Ik heb Rutte of Grapperhaus niet gehoord toen.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:58 schreef Repentless het volgende:
[..]
Oké, zeiden ze toen dat het allemaal niet zo erg is?
Ja, maar het ging om de reactie van ESPN. Fox destijds.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Werd even verzorgd en meteen doorgespeeld. KNVB seponeerde de zaak omdat Ajax de dader meteen al had gestraft. Dus neem aan dat ze dat hier ook doen![]()
Haha nee natuurlijk doen ze dat nu niet
Het was ook een collectieve wanprestatiequote:Op donderdag 6 april 2023 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon 3x kut van onze kant
Mwah, het werd een beetje genegeerd. Ik weet nog dat ik toen súper boos werd en dat ik het bizar vond dat er niet gestaakt werd. Maar ik was toen sowieso een beetje in de Ajax-Feyenoord waas, maar moest er direct aan denken gisterenquote:Op donderdag 6 april 2023 21:58 schreef Repentless het volgende:
[..]
Oké, zeiden ze toen dat het allemaal niet zo erg is?
En Timon. Die keepte gewoon weer een puike partij.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het was ook een collectieve wanprestatie
Verdedigers die onder een beetje druk niet meer durfden op te bouwen
Middenvelders die lagen te slapen
Vleugelspelers die alleen opvielen in negatieve zin
De enige die een voldoende scoorde was Santi , de rest was niet om aan te zien
Zo zie je maar dat je een reservekeeper nooit meteen moet afbranden op de eerste paar potjes behalve als hij Ofir heetquote:Op donderdag 6 april 2023 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En Timon. Die keepte gewoon weer een puike partij.
Maar Klaassen schoot toch ook niet eerst een bal het publiek in omdat er een tweede bal op het veld werd gegooid? Er was een opstootje tussen de spelers onderling op het veld (zoals zo vaak het geval is in vrijwel elke wedstrijd), maar Klaassen schoot geen bal richting het publiek. Hoewel het nog niet goed is te praten in het geval van Berghuis, kun je wel verwachten dat het publiek reageert wanneer je opzettelijk iets in hun richting gooit/schiet. Niet geheel vergelijkbaar qua aanleiding wat mij betreft.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik heb Rutte of Grapperhaus niet gehoord toen.
https://sportnieuws.nl/vo(...)r-incident-berghuis/
Ik vond Hancko ook goed, eigenlijk.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het was ook een collectieve wanprestatie
Verdedigers die onder een beetje druk niet meer durfden op te bouwen
Middenvelders die lagen te slapen
Vleugelspelers die alleen opvielen in negatieve zin
De enige die een voldoende scoorde was Santi , de rest was niet om aan te zien
Waarom is het gedrag van een speler in dat geval wel een verklaring en mag dat gisteren niet benoemd worden? Het was niet zo rechtstreeks als een bal in het publiek schieten, maar zij waren constant aan het zuigenquote:Op donderdag 6 april 2023 22:24 schreef Repentless het volgende:
[..]
Maar Klaassen schoot toch ook niet eerst een bal het publiek in omdat er een tweede bal op het veld werd gegooid? Er was een opstootje tussen de spelers onderling op het veld (zoals zo vaak het geval is in vrijwel elke wedstrijd), maar Klaassen schoot geen bal richting het publiek. Hoewel het nog niet goed is te praten in het geval van Berghuis, kun je wel verwachten dat het publiek reageert wanneer je opzettelijk iets in hun richting gooit/schiet. Niet geheel vergelijkbaar qua aanleiding wat mij betreft.
Omdat het, in het geval van Berghuis, een rechtstreekse actie richting het publiek is.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom is het gedrag van een speler in dat geval wel een verklaring en mag dat gisteren niet benoemd worden? Het was niet zo rechtstreeks als een bal in het publiek schieten, maar zij waren constant aan het zuigen
Welnee, die tweede bal moest snel weg, dus rigoreus.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:37 schreef Repentless het volgende:
[..]
Omdat het, in het geval van Berghuis, een rechtstreekse actie richting het publiek is.
Vond het sowieso al bij Wellenreuther meer dat hij onwennig oogde terwijl je bij Marciano gewoon direct zag dat dat een ongelooflijke grabbelaar is.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat je een reservekeeper nooit meteen moet afbranden op de eerste paar potjes behalve als hij Ofir heet
Voetballend ook erg sterk onze mof
Ja eigenlijk wel. Incidenten worden daar wel sneller gedownplayd door de media.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:42 schreef Repentless het volgende:
[..]
Denk je dat wanneer een Feyenoordspeler in de ArenA wordt bekogeld en daardoor een hoofdwond oploopt, de reactie anders is?
Tja. Hij schiet niet de tweede bal weg, maar de bal die hij al had neergelegd in het cornergebied. Hij schiet hem ook niet terug richting een ballenjongen/-meisje, maar rechtstreeks het publiek in.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Welnee, die tweede bal moest snel weg, dus rigoreus.
Heb je wat voorbeelden? Ik ontken echt niet dat bijvoorbeeld een NOS een zeer sterke Ajax-voorkeur heeft. De bijnaam 'Studio Ajax' is al jaren bekend. Misschien is dat bij ESPN precies hetzelfde.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:53 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Incidenten worden daar wel sneller gedownplayd door de media.
Dat denk ik ook. Het staat wat mij betreft los van de Ajax-voorkeur bij ESPN of de NOS, die ik echt niet ontken. Zo realistisch ben ik echt wel. Ik geloof echter niet dat men bij een vergelijkbaar incident in de ArenA, waarbij het publiek volledig losstaat van gebeurtenissen in het veld, zou doen alsof er niets aan de hand is en een speler zich niet zou moeten aanstellen.quote:Op donderdag 6 april 2023 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk om heel eerlijk te zijn dat de reactie vergelijkbaar was geweest als een Feyenoord-speler bij Ajax op een dergelijke manier verwond zou worden. Zo’n bloedwond ziet er gewoon heftig uit en bovendien was dit niet bepaald het eerste incident deze wedstrijd.
Daarom meldplicht, maar dat gaat te ver volgens 'geef het op, het hoort erbij'-mensen. Het werkt echter goed in Hooligan-epicentre.quote:Op donderdag 6 april 2023 17:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die zitten de volgende thuiswedstrijd gewoon weer in het stadion hoor.
Stadionverboden zijn momenteel een farce.
Eens, maar 7 jaar geleden gebeurde het ook met Berghuis, helaas.quote:Op donderdag 6 april 2023 23:33 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het staat wat mij betreft los van de Ajax-voorkeur bij ESPN of de NOS, die ik echt niet ontken. Zo realistisch ben ik echt wel. Ik geloof echter niet dat men bij een vergelijkbaar incident in de ArenA, waarbij het publiek volledig losstaat van gebeurtenissen in het veld, zou doen alsof er niets aan de hand is en een speler zich niet zou moeten aanstellen.
Daar staat gewoon een gele kaart op (die hij in mijn herinnering ook had gekregen) en is geenszins ook maar enig excuus dat in zo’n wedstrijd iets gooien een andere zwaarte moet hebben dan gevalletje Klaassen.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:53 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tja. Hij schiet niet de tweede bal weg, maar de bal die hij al had neergelegd in het cornergebied. Hij schiet hem ook niet terug richting een ballenjongen/-meisje, maar rechtstreeks het publiek in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |