Ik zou geen speler van een Hearts of Aberdeen kunnen opnoemen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:28 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ja ik verwacht ook eigenlijk niet dat er enige interesse is buiten de wedstrijden tussen Celtic en Rangers
Dat zou je nog meevallenquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou geen speler van een Hearts of Aberdeen kunnen opnoemen.
Oh ja, Gorter. Toen ik dat las begreep ik er echt niets van waarom hij daar nou heen wilde.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:32 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Dat zou je nog meevallen
Aberdeen heeft twee Nederlandse keepers in de selectie, Jay Gorter (huur Ajax) en Kelle Roos die nog wel eens heel kort bij Oranje genoemd is.
Omdat hij in Nederland aardig door het ijs zakte.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh ja, Gorter. Toen ik dat las begreep ik er echt niets van waarom hij daar nou heen wilde.
Daarom, dan kan je toch veel meer van jezelf laten zien. Ik geloof niet dat je in Schotland op de kaart komt te staan tenzij je uitblinkt bij Rangers of Celtic, zoals Van Dijk destijds.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:35 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Omdat hij in Nederland aardig door het ijs zakte.
Maar hij had nog wel naar een lage middenmotor in Nederland gekund zoals een Vitesse momenteel.
Nee dat denk ik ook niet inderdaad, maar wel lekker rustig hahaquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom, dan kan je toch veel meer van jezelf laten zien. Ik geloof niet dat je in Schotland op de kaart komt te staan tenzij je uitblinkt bij Rangers of Celtic, zoals Van Dijk destijds.
Als er verloren wordt ligt het aan de spelers. Als je wint ligt het aan de trainer.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:01 schreef onlogisch het volgende:
Ik kan na vandaag wel inpakken
5-2 verloren.
Onlo jr. 1 assist, 0 goals.
Volgende week wel een kelderkraker.
@:Caland
@:maxi-mus
@:Lange_lans
Ze houden xG bij tijdens jeugdwedstrijden?quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als er verloren wordt ligt het aan de spelers. Als je wint ligt het aan de trainer.
4-1 gewonnen. xG van 22,3 voor. Matig afwerken had ons bijna genekt.
Misschien kun je @onlogisch wat tips geven, die kan hij goed gebruiken!quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als er verloren wordt ligt het aan de spelers. Als je wint ligt het aan de trainer.
4-1 gewonnen. xG van 22,3 voor. Matig afwerken had ons bijna genekt.
Goede tijd wel voor zo'n klein tussendoortje.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je @:onlogisch wat tips geven, die kan hij goed gebruiken!
Hier alvast mijn tip, ga naar de sportschool en eet daarna een kippenpoot en een loempia.
[ twitter ]
Hoe vaak ben jij in de sportschool geweest?quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je @:onlogisch wat tips geven, die kan hij goed gebruiken!
Hier alvast mijn tip, ga naar de sportschool en eet daarna een kippenpoot en een loempia.
[ twitter ]
Als Aad het doet, dan moet het wel zo zijn, ik denk dat ik dit ook maar eens ga proberen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede tijd wel voor zo'n klein tussendoortje.
Ik ben geen voetbaltrainer, dit is op mij niet van toepassing.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij in de sportschool geweest?
Wat is dit voor een rare reactie op @AFCNiels zijn post?quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij in de sportschool geweest?
Ik wil user AFCNiels graag beter leren kennen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is dit voor een rare reactie op @:afcniels zijn post?
Ik ben nog nooit in een sportschool geweest overigens.
quote:
@KingRoland , @onlogisch vraagt tips voor effectiever biddenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we met zijn alle bidden dat hij niet terugkomt!
Volgende week weer regen en wolken tochquote:Op zaterdag 8 april 2023 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
Het was hier trouwens de hele dag zonnig, tot nu dus, het lijkt wel alsof het alweer kutweer wordt.
Zover kijk ik niet vooruit.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgende week weer regen en wolken toch
Ik kijk voornamelijk achteruit en gezien ik gisteren 13 uur achter elkaar ben natgeregend... Fantastisch weer!quote:
Het is geen feest dit voorjaar, ik vind het ook nog steeds ijskoud.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk voornamelijk achteruit en gezien ik gisteren 13 uur achter elkaar ben natgeregend... Fantastisch weer!
Ik had vandaag een zomerjas aanquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is geen feest dit voorjaar, ik vind het ook nog steeds ijskoud.
Vind het prima eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is geen feest dit voorjaar, ik vind het ook nog steeds ijskoud.
Precies mijn instelling.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |