Imadiddin zou het minst weten van Algemene Vragen. Niets meer, niets minder.quote:Op donderdag 6 april 2023 23:05 schreef Silves het volgende:
[..]
Ruppie weet wie de aanstichter is van de ima move gisteren..laat Ruppie het maar eens goed laten voelen..homohaat, uitgemaakt voor dieven ect....gewoon lekker uitleven op de eikels .
Homohaatquote:Op donderdag 6 april 2023 23:05 schreef Silves het volgende:
[..]
Ruppie weet wie de aanstichter is van de ima move gisteren..laat Ruppie het maar eens goed laten voelen..homohaat, uitgemaakt voor dieven ect....gewoon lekker uitleven op de eikels .
Heb het over de haat naar dit koppel, dagelijks met zijn 3en op de bank, aan het vuil spuien over ze. en dit was de kans om ze op te breken, helaas Jw en consorten hebben weer verlorenquote:Op donderdag 6 april 2023 23:08 schreef Harry het volgende:
[..]
Imadiddin zou het minst weten van Algemene Vragen. Niets meer, niets minder.
Best sneuquote:Op donderdag 6 april 2023 23:16 schreef Harry het volgende:
Jasper ziet een exit voor zich, dat hij de poort uitloopt, en dat daar dan Wanda staat.
Over wie gaat dit JW?quote:Op donderdag 6 april 2023 23:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Homohaatzeker niet, griezel zeker wel en hij is sneaky...zeker weten..
niet het feit dat mensen tegen iemand is gooien op homohaat
??quote:Op donderdag 6 april 2023 23:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb het over de haat naar dit koppel, dagelijks met zijn 3en op de bank, aan het vuil spuien over ze. en dit was de kans om ze op te breken, helaas Jw en consorten hebben weer verloren
Uiterlijk wil niets zeggen....quote:Op donderdag 6 april 2023 23:22 schreef HappyCharly het volgende:
als ik kijk naar foto's van wanda e haar vriend en dat vergelijk met jappie...
dat gaat ie nevernooitniet 'winnen', alleen als plan B als haar vriend t echt definitief uitmaakt..
niet qua 'wie is knapper', maar wel de blijdschap die ze uitstraalt, hoe ze over hem praatte, het type dat hij is en jappue niet is...quote:
Op insta heeft Wanda alle fotos van die vriend verwijderd. No morequote:Op donderdag 6 april 2023 23:22 schreef HappyCharly het volgende:
dat gaat ie nevernooitniet 'winnen', alleen als plan B als haar vriend t echt definitief uitmaakt..
Appels met peren vergelijkenquote:Op donderdag 6 april 2023 23:22 schreef HappyCharly het volgende:
niet allesquote:Op donderdag 6 april 2023 23:25 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Op insta heeft Wanda alle fotos van die vriend verwijderd. No more
ik heb nog hoopquote:Op donderdag 6 april 2023 23:25 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Op insta heeft Wanda alle fotos van die vriend verwijderd. No more
Ik zag het...Ze werd blij van Jasper...quote:Op donderdag 6 april 2023 23:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
niet qua 'wie is knapper', maar wel de blijdschap die ze uitstraalt, hoe ze over hem praatte, het type dat hij is en jappue niet is...
als die vriend verstandig is..heeft hij het uitgemaakt. en ik krijg wel die indrukquote:Op donderdag 6 april 2023 23:22 schreef HappyCharly het volgende:
ja even, als loodspartner, ze had behoefte aan aandactquote:Op donderdag 6 april 2023 23:27 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik zag het...Ze werd blij van Jasper...
Volgens mij wel. Er waren veel foto's met de blonde stoere Ivor die nu niet meer te zien zijn.quote:
hij staat er nog stseds, net gekekenquote:Op donderdag 6 april 2023 23:29 schreef Harry het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Er waren veel foto's met de blonde stoere Ivor die nu niet meer te zien zijn.
De andere mannen in de reeks, meer naar onderen, zijn naar mijn oordeel andere mannen.
oeps daar gaat een tweede relatiequote:Op donderdag 6 april 2023 23:28 schreef HappyCharly het volgende:
Sas lacht wel veel meer met Jappie dan met Bern
ja dit is wat ik doe, ik luister en heb het gezien, dan pas een post...niet gezien en gehoord, ook geen postquote:
Er staan er nog een stuk of 5 en nog een reel die "My love" heetquote:Op donderdag 6 april 2023 23:29 schreef Harry het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Er waren veel foto's met de blonde stoere Ivor die nu niet meer te zien zijn.
De andere mannen in de reeks, meer naar onderen, zijn naar mijn oordeel andere mannen.
quote:Op donderdag 6 april 2023 23:30 schreef Silves het volgende:
[..]
ja dit is wat ik doe, ik luister en heb het gezien, dan pas een post...niet gezien en gehoord, ook geen post![]()
wel erg kinderlijk jou post..denk dat je zelfs je tong uit steekt naar me
![]()
Aandacht kreeg ze al van Jappie, dan maak je samen lol en daar is niks mis mee, maar om dan te checken of de camera's je volgen en steeds met je koppie omhoog komt uit de kussens om te kijken of er een camera op je staat is wel vreemd als je slechts vriendschap wil , wat maakt het dan uit dat je gefilmd wordt ? Tenzij je andere plannen hebt.quote:Op donderdag 6 april 2023 23:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja even, als loodspartner, ze had behoefte aan aandact
denk dat ze meer heeft aan haar eigen manquote:Op donderdag 6 april 2023 23:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Aandacht kreeg ze al van Jappie, dan maak je samen lol en daar is niks mis mee, maar om dan te checken of de camera's je volgen en steeds met je koppie omhoog komt uit de kussens om te kijken of er een camera op je staat is wel vreemd als je slechts vriendschap wil , wat maakt het dan uit dat je gefilmd wordt ? Tenzij je andere plannen hebt.
Ze was ook jaloers op het slapen met Wendy
Denk dat er al vroeg gevoelens waren en niet alleen bij Jappie
Bovendien is het stoer om een motorcrosser on ice als vriend te hebben toch ?
quote:Op donderdag 6 april 2023 23:34 schreef Flow3r het volgende:
anyway, ik geloof wel dat Wanda er staat voor Jappie als ie er uit komt
en ze leefden nog lang en gelukkig![]()
Het gerucht gaat dat ze al op 'm wacht ..quote:Op donderdag 6 april 2023 23:34 schreef Flow3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 6 april 2023 23:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat ze al op 'm wacht ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
voor woonruimte danquote:Op donderdag 6 april 2023 23:34 schreef Flow3r het volgende:
Eindelijk...quote:Op donderdag 6 april 2023 23:36 schreef Silves het volgende:
Sas en Jap hebben dus echt al dagen de hoofdrol..![]()
Denk dat die allang vertrokken isquote:Op donderdag 6 april 2023 23:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
denk dat ze meer heeft aan haar eigen man
Is al een week aan het zeiken dat hij weg wil, maar heeft gisteren nog 1 maandje erbij geplakt, omdat Sas dit vroeg...hoop dat kamer 5 hem erg makkelijk de poort wijst.quote:
Isaac had het er straks over (met Jeff geloof ik?) en die zei toen ook al "Die heeft z'n hoogtepunt hier al gehad".quote:Op donderdag 6 april 2023 23:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Is al een week aan het zeiken dat hij weg wil, maar heeft gisteren nog 1 maandje erbij geplakt, omdat Sas dit vroeg...hoop dat kamer 5 hem erg makkelijk de poort wijst.
Na het paas event is het klaar denk ik. Dat was nog iets van hem en Wanda.quote:Op donderdag 6 april 2023 23:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Is al een week aan het zeiken dat hij weg wil, maar heeft gisteren nog 1 maandje erbij geplakt, omdat Sas dit vroeg...hoop dat kamer 5 hem erg makkelijk de poort wijst.
Ja, en Saartje vind hem leuk. Daarom mag hij blijvenquote:Op donderdag 6 april 2023 23:43 schreef Judiwi het volgende:
Als een zwiebertje ligt hij op het aanrecht.
Sas zit op het aanrecht te praten met jappiequote:Op donderdag 6 april 2023 23:41 schreef Judiwi het volgende:
O jee. Saaie Bern gaat ook biljarten. En Sasha ook?
Klopt maar wil ook biljart les vd weekquote:Op donderdag 6 april 2023 23:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Sas zit op het aanrecht te praten met jappie
HAHAHAHAHAHA
[ afbeelding ]
Wat zit jij te kijken???quote:Op donderdag 6 april 2023 23:47 schreef Silves het volgende:
We kijken nog ff in de camera, en daar komt de dwerg in actie..oi oi en weer depri.![]()
Zo jammer dat die er destijds niet uitgeknikkerd is...quote:Op donderdag 6 april 2023 23:57 schreef Puzzie het volgende:
Ice weer interessant aan het doen ,lekker stoken
Komt goed.quote:Op vrijdag 7 april 2023 00:05 schreef Flow3r het volgende:
31 jaar geworden, had liever Kim daar nog gehad
[ afbeelding ]
doodsbang, dit doen ze om hem te vriend te houden, pleasegedragquote:Op vrijdag 7 april 2023 00:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zei iemand nou dat Mirthe bang voor Jeffrey is?????? hm.... zo ziet dit er niet echt uit!!!
Backstabbers kisses.quote:Op vrijdag 7 april 2023 00:08 schreef Hoempah het volgende:
Jeffrey: Nog nooit zoveel knuffels gehad van mensen die het niet meenden
zei hij dat?quote:Op vrijdag 7 april 2023 00:08 schreef Hoempah het volgende:
Jeffrey: Nog nooit zoveel knuffels gehad van mensen die het niet meenden
De Febo loves mensen die 'anders' zijn....quote:Op vrijdag 7 april 2023 00:11 schreef Flow3r het volgende:
altijd helemaal inzoemen op Erik, kutregie![]()
laat die man met rust![]()
[ afbeelding ]
Het is gewoon een feit en hij mag dat zeggen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 00:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, vind het een beetje flauw om dat te zeggen...Beetje natrappen en stoer doen
Keuze zat zou ik zeggenquote:Op vrijdag 7 april 2023 00:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De Febo loves mensen die 'anders' zijn....
quote:Op vrijdag 7 april 2023 00:11 schreef Flow3r het volgende:
altijd helemaal inzoemen op Erik, kutregie![]()
laat die man met rust![]()
[ afbeelding ]
Ik hoor anders dat Janet en jappie ook amper douchenquote:Op vrijdag 7 april 2023 00:14 schreef Silves het volgende:
[..]![]()
nooit douchen, zijn pulk van neus en ogen aan het flossen, bewaren in zijn kast voor barre tijden..ja regie is niet gek, gewoon zijn vieze gewoontes op beeld krijgen.24/7
Hij mag alles zeggen, mar hij staat een beetje voor lulquote:Op vrijdag 7 april 2023 00:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit en hij mag dat zeggen.
Nee vond ik niet. En voor wie dan? Voor degene die dit nu doen? Mooi toch die ongemakkelijkheid van degene die het betreft?quote:Op vrijdag 7 april 2023 00:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij mag alles zeggen, mar hij staat een beetje voor lul
Hij gaat ervan uit dat haar relatie over is , in de brief stond iets over relatiebreukquote:Op vrijdag 7 april 2023 00:20 schreef Puzzie het volgende:
Jappie gedraagt zich apart ..bijna een soort van overmoedig
Dat komt omdat er niemand is die zo erg bezig is met het opeten wat uit zijn neus ogen etc. Komt . Een zo ook het aflikken van zijn bestek bord kopje etc. Snap dat ze dit willen laten zien. Ik ga er van over mijn nek smerig vies ventjequote:Op vrijdag 7 april 2023 00:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hoor anders dat Janet en jappie ook amper douchen
Ik betwijfel dat, denk dat iedereen netjes elke dag onder de douche staat ,maar de regie wil anderen niet volgen, er zijn echt wel meer mensen die uit hun neus pulken, puisten uitknijpen, flossen, epileren, etc etc
Maar dat wordt nooit zo ingezoemd als bij Erik, erg flauw
Tja SBS he kijkcijfersquote:Op vrijdag 7 april 2023 00:25 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dat komt omdat er niemand is die zo erg bezig is met het opeten wat uit zijn neus ogen etc. Komt . Een zo ook het aflikken van zijn bestek bord kopje etc. Snap dat ze dit willen laten zien. Ik ga er van over mijn nek smerig vies ventje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeff is jarig stream 2 - 7 april 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jasper doucht misschien wel maar komt waarschijnlijk niet boven die douchedeur uit waardoor wij het niet zien 😀quote:Op vrijdag 7 april 2023 00:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat, denk dat iedereen netjes elke dag onder de douche staat ,maar de regie wil anderen niet volgen, er zijn echt wel meer mensen die uit hun neus pulken, puisten uitknijpen, flossen, epileren, etc etc
quote:Op vrijdag 7 april 2023 01:33 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Jasper doucht misschien wel maar komt waarschijnlijk niet boven die douchedeur uit waardoor wij het niet zien 😀
Kloptquote:Op vrijdag 7 april 2023 00:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jaaaquote:Op vrijdag 7 april 2023 07:28 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Gefeliciteerd met Jeff allemaal...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee en gaat denk ik ook niet gebeuren , wel wat wederzijds flirten en uitdagen maar blijft het ook bijquote:Op vrijdag 7 april 2023 07:31 schreef Frummelie het volgende:
Alles ligt nog op 1 oor...
Is er nog is gebeurd tussen JW en Eunice gisterenavond?
Dit ofzo...
Is op wegquote:Op vrijdag 7 april 2023 07:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Waar blijft de taart en de fanfare...
zijn onderweg maar staan in de file .....quote:Op vrijdag 7 april 2023 07:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Waar blijft de taart en de fanfare...
Hmm jammer.... we gaan het zien en beleven..quote:Op vrijdag 7 april 2023 07:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee en gaat denk ik ook niet gebeuren , wel wat wederzijds flirten en uitdagen maar blijft het ook bij
vrees dat k5 geen onderscheid gaat maken voor wendy , ze zal moeten roeien met de riemen die ze heeftquote:Op vrijdag 7 april 2023 07:50 schreef Frummelie het volgende:
En ik wil ook dat de verdienopdracht in de herhaling komt vandaag... wat een flutbedrag... daar kan Wendy toch geen mooie Paasviering van maken...
Dus FEBO laat die flappentapper maar eens flink rollen..
Nou de meeste managers hadden een redelijk bedrag bij de eerste verdienopdracht.. dus Wendy ook dan..quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
vrees dat k5 geen onderscheid gaat maken voor wendy , ze zal moeten roeien met de riemen die ze heeft
ik snap u volkomen maar maak dat k5 eens wijsquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou de meeste managers hadden een redelijk bedrag bij de eerste verdienopdracht.. dus Wendy ook dan..
Misschien strijken ze de hand over het hart...quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik snap u volkomen maar maak dat k5 eens wijs
Moet ie niet zo zuipen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:26 schreef cinsan het volgende:
eunice wakker , japie ligt in bed met blik van wat doe ik hier nog
5 rondjes ?quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Erik weer aan het oefenen voor de Marathon van Lutjebroek [ afbeelding ]
Ja hij denkt dat Wanda net zo verliefd is op hem als hij op haarquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:31 schreef cinsan het volgende:
[..]
waar maar speelt nog wat anders in zijn hoofd
En allemaal verkleed als paasei of paashaas?quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:34 schreef cinsan het volgende:
vandaag fotoschoot wie gaat die nemen , of komt er iemand van buiten af
Nee voor de spierbundelsquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En allemaal verkleed als paasei of paashaas?
als hun eigen zichzelf is toch al gek genoegquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En allemaal verkleed als paasei of paashaas?
Maar hij doet het maar welquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:37 schreef greysbones het volgende:
Het briesend peerd
Gaat nu 10 x gewichtheffen
Niet elke morgenquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar hij doet het maar wel![]()
Heel consequent, elke morgen, netjes zijn rondje afwerken.
vergeet niet het gezeur en gedram van poederloeder , ik wil met die op de foto en met die nietquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:38 schreef Frummelie het volgende:
Oooh dat wordt dan weer een gezellig dagje.... heel veel make-up en haren getrut...
Dan hebben Wendy, Zoe en Moraima een druk dagje..
Daarom wilde hij ook later op de dag pas op de foto zei hij 😀quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen JW.... zo hejj die heeft kreukels...
WoW Fritsquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ben ik 2kg zwaarder, jaar geleden was ik nog 103kg
ivm diabetes spuit ik nu Ozempic, bijna van de diabetesmedicatie af. Alleen is het medicijn doorquote:
Die moet je gewoon een paar maanden in de loods stoppenquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ivm diabetes spuit ik nu Ozempic, bijna van de diabetesmedicatie af. Alleen is het medicijn door
leveringsproblemen niet meer leverbaar voor ons. Mensen die het niet nodig hebben maar wel
af willen vallen betalen tot wel ¤250 per shotje van 1mg en daar zijn wij de dupe van
als ik u goed beprijp hebt u diabetes door overgewicht , had dochter ook na veel te zijn afgevallen diabetes ook weg geen medicatie meer daarvoor , wel nog jaarlijkse controlequote:Op vrijdag 7 april 2023 08:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ivm diabetes spuit ik nu Ozempic, bijna van de diabetesmedicatie af. Alleen is het medicijn door
leveringsproblemen niet meer leverbaar voor ons. Mensen die het niet nodig hebben maar wel
af willen vallen betalen tot wel ¤250 per shotje van 1mg en daar zijn wij de dupe van
snap ik met zijn lelijk smoelwerkquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die moet je gewoon een paar maanden in de loods stoppen![]()
Isaac is niet zo van de foto’s
Daarom staat die iedere dag wel 'n paar keer voor de spiegel te paraderen met zijn spierenquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die moet je gewoon een paar maanden in de loods stoppen![]()
Isaac is niet zo van de foto’s
Dat hebben ze toch al besloten, ik dacht Zoe met Babette, Wendy en Isaac.... maar weet het niet zeker hoorquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
vergeet niet het gezeur en gedram van poederloeder , ik wil met die op de foto en met die niet
Dat hebben ze toch al besloten, ik dacht Zoe met Babette, Wendy en Isaac.... maar weet het niet zeker hoorquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
vergeet niet het gezeur en gedram van poederloeder , ik wil met die op de foto en met die niet
Ooh ja klinkt logisch... kunnen ze even uitzakken..quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:43 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Daarom wilde hij ook later op de dag pas op de foto zei hij 😀
Ik heb type2 en nee als ik die injektie niet neem stijgt mijn suiker weer en moet ik weer insuline spuitenquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
als ik u goed beprijp hebt u diabetes door overgewicht , had dochter ook na veel te zijn afgevallen diabetes ook weg geen medicatie meer daarvoor , wel nog jaarlijkse controle
Ik vrees dat je gelijk hebt. Hele dag plukken en pulkenquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:38 schreef Frummelie het volgende:
Oooh dat wordt dan weer een gezellig dagje.... heel veel make-up en haren getrut...
Dan hebben Wendy, Zoe en Moraima een druk dagje..
ga proberen om u weg te laten , gewoon beleefdheidsvorm , dochter had ook type 2 nam pillen in daarvoor maar met afvallen diabetes weg bij haarquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb type2 en nee als ik die injektie niet neem stijgt mijn suiker weer en moet ik weer insuline spuiten
deed ik normaal 4x daags nu alleen nog de langwerkende Tresiba.
Oh en je mag jij zeggen hoor
Hejj mogge..quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vrees dat je gelijk hebt. Hele dag plukken en pulken
Goed van haar geef haar 'n compliment!quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
ga proberen om u weg te laten , gewoon beleefdheidsvorm , dochter had ook type 2 nam pillen in daarvoor maar met afvallen diabetes weg bij haar
Met die nightview zie je het goedquote:Op vrijdag 7 april 2023 09:09 schreef spapaars het volgende:
Zitten daar toch nog een paar verdwalende haartjes.
[ afbeelding ]
Goedemorgenquote:Op vrijdag 7 april 2023 09:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj mogge..![]()
Ja ze zijn er de hele dag druk mee tot s'avonds laat geloof ik.... ik zie dat dan toch liever dan kaarten en biljarten maar ik kan me voorstellen dat de mannen afhaken...
Gewoon ff met 'n schuursponsje/Brilloquote:Op vrijdag 7 april 2023 09:09 schreef spapaars het volgende:
Zitten daar toch nog een paar verdwalende haartjes.
[ afbeelding ]
Goedkoper dan de kapper.quote:Op vrijdag 7 april 2023 09:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gewoon ff met 'n schuursponsje/Brillo
Iets met een verlate 1 aprilquote:Op vrijdag 7 april 2023 09:17 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is er uiteindelijk met de envelop gebeurt?
6 aprilquote:Op vrijdag 7 april 2023 09:17 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is er uiteindelijk met de envelop gebeurt?
Niemand wilde hem pakkenquote:
Dat zijn ze altijd, en in alle RLS'en.quote:
Dan maar wachten op een "echte" gouden envelop met vertrekpremiequote:Op vrijdag 7 april 2023 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niemand wilde hem pakken
Hadden allemaal door dat het nep was
Dus zoe moest het doen van Rupie
zijn wit overhemd , mag niet gekreukeld op de fotokomen , kunnen ze beter heel erik effe de plooien bij uitstrijkenquote:
voor de foto en dat in combi met zijn pak uit de jaren stillekes , word mooie foto .......................... niet dusquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 09:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
voor de foto en dat in combi met zijn pak uit de jaren stillekes , word mooie foto .......................... niet dus
Waarom niet?quote:Op vrijdag 7 april 2023 09:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
voor de foto en dat in combi met zijn pak uit de jaren stillekes , word mooie foto .......................... niet dus
Zat toch een sticker op? Achter geholpen met de hilarische grap?quote:Op vrijdag 7 april 2023 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niemand wilde hem pakken
Hadden allemaal door dat het nep was
Dus zoe moest het doen van Rupie
met de vlam in de pijp scheur ik door de brennerpas..........................quote:Op vrijdag 7 april 2023 09:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die bamboe-boxers? Mag die wel oppassen dat ze geen vlam vatten
Ik denk dat die nog zo in het managers kantoor lagquote:Op vrijdag 7 april 2023 09:37 schreef engine het volgende:
[..]
Zat toch een sticker op? Achter geholpen met de hilarische grap?
Ze hadden het met een stemming ook over een printer, misschien hebben ze die nu.quote:Op vrijdag 7 april 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat die nog zo in het managers kantoor lag
Nopequote:Op vrijdag 7 april 2023 09:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hadden het met een stemming ook over een printer, misschien hebben ze die nu.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 09:45 schreef spapaars het volgende:
Zie, zo klein is die motormuis
[ afbeelding ]
Zulke stickers zaten bij de opdracht waarbij ze de inhoud van potten met voedsel moesten raden. Zou misschien daarvan kunnen zijnquote:Op vrijdag 7 april 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat die nog zo in het managers kantoor lag
Oh sorryquote:Op vrijdag 7 april 2023 09:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wees blij dat ze "iets" doen.
Hoorde Janet al zeggen, morgen hebben we niets te doen.
Wie is ideologie?quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
Isaak hou niet van op de foto gaan staat nu al meer dan 3 kwartier op de badkamer
Jep van Zwitsalquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Elke dag smeert ie zich met iets in... weet niet of het babyolie is..
Mogguhquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:22 schreef greysbones het volgende:
De wol van de trui van Eunice laat los omdat het verkeerd is gewassen ??
Dat is wel heel bijzonder
Zondag pas toch?quote:
Dat moet je tegen Bern zeggenquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh jee dan istie te vroeg.... het is vandaag Goede Vrijdag, dan mag hij dat nog niet!!!
Ik vind het bijzonderquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mogguh
Van de week heeft ze een hele discussie gehad omdat 'ze' haar trui/poncho verkeerd hadden gewassen..... volgens haarzelf
ik weet wel wat dingen waar op geschoten kan wordenquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar wordt er op fotos geschoten ? Is dat een verdienopdracht of kost het geld?,
Niemand wil verliezenquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder
Hoe kan je wil verliezen met verkeerd wassen ?
Krimpen ja
Maar wil verliezen
Volgens mij is er dus echt NIETS gedaan voor Jeffrey.... vanmorgen een beker koffie van Wendy that's itquote:Op vrijdag 7 april 2023 01:41 schreef xsaskiax het volgende:
Voor anderen zie je altijd dat er kaarten gemaakt zijn met teksten door de andere bewoners geschreven, er is een cadeautje, taart e.d., maar ik heb de hele week eigenlijk niets van dit alles gezien...... heb ik het toevallig gemist of hebben ze werkelijk niets gedaan voor Jeffrey???
De fotoshootquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij is er dus echt NIETS gedaan voor Jeffrey.... vanmorgen een beker koffie van Wendy that's it
Zou het een kwestie van 'snel naar een ander wijzen om je eigen foutje te verbloemen' zijn????quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder
Krimpen ja
Maar wol verliezen
vannacht gezongen met sterretjes...quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij is er dus echt NIETS gedaan voor Jeffrey.... vanmorgen een beker koffie van Wendy that's it
ja oke, maar als je het vergelijkt met de verjaardag van Isaac....... (om maar eens even iemand te noemen), toen kon het niet op allemaalquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
vannacht gezongen met sterretjes...
dat is wel sneu...quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja oke, maar als je het vergelijkt met de verjaardag van Isaac....... (om maar eens even iemand te noemen), toen kon het niet op allemaal
moet ze hare rommel zelf wassenquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder
Krimpen ja
Maar wol verliezen
is stelling over geweestquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik weet wel wat dingen waar op geschoten kan worden
was bijna geen eten meerquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Is ook niet de eerste keer.quote:
nu noem je ook wel big boss ice daar kan en moet alles voorquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja oke, maar als je het vergelijkt met de verjaardag van Isaac....... (om maar eens even iemand te noemen), toen kon het niet op allemaal
Hij lijkt behoorlijk opgewekt, vannacht ook, hoewel hij het wel heel jammer vindt dat Kim er niet isquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat is wel sneu...
weet ook niet of hij zelf wel in een feesttstemming is
net zoveel als tatoeerenquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:35 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vraag me af of Marciano eigenlijk wel ervaring met het maken van mooie foto's heeft, hij lijkt heel verbaasd over de hoeveelheid spullen die er voor hem staat......
oke, an is het gewoon lulligquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij lijkt behoorlijk opgewekt, vannacht ook, hoewel hij het wel heel jammer vindt dat Kim er niet is
Kost geldquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar wordt er op fotos geschoten ? Is dat een verdienopdracht of kost het geld?,
Moet hij zelf trouwens niet op de foto?quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:37 schreef cinsan het volgende:
gaat tiano de foto s maken , och jee komt boel gezeik en gezeur mee , dit is niet goed , slechte belichting ...................................
het wordt toch niksquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:40 schreef xsaskiax het volgende:
Jammer dat William Rutte niet in 1 van die tassen/koffers zit
Wedden dat er prachtig bewerkte foto's uitkomenquote:
ohja want marciano heeft talentquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wedden dat er prachtig bewerkte foto's uitkomen![]()
Met filters en goede fotobewerking is er best nog wat te redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |