Hoofdelijke stemming.... is iedereen aanwezig ?quote:
Slap aftreksel van Debat Direct officiele streamquote:Op donderdag 6 april 2023 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat een komedie... we gaan NOOIT van deze club (en vooral D66) afkomen
Ik denk dat ze wel hun best gaan doen om met zo veel mogelijk aanwezig te zijn.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:02 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hoofdelijke stemming.... is iedereen aanwezig ?
Maar dat had ook niemand verwacht. Maar dat PvdAGL én BBB meegaan zegt toch wel iets.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:03 schreef superniger het volgende:
Motie gaat geen meerderheid krijgen.
Jäwel, maar toch niet bij die beslissing "Wat gaan we nu doen"quote:Op woensdag 5 april 2023 23:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het is nofi, het spel en de manier om het vloeibaar te houden. Communicatie en gesprekstechniek.
Vertellen hoe je de ander zegt te begrijpenom daarna een pisgaatje te vinden waar je je eigen drol in kan doordrukken.
Het maakt het juist zo interessant of hier vermakelijk, hoe gesprekken verlopen om iets niet te zeggen wat men wil poog te bewerkstelligen.
Geen 1e Kamer meerderheid mogelijk, lijkt mij.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar dat had ook niemand verwacht. Maar dat PvdAGL én BBB meegaan zegt toch wel iets.
Die menen bij nieuwe verkiezingen als winnaar uit de bus te komen.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar dat had ook niemand verwacht. Maar dat PvdAGL én BBB meegaan zegt toch wel iets.
En dan? Een MvW in de EK of wat?quote:Op donderdag 6 april 2023 00:05 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Geen 1e Kamer meerderheid mogelijk, lijkt mij.
Ik zou de polls van meneer de Hond negeren als ik jou was.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Die menen bij nieuwe verkiezingen als winnaar uit de bus te komen.
BBB samen met Omtzigt zeker wel. PvdA/GL zeker niet.
"We weten het niet" is wat ze gaan doen met als doel: klip en klaar om coûte-que-coûte te blijven zitten.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jäwel, maar toch niet bij die beslissing "Wat gaan we nu doen"
Als ik de Wikipedia pagina over moties goed heb onthouden/bekeken is er driemaal een MvW ingediend in de Eerste Kamer.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Afkeuring toch? Tegen ik meen Ollongren over huurprijsfixatie.
Duh. Want 77 mensen hebben al lang en breed besloten dat partijbelang boven volksvertegenwoordiging komt. Dat stond al vast ongeacht het verloop van dit debat, of welk toekomstig debat dan ook.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:03 schreef superniger het volgende:
Motie gaat geen meerderheid krijgen.
Driemaal PVV?quote:Op donderdag 6 april 2023 00:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als ik de Wikipedia pagina over moties goed heb onthouden/bekeken is er driemaal een MvW ingediend in de Eerste Kamer.
Lekker zuipen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |