quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan niet, dit is de eerste lentemarkt in de loods.
Jahquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik mis de optie Jasper gaat er met Sasha vandoor...
Heb net een berichtje gelezen van Wanda dat ze Jasper heel graag wil laten weten dat het uit is met Ivor maar dat Talpa geen berichten door stuurt.quote:
huh wat??quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net een berichtje gelezen van Wanda dat ze Jasper heel graag wil laten weten dat het uit is met Ivor maar dat Talpa geen berichten door stuurt.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net een berichtje gelezen van Wanda dat ze Jasper heel graag wil laten weten dat het uit is met Ivor maar dat Talpa geen berichten door stuurt.
Kut Talpaquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook al of er niet nog iets achteraan moestquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette probeert sexy te kijkenquote:
Is Babette vergeten de verf van haar wenkbrauwen te halen?quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:54 schreef greysbones het volgende:
Babs dacht
laat ik de eyeliner tot aan mijn oor trekken of??
Zal zwaar op d'r ogen liggen, die knippert zo veel dat ze heel lastig te cappen isquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Babette vergeten de verf van haar wenkbrauwen te halen?
Ja vind ik ook, mooie make up is prima, maar dit is echt too muchie.quote:
Door de wind van die ventilatoren slaan haar wimpers dichtquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zal zwaar op d'r ogen liggen, die knippert zo veel dat ze heel lastig te cappen is
Ja ik weet het, komt door die ventilatoren
iemand zette op haar insta , jasper is verliefd op jiuw en wil graag duidelijkheid , antwoord wanda , ik kan en mag hem niks laten weten hoe graag dat ik dat ook zou willen maar mag geen contakt met hem hebbenquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
iemand zette op haar insta , jasper is verliefd op jiuw en wil graag duidelijkheid , antwoord wanda , ik kan en mag hem niks laten weten hoe graag dat ik dat ook zou willen maar mag geen contakt met hem hebben
quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
iemand zette op haar insta , jasper is verliefd op jiuw en wil graag duidelijkheid , antwoord wanda , ik kan en mag hem niks laten weten hoe graag dat ik dat ook zou willen maar mag geen contakt met hem hebben
SPOILER: Beetje winderig?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:11 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Hardop gelachenSPOILER: Beetje winderig?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Got u.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:11 schreef greysbones het volgende:
zit even te bladeren maar kan het niet zo vinden
anders had ik een screenshot gepost
wanda antwoor op ene jaq.........quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:11 schreef greysbones het volgende:
zit even te bladeren maar kan het niet zo vinden
anders had ik een screenshot gepost
[ afbeelding ]Ze zijn er... we vinden dit niet lelijk maar bijzonder uitSPOILER: Beetje winderig?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet wel even de naam van iemand weg te halen.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Je vergeet wel even de naam van iemand weg te halen.
Voor de bingokaart?quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:18 schreef chufi het volgende:
Mag dat wat ze nu doen wel ? opschrijven en dan alsnog uitrekenen?
Voor de Bingokaart?quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:18 schreef chufi het volgende:
ja ze mogen niet voorzeggenquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]dit ziet er toch niet uit, hoe verzinnen ze het. Gluren naar de buren is dat het thema??SPOILER: Beetje winderig?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
Ja daar zeiden ze iets van als je zelf het antwoord had uitgerekend ... (hoofdrekenend leek me dat), maar nu krjjgt iedereen de juiste antwoorden alsnog ..quote:
naar jou opsturenquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ook geen idee wat ze met die duizenden foto's gaan doen
Ik heb een bodemloze e-mailput met spamkillerquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
naar jou opsturen![]()
via mail
1 voor 1
quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
naar jou opsturen![]()
via mail
1 voor 1
Zat aan een (scheur)kalender te denken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ook geen idee wat ze met die duizenden foto's gaan doen
Ja zeker, ze hebben een leuke dag met elkaar gehad.quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja maar ze hebben niks anders te doen. Die foto's zijn even een afwisseling op de eeuwige spelletjes en bildarten
Voor de komende vijf jaarquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zat aan een (scheur)kalender te denken.
ook al vleugel eyelinerquote:
Echt hèquote:
zeker welquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Schoolmeisje op schoot bij de docent, maar dat bedoel je vast en zeker niet
![]()
![]()
Dooievissenkopquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:33 schreef HopScotch het volgende:
Wat een dooievissenogen heeft Bern eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |