Daar krijg je vanzelf bericht van. Ik heb hem op mn mobiel gedaan. Meldcode en daarna doorklikken tot het einde.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Goed, gisteren snel snel die subsidie op die pomp aangevraagd...wat een maximale KUT website is dat zegDaarnaast zit er ook geen logica in en de bewoording is ook al krom. Dus dinsdag maar bellen of ik het goed heb gedaan volgens hun of dat ik het opnieuw moet doen.
Jawel, maar alles is op verschillende manieren uit te leggen. Nee ik moest veel meer invullen. Ik moest ook foto's en facturen en betalingsbewijzen en zo toevoegen. Heb ik allemaal gedaan, maar ik denk dat zij vinden dat ik gerenoveerd heb, en ik vind van niet, want een apparaat vervangen wat kuren begint te vertonen is in mijn boekje géén renovatie.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:05 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Daar krijg je vanzelf bericht van. Ik heb hem op mn mobiel gedaan. Meldcode en daarna doorklikken tot het einde.
Ik heb van de week net mijn toekenning gehad
Kost de gemeente honderden euros aan proceskosten dus die komen weer als een boemerang terug in jouw gemeentelijke belastingen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:09 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Waarom niet meer?
Verder: mijn bezwaar van 15 woorden tegen de woz is ingewilligd. Er is maar liefst 13000 euro van de waarde afgegaan wat mij een besparing geeft van 1 euro per maand en volgend jaar ook weer 1 euro per jaar.
Man, de winst. Maarja, het was nu eenmaal een feitelijke fout
Oh tja. Ach. In mijn boekje an sich wel. Maar ok.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, maar alles is op verschillende manieren uit te leggen. Nee ik moest veel meer invullen. Ik moest ook foto's en facturen en betalingsbewijzen en zo toevoegen. Heb ik allemaal gedaan, maar ik denk dat zij vinden dat ik gerenoveerd heb, en ik vind van niet, want een apparaat vervangen wat kuren begint te vertonen is in mijn boekje géén renovatie.
Was het nog steeds een inhoudelijke fout. En voor een evidente fout ga ik niet betalen. Daarnaast kost dit ze geen honderden euros. Dit is iets wat een heffingsambtenaar even snel af doet. Ook al omdat ik geen bedrijf heb ingehuurd maar het werkelijke online formulier heb gebruikt.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:13 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Kost de gemeente honderden euros aan proceskosten dus die komen weer als een boemerang terug in jouw gemeentelijke belastingen.
Nou, dat bedoel ik dus. Dus ik wil hun bellen om het na te vragen, want als t niet goed is doe ik het opnieuw zodat het wel goed is.quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:25 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Oh tja. Ach. In mijn boekje an sich wel. Maar ok.
Verder heb ik enkel de factuur en de screenshot betaalrekening als bewijs hoeven geven
Ik gok dat je het gewoon goed gedaan hebtquote:Op zaterdag 8 april 2023 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik dus. Dus ik wil hun bellen om het na te vragen, want als t niet goed is doe ik het opnieuw zodat het wel goed is.
Mja, weet ik dus niet, en ik weet ook niet zo goed hoe dat proces werkt. Dus stel ik heb het verkeerd gedaan, kan ik het dan gewoon opnieuw doen of is het jammer dan pech gehad?quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:48 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Ik gok dat je het gewoon goed gedaan hebt
Hij heeft zelf bezwaar gemaakt, welke proceskosten?quote:Op zaterdag 8 april 2023 15:13 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Kost de gemeente honderden euros aan proceskosten dus die komen weer als een boemerang terug in jouw gemeentelijke belastingen.
Je kan dan gewoon in bezwaar tegen het besluit/een verbetering doorvoeren. Het is immers bestuursrecht. Maar een belletje is nooit misquote:Op zaterdag 8 april 2023 15:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja, weet ik dus niet, en ik weet ook niet zo goed hoe dat proces werkt. Dus stel ik heb het verkeerd gedaan, kan ik het dan gewoon opnieuw doen of is het jammer dan pech gehad?
Nouja de ambtenaar werkt niet gratis 😜quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft zelf bezwaar gemaakt, welke proceskosten?
Maar dát kan niet. Niet voor die vraag qua 'Eigenaar' of "Eigenaar na renovatie'. Zó ver kun je niet terug gaan. Daarom wil ik dus bellen. Want de vraag is ook of je dan na die pomp van het gas af bent. Nou...nee, want ik was ook al VOOR die pomp van het gas af, maar dát kun je niet aangeven, en als je dus 'nee' als antwoord geeft dan wordt dat geïnterpreteerd als dat je dus nog gas hebt, maar dat is ook niet waar en je kunt nergens een toelichting geven.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:41 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Je kan dan gewoon in bezwaar tegen het besluit/een verbetering doorvoeren. Het is immers bestuursrecht. Maar een belletje is nooit mis
Wel op een afwijzingquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar dát kan niet. Niet voor die vraag qua 'Eigenaar' of "Eigenaar na renovatie'. Zó ver kun je niet terug gaan. Daarom wil ik dus bellen. Want de vraag is ook of je dan na die pomp van het gas af bent. Nou...nee, want ik was ook al VOOR die pomp van het gas af, maar dát kun je niet aangeven, en als je dus 'nee' als antwoord geeft dan wordt dat geïnterpreteerd als dat je dus nog gas hebt, maar dat is ook niet waar en je kunt nergens een toelichting geven.
Zie, dat hele ding is gewoon onlogisch
Nee dan niet, nee, maar ik bel toch liever dinsdagochtend.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:07 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Wel op een afwijzingen als ze niet afwijzen is niets aan de hand toch hehe
Geen ideequote:Op zaterdag 8 april 2023 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maarre... in welke wijk van Apeldoorn woon ik volgens jou?
Ook al 3 jaar niet meer, en ook dan ben ik benieuwd in welke wijk ik volgens jou woondequote:Op zaterdag 8 april 2023 18:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Geen idee
En volgens mij was het Amersfoort toch. Die twee gooi ik vaker door elkaar.
Arnhem deed ik er ook bij.quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:56 schreef Adames het volgende:
En volgens mij was het Amersfoort toch. Die twee gooi ik vaker door elkaar.
300.000 hypotheek is veel ongunstiger dan 145.000 hypotheek in mijn ogen.quote:Op zondag 9 april 2023 13:39 schreef Zwolsboy het volgende:
Wat is nou duurder voor starters.
2021 vraagprijs 300.000 met 75.000 overbieden (eigen geld) tegen 1.5% rente
Of nu vraagprijs 220.000 zonder overbieden en de 75.000 zelf inleggen tegen 4.5% rente.
Een collega van me (38jr) is blij dat hii vorig jaar niet gekocht had, en nog gewoon huurt (sociaal)
Als dit teveel moeite is om uit te rekenen kun je beter überhaupt geen hypotheek afsluiten.quote:Op zondag 9 april 2023 13:39 schreef Zwolsboy het volgende:
Of nu vraagprijs 220.000 zonder overbieden en de 75.000 zelf inleggen tegen 4.5% rente.
Een collega van me (38jr) is blij dat hii vorig jaar niet gekocht had, en nog gewoon huurt (sociaal)
En je denkt dat woningen die in 2021 375K kostten nu 220K kosten?quote:Op zondag 9 april 2023 13:39 schreef Zwolsboy het volgende:
Als je het precies doet is die wel iets complexer, gooi er HRA bij en het wordt nog wat leuker, en dan heb je nog dat je feitelijk wel te maken hebt met een huis dat onder water staat dat mogelijkheden tot verhuizen beperkt. Dus een niet 1:1 vergelijkbare parameter in de formule.quote:Op zondag 9 april 2023 14:09 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Als dit teveel moeite is om uit te rekenen kun je beter überhaupt geen hypotheek afsluiten.
In dat geval staat "de deskundige hypotheekadviseur" je handenwrijvend en met ¤-tekens in de ogenquote:Op zondag 9 april 2023 14:09 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Als dit teveel moeite is om uit te rekenen kun je beter überhaupt geen hypotheek afsluiten.
Behalve dat het een lekker fantasietje is dat een huis dat 2 jaar geleden voor 375K wegging nu voor 220K weg zou gaan.quote:Op zondag 9 april 2023 14:55 schreef blomke het volgende:
[..]
In dat geval staat meneer of mevrouw "de deskundige hypotheekadviseur" je handenwrijvend en met ¤-tekens in de ogenop te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |