilte rekenen dus vraag mij af of dar op papier zetten en uitrekenen zo mag.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat krijgen ze dan eigenlijk? Al die sommen kun je (naderhand) uitschrijven! Zo hoef je toch niet zelf te rekenen?
De uitleg is wel vaker nogal onduidelijk want vrij veel interpretatie mogelijkquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moesten in stilte rekenen dus vraag mij af of dar op papier zetten en uitrekenen zo mag.
Maar wat valt er te winnen als je bingo hebt?quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:27 schreef Dotteke het volgende:
`Dit is er gezegd
De overige bewoners rekenen in stilte ook mee en mogen het antwoord weg kruisen op de bingokaart die iedereen krijgt.
TIJDENS DE OPDRACHTquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moesten in stilte rekenen dus vraag mij af of dar op papier zetten en uitrekenen zo mag.
dat verklappen ze nietquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar wat valt er te winnen als je bingo hebt?
Dat is niet gezegd wat alleen prijzen te winnenquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar wat valt er te winnen als je bingo hebt?
ik heb niemand ernaar horen vragen of opmerkingen over horen maken..... zijn ze niet nieuwsgierig??quote:
Het kan onmogelijk kutter zijn dan bij een daadwerkelijke bingoavondquote:
aangezien de oempaloempas geen mic om hebben kan het gevraagd zijn zonder dat we het horenquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb niemand ernaar horen vragen of opmerkingen over horen maken..... zijn ze niet nieuwsgierig??
Oke, dat is zeker mogelijk, maar niemand heeft er iets over gezegd, zelfs Marciano niet, die aan het jagen is op de bingoquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
aangezien de oempaloempas geen mic om hebben kan het gevraagd zijn zonder dat we het horen
Dat doen ze ook op de flipoverquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:33 schreef Kakadylo het volgende:
Terwijl een ander die rekensom doet kun je tegelijk die som opschrijven als het toch niet jouw beurt is. En vervolgens kun je het daarna door meerdere mensen laten na- en uitrekenen. Heb je bovendien meteen serieus oefenmateriaal voor als jij moet.
heel toevallig isaac die hem heeft straksquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Oke, dat is zeker mogelijk, maar niemand heeft er iets over gezegd, zelfs Marciano niet, die aan het jagen is op de bingo
quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel toevallig isaac die hem heeft straks
Dat zeggen ze welquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:36 schreef xsaskiax het volgende:
Eigenlijk ook 'toevallig' dat ze van de week die flipover hebben gekregen...... tja toeval bestaat niet zeggen ze toch?
Laatst hoorde ik iemand tijdens een opdracht zeggen "ice is het even vragen". En op de achtergrond zag je Isaac weg benenquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
aangezien de oempaloempas geen mic om hebben kan het gevraagd zijn zonder dat we het horen
quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Laatst hoorde ik iemand tijdens een opdracht zeggen "ice is het even vragen". En op de achtergrond zag je Isaac weg benen
Besef even dat die 'capo di tutti capi' 500 euro persoonlijk budget kreeg en daar nog steeds op teert terwijl de hele groep bij verdienopdrachten zulke bedragen niet eens binnenhaalt. Uitgerekend mister FEBO, eenmalig én zonder verstrijkingstermijn!quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel toevallig isaac die hem heeft straks
heeeel toevalligquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Besef even dat die 'capo di tutti capi' 500 euro persoonlijk budget kreeg en daar nog steeds op teert terwijl de hele groep bij verdienopdrachten zulke bedragen niet eens binnenhaalt. Uitgerekend mister FEBO, eenmalig én zonder verstrijkingstermijn!
vind het nog opvallender dat het nog steeds niet op isquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
How fucking big are those odds man!
Maar laatst was ie voor een step aan het kijken terwijl ze dus geen eten hebbenquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het nog opvallender dat het nog steeds niet op is
maar moet hij dan zijn geld daaraan uitgevenquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar laatst was ie dus voor een step aan het kijken terwijl ze dus geen eten hebben
Het is gewoon best wel raar dat de groep geen geld voor eten heeftquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar moet hij dan zijn geld daaraan uitgeven
als een Erik bijvoorbeeld ook zijn kast nog stampje vol heeft
stel je voor dat over een maand de poedertjes en pillen op zijnquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is gewoon raar dat ze geen geld voor eten hebben maar hijzelf ondertussen een volle portemonnee heeft
poeders , pillen en schakes zijn mi geen 1ste levensbehoeftequote:Op zaterdag 8 april 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
stel je voor dat over een maand de poedertjes en pillen op zijn
dan kun je maar beter wat achter de hand houden
maar daar hoeft Ice ook zijn geld niet voor te gebruikenquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
poeders , pillen en schakes zijn mi geen 1ste levensbehoefte
Je kunt ook een afspraak met de manager maken dat ie er met toestemming gebruik van mag maken als het broodnodig is. Waarna je het daarna met een verdienopdracht weer teruggestort krijgt. Al ken ik natuurlijk niet de exacte regeltjes daarin.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
stel je voor dat over een maand de poedertjes en pillen op zijn
dan kun je maar beter wat achter de hand houden
dan weet je dat Rupie het op had gemaaktquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kunt ook een afspraak met de manager maken dat ie er met toestemming gebruik van mag maken als het broodnodig is. Waarna je het daarna met een verdienopdracht weer teruggestort krijgt. Al ken ik natuurlijk niet de exacte regeltjes daarin.
In de loods kun je iedereen vertrouwenquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan weet je dat Rupie het op had gemaakt
zo simpel is het ook
nou dan weet je ook waarom Ice dat niet doetquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In de loods kun je iedereen vertrouwen
![]()
Dat je het oppert wil niet zeggen dat je het doetquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou dan weet je ook waarom Ice dat niet doet
Ja, doen ze al maanden...Gaan ze niet dood aan hoor.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
Eunice en Mirthe met de teen en vinger nagels bezig
iedereen gebruikt diezelfde vijl???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij heeft pijnquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:21 schreef Flow3r het volgende:
Berend die een dame vraagt of hij mag voelen hoe zacht haar lippen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
ik ga ervan uit dat hij zijn liefde niet heeft gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doet hij wel snel
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ze zijn wel schermgeil heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komen bloembollen inquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:26 schreef greysbones het volgende:
wat is de bedoeling met die potaarde dan?
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het heeft nu een prachtig mediterraanse kleur.
Algengroen?quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het heeft nu een prachtig mediterraanse kleur.
ehhhh neequote:Op zaterdag 8 april 2023 20:35 schreef spapaars het volgende:
Iemand hier die de Imadiddiaanse taal verstaat?
ik denk keel van het lachen, ggggggggkgggggggkggggggkquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft pijn
in zijn mond dan?? of keel?(aangezien Wendy zegt je praat)
oh wat erg....... sorry hoor, hoe ver gaat Berend om in de schijnwerpers te staan????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt er straks soms ook nog een realityprogramma over de opstart van de zaak die hij wilde beginnen??????
Als Janet weer eens driftig bezig is houd ik m'n hart vast..... het kan zo'n vreselijke rauwdouwer zijn!!!quote:
Is ook wel netjesquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:00 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice is helemaal blij, ze heeft het record verbroken en op 5 minuten gezet (en dit is nog maar oefenen)
ook een stuk actieverquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:05 schreef xsaskiax het volgende:
Ik heb Sasha in al die maanden nog niet zo vrolijk, spraakzaam en 'aanwezig' gezien (zonder drank) als vandaag met Jasper...
Je hoort haar vaak spontaan lachen, niet gemaakt, de andere kant van Sasha (die ik veel liever zie dan die met Bern)
Sas heeft twee kanten. Zo vind ik haar wel leuk.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:05 schreef xsaskiax het volgende:
Ik heb Sasha in al die maanden nog niet zo vrolijk, spraakzaam en 'aanwezig' gezien (zonder drank) als vandaag met Jasper...
Je hoort haar vaak spontaan lachen, niet gemaakt, de andere kant van Sasha (die ik veel liever zie dan die met Bern)
ja echt, ze lijkt vandaag energie voor 10 te hebben, is helemaal niet chagrijnig of lamlendigquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook een stuk actiever
Bern is vaak erg bedachtzaam met Sas
neemt haar dingen uit handen, want long covid
Sas is bij bijna iedereen leukerquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:09 schreef engine het volgende:
Zo zie je maar dat Jappie een leuke uitstraling op andere mensen heeft. Wanda werd er leuker door en Sasha ook.
Dat zal best maar hoe ze nu de laatste week ineens beste vrienden met Jappie is, is best bijzonder.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sas is bij bijna iedereen leuker
niet alleen bij jappie
Bern is erg bedachtzaam bij Sss, omdat hij anders weer afgebekt wordt. Let maar op, morgen is ze weer moe en dan zit ze we bij Bern. Wordt Bern weer afgebekt, want alles wat hij dan zegt valt verkeerd bij haar. Is me al vaker opgevallen dat ze juist bij Bern gaat zitten als ze sjaggie is, mag hij het weer aanhoren en opvangen, zodat zij het kwijt is om weer leuk te doen tegen anderen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook een stuk actiever
Bern is vaak erg bedachtzaam met Sas
neemt haar dingen uit handen, want long covid
morgen is de lentemarktquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:16 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Bern is erg bedachtzaam bij Sss, omdat hij anders weer afgebekt wordt. Let maar op, morgen is ze weer moe en dan zit ze we bij Bern. Wordt Bern weer afgebekt, want alles wat hij dan zegt valt verkeerd bij haar. Is me al vaker opgevallen dat ze juist bij Bern gaat zitten als ze sjaggie is, mag hij het weer aanhoren en opvangen, zodat zij het kwijt is om weer leuk te doen tegen anderen.
Klopt helemaal. Sas heeft haar periodes en dan mag Bern het ontgelden.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:16 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Bern is erg bedachtzaam bij Sss, omdat hij anders weer afgebekt wordt. Let maar op, morgen is ze weer moe en dan zit ze we bij Bern. Wordt Bern weer afgebekt, want alles wat hij dan zegt valt verkeerd bij haar. Is me al vaker opgevallen dat ze juist bij Bern gaat zitten als ze sjaggie is, mag hij het weer aanhoren en opvangen, zodat zij het kwijt is om weer leuk te doen tegen anderen.
Ik heb nog nooit een frituurpan gezien met een reset knopquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:17 schreef greysbones het volgende:
voor de liefhebbers
de frituurpan is gewoon gereset
niks aan gesleuteld
heeft bijna elke panquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een frituurpan gezien met een reset knop
Hier heb ik echt nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft bijna elke pan
aan de achterkant zit een gaatje met een knopje
er zit zelfs vaak een stokje bij waarmee je hem in kunt drukken
Ja.., weet ik. Ik bedoel na de markt of als het niet loopt als verwacht of als ze morgenavond weer een slokje te veel op heeft.quote:
appeltje eitje engiequote:Op zaterdag 8 april 2023 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Hier heb ik echt nog nooit van gehoordEen pan resetten
dat ligt dan toch aan bern , hij kan haar ook wel op haar plaats zetten als het moetquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:16 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik heb geen frituurpan dus geen idee. Begrijp alleen niet dat een frituurpan een resetknop nodig heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@engineThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
Is het niet een soort zekering?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:EngineEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
nope je hoeft het echt alleen maar in te drukkenquote:
Maar het is geen computer. Het moet gewoon opwarmen en that's it. Wat moet je resetten dan?quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope je hoeft het echt alleen maar in te drukken
Druk kort op de rode of zwarte reset-knop om de friteuse opnieuw aan te zetten. Sommige friteuses hebben 2 reset-knoppen die je tegelijk moet indrukken. Tip: als je je toestel op een koude plaats bewaart, bijvoorbeeld je garage, dan kan ook hier de veiligheid je toestel uitschakelen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Maar het is geen computer. Het moet gewoon opwarmen en that's it. Wat moet je resetten dan?
Ik heb ook googlequote:Op zaterdag 8 april 2023 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Druk kort op de rode of zwarte reset-knop om de friteuse opnieuw aan te zetten. Sommige friteuses hebben 2 reset-knoppen die je tegelijk moet indrukken. Tip: als je je toestel op een koude plaats bewaart, bijvoorbeeld je garage, dan kan ook hier de veiligheid je toestel uitschakelen.
Jeff bakt kaassoufflés met de frituurpan die eerder stuk was.quote:
It's amazingquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff bakt kaassoufflés met de frituurpan die eerder stuk was.
Kijk je zelf wel?quote:
Jazeker, ze eten patatjes en Ima klinkt weer als een ratelsleutel.quote:
Dat klopt maar het is best wel opvallend dat ze bij andere vrolijker is dan bij haar eigen partner... bij hem toont ze vaak een heel ander en chagrijniger kant vraag me af waarom ze dan bij andere zo vrolijk overkomt of dat is een masker en is ze bij bern haar zelf hoe ze echt is. @cinsanquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat ligt dan toch aan bern , hij kan haar ook wel op haar plaats zetten als het moet
Dat moet de Paasgedachte zijn, kan bijna niet anders...... hij heeft het licht gezien!!!quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:12 schreef greysbones het volgende:
JW biedt Janet aan te helpen met koken vanavond(voor morgen)
mijn god die man is herrezen
500 persoonlijk budgetquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:47 schreef engine het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat zijn prijs dan is
Ik hoop het niet eigenlijk. Dat vind ik bij voorbaat al sabotage van de febo.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:52 schreef Sociologica het volgende:
Ahw hij past ze niet
Denk dat hij wel baalt. Ben benieuwd of er uit alle tassen Ali spul zit of dat er toch ook iets tussen zit wat speltechnisch wat doet
Voor ieder 1 ?quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:54 schreef xsaskiax het volgende:
Hebben jullie kunnen tellen hoeveel tasjes er staan??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Denk bij anderen een masker en bij Bern ventileren. Ik vind dat vaak wel zielig voor Bern maar ik meen een keer een gesprek tussen hen gehoord te hebben waarin hij zei dat ze bij hem met frustraties mocht komen hij zou er voor haar zijn. Maar dat zorgt er wel voor dat Bern ook een minder leuke vent lijkt.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:38 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat klopt maar het is best wel opvallend dat ze bij andere vrolijker is dan bij haar eigen partner... bij hem toont ze vaak een heel ander en chagrijniger kant vraag me af waarom ze dan bij andere zo vrolijk overkomt of dat is een masker en is ze bij bern haar zelf hoe ze echt is. @:cinsan
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:24 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Denk bij anderen een masker en bij Bern ventileren. Ik vind dat vaak wel zielig voor Bern maar ik meen een keer een gesprek tussen hen gehoord te hebben waarin hij zei dat ze bij hem met frustraties mocht komen hij zou er voor haar zijn. Maar dat zorgt er wel voor dat Bern daardoor ook een minder leuke vent lijkt. Hoewel vele dit al van begin af vinden.
Ze trekt Bern ook mee in het negatievequote:Op zaterdag 8 april 2023 22:24 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Denk bij anderen een masker en bij Bern ventileren. Ik vind dat vaak wel zielig voor Bern maar ik meen een keer een gesprek tussen hen gehoord te hebben waarin hij zei dat ze bij hem met frustraties mocht komen hij zou er voor haar zijn. Maar dat zorgt er wel voor dat Bern ook een minder leuke vent lijkt.
Babs moet bang zijn voor haar eigen hachjequote:Op zaterdag 8 april 2023 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Babette denkt dat Rupie volgende maand naar huis gaat.
Geen idee of ze via eliminatie of 24 uur bedoelt.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:26 schreef Deisyy het volgende:
eliquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee of ze via eliminatie of 24 uur bedoelt.
Dat zou jammer worden want dat wordt juist nu en helemaal straks als de groep nog kleiner wordt juist de vrolijke noot en de smaakmaker van het programma dat is tussen alle deugers en wokejes daar weer eens wat anders.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Juist, vele zeggen andersom, dat Bern juist Sas meetrekt, maar ik vind Bern juist heel stabiel in zijn emoties /gesteldheid. Ook probeert hij haar regelmatig weer op te beuren zoals gisteren met de fotoshoot, waar ze helemaal geen zin in had, omdat ze een hekel eraan heeft.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze trekt Bern ook mee in het negatieve
Ik dacht in eerste instantie dat ze het over een vrijwillig vertrek had, maar ging later twijfelen omdat ze inderdaad over stemmen begon.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
eli
denk ik
omdat ze het nu ook over stemmen heeft
stelling voor schag zekerquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:34 schreef greysbones het volgende:
Babs wil een stelling opgooien
aah nu moet rupie komen
nu is hij wel even handig
Wat kan Babette toch soms ineens rare gezegdes/gedachten hebben.....en zo verdomde hard en onsympathiek ookquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:32 schreef greysbones het volgende:
jeetje Babs
ik word misselijk van die foto's
ik heb een jaar met al die mensen gezeten denk je dat ik nog in zon boek ga kijken
Gelukkig hebben ze Moraima nogquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou jammer worden want dat wordt juist nu en helemaal straks als de groep nog kleiner wordt juist de vrolijke noot en de smaakmaker van het programma dat is tussen alle deugers en wokejes daar weer eens wat anders.
oh andere deo is niet goed genoeg voor madam bepquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:37 schreef schizolientje het volgende:
en een stelling voor dure rexona die niet meer weg te moffelen is. Ze gaat gewoon zeggen dat ze dat moet hebben omdat ze zich rot zweet en dat ze dat zielig vindt voor de groep ( stank???)
hoop dat wendy zich niet laat beinvloedenquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:37 schreef pingu66 het volgende:
Babbetvis een irritante drammer en probeert zo Wendy te bespelen.
in begin hadden ze niks om te rokenquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:43 schreef pingu66 het volgende:
Ik hoop dat die stelling over roken niet door gaat. Dan stop maar voor een paar maanden den of ga naar huis.
Ja, goed plan. Flippende Jeffrey...quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:43 schreef pingu66 het volgende:
Ik hoop dat die stelling over roken niet door gaat. Dan stop maar voor een paar maanden den of ga naar huis.
Maar dat gaat sowieso door.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:43 schreef pingu66 het volgende:
En Bab en Ima en rupi.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:46 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, goed plan. Flippende Jeffrey...
prijzenpotquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:48 schreef schizolientje het volgende:
100 a 250 euries rookwaar hebben ze het nu over terwijl er geen normaal eten in huis is. Aanstekers, hulzen potten tabak en nog sigaretten
Nope, Babette kan beter zonder roken..quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En Bab en Ima en rupi.
Denk dat Wen best zonder kan als het moet.
geen van die 3quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nope, Babette kan beter zonder roken..
madam bep wil nogal veelquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:52 schreef greysbones het volgende:
ow babs wil ook blauwe schampoo
Wendy vindt dat ze dat moet zeggen
prijzen zijn nog gelijkquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:54 schreef xsaskiax het volgende:
Ze gaan nog van een koude kermis thuiskomen wat betreft de tabaksprijzen...... ze weten niet dat die per 1 april behoorrrrrrlijk omhoog gegaan zijn! (dus de berekening klopt niet)
Zij niet alleen, je schrikt je verloren als je de 'eisen' van Marciano en Isaac hoort, speciale verzorgingsproducten... en ook de anderen weten er wel weg meequote:
aha, ik rook sigaretten, heb nooit dergelijke potten, sorryquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
prijzen zijn nog gelijk
inhoud is minder
geeft nietquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
aha, ik rook sigaretten, heb nooit dergelijke potten, sorry
Maar verslaafd zijn ze niet hoor en nooit geweest ookquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:48 schreef schizolientje het volgende:
100 a 250 euries rookwaar hebben ze het nu over terwijl er geen normaal eten in huis is. Aanstekers, hulzen potten tabak en nog sigaretten
nee en ze liegen ook nooitquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar verslaafd zijn ze niet hoor en nooit geweest ook
hahahaha ik hoop maar dat ze nog héél veel voorraad hebbenquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
geeft niet
je kunt niet alles weten![]()
plus ze moeten eerst oude voorraad verkopen omdat de prijs erop staat
dus 60 euro is babs spulquote:Op zaterdag 8 april 2023 23:07 schreef xsaskiax het volgende:
Wow ze gaan voor 600 euro toiletartikelen bestellen!
oh Wendy mag zeggen dat er voor 15 euro zilvershampoo voor Babette bij zit..... maar ze gebruikt geen tampons, geen haarlak..... enz enz
Isaac gebruikt ook geen haarlak en tampons, mag hij ook wat extra's dan?quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:07 schreef xsaskiax het volgende:
oh Wendy mag zeggen dat er voor 15 euro zilvershampoo voor Babette bij zit..... maar ze gebruikt geen tampons, geen haarlak..... enz enz
Zit er in die shampoo echt zilverquote:Op zaterdag 8 april 2023 23:07 schreef xsaskiax het volgende:
Nee, die volgt Bep meestal slaafs.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:58 schreef schizolientje het volgende:
Wendy wordt wel onder druk gezet door die 2 boeven ben benieuwd of ze daartegen bestand is
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze lukte wel .....![]()
[ afbeelding ]
Verdienopdracht Imadiddin - 8 april 2023.Wat een simpele vergeleken met de anderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Goedemorgenquote:Op zondag 9 april 2023 07:22 schreef cinsan het volgende:
vrolijk pasen iedereen
hoop dat de lentemarkt leuk word , zal vandaag stelling komen voor rookwaar nog maar eens , ik hoop dat die niet doorgaat
Imadiddin heeft vorige week nog een pot shag verstopt.quote:Op zondag 9 april 2023 07:29 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Gek genoeg gaan stellingen over rookwaar altijd door. Hoop op een beetje discussie maar de uitslag weet ik al.
En de lente markt lijkt mij best leukze hebben weer hun best gedaan om er wat van te maken.
Ik heb geen idee wie wat nog heeft maar als ze gaan stemmen is het ergens bijna opquote:Op zondag 9 april 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Imadiddin heeft vorige week nog een pot shag verstopt.
Of men weet nog niet dat Imadiddin een pot verstopt heeft. Jeff heeff hem daar trouwens weggehaald en ergens anders verstoptquote:Op zondag 9 april 2023 07:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie wat nog heeft maar als ze gaan stemmen is het ergens bijna op
Of die is inmiddels ook bijna leegquote:Op zondag 9 april 2023 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of men weet nog niet dat Imadiddin een pot verstopt heeft. Jeff heeff hem daar trouwens weggehaald en ergens anders verstopt
eerlijk sasha heeft goed haar best gedaan voor die lente marktquote:Op zondag 9 april 2023 07:29 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Gek genoeg gaan stellingen over rookwaar altijd door. Hoop op een beetje discussie maar de uitslag weet ik al.
En de lente markt lijkt mij best leukze hebben weer hun best gedaan om er wat van te maken.
bep en wendy hebben rupi ingeschakeld voor die stelling van rook waar die ze gaan plaatsen , gaan we dat wegmoffelen hoorde ik , ook nog spullen qwa verzorging , dure rexona deao voor bep , zilverschampoo en haaeolie ook vor bepquote:Op zondag 9 april 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Imadiddin heeft vorige week nog een pot shag verstopt.
Wendy heeft al die maanden bij de bro's gezien wat er gebeurd en er niks van gezegd. Nu haar beurt.quote:Op zondag 9 april 2023 07:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
bep en wendy hebben rupi ingeschakeld voor die stelling van rook waar die ze gaan plaatsen , gaan we dat wegmoffelen hoorde ik , ook nog spullen qwa verzorging , dure rexona deao voor bep , zilverschampoo en haaeolie ook vor bep
en de andere inwoners dan , oa niet rokers en die geen dure verzorgingsprodukte nodig hebben , woord daar aangedacht , denk het nietquote:Op zondag 9 april 2023 07:58 schreef engine het volgende:
[..]
Wendy heeft al die maanden bij de bro's gezien wat er gebeurd en er niks van gezegd. Nu haar beurt.
Die krijgen snoep tochquote:Op zondag 9 april 2023 08:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
en de andere inwoners dan , oa niet rokers en die geen dure verzorgingsprodukte nodig hebben , woord daar aangedacht , denk het niet
10 minuten later heeft Ima die weer gepaktquote:Op zondag 9 april 2023 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of men weet nog niet dat Imadiddin een pot verstopt heeft. Jeff heeff hem daar trouwens weggehaald en ergens anders verstopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |