Dat snap ik, zo kun je het inderdaad interpreteren. Was niet de bedoeling.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh sorry, omdat je je post zo begon
[..]
Misschien worden die stewards ook wel bedreigd?quote:Op donderdag 6 april 2023 20:33 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik vind het meest bizarre nog dat +/- 30 minuten ervoor een supporter ook al de microfoon had gepakt om te vragen of iemand ‘al bingo had’.
Het is schijnbaar teveel moeite om er minimaal één steward in de buurt te zetten.
Overal gaat het goed behalve in Nederland.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik vond gisteravond het dramatische gezeik op met name ESPN ook wel extreem doorslaan hoor.
Elke club kent dit soort debielen. Of het nou PSV is die zwervers voor muntjes laten dansen, dat gedoe in Groningen tegen Cambuur of wat dan ook. Alsof het in de arena geen bier en aanstekers regent bij verhitte wedstrijden.
Zitten daar wat analisten te doen of de wereld vergaat
Ja er liep gewoon een willekeurige supporter voorbij die de microfoon van die tafel afgreep. Nu staat die dj vaker bij de kantine aan die kant te draaien met wat familie/vrienden erbij. Maar dit leek me geen bekende, microfoon werd wel uitgezet en afgepakt door een vrouw. (Bekende van de dj gok ik)quote:Op donderdag 6 april 2023 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Ik was daar niet maar begreep dat van meerdere mensen. Sowieso wat artiesten die banden hebben met supporters volgens mij.
maar ik ben van vak z vertrokken na een paar jaarquote:Op donderdag 6 april 2023 20:36 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat snap ik, zo kun je het inderdaad interpreteren. Was niet de bedoeling.
Bedreigd weet ik niet, maar over het algemeen neemt een groot gedeelte van het publiek de stewards niet tot nauwelijks serieus. Op wat oudgediende van de stewards na.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Misschien worden die stewards ook wel bedreigd?
Dat is gewoonweg onzin. Ik voel mij niet zo snel onveilig, maar toen in bij een wedstrijd van Marseille was waande ik me toch echt in een oorlogsgebied zo veel explosieven werden er gegooid.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Overal gaat het goed behalve in Nederland.
Ja ik sta ook regelmatig aan die kant voor de wedstrijd, alleen kon dat gisteren niet als tuig van de gele zijde. Vind de sfeer daar juist altijd extreem gemoedelijk dus het verbaasde me een beetje.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:38 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ja er liep gewoon een willekeurige supporter voorbij die de microfoon van die tafel afgreep. Nu staat die dj vaker bij de kantine aan die kant te draaien met wat familie/vrienden erbij. Maar dit leek me geen bekende, microfoon werd wel uitgezet en afgepakt door een vrouw. (Bekende van de dj gok ik)
Helemaal eens. Heb met ergernis naar die jod.. eh Amsterdamse zender zitten kijken. De schijn ophouden van neutraliteit is ze niet zo goed gelukt. Stel dramaqueens.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik vond gisteravond het dramatische gezeik op met name ESPN ook wel extreem doorslaan hoor.
Elke club kent dit soort debielen. Of het nou PSV is die zwervers voor muntjes laten dansen, dat gedoe in Groningen tegen Cambuur of wat dan ook. Alsof het in de arena geen bier en aanstekers regent bij verhitte wedstrijden.
Zitten daar wat analisten te doen of de wereld vergaat
mooiquote:KNVB: wedstrijd meteen gestaakt als voetballer geraakt wordt door publiek
Geen net, het zijn net een stel oude Romeinen met schilden toch?quote:Op donderdag 6 april 2023 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Marseille hebben ze stewards met een net die dan meelopen met de speler die moest ingooien.
Dat lijkt me een legendarische baan
Maar dan wordt de plezierfactor toch wel enigszins ontnomen? De lol gaat er toch wel een beetje af zo? Hoezeer je ook voor het voetbal leeft en hoe groot je clubliefde ook is, uiteindelijk is het nog steeds niets meer dan entertainment. Het is geen zaak van leven of dood.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar ik ben van vak z vertrokken na een paar jaar
de druppel was die rookaids onder een spandoek, nieuwe jas kapot
Nu claim ik niet iedereen te kennen, maar diegene had geen ‘bekend’ gezicht. Nog nooit gezien, evenmin als de andere personen met wie hij was. Het was ook niet de persoon van het Hamas filmpje.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik sta ook regelmatig aan die kant voor de wedstrijd, alleen kon dat gisteren niet als tuig van de gele zijde. Vind de sfeer daar juist altijd extreem gemoedelijk dus het verbaasde me een beetje.
Ze gebruikte schuingedrukte letters om daarmee aan te tonen dat het inderdaad onzin is. In het buitenland gaat het inderdaad helemaal niet beter. Die gasten lullen maar wat..quote:Op donderdag 6 april 2023 20:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is gewoonweg onzin. Ik voel mij niet zo snel onveilig, maar toen in bij een wedstrijd van Marseille was waande ik me toch echt in een oorlogsgebied zo veel explosieven werden er gegooid.
konsekwentiesquote:Op donderdag 6 april 2023 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mooi
dus je staat met 0-3 achter
zorg dan maar dat je een speler raakt....
wat de konsekwenties in de punten zijn lees ik nergens nog
Hef?quote:Op donderdag 6 april 2023 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij mijn vak J in de buurt had je een artiest die walgelijk slecht aan het rappen was.
Dat vond ik ook heel erg. Zoiets wil ik ook niet meer meemaken.
En wat bereik je dan met het staken van die wedstrijd?quote:Op donderdag 6 april 2023 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mooi
dus je staat met 0-3 achter
zorg dan maar dat je een speler raakt....
wat de konsekwenties in de punten zijn lees ik nergens nog
dat is nog onduidelijk hequote:Op donderdag 6 april 2023 20:49 schreef Repentless het volgende:
[..]
En wat bereik je dan met het staken van die wedstrijd?
Inderdaad, gewoon hard straffen.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is nog onduidelijk he
dat moet je aan de knjb vragen...
Hier is nog niet zo goed over nagedacht bij de bond
DIe gast van gisteren 5 jaar cel geven lijkt me een beter plan dan dit soort onzin
Toen wij er waren had ik alleen die schilden op de foto gezet. Maar kan me nu ook vaag die netten herinneren.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rechts in beeld ook de Romeinse schilden
Ik bedoel: waarom zou jij willen dat een wedstrijd gestaakt wordt bij 0-3 achter? Dus: waarom zou je als supporter denken: "Fuck! 0-3 achter... gauw een aansteker gooien zodat de wedstrijd gestaakt wordt!"quote:Op donderdag 6 april 2023 20:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is nog onduidelijk he
dat moet je aan de knjb vragen...
Hier is nog niet zo goed over nagedacht bij de bond
DIe gast van gisteren 5 jaar cel geven lijkt me een beter plan dan dit soort onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |