Eunice denkt dat het echte leven in een boek staatquote:Op donderdag 6 april 2023 14:39 schreef pingu66 het volgende:
Eunice met haar boek en haar opdrachten die ze moet "duun" ...
Iek had gelezen dus dat ies die waarheid,snap jou?quote:Op donderdag 6 april 2023 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice denkt dat het echte leven in een boek staat
Iek snap er die ballen vanquote:Op donderdag 6 april 2023 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iek had gelezen dus dat ies die waarheid,snap jou?
Iek ga jou vragen net so lang jij snapt.quote:
JW.quote:
Leerzaam.Linke shit is dat.quote:
En dat doordrammen over die theorie uit dat boek. Basis,ontwikkelen groeien,vrijheid, respect,.... ik zeg ducttape op die Mexicaanse kirrende waffelquote:Op donderdag 6 april 2023 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iek had gelezen dus dat ies die waarheid,snap jou?
Elk jaar wel ergens hier in de buurtquote:
Dat zal ook in België bestaanquote:Op donderdag 6 april 2023 14:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
mss typisch voor nederland , ben belg en daar ook nooit gehoord
okquote:Op donderdag 6 april 2023 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zal ook in België bestaan
Misschien heet het anders
Ooit met de hele buurt een schuur leeggehaald.Dat was kantje boord.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elk jaar wel ergens hier in de buurt
Die weet niet wat 'm overkomt na maanden in die zure sloot, ook wel K3 gelegen te hebbenquote:Op donderdag 6 april 2023 14:47 schreef greysbones het volgende:
K1 is weer gezellig
Bern hoor je niet
Heel leuk deze verhalen.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:50 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn weer opdrachten aan het bespreken
Best leuk
Ik nietquote:Op donderdag 6 april 2023 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
Over het paalzitten.Ik was toen 30 uur wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |