Er is maar één iemand Raad van Commissaris.quote:Op donderdag 6 april 2023 17:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ik zeg Lambiek, wat is dan jouw eerste reactie?
Ik weet niet wat ik vervelender vindt, dit soort volkomen losgeslagen 'influencers' of alle schuimende proleten die op het open riool genaamd Twitter weer los gaan. En dan is Dreetje Hazes ook nog eens gast, wat een topshow gaat dat worden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ tweet ]
Het wordt echt tijd om talkshows te verbieden.
Sherry Baudet.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:54 schreef Steven184 het volgende:
Geschokt en verbaasd over Thierry uiteraard
Jeetje verdroging, misschien dat de boeren ook iets te zeggen hebben over de grondwaterpeil...quote:
Mike zegt dat die ook gepolst isquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is maar één iemand Raad van Commissaris.
Ha, ja. Gooide het in een koppel met mijn vader. Was een serieuze bekerstunt, die wedstrijd.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gefeliciteerd met de Big Fish @:Alaphilippe
Annemarie van der Gaal (sic)quote:
Toch interessant dat mediageilheid in het DNA kan vastliggen.quote:Op maandag 10 april 2023 08:03 schreef Szura het volgende:
https://www.mediacourant.(...)van-martien-meiland/
Caroline van der Plas is door het dolle heen. De politica is erachter gekomen dat ze verre familie is van realityster Martien Meiland. “We zijn neef en nicht van elkaar. Het is om te gillen!”
@heywoodu zet jou nu op de shitlistquote:Op maandag 10 april 2023 13:08 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Een olympische medaille is nog nooit zo weinig waard geweest.
Het is maar 12% als ik grafiek goed lees. Namelijk 12-88=-76quote:Op maandag 10 april 2023 08:39 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Annemarie van der Gaal (sic)
En die 24% die positief reageert op Edith S. zou eeuwig hun teen moeten stoten.
Scherp. Doe je een alcoholvrije april?quote:Op maandag 10 april 2023 14:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is maar 12% als ik grafiek goed lees. Namelijk 12-88=-76
Nou, nee. World Athletics kan de tyfus krijgen, wel de epische 50km schrappen en dan deze ongetwijfeld oncompetitieve bagger erin proppenquote:
Wat een wanstaltig idee, rot op met al die (single) mixed relays.quote:Op maandag 10 april 2023 20:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, nee. World Athletics kan de tyfus krijgen, wel de epische 50km schrappen en dan deze ongetwijfeld oncompetitieve bagger erin proppen
Ik zou er nul moeite mee hebben als het toegevoegd wordt en niet ten koste van iets anders gaat, maar uiteindelijk is dit gewoon de doodsteek geweest voor de 50km en zitten we nu met de weinig onderscheidende 20km en 35km (en deze ongein). Want mensen die 50km snelwandelen niet interessant vinden gaan natuurlijk wél massaal de 35km kijken. Schei toch uit World Athleticsquote:Op maandag 10 april 2023 20:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat een wanstaltig idee, rot op met al die (single) mixed relays.
Ik heb in het algemeen moeite met mixed relays omdat ze in mijn ogen weinig toevoegen aan de competitie. Heel sporadisch kan een land hierdoor een ereplaats halen die ze anders niet halen maar bijna altijd zijn het de grote landen op de traditionele relays die hier ook met de prijzen gaan lopen. Daarmee voelt het vooral als een 'kijk ons eens geëmancipeerd zijn' toevoeging.quote:Op maandag 10 april 2023 20:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou er nul moeite mee hebben als het toegevoegd wordt en niet ten koste van iets anders gaat, maar uiteindelijk is dit gewoon de doodsteek geweest voor de 50km en zitten we nu met de weinig onderscheidende 20km en 35km (en deze ongein). Want mensen die 50km snelwandelen niet interessant vinden gaan natuurlijk wél massaal de 35km kijken. Schei toch uit World Athletics
Mwah, ligt een klein beetje aan de sport. In het biatlon zie je vooral in de single mixed toch wel vaak andere landen dan de paar grote landen goed voorin meedoen, die anders nooit enige kans zouden hebben. In de gewone mixed is dat wel wat anders, want één man en één vrouw op de been krijgen is natuurlijk altijd wat makkelijker, en dus krijg je daar wel meer landen vooraan.quote:Op maandag 10 april 2023 20:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb in het algemeen moeite met mixed relays omdat ze in mijn ogen weinig toevoegen aan de competitie. Heel sporadisch kan een land hierdoor een ereplaats halen die ze anders niet halen maar bijna altijd zijn het de grote landen op de traditionele relays die hier ook met de prijzen gaan lopen. Daarmee voelt het vooral als een 'kijk ons eens geëmancipeerd zijn' toevoeging.
Dat is een uitzondering omdat daar ook de spreiding veel groter is door het schieten. En dan nog zijn het bijna altijd de grote landen die met de medailles gaan lopen op de grote toernooien. Speelt de wedstrijdplanning erg mee want bij de kleinere wedstrijden wordt door de grote landen vaak de tweede garnituur ingezet.quote:Op maandag 10 april 2023 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, ligt een klein beetje aan de sport. In het biatlon zie je vooral in de single mixed toch wel vaak andere landen dan de paar grote landen goed voorin meedoen, die anders nooit enige kans zouden hebben. In de gewone mixed is dat wel wat anders, want één man en één vrouw op de been krijgen is natuurlijk altijd wat makkelijker, en dus krijg je daar wel meer landen vooraan.
Ron Jans is een soort Streich light toch?quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We gunnen Nederland en de mensheid een Streich.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)id-en-neokapitalisme
Was er serieus ooit een 20k, 35k én 50k olumpisch snelwandelen? Herregodts.quote:Op maandag 10 april 2023 20:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou er nul moeite mee hebben als het toegevoegd wordt en niet ten koste van iets anders gaat, maar uiteindelijk is dit gewoon de doodsteek geweest voor de 50km en zitten we nu met de weinig onderscheidende 20km en 35km (en deze ongein). Want mensen die 50km snelwandelen niet interessant vinden gaan natuurlijk wél massaal de 35km kijken. Schei toch uit World Athletics
Foppe de Haan is ook wel iemand die echt naar de mens keek. Die kon ook goed met gasten als Drenthe en Owusu-Abeyie.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ron Jans is een soort Streich light toch?
FoppeGod was ook lijstduwer voor de PvdAquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Foppe de Haan is ook wel iemand die echt naar de mens keek. Die kon ook goed met gasten als Drenthe en Owusu-Abeyie.
Fenomenaalquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:27 schreef Mani89 het volgende:
Het enige wat ik me nog van snelwandelen kan herinneren was toen er iemand in een olumpische finale op weg was naar goud maar er een paar honderd meter van de meet opeens een NSbeer uit de bosjes dook om hem/haar te diskwalificeren, omdat ze te snel gewandeld had? Legendarisch was dat.
Het is echt zoals vanoudsquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:30 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb helemaal gemist dat ons aller Joost weer terug is bij Het Mes
Als je uit Limburg komt weet je precies wat je moet verwachten van de aan boeren gelieerde CDA-maffiaquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)dubieuze-grondhandel
Dit verwacht je niet van een oud-minister van het CDA.
Nee.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was er serieus ooit een 20k, 35k én 50k olumpisch snelwandelen? Herregodts.
Het wordt ook een werelds optreden in de Ziggy Dome. Mijn enthousiasme groeit met de single.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het wordt een heerlijk album, @:rellende_rotscholier
De flessen drank staan op tafel.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:07 schreef Faraday01 het volgende:
Zitten we klaar voor weer een uurtje lachen om Don Pat?
Aangezien die verstek laat gaan: Arne kan er niets van!quote:Op donderdag 13 april 2023 20:39 schreef Szura het volgende:
Slotgod
We schakelen weer eens over naar huize @:pistolero, de Valentijn Driessen van het forum
Oh, ik zie dit nu pas. Maar bij deze:quote:Op donderdag 13 april 2023 20:39 schreef Szura het volgende:
Slotgod
We schakelen weer eens over naar huize @:pistolero, de Valentijn Driessen van het forum
Ben je inmiddels niet een heel klein beetje van mening aan het veranderen?quote:Op zaterdag 15 april 2023 10:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oh, ik zie dit nu pas. Maar bij deze:
FeyenoordGod.![]()
Slot
Goed, laat ik mijn niet al te serieuze reactie iets nuanceren.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben je inmiddels niet een heel klein beetje van mening aan het veranderen?
NVWA-goden. Lekker pas ergens volgend jaar gaan handhaven.quote:De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA), verantwoordelijk voor het handhaven van dierenwelzijnswetten en regels, wist van het 'mengen van varkens' in slachthuizen en noemt het zelfs 'staande praktijk', maar greep tot nu toe niet in. De NVWA gaat per augustus 2024 wel optreden tegen de schending van het dierenwelzijn, na een handhavingsverzoek van stichting Wakker Dier.
Die tijdmeting van Van der Poel klopte volgens mij wel redelijk. Tenminste hij lag op 3 km van de finish nog bijna een minuut achter.quote:Op zondag 16 april 2023 22:36 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Oke, wie van jullie werkt bij Eurosport?
Klopt, ik heb toen nog handmatig getimed.quote:Op zondag 16 april 2023 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die tijdmeting van Van der Poel klopte volgens mij wel redelijk. Tenminste hij lag op 3 km van de finish nog bijna een minuut achter.
Ik ook nog. Verschillen klopten o.a. allemaal rond het groepje 'Sagan-fans'quote:Op maandag 17 april 2023 06:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb toen nog handmatig getimed.
Derdewereldland in een glitterjasjequote:Op maandag 17 april 2023 07:10 schreef franklop het volgende:
Ach Amerika, wanneer wordt dat land gecanceld.
Dit weekend in Rotterdam de 1/4 gelopen. Buiten stijve poten heb ik nergens meer last van en toch maar 2 minuten boven m'n oorspronkelijke doelstelling van drie kwartier. Nu weer rustig de kilometers opbouwen.quote:Op zondag 2 april 2023 20:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, niet geblesseerd raken is ook altijd mijn grootste uitdaging. Hopelijk kan je snel weer lopen!
Een marathon is overigens ook maar een dom idee, alles tot een halve marathon is veel leuker!
Lekker gewerkt!quote:Op maandag 17 april 2023 16:52 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dit weekend in Rotterdam de 1/4 gelopen. Buiten stijve poten heb ik nergens meer last van en toch maar 2 minuten boven m'n oorspronkelijke doelstelling van drie kwartier. Nu weer rustig de kilometers opbouwen.
Ik had het niet geloofd als iemand een jaar geleden verteld had dat ik hardlopen zo leuk zou vinden. Mooi evenement ook dat hele marathonweekend.
"Op dat moment keek de wolf mij aan en toen dacht ik: dat is een wolf" --> Dat dacht die wolf ook.quote:Op maandag 17 april 2023 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Silvia de Wolf-De Wolff was haar hond aan het uitlaten toen ze oog in oog kwam te staan met een wolf.
SGP is niets meer dan de Christelijke taliban.quote:Op maandag 17 april 2023 20:45 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ach, rechtsstaathatende rechtse partijen
Waarom reageer je op dit soort personen?quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://twitter.com/detleflg/status/1648241206285959169
Waarom zitten er zulke domme mensen op Twitter?
47 minuten over de kwart marathon is wel zieke shit hoor. Ik heb toevallig zondag ook een hardloopwedstrijd gelopen in Deventer, 10km net onder de 50 minuten.quote:Op maandag 17 april 2023 16:52 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dit weekend in Rotterdam de 1/4 gelopen. Buiten stijve poten heb ik nergens meer last van en toch maar 2 minuten boven m'n oorspronkelijke doelstelling van drie kwartier. Nu weer rustig de kilometers opbouwen.
Ik had het niet geloofd als iemand een jaar geleden verteld had dat ik hardlopen zo leuk zou vinden. Mooi evenement ook dat hele marathonweekend.
Dit was wel een heel pijnlijk gevalletje van mannen tegen jongetjes.quote:
Je komt eigenlijk nog best dichtbij een ronde verder ookquote:Op donderdag 20 april 2023 23:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit was wel een heel pijnlijk gevalletje van mannen tegen jongetjes.
De zelfoverschatting en ophemeling begon ook wel bizarre vormen aan te nemen. Benieuwd of men weer even normaal gaat doen na vandaag.
Dat je nog zo'n tyfus domme post uit je toetsenbord krijgt na deze wedstrijd.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De zelfoverschatting en ophemeling begon ook wel bizarre vormen aan te nemen. Benieuwd of men weer even normaal gaat doen na vandaag.
En dit is mod, lol.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat je nog zo'n tyfus domme post uit je toetsenbord krijgt na deze wedstrijd. Ongelofelijke **&¤*#pieppiep
Dat laatste was even in de emotie. Hoe kun jij zo op je eigen inzichten geilen? Niet te doen. Alleen maar als er iets negatiefs te melden is. Tot zover.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En dit is mod, lol.
Een heel topic met volledig doorgesnoven schuimende randdebielen vanwege 1 simpele post
Hoe kan je zo zijn en met jezelf leven. Bi-zar
Maar mijn post was helemaal niet negatief.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat laatste was even in de emotie. Hoe kun jij zo op je eigen inzichten geilen? Niet te doen. Alleen maar als er iets negatiefs te melden is. Tot zover.
Op jouw eigen schaal misschienquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar mijn post was helemaal niet negatief.
Hiermee overigens wel eens als je het over de laatste 40 minuten hebtquote:Op donderdag 20 april 2023 23:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat ik een iets andere definitie heb van de term negatief dan de meesten hier is al heel lang duidelijk ja.quote:
Weet je wie ...quote:De Telegraaf heeft met ambtenaren van het ministerie van Onderwijs gesproken. Die zouden tegen de krant hebben gezegd dat de minister "geregeld door het lint ging en dat hij kon ontsteken in razernij". Een aantal ambtenaren zou om die reden zijn opgestapt.
Dan ga je echt gru-we-lijk nat als OMquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:41 schreef Aguero het volgende:
Richard de Mos vrijgesproken, eindelijk gerechtigheid!
De roverheid kan er echt he-le-maal niks van, op alle frontenquote:Op vrijdag 21 april 2023 14:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan ga je echt gru-we-lijk nat als OM
Kunnen ze dat kantoor van boevenhandlangers Ficq, Meijering en Flokstra ook niet doorlichten?quote:Op vrijdag 21 april 2023 15:13 schreef Hamlapjes het volgende:
Ach, Inez Weski
Na helemaal afgedroogd te zijn in de rechtszaal vandaag, schakelen ze maar meteen door
Doe voortaan maar weer gewoon gecensureerd inderdaadquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schrik een beetje van de hedendaagse papperigheid van Bruyneel.
Jeetje. #viesdikquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schrik een beetje van de hedendaagse papperigheid van Bruyneel.
Ja.quote:Op zaterdag 22 april 2023 02:46 schreef wimderon het volgende:
Wisten jullie dat er er recent een Fokker, meer bepaald iemand die ook weleens in WLR post, mee heeft gedaan aan 2 voor 12?
Zeker, die deed het niet verkeerdquote:Op zaterdag 22 april 2023 02:46 schreef wimderon het volgende:
Wisten jullie dat er er recent een Fokker, meer bepaald iemand die ook weleens in WLR post, mee heeft gedaan aan 2 voor 12?
Wie dan?quote:Op zaterdag 22 april 2023 02:46 schreef wimderon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een paar uitzendingen ervoor.
Snap je het nu nog?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik snap op zich dat ze verval zien in de kwaliteit van het spel in de Bundesliga. Maar het moment is vrij shockerend.
De laatste weken meer naar Bayern kunnen kijken en nu wel door dat ze een selectieprobleem hebben en geen trainersprobleem.quote:
Ach, Uli. Ach, Oliver. Ach, Hasan.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De laatste weken meer naar Bayern kunnen kijken en nu wel door dat ze een selectieprobleem hebben en geen trainersprobleem.
Wel jammer dat het dan Dortmund wordt en geen kleinere club.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als fc hollywood een keer geen kampioen wordt.
Gezien de verhoudingen is Dortmund toch al fantastisch?quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel jammer dat het dan Dortmund wordt en geen kleinere club.
Zonde van het biertje ookquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:40 schreef Szura het volgende:
Ach, Groningen
Trek die 20 miljard ook maar in
Dat zag er uit als een warming-up van 42 kilometerquote:Op zondag 23 april 2023 12:47 schreef hhh38 het volgende:
Sifan beschikt ook dit jaar weer over superbrandstof zo te zien
Alles op een bruine boterham met pindakaas toch?quote:Op zondag 23 april 2023 12:47 schreef hhh38 het volgende:
Wel weer een bijzondere race met allerlei fysieke problemen waarbij ze uit leek te stappen, daardoor een flinke achterstand had, terugkwam bij de kopgroep, daarna een waterpost mist en even de hele straat oversteekt om deze alsnog te pakken om uiteindelijk met speels gemak de sprint te winnenquote:Op zondag 23 april 2023 12:47 schreef hhh38 het volgende:
Lachwekkend.quote:Op zondag 23 april 2023 13:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel weer een bijzondere race met allerlei fysieke problemen waarbij ze uit leek te stappen, daardoor een flinke achterstand had, terugkwam bij de kopgroep, daarna een waterpost mist en even de hele straat oversteekt om deze alsnog te pakken om uiteindelijk met speels gemak de sprint te winnen
Nee, ik heb gewone binnenbanden, dus kan je hier niet echt mee helpen. Misschien ook nog in het recreatief wielrennen topic vragen? (WLR / Recreatief Wielrennen #771 BibBib)quote:Op zondag 23 april 2023 14:51 schreef user25514 het volgende:
Zijn er mensen die tubeless rijden?
Ik moest laatst m'n achterband vervangen, maar ik kreeg met geen mogelijkheid m'n band van de velg dus ik heb het de fietsenmaker laten doen. Onderweg heb ik altijd een binnenbandje bij me, maar dat gaat dan natuurlijk ook niks worden als ik lek rijd. Ik heb inmiddels zo'n tubeless repairkitje besteld voor onderweg.
Maar ik moet binnenkort ook m'n voorband vervangen. Heeft iemand een goeie tip om die band er af te krijgen? Geen zin om iedere keer naar de fietsenmaker te gaan om een band te vervangen.
dankjewelquote:Op zondag 23 april 2023 14:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewone binnenbanden, dus kan je hier niet echt mee helpen. Misschien ook nog in het recreatief wielrennen topic vragen? (WLR / Recreatief Wielrennen #771 BibBib)
Ik rijd tubeless en dit is zo ongeveer het enige nadeel, want je hebt echt idiote kracht nodig om die buitenbanden erom te krijgen (ik heb Mavic velgen + banden). Verder vind ik het wel ontzettend genot, want het rijdt heerlijk.quote:Op zondag 23 april 2023 14:51 schreef user25514 het volgende:
Zijn er mensen die tubeless rijden?
Ik moest laatst m'n achterband vervangen, maar ik kreeg met geen mogelijkheid m'n band van de velg dus ik heb het de fietsenmaker laten doen. Onderweg heb ik altijd een binnenbandje bij me, maar dat gaat dan natuurlijk ook niks worden als ik lek rijd. Ik heb inmiddels zo'n tubeless repairkitje besteld voor onderweg.
Maar ik moet binnenkort ook m'n voorband vervangen. Heeft iemand een goeie tip om die band er af te krijgen? Geen zin om iedere keer naar de fietsenmaker te gaan om een band te vervangen.
Ze erop leggen lukt nog wel. Ze eraf krijgen, dat is de kunst. Ik krijg ze al niet eens los van de velgrand.quote:Op maandag 24 april 2023 12:30 schreef DeeBee het volgende:
Baas Inspectie belastingen wil toeslagenstelsel afschaffen - https://nos.nl/l/2472657
OVERHEIDED
VVDED
Echt, wat een ongekende aids. En dan maar afgeven op mensen die toeslagen krijgen, hadden ze maar niet ARM moeten zijn.
[..]
Ik rijd tubeless en dit is zo ongeveer het enige nadeel, want je hebt echt idiote kracht nodig om die buitenbanden erom te krijgen (ik heb Mavic velgen + banden). Verder vind ik het wel ontzettend genot, want het rijdt heerlijk.
Enige dat helpt zijn extreem goede bandenlichters en die buitenband ietwat oprekken / flexibeler maken, maar veel meer valt er niet aan te doen. De meeste fietsenmakers hebben in ieder geval een stuk sterkere duimen / handen dan ik, dus die het laten doen is een goede optie ja.
Dan is ie 1 maand later weer aan het bedelenquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:03 schreef Szura het volgende:
Dacht het niet Steef, verkoop je camper maar
Doet me denken aan de eigenaar van een andere site. Die wilde nieuwe servers geloof ik.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan is ie 1 maand later weer aan het bedelen
En Tedgod afbetalenquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Doet me denken aan de eigenaar van een andere site. Die wilde nieuwe servers geloof ik.
Cancel culture!quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:23 schreef Pistolero het volgende:
Ach Laurens Buijs. Toch altijd weer die klokkenluiders heh.
"Die moeten gewoon hun vuile gore bek houden" volgens zijn woordvoerder.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:23 schreef Pistolero het volgende:
Ach Laurens Buijs. Toch altijd weer die klokkenluiders heh.
Ja!!!!quote:Op donderdag 27 april 2023 11:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nog maar een nachtje slapen voor de nieuwste The National, kinders!!!
Ik ben, los van Lana en The National, nog niet weg van dit muziekjaar. Ik kan me herinneren dat ik vorig jaar al meer genot heb beleefd rond deze tijd van het jaar.quote:
The National is ook nog afwachten, maar een 6.6 van Hooivork! Maar verder inderdaad nog geen geweldig muziekjaar.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben, los van Lana en The National, nog niet weg van dit muziekjaar. Ik kan me herinneren dat ik vorig jaar al meer genot heb beleefd rond deze tijd van het jaar.
Niemand neemt Pitchfork serieus.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
The National is ook nog afwachten, maar een 6.6 van Hooivork! Maar verder inderdaad nog geen geweldig muziekjaar.
Er is wel echt iets mis met je als je je vrijwillig bevindt in het Koningsdagtopic hoor. Waarom zou je jezelf dat aan doen..?quote:Op donderdag 27 april 2023 12:03 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb gehapt op Mani in het Koningsdagtopic.
Je bent ook onverbeterlijk.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:03 schreef Slobeend het volgende:
Pietje pakt hem wel weer gelijk goed op.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:03 schreef Slobeend het volgende:
Toch liever koning Willy dan president Rutte of president Kerrolain, hoorquote:Op donderdag 27 april 2023 12:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er is wel echt iets mis met je als je je vrijwillig bevindt in het Koningsdagtopic hoor. Waarom zou je jezelf dat aan doen..?
Sowieso Koningdag.. Leve de Republiek.
Gewoon een ceremoniële president zoals Duitslandquote:Op donderdag 27 april 2023 13:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Toch liever koning Willy dan president Rutte of president Kerrolain, hoor
Weet je welke Duitse president wel eens wat dingetjes deed die strikt genomen niet helemaal in de categorie 'ceremoniëel' vallen?quote:Op donderdag 27 april 2023 14:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon een ceremoniële president zoals Duitsland
Eerste luisterbeurt uitstekend.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niemand neemt Pitchfork serieus.
Magnifiek, zou ik zelfs durven te beweren.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Magnifiek, zou ik zelfs durven te beweren.
Weergaloos.quote:
Ook in het buitenland gaat 'gaaf land' gewoon doorquote:Een aantal Sudanezen kan het land niet uit omdat hun paspoorten op de Nederlandse ambassade in Khartoem liggen. Die zijn daar achtergelaten voor visumaanvragen, maar het ambassadepersoneel is vertrokken. Het ministerie van Buitenlandse Zaken adviseert een nieuw paspoort aan te vragen, maar de lokale overheidskantoren zijn ook dicht.
Ice machinesquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Naast de singles valt mijn oor tot nu toe vooral op This Isn't Helping en Grease In Your Hair.
Ze hadden inderdaad op z’n minst even iedereen een sms of appje kunnen sturen zodat ze nog even snel de auto, trein, bus, tram of metro hadden kunnen pakken richting ambassade.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook in het buitenland gaat 'gaaf land' gewoon door
Ik was vandaag, met succes, op uilenjacht!quote:Op zaterdag 29 april 2023 12:28 schreef Momo het volgende:
@:Mani89, morgen vertrekken Mia en Dion al naar Liverpool, wanneer krijgen we mani reviews in ESF?
Mooi man. Hoe vind je die?quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:26 schreef Mani89 het volgende:
Kijk dan mensen wat schattig.
[ afbeelding ]
Waarneming.nl in de gaten houden en dan zoeken naar een conglomeraat aan vogelautisten met NASA telescooplenzen.quote:
Nee, dat lijkt me niet mogelijkquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Net zo vals als Nederland het liedje zingt?
WaarnemingGodenquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarneming.nl in de gaten houden en dan zoeken naar een conglomeraat aan vogelautisten met NASA telescooplenzen.
Zie foto's hier en op insta, gaaf !quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was vandaag, met succes, op uilenjacht!
Over F-Side-bezoeker en hooligan-uitnodiger Sjonnie zijn we niet verbaasd toch?quote:Op zondag 30 april 2023 19:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het fascineert me mateloos hoe Sjonnie Heitinga het in een paar weken voor elkaar heeft gekregen om Ajax om te toveren tot Getafe.
Alvarez ook weer geelquote:Op zondag 30 april 2023 19:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het fascineert me mateloos hoe Sjonnie Heitinga het in een paar weken voor elkaar heeft gekregen om Ajax om te toveren tot Getafe.
Weet je wie het ook wel kon waarderen als er aan hem trouw werd gezworen?quote:De Britse koning Charles zal tijdens zijn kroning onderdanen wereldwijd vragen trouw aan hem te zweren. Uit de vandaag gepubliceerde liturgie voor de ceremonie zaterdag wordt het "koor van miljoenen stemmen" een Eerbetoon van het Volk genoemd.
"Ik zweer waarlijk trouw te betonen aan Uwe Majesteit, en aan uw opvolgers", wordt de deelnemers thuis en in de Westminster Abbey gevraagd uit te spreken, afgesloten met "Zo waarlijk helpe mij God almachtig". Als de aartsbisschop van Canterbury daarna "Lang leve de koning" roept, moet het volk antwoorden "Lang leven koning Charles, moge hij eeuwig leven".
Als ik zeg Brobbey, wat zeg jij dan?quote:
De meest voorspelbare misser ooit.quote:Op zondag 30 april 2023 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik zeg Brobbey, wat zeg jij dan?
Tja, als je de alternatieven zag. Het maken van een lijstje was niet bepaald makkelijkquote:Op zondag 30 april 2023 20:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De meest voorspelbare misser ooit.
Een spits die van alles mist in de wedstrijd moet je nooit een penalty laten nemen.quote:Op zondag 30 april 2023 21:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tja, als je de alternatieven zag. Het maken van een lijstje was niet bepaald makkelijk
Ik weet weer waarom ik normaal gesproken nooit naar voetbal kijk.quote:
Ik vind hem echt zo bizar slecht.quote:Op zondag 30 april 2023 20:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De meest voorspelbare misser ooit.
Hardop gelachen daaromquote:Op zondag 30 april 2023 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind hem echt zo bizar slecht.
Die penalty van Alvarez was ook wel heerlijk.
Nederland - Italië tijdens EK 2000 (maar dat was in een ander stadion).quote:Op zondag 30 april 2023 20:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelden zo'n slechte penaltyreeks gezien.
Knullige redding was ook nog wel leuk.quote:
Niks nieuws onder de zon toch?quote:Op maandag 1 mei 2023 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niets in de WLR SC over het slopen van De Kuip door de Ajaxfans, opmerkelijk.
Moet je dan niet juist blij zijn dat de altijd verstandige WLR-users het niet hebben over voetjebal, wat eigenlijk helemaal geen sport is?quote:Op maandag 1 mei 2023 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Daar heb jij dan weer een punt.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Moet je dan niet juist blij zijn dat de altijd verstandige WLR-users het niet hebben over voetjebal, wat eigenlijk helemaal geen sport is?
Te druk, ik was vandaag op Ajacieden-jacht.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Weet je wie ook wel eens wat onroerend goed in Rotterdam heeft laten slopen?quote:Op maandag 1 mei 2023 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Volle tribunes met oranjepubliek weer op Zandvoort voor hem dus?quote:Op maandag 1 mei 2023 19:53 schreef AllesKaputt het volgende:
Nu we het toch over activiteiten die absoluut niet met sport te maken hebben, het schijnt dat MAX weer een flinke stap heeft gezet op weg naar de Joseph-Goebbels-Pokal voor minst sympatieke levensvorm.
Het was totaal geen verrassing en over 2 weken is het op hun kosten weer hersteld, boeiend.quote:Op maandag 1 mei 2023 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Max Max Max super Max Max super super Maxquote:Op maandag 1 mei 2023 19:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volle tribunes met oranjepubliek weer op Zandvoort voor hem dus?
Bij nader inzien moet ik toch melden dat ik 'em niet zo heel bijzonder vindt. Ik geef een 7.quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Magnifiek, zou ik zelfs durven te beweren.
Je bent niet goed bij je paasei.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij nader inzien moet ik toch melden dat ik 'em niet zo heel bijzonder vindt. Ik geef een 7.
Ik vind Tropic Morning News en The Alcott bijzonder goed, en Your Mind is Not Your Friend ook maar één van hun allerbeste ooit zeker niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je paasei.
Dit is een van hun allerbeste nummers ooit.
Eucalyptus is ook van de buitencategorie.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind Tropic Morning News en The Alcott bijzonder goed, en Your Mind is Not Your Friend ook maar één van hun allerbeste ooit zeker niet.
Wel prima luisterbaar, maar ook een beetje dertien in een dozijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je paasei.
Dit is een van hun allerbeste nummers ooit.
Als je vergelijkbare muziek in de aanbieding hebt houd ik me aanbevolen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wel prima luisterbaar, maar ook een beetje dertien in een dozijn.
"Ik kwam er gewoon niet aan toe om te trainen", zei de 28-jarige Belg, die in de voorbereiding op de befaamde Crucible ook kampte met motivatieproblemen. "Mijn vriendin zei me toch wat te gaan spelen, omdat ik dat nodig had. Misschien dat die vijftien minuten me geholpen hebben."quote:
Om thuis even tot rust te komen. En dat doet hij dan het liefste door een potje te darten.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Ik kwam er gewoon niet aan toe om te trainen", zei de 28-jarige Belg, die in de voorbereiding op de befaamde Crucible ook kampte met motivatieproblemen. "Mijn vriendin zei me toch wat te gaan spelen, omdat ik dat nodig had. Misschien dat die vijftien minuten me geholpen hebben."
. "Toen ik van Williams won, kwam ik om 07.00 uur thuis met de auto en dezelfde dag nog ging ik uit tot vroeg in de ochtend. Ik werd zo dronken. De volgende dag reed ik alweer terug, dus het was een totaal afwijkende voorbereiding", vertelde Brecel aan de BBC.
Duidelijk geen sport
Niet dat ik er direct in geloof dat gebed veel kan helpen, maar er is wel zoiets als het placebo-effect.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Leuk dat de EO dit soort sprookjes in stand probeert te houden.
Dit vond ik toch het meest bijzonderequote:Op woensdag 3 mei 2023 11:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
https://www.ad.nl/show/sc(...)s-gevallen~a22d157e/quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Jup, geloof ook meerdere van zijn familie die zijn omgekomen in WW2 omdat ze tegen de Nazi's vochten/vervolgd werden als joden.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Man man man
Zelensky is ook nog Joods toch?
Verkeerde vlaggetje, oprotten naar je eigen land.quote:Op donderdag 4 mei 2023 00:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jup, geloof ook meerdere van zijn familie die zijn gekomen in WW2 omdat ze tegen de Nazi's vochten/vervolgd werden als joden.
Vier mei misbruiken om de laatste restjes FvD-stemmers naar je partijtje te lokken. Weerzinwekkend.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vier mei misbruiken om de laatste restjes FvD-stemmers naar je partijtje te lokken. Weerzinwekkend.
500 mensen? Wat voor timeline heb jij, joh.quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:32 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb vandaag op Twitter denk ik al richting de 500 mensen geblockt maar de pro-Russische bagger blijf ik maar lezen, echt een verse trollenfabriek ingezet door het Kremlin.
Inb4 wat doe je dan ook op Twitter
Ze sijpelen steeds meer door naar je gewone tijdlijnquote:Op donderdag 4 mei 2023 16:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
500 mensen? Wat voor timeline heb jij, joh.
Ik gebruik veel Tweetdeck, eigenlijk. Heb één onschuldige dommerik die op me reageerde en een tweede domnek. En veel followers you follow.quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze sijpelen steeds meer door naar je gewone tijdlijn
Ah ok, nog nooit meegewerkt eigenlijk. Ik heb wel echt het idee dat het algoritme is aangepast. Bij die voor jou suggesties krijg ik ook duidelijk dingen die duidelijk niet in mijn interesse profiel liggen met onder andere tweets van Elon zelf zonder dat de mensen die ik volg interactie met hem hebben. En met songfestivaltweets heb ik de laatste tijd ook beet op allerlei boze FvD Gerda's.quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik gebruik veel Tweetdeck, eigenlijk. Heb één onschuldige dommerik die op me reageerde en een tweede domnek. En veel followers you follow.
Nee niet mijn timeline natuurlijk... Alle reacties onder bepaalde mensen op mijn timeline.quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
500 mensen? Wat voor timeline heb jij, joh.
Dat klinkt als een jouw-probleem.quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee niet mijn timeline natuurlijk... Alle reacties onder bepaalde mensen op mijn timeline.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wist je dat de erg lelijke Martijn Meerdink twee koters heeft die allebei in de jeugdopleiding van een BVO spelen?
[ afbeelding ]
Het buitengewoon onsympathieke AZ heeft Mexx () Meerdink overgenomen uit de jeugdopleiding van De Graafschap.
Mexx twijfelt nog tussen Nederland en Marokko. Smaakvolle muziekkeuze ook.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik zie een erg lelijk sikje.
Deze jongen komt uit Winterswijk.quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Mexx twijfelt nog tussen Nederland en Marokko. Smaakvolle muziekkeuze ook.
[ afbeelding ]
Ik denk dat Suzan en Freek ook daar geboren zijn (enige ziekenhuis in de regio).quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze jongen komt uit Winterswijk.
Weet je wie er ook geboren is in Winterswijk?quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze jongen komt uit Winterswijk.
Je kind vernoemen naar een kledingmerkquote:Op donderdag 4 mei 2023 17:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Mexx twijfelt nog tussen Nederland en Marokko. Smaakvolle muziekkeuze ook.
[ afbeelding ]
Miss Etamquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Je kind vernoemen naar een kledingmerk
quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:14 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie er ook geboren is in Winterswijk?
Dat zou ik persoonlijk verzwijgen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:31 schreef Felagund het volgende:
Ernst Daniël Schmid komt ook uit Winterswijk.
Het dorp zelf is niet zo bijzonder, omgeving is wel mooi.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:51 schreef noodgang het volgende:
Ik ben denk ik nog nooit in Winterswijk geweest
Ga binnenkort wel naar Lichtenvoorde, ik zal eens goed rondkijkenquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het dorp zelf is niet zo bijzonder, omgeving is wel mooi.
Pas op voor Hidde Jurjus en Sander Boschker.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ga binnenkort wel naar Lichtenvoorde, ik zal eens goed rondkijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |