Flink wat denk ik, het is Pasenquote:Op donderdag 6 april 2023 14:20 schreef 5thencounter het volgende:
Voorspelbaar.. Geld voor Wendie verdienen, ik ben benieuwd hoeveel ze mogen cashen
Ik ook.quote:
Die is wel echt.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:27 schreef 5thencounter het volgende:
En of Febo ook die nep envelop weghaalt
Wat 5th post.ik denk ook wel 1000.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Het ligt er maar net aan wat de Febo kwijt wil aan geld, bij Jeff lieten ze hem flink uit de broek hangen. Hopelijk bij Wendy ook.
Ja en met dat krakkemikkige materiaal....quote:Op donderdag 6 april 2023 14:28 schreef freaky40 het volgende:
Zal wel weer een infantiele inflatable opdracht zijn...
Ze horen van allesquote:
Eunice denkt dat het echte leven in een boek staatquote:Op donderdag 6 april 2023 14:39 schreef pingu66 het volgende:
Eunice met haar boek en haar opdrachten die ze moet "duun" ...
Iek had gelezen dus dat ies die waarheid,snap jou?quote:Op donderdag 6 april 2023 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice denkt dat het echte leven in een boek staat
Iek snap er die ballen vanquote:Op donderdag 6 april 2023 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iek had gelezen dus dat ies die waarheid,snap jou?
Iek ga jou vragen net so lang jij snapt.quote:
JW.quote:
Leerzaam.Linke shit is dat.quote:
En dat doordrammen over die theorie uit dat boek. Basis,ontwikkelen groeien,vrijheid, respect,.... ik zeg ducttape op die Mexicaanse kirrende waffelquote:Op donderdag 6 april 2023 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iek had gelezen dus dat ies die waarheid,snap jou?
Dat zal ook in België bestaanquote:Op donderdag 6 april 2023 14:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
mss typisch voor nederland , ben belg en daar ook nooit gehoord
okquote:Op donderdag 6 april 2023 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zal ook in België bestaan
Misschien heet het anders
Ooit met de hele buurt een schuur leeggehaald.Dat was kantje boord.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elk jaar wel ergens hier in de buurt
Die weet niet wat 'm overkomt na maanden in die zure sloot, ook wel K3 gelegen te hebbenquote:Op donderdag 6 april 2023 14:47 schreef greysbones het volgende:
K1 is weer gezellig
Bern hoor je niet
Heel leuk deze verhalen.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:50 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn weer opdrachten aan het bespreken
Best leuk
Ik nietquote:Op donderdag 6 april 2023 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
Over het paalzitten.Ik was toen 30 uur wakker.
Kreeg wel een positieve note toen.quote:
Vierentwintiguursopdrachten is hier ook (bijna) vierentwintig uur wakker.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
Over het paalzitten.Ik was toen 30 uur wakker.
En terecht!quote:Op donderdag 6 april 2023 14:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kreeg wel een positieve note toen.
Je staat er al een tijdje?quote:
Heeft ze nogsteeds balletles van Roedolf Noerejev?quote:Op donderdag 6 april 2023 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice denkt dat het echte leven in een boek staat
Nou.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vierentwintiguursopdrachten is hier ook (bijna) vierentwintig uur wakker.
Dat is leuk om naar te kijken
Ballet is klaarquote:Op donderdag 6 april 2023 14:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft ze nogsteeds balletles van Roedolf Noerejev?
op 'n rauw ei gaan zitten tot die hard gekookt isquote:Op donderdag 6 april 2023 14:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou.
Ballontjes hooghouden en op een paal zitten zijn echt geen wakker blijven opdrachten.
Open haard?quote:Op donderdag 6 april 2023 14:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
op 'n rauw ei gaan zitten tot die haard gekookt is [ afbeelding ]
Nopequote:Op donderdag 6 april 2023 14:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft ze d'r boel (bull) gehaald?
Tot die uitkomt is toch leuker.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
op 'n rauw ei gaan zitten tot die hard gekookt is [ afbeelding ]
Iek heb nu die andere prioriteiten snap jou?quote:
Ik zei het nog.quote:
Niet helemaalquote:Op donderdag 6 april 2023 15:04 schreef Deisyy het volgende:
Ballen rollen voor centen![]()
Hoe verder de bal hoe lager het bedrag.
Des te langer ze oefenenquote:Op donderdag 6 april 2023 15:05 schreef 5thencounter het volgende:
Zal wel weer een uur oefenen worden
Zo smerig bah bahquote:Op donderdag 6 april 2023 15:05 schreef Chanel5 het volgende:
Dat gevreet van die vent aan die vieze, morsige, verweekte vingers![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |