dan wordt de dader aangepakt , en ik ga naar huis en kom een dag later weer terug.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:53 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, gejank? Ben benieuwd hoe jij door zou gaan met werken als je aangevallen zou worden en met een bloedend hoofd op de werkvloer staat.
Nou ja vooral dat inderdaad.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh.
En dat is heel kwetsend dan? Tadic is verder een randdebiel.hoor.
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:56 schreef Coco het volgende:
'Gebruik je verstand' zeggen tegen Feyenoord supporters.
Kolderiek.
Nee het is vooral je druk maken om de verkeerde dingenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh.
En dat is heel kwetsend dan? Tadic is verder een randdebiel.hoor.
Niet echt deλscalerend ofzo idd neequote:Op woensdag 5 april 2023 21:57 schreef DaveDave09 het volgende:
Dus wat hadden we hier nu aan? ik zie dit meer als een hypemoment voor Feyenoord dan iets anders
'het is maar een aansteker'quote:Op woensdag 5 april 2023 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee het is vooral je druk maken om de verkeerde dingen
De wedstrijd is stilgelegd vanwege dat tokkiepubliek en direct worden er excuusjes gezocht.
Hij genoot er ook van. Johngodquote:Op woensdag 5 april 2023 21:58 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat een slechte speech..ze juichen gewoon voor zijn speech. Ongelofelijk..
Ik ook dombo.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind het raar dat dit hervat wordt.
Nu doe je net alsof het merendeel van het publiek hier blij mee is.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:58 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat een slechte speech..ze juichen gewoon voor zijn speech. Ongelofelijk..
Ja, dat denk ik. Je bent samen een team. Als het bij mij kan gebeuren waarom niet bij een collega?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dan wordt de dader aangepakt , en ik ga naar huis en kom een dag later weer terug.
of denk je dat iedereen dan stopt met werken
eerlijk is eerlijk wel een oprechtequote:Op woensdag 5 april 2023 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Een tokkie die een speech gaat houden. Tokkie goes tokkie.
Dan gaan ze de wedstrijd overspelen straks..quote:Op woensdag 5 april 2023 21:59 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ajax had echt een statement moeten maken vanavond.
Dit gaat dan ook gewoon gebeuren. Echt dom.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als Feyenoord zo nog wint, dan beloon je dit gedrag ook gewoon.
Nee hoor, zie m'n eerste post. Deze wedstrijd zou niet meer gespeeld moeten worden.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee het is vooral je druk maken om de verkeerde dingen
De wedstrijd is stilgelegd vanwege dat tokkiepubliek en direct worden er excuusjes gezocht.
Jammer inderdaad voor de lange termijn dat ze nu terug komen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:59 schreef Mestreech1990 het volgende:
Dat laatste klopt.Lager nivo vind je nergens.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:00 schreef ISVV het volgende:
Ik vond het wel goed van John. Spreekt de taal van de fans.
Slobeend is van het cancelen!quote:Op woensdag 5 april 2023 22:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee hoor, zie m'n eerste post. Deze wedstrijd zou niet meer gespeeld moeten worden.
One lovequote:Op woensdag 5 april 2023 21:59 schreef Mestreech1990 het volgende:
De scheids is niet capabel vandaag, maar alsnog had de knvb moeten ingrijpen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit gaat dan ook gewoon gebeuren. Echt dom.
de dader aanpakken, er hangen genoeg cameras, en weer door.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:59 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik. Je bent samen een team. Als het bij mij kan gebeuren waarom niet bij een collega?
Tapijt-bombardementen op Rotterdamquote:Op woensdag 5 april 2023 21:59 schreef Mestreech1990 het volgende:
Misschien moet het vd knvbquote:Op woensdag 5 april 2023 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee.
Je had de bus in moeten stappen.
Gewoon terecht.quote:
ja ja jaquote:Op woensdag 5 april 2023 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kan mij nog een fragment herinneren waar Perez ook mad was
Zou ik ook zeggen met de Uefa straf voor psv die nog moet komen.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
de dader aanpakken, er hangen genoeg cameras, en weer door.
niet het collectief straffen. slaat nergens op
Dat moet niet al te moeilijk zijn. Gewoon een ramadangebaar maken.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk lukt het ze kutje te provoceren zodat hij kortsluiting krijgt
Grote kans dat de KNVB dan Ajax als verliezer aanwijst.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:57 schreef Scorpie het volgende:
Absurd dat Ajax door wil gaan![]()
Dit kost ze gewoon de wedstrijd, let maar op.
quote:Op woensdag 5 april 2023 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk lukt het ze kutje te provoceren zodat hij kortsluiting krijgt
Dumpert. Niet gekliktquote:Op woensdag 5 april 2023 22:04 schreef Reine_Claudje het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100057919_e16e9099
Werper vol in beeld.
psv is al ¨gestraft¨.. een boete van niks en een leeg vakkiequote:Op woensdag 5 april 2023 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen met de Uefa straf voor psv die nog moet komen.
Ziet eruit als iemand die zijn vrouw slaat.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:04 schreef Reine_Claudje het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100057919_e16e9099
Werper vol in beeld.
quote:Op woensdag 5 april 2023 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hersenschuddingswissel?
Oh wacht
Als @Mexicanobakker je grapje niet snapt is het ιcht mislukt.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zit niets in bij boerderijhoofd
Je kunt het ook allemaal overdrijven.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:06 schreef RipCity het volgende:
Ipv fluiten zou je nu gewoon klaassen applaus moeten geven..
Maarja. Feyenoord fans
Wat dacht je van duizeligheid na de eerste inspanningen?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:06 schreef DaveDave09 het volgende:
Dit voelt wel een klein beetje nep.. of heeft die ptsd
De Knvb-beker.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:06 schreef TheJanitor het volgende:
Deze smerige havenclub moet uit de eredivisie gezet worden, dit kan echt niet
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er vallen wel heel veel users op dit moment door de mand.
Voetbal is oorlog.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is geen grimmige sfeer meer. Eerder vijandig.
Vanuit je bed voel je dat? Geen nachtmerries krijgen hoor.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
Je voelt de woede gewoon vanaf de tribune, knettergek.
Genantquote:Op woensdag 5 april 2023 22:08 schreef Coco het volgende:
Dit is toch helemaal niet leuk meer om te kijken zo.
Lekker man. Beetje stoeien. Tis geen ballet!quote:Op woensdag 5 april 2023 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
Je voelt de woede gewoon vanaf de tribune, knettergek.
Ik laat een lampje aan vanavond.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanuit je bed voel je dat? Geen nachtmerries krijgen hoor.
juist welquote:Op woensdag 5 april 2023 22:08 schreef Coco het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:06 schreef DaveDave09 het volgende:
Dit voelt wel een klein beetje nep.. of heeft die ptsd
Zo zou Bokito het niet gewild hebben!quote:
Wat een rare opmerkingen maak jij zeg. Waar heb je last van?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
Klaasen nog geluk dat het geen Zippo aansteker was dan was hij nu overleden
Een dooie aap in het publiek, nou leuk.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze hadden Bokito in dat publiek los moeten laten
Post eens wat lingerie fotosquote:Op woensdag 5 april 2023 22:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wat een rare opmerkingen maak jij zeg. Waar heb je last van?
Ja levend Hansquote:Op woensdag 5 april 2023 22:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een dooie aap in het publiek, nou leuk.
Schreeuw om aandachtquote:Op woensdag 5 april 2023 22:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Omdat ze kritiek hebben op die kut zogenaamde supportersquote:Op woensdag 5 april 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er vallen wel heel veel users op dit moment door de mand.
Argentiniλ lacht hierom. Daar loopt het pas gierend uit de hand bij topwedstrijdenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:10 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik baal echt ontzettend, dat we nooit meer een echte klassieker krijgen met beiden supporters zonder geweld. Blijkbaar is ons volk zo dom. Verder gaat het in buitenland wel overal…
Bokito heeft minder vrouwen geslagen dan de gemiddelde Feyenoord fan.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bokito is humaner dan het Feyenoordpubliek.
Je weet wie je aanspreekt toch?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het waren de thuissupporetrs.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:10 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik baal echt ontzettend, dat we nooit meer een echte klassieker krijgen met beiden supporters zonder geweld. Blijkbaar is ons volk zo dom. Verder gaat het in buitenland wel overal…
jawel hoorquote:Op woensdag 5 april 2023 22:08 schreef Coco het volgende:
Ja, ik ben dit eerder van jou gewend.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet wie je aanspreekt toch?
Nee tong.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ze kritiek hebben op die kut zogenaamde supporters
Ik ga even van de pc weg. Voor de tv genieten.
Ed de Goeij!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |