https://www.npostart.nl/live/npo-politiek-en-nieuwsquote:Op woensdag 5 april 2023 23:51 schreef vosss het volgende:
Iemand een link waarbij het geluid wel synchroon loopt?
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaalquote:Op woensdag 5 april 2023 23:51 schreef vosss het volgende:
Dit is een Youtube/TikTok debat en niets meer dan dat.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:49 schreef TweedeKlum het volgende:
En weer een complete dag verspild, ik dacht dat ze door hadden dat het anders moest gezien de verkiezingsuitslag?![]()
Niet dat ik dat ook maar een seconde geloofde.
Thanksquote:Op woensdag 5 april 2023 23:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/live/npo-politiek-en-nieuws
Tegenwoordig is elk debat dat, over inhoud gaat het al lang niet meer.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit is een Youtube/TikTok debat en niets meer dan dat.
Het systeem is zo ingericht dat in principe alles kan zo lang je maar een (minimale) meerderheid hebt.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:55 schreef Cyan9 het volgende:
Heerma zegt doodleuk dat het nog wel wat maanden kan duren voordat ze actie ondernemen. Niet serieus te nemen.
Klopt, maar kom dan niet aan dat er niet vertraagd wordt.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:56 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het systeem is zo ingericht dat in principe alles kan zo lang je maar een (minimale) meerderheid hebt.
Het is nofi, het spel en de manier om het vloeibaar te houden. Communicatie en gesprekstechniek.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:51 schreef Zorro het volgende:
Waarom moet iedereen steeds zeggen "ik ben het eens met..." En vervolgens weer dat verhaal herhalen wat die ander zei.
Met gewijzigde aanpak wordt het wat korter in de nacht. Ik d8 eerder 03u00 en gok nu op 02u00.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:54 schreef superniger het volgende:
Diep in de nacht of stoppen ze om 24:00?
https://www.npostart.nl/live/npo-politiek-en-nieuwsquote:Op woensdag 5 april 2023 23:59 schreef koos_vriendloos het volgende:
Wtf nos stopt de livestream ineens😭😭😭
quote:Op woensdag 5 april 2023 23:51 schreef vosss het volgende:
Hoofdelijke stemming.... is iedereen aanwezig ?quote:
Slap aftreksel van Debat Direct officiele streamquote:Op donderdag 6 april 2023 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat een komedie... we gaan NOOIT van deze club (en vooral D66) afkomen
Ik denk dat ze wel hun best gaan doen om met zo veel mogelijk aanwezig te zijn.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:02 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hoofdelijke stemming.... is iedereen aanwezig ?
Maar dat had ook niemand verwacht. Maar dat PvdAGL én BBB meegaan zegt toch wel iets.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:03 schreef superniger het volgende:
Motie gaat geen meerderheid krijgen.
Jäwel, maar toch niet bij die beslissing "Wat gaan we nu doen"quote:Op woensdag 5 april 2023 23:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het is nofi, het spel en de manier om het vloeibaar te houden. Communicatie en gesprekstechniek.
Vertellen hoe je de ander zegt te begrijpenom daarna een pisgaatje te vinden waar je je eigen drol in kan doordrukken.
Het maakt het juist zo interessant of hier vermakelijk, hoe gesprekken verlopen om iets niet te zeggen wat men wil poog te bewerkstelligen.
Geen 1e Kamer meerderheid mogelijk, lijkt mij.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar dat had ook niemand verwacht. Maar dat PvdAGL én BBB meegaan zegt toch wel iets.
Die menen bij nieuwe verkiezingen als winnaar uit de bus te komen.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar dat had ook niemand verwacht. Maar dat PvdAGL én BBB meegaan zegt toch wel iets.
En dan? Een MvW in de EK of wat?quote:Op donderdag 6 april 2023 00:05 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Geen 1e Kamer meerderheid mogelijk, lijkt mij.
Ik zou de polls van meneer de Hond negeren als ik jou was.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Die menen bij nieuwe verkiezingen als winnaar uit de bus te komen.
BBB samen met Omtzigt zeker wel. PvdA/GL zeker niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |