Onze grote niet-kale klote leider vindt er ook wat van. Is er godverdomme iemand dood ofzo? Totaal bezopen die selectieve verontwaardiging. Waar was je met je gelul toen die PSV supporter pas het veld op kwam. Etc etc.quote:Rutte over wangedrag in De Kuip: 'Totaal schandalig'
Dan hadden we er nu nog gezetenquote:Op donderdag 6 april 2023 19:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geertruida was wel leuk geweest.
De voorzitter, je aanvoerder of trainer. Zelfs Houtman was een betere optie geweest.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wie had er anders wat moeten roepen?
had wel een groot verschil geweest jaquote:Op donderdag 6 april 2023 19:47 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De voorzitter, je aanvoerder of trainer. Zelfs Houtman was een betere optie geweest.
Zijn naam is genoemdquote:Op donderdag 6 april 2023 19:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Ome Fred Blankemeijer was de beste optie geweest maar die is er helaas niet meer.
Hulde.quote:
Het is gewoon om je dood te schamen. Ik ben voor Feyenoord en mijn laatste Feyenoord-Ajax is inmiddels 20 jaar geleden. Ik kon er echt niet meer tegen om tussen zoveel mongooltjes te zitten tijdens een wedstrijd. Het vocabulaire van bepaalde mensen reikte 90 minuten lang niet veel verder dan "kankerjoden, dood, hamas en gas". En dan niet af en toe, maar continu. Als de scheids gewoon terecht floot voor een overtreding van Feyenoord, was het al een "kankerjood".quote:Op donderdag 6 april 2023 19:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Speler van Ajax mishandeld door publiek. Een DJ die op een podium van Feyenoord teksten over Joden en gaskamers uitkraamt. Dan praat je gewoon over strafbare feiten. Met je niet zoveel aan de hand.
waarom zou je je schamen voor de daden van iemand die je niet kent?quote:Op donderdag 6 april 2023 19:54 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het is gewoon om je dood te schamen. Ik ben voor Feyenoord en mijn laatste Feyenoord-Ajax is inmiddels 20 jaar geleden. Ik kon er echt niet meer tegen om tussen zoveel mongooltjes te zitten tijdens een wedstrijd. Het vocabulaire van bepaalde mensen reikte 90 minuten lang niet veel verder dan "kankerjoden, dood, hamas en gas". En dan niet af en toe, maar continu. Als de scheids gewoon terecht floot voor een overtreding van Feyenoord, was het al een "kankerjood".
Ik heb geen teer zieltje, val niet over een scheldwoord en vind gezonde rivaliteit leuk, maar ieder plezier voor toeschouwers die niet doordrenkt zijn met die totaal absurde haat, wordt echt volledig ontnomen. Je kunt als 'normale' supporter echt niet meer van een wedstrijd genieten op deze manier.
Het lijkt er ook steeds meer op dat die met haat doordrongen idioten niet eens exact weten waarom ze zo'n hekel aan Ajax hebben. De enige 'argumentatie' is "omdat het kankerjoden zijn!"
Dat boeit het ruwe randje geen ene tyfus.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:12 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hoe zou zo’n Wellenreuther daar nou staan?
Zo die hebben sfeer gebracht zegquote:Op donderdag 6 april 2023 20:12 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hoe zou zo’n Wellenreuther daar nou staan?
Ik schaam me er niet voor, net zoals iedere andere normale Feyenoord-supporter zich niet hoeft te schamen voor het gedrag van bepaalde idioten.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom zou je je schamen voor de daden van iemand die je niet kent?
Nog maar een keer, het was geen artiest maar een supporter die de microfoon greep. Had de DJ (?) alsnog wel het volumeknopje uit kunnen zetten natuurlijkquote:Op donderdag 6 april 2023 20:26 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik schaam me er niet voor, net zoals iedere andere normale Feyenoord-supporter zich niet hoeft te schamen voor het gedrag van bepaalde idioten.
Ik wilde die disclaimer er eerst nog bijzetten, maar dat leek me niet nodig. Blijkbaar was dat wel nodig.![]()
Wel vind ik dat mensen die zich gedragen als zo'n aanstekergooier zich dood moeten schamen voor de manier waarop ze hun club benadelen. Hoe ze Feyenoord een slechte naam bezorgen, of nog erger: boetes of zelf uitsluiting van deelname. Want die club is niet alleen van hun, maar ook van honderdduizenden normale supporters die het beste met Feyenoord voorhebben.
Daarnaast moet je je als Feyenoord zijnde wel doodschamen dat het mogelijk is dat er binnen de poorten van De Kuip een DJ optreedt die vanaf een podium "Hamas, hamas, joden aan het gas" scandeert door een microfoon richting het publiek. Ook dat kun je misschien vooraf niet voorkomen omdat je niet weet dat zo'n idioot dat gaat doen, maar het is uiteindelijk wel iets waar je direct voor verantwoordelijk bent. Wat supporters doen, heb je geen grip op. Deze artiest is echter door jezelf ingehuurd, wat het een beschamende vertoning maakt.
En iedereen maar gillen op Twitter gisteravond.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog maar een keer, het was geen artiest maar een supporter die de microfoon greep. Had de DJ (?) alsnog wel het volumeknopje uit kunnen zetten natuurlijk
Gewoon kappen met die shit dus.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En iedereen maar gillen op Twitter gisteravond.
Gewoon een willekeurige idioot dus.
oh sorry, omdat je je post zo begonquote:Op donderdag 6 april 2023 20:26 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik schaam me er niet voor, net zoals iedere andere normale Feyenoord-supporter zich niet hoeft te schamen voor het gedrag van bepaalde idioten.
Ik wilde die disclaimer er eerst nog bijzetten, maar dat leek me niet nodig. Blijkbaar was dat wel nodig.![]()
Wel vind ik dat mensen die zich gedragen als zo'n aanstekergooier zich dood moeten schamen voor de manier waarop ze hun club benadelen. Hoe ze Feyenoord een slechte naam bezorgen, of nog erger: boetes of zelf uitsluiting van deelname. Want die club is niet alleen van hun, maar ook van honderdduizenden normale supporters die het beste met Feyenoord voorhebben.
Daarnaast moet je je als Feyenoord zijnde wel doodschamen dat het mogelijk is dat er binnen de poorten van De Kuip een DJ optreedt die vanaf een podium "Hamas, hamas, joden aan het gas" scandeert door een microfoon richting het publiek. Ook dat kun je misschien vooraf niet voorkomen omdat je niet weet dat zo'n idioot dat gaat doen, maar het is uiteindelijk wel iets waar je direct voor verantwoordelijk bent. Wat supporters doen, heb je geen grip op. Deze artiest is echter door jezelf ingehuurd, wat het een beschamende vertoning maakt.
quote:Op donderdag 6 april 2023 19:54 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het is gewoon om je dood te schamen.
Ik vind het meest bizarre nog dat +/- 30 minuten ervoor een supporter ook al de microfoon had gepakt om te vragen of iemand ‘al bingo had’.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog maar een keer, het was geen artiest maar een supporter die de microfoon greep. Had de DJ (?) alsnog wel het volumeknopje uit kunnen zetten natuurlijk
Dat heb ik gemist en dan heb ik dat verkeerd begrepen. Van zo'n DJ begrijp ik dat dan ook wel weer: op dat moment, tussen zo'n opgefokte massa is het nu niet bepaald een goed moment om een statement te maken of mensen tot de orde te roepen. Het leek er niet bepaald op dat men het in het publiek grotendeels oneens was met die leus.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
zo die had ik nog niet gehoordquote:Op donderdag 6 april 2023 20:33 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik vind het meest bizarre nog dat +/- 30 minuten ervoor een supporter ook al de microfoon had gepakt om te vragen of iemand ‘al bingo had’.
Ik heb mn post even aangepast om mn punt wat duidelijker te maken.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zo die had ik nog niet gehoord
dat is ook wel heftig ja
Is dat zo ja? Ik was daar niet maar begreep dat van meerdere mensen. Sowieso wat artiesten die banden hebben met supporters volgens mij.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:33 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik vind het meest bizarre nog dat +/- 30 minuten ervoor een supporter ook al de microfoon had gepakt om te vragen of iemand ‘al bingo had’.
Het is schijnbaar teveel moeite om er minimaal n steward in de buurt te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |