abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 april 2023 @ 19:13:57 #51
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208685179
https://www.vi.nl/pro/spe(...)tijd-van-de-romeinen

Prima intenties natuurlijk van de spelersbonden in dit artikel, maar er wordt weer geen enkele oplossing aangedragen. Wel gelachen om deze quotes van ene Ko Andriessen:

quote:
Andriessen wijst ook op de bierdouches. ‘Waar slaat dat op? Welke werknemer zou het normaal vinden dat hij een glas bier over zich heen krijgt gegooid als hij op kantoor komt? In het voetbal is dat aan de orde van de dag. De KNVB is verantwoordelijk voor de organisatie van de competitie. De tijd van achter elkaar verschuilen en excuses zoeken voor dit gedrag, zou voorbij moeten zijn. Er moet worden opgetreden.’
Totaal irrelevante vergelijkingen met kantoorbanen genot

quote:
Bij ESPN stelden de analisten Kees Kwakman en Kenneth Perez dat spelers zelf ook niet heel handig opereerden, gezien hun opgefokte gedrag. ‘Om zoiets te zeggen in de context van het Klaassen-incident, slaat natuurlijk nergens op. Als het al zo is; bij een bokswedstrijd gaat het publiek zich toch ook niet aggressief gedragen omdat de hoofdrolspelers er in de ring op los slaan? We leven niet meer in de tijd van de Romeinen.’
Slechtst mogelijke voorbeeld (lol)
pi_208685228
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 19:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Er was gisteren ook niet zoveel aan de hand

heel dat gezeik begon toen ajax tijd begon te rekken

wat er op het veld gebeurde had duidelijk invloed op de sfeer in de stadion

Je zag al de irritatie bij de spelers van Feyenoord op de spelers van ajax en dat sloeg over naar het publiek

indirect was het de schuld van de spelers van 020 dat helemaal uit de hand liep

Ik heb echt nooit gezien dat ajax tijd gaat zitten rekken....ze moeten echt heel erg ver heen zijn

ik hou het gewoon bij de feiten zoals gewoonlijk.
Speler van Ajax mishandeld door publiek. Een DJ die op een podium van Feyenoord teksten over Joden en gaskamers uitkraamt. Dan praat je gewoon over strafbare feiten. Met je niet zoveel aan de hand.
zie email 27 oktober
pi_208685233
Bokito doodgegaan aan hartfalen.

Ook de schuld van Ajax. Gewoon.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  donderdag 6 april 2023 @ 19:18:11 #54
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208685240
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 19:17 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Speler van Ajax mishandeld door publiek. Een DJ die op een podium van Feyenoord teksten over Joden en gaskamers uitkraamt. Dan praat je gewoon over strafbare feiten. Met je niet zoveel aan de hand.
Het ging blijkbaar om een supporter die de microfoon had gegrepen, maakt het niet écht minder treurig trouwens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208685259
quote:

[..]
er was niet zoveel aan de hand voordat het uit de hand liep.....

dat dj verhaal heb ik niets van gehoord....lijkt me ook heel sterk
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_208685291
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 19:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
er was niet zoveel aan de hand voordat het uit de hand liep.....
Nee, dat is wel vaker het geval. _O-
quote:
dat dj verhaal heb ik niets van gehoord....lijkt me ook heel sterk
https://www.nrc.nl/nieuws(...)j-feyenoord-a4161494
zie email 27 oktober
  donderdag 6 april 2023 @ 19:22:04 #57
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_208685299
Wat vonden jullie van sjon de wolf
graag op anoniem
pi_208685304
quote:

[..]
en wat kunnen wij hier in dit topic volgens jou aan doen?
pi_208685307
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 19:22 schreef KingRoland het volgende:
hardop gelachen

lekker oprecht boos
pi_208685334
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2023 19:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Tsja wat is onder controle. Eéncelligen zullen elkaar altijd blijven opzoeken. Ook in Duitsland en Engeland is er nog best een hooliganprobleem hoor. Mijn punt is meer dat we hier het hele beleid cq. stadionbezoek afstemmen op dat probleem in plaats van dat je gewoon de daders blijft aanpakken en het voor die andere 95% zo min mogelijk beperkt.

En ja. Dat is een kwestie van de lange adem en je zal gewoon moeten accepteren dat incidenten altijd zullen blijven bestaan. Maar ik ben er wel van overtuigd dat het dan op de lange termijn wel een omslag gaat plaatsvinden.
Ik denk dat het voetbal in den brede inmiddels teveel krediet heeft verspeeld voor een dergelijke aanpak waarvoor toch geldt dat het eerst slechter moet worden voordat het beter wordt. Het is in een maatschappelijk klimaat van hard aanpakken van alles en iedereen natuurlijk niet uit te leggen dat een voetbalstadion een soort vrijstaat is waar van alles mag gebeuren zonder dat er iemand ingrijpt terwijl jij wanneer je thuiswonende kind in drugs dealt gewoon je huis uit gekickt wordt.

Voordat je het krediet hebt opgebouwd om een dergelijke aanpak te kunnen lanceren zal het écht eert rustiger moeten worden. Met repressie. Dat is ook een veel beter uitgangspunt overigens, want dat we op lange termijn naar zo'n model toe moeten is volgens mij iedereen het wel over eens.
zie email 27 oktober
pi_208685341
quote:
Kappen met deze shit!
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_208685353
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 19:21 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nee, dat is wel vaker het geval. _O-
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)j-feyenoord-a4161494
microfoon werd uit handje gerukt van dj lees ik net...

het zal wel

Nederlanders zijn een hypocriet volk

altijd overal maar diplomatiek over doen naar de buitenwereld....maar als ze in een groepje zijn dan is het gewoon het grootste schijtvolk

nu lees ik overal alleen maar dat het allemaal zo erg is bla bla bla

politiek gelul

de echte wereld van jan met de pet zit zo niet in elkaar

gisteren ook bij ESPN ....mijn fukking hemel die jan joost van gangelen en die andere dorpsgek perez.....pfffff gewoon om te kotsen hoe ze toneel spelen om het maar zo erg mogelijk te maken ....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  donderdag 6 april 2023 @ 19:25:57 #63
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208685358
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 19:24 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik denk dat het voetbal in den brede inmiddels teveel krediet heeft verspeeld voor een dergelijke aanpak waarvoor toch geldt dat het eerst slechter moet worden voordat het beter wordt. Het is in een maatschappelijk klimaat van hard aanpakken van alles en iedereen natuurlijk niet uit te leggen dat een voetbalstadion een soort vrijstaat is waar van alles mag gebeuren zonder dat er iemand ingrijpt terwijl jij wanneer je thuiswonende kind in drugs dealt gewoon je huis uit gekickt wordt.

Voordat je het krediet hebt opgebouwd om een dergelijke aanpak te kunnen lanceren zal het écht eert rustiger moeten worden. Met repressie. Dat is ook een veel beter uitgangspunt overigens, want dat we op lange termijn naar zo'n model toe moeten is volgens mij iedereen het wel over eens.
Mijn punt is dan ook dat we volgens mij al vanaf mid jaren 90 met exact deze repressie bezig zijn en we in mijn ogen geen centimeter opschieten. Maar misschien heb je ook wel gelijk. Goed statement van de KNVB nu iig aangaande dat kansloze gegooi
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 6 april 2023 @ 19:25:58 #64
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_208685359
quote:
Vond ik wel mooi. Die meende elk woord, vies mad. Kan ik van genieten
Laffe huichelaar
pi_208685382
quote:
ik vond zijn speech te kort....maar hij kan geen lange zinnen maken blijkbaar

hij had het nog vele malen erger moeten maken

dit was zijn kans

wat doet meneer ...hij zegt 3 zinnetjes
pi_208685391
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 18:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
jij snapt die cultuur helemaal niet

je lult uit je nek

Er lopen bij de Harde Kern van Feyenoord zover ze zich zo noemen gewoon gasten rond die doorde weeks op kantoor werken in alerlei baantjes,. Het Zijn vaak ook nog is goed opgeleide gasten,
Gelachen
  donderdag 6 april 2023 @ 19:28:21 #67
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208685404
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 19:25 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Vond ik wel mooi. Die meende elk woord, vies mad. Kan ik van genieten
Tegelijkertijd deelt Sjon wel weer instagramposts van de noordzijde waar bivakmutsen worden verkocht. Ik vind hem een held hoor, maar niet zo snugger. Had dat toch iemand anders laten doen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208685429
De Voorzitter van Feyenoord had het veld op gemoeten

laat zien dat je de baas bent van de club.....
pi_208685458
Bij de Rijnmond podcast vonden ze dat hij niet met Godverredomme had mogen schelden. Dat vond ik dan juist wel weer mooi.

Maar eens, John is niet echt de aangewezen persoon om op zulke momenten naar voren te treden.
#12 is not for sale!
pi_208685478
dat gastje van groningen is wel echt nog vies matig
pi_208685481
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 19:25 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
microfoon werd uit handje gerukt van dj lees ik net...

het zal wel

Nederlanders zijn een hypocriet volk

altijd overal maar diplomatiek over doen naar de buitenwereld....maar als ze in een groepje zijn dan is het gewoon het grootste schijtvolk

nu lees ik overal alleen maar dat het allemaal zo erg is bla bla bla

politiek gelul

de echte wereld van jan met de pet zit zo niet in elkaar

gisteren ook bij ESPN ....mijn fukking hemel die jan joost van gangelen en die andere dorpsgek perez.....pfffff gewoon om te kotsen hoe ze toneel spelen om het maar zo erg mogelijk te maken ....
Vreselijk dat ESPN ja. Die hele verdomde wedstrijd van gisteren was gewoon vervloekt.. in donker Afrika heeft een voodoo priester wat naalden in Feyenoord gestoken denk ik. Daarom denk ik dat we zonder die aansteker ook hadden verloren. Maar de voodoo priester dacht..weet je wat, dat vind ik niet genoeg.. ik draai de naald er nog wat dieper in.

Tijd voor nog een pilsje
pi_208685486
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2023 19:31 schreef Haringkop het volgende:
Bij de Rijnmond podcast vonden ze dat hij niet met Godverredomme had mogen schelden. Dat vond ik dan juist wel weer mooi.

Maar eens, John is niet echt de aangewezen persoon om op zulke momenten naar voren te treden.
wie had er anders wat moeten roepen?
  donderdag 6 april 2023 @ 19:33:50 #73
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_208685504
quote:
14s.gif Op donderdag 6 april 2023 19:32 schreef aTypisch het volgende:

[..]
wie had er anders wat moeten roepen?
Geertruida was wel leuk geweest.
Makkelijk eerste
pi_208685505
Die wedstrijd had gewoon gestaakt moeten worden

dat hebben ze verzaakt

dan hadden ze een keer een goede signaal kunnen geven wat de gevolgen kunnen ook aan die niet zo snuggere feyenoord supporters

waarom gingen ze door

waren ze bang dat dan op de tribunes uit de hand zou lopen?

een andere verklaring heb ik niet
  donderdag 6 april 2023 @ 19:35:14 #75
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_208685530
quote:
14s.gif Op donderdag 6 april 2023 19:32 schreef aTypisch het volgende:
dat gastje van groningen is wel echt nog vies matig
Die kan er echt helemaal niks van.
Makkelijk eerste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties