dan wordt de dader aangepakt , en ik ga naar huis en kom een dag later weer terug.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:53 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, gejank? Ben benieuwd hoe jij door zou gaan met werken als je aangevallen zou worden en met een bloedend hoofd op de werkvloer staat.
Nou ja vooral dat inderdaad.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh.
En dat is heel kwetsend dan? Tadic is verder een randdebiel.hoor.
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:56 schreef Coco het volgende:
'Gebruik je verstand' zeggen tegen Feyenoord supporters.
Kolderiek.
Nee het is vooral je druk maken om de verkeerde dingenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh.
En dat is heel kwetsend dan? Tadic is verder een randdebiel.hoor.
Niet echt deëscalerend ofzo idd neequote:Op woensdag 5 april 2023 21:57 schreef DaveDave09 het volgende:
Dus wat hadden we hier nu aan? ik zie dit meer als een hypemoment voor Feyenoord dan iets anders
'het is maar een aansteker'quote:Op woensdag 5 april 2023 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee het is vooral je druk maken om de verkeerde dingen
De wedstrijd is stilgelegd vanwege dat tokkiepubliek en direct worden er excuusjes gezocht.
Hij genoot er ook van. Johngodquote:Op woensdag 5 april 2023 21:58 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat een slechte speech..ze juichen gewoon voor zijn speech. Ongelofelijk..
Ik ook dombo.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind het raar dat dit hervat wordt.
Nu doe je net alsof het merendeel van het publiek hier blij mee is.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:58 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat een slechte speech..ze juichen gewoon voor zijn speech. Ongelofelijk..
Ja, dat denk ik. Je bent samen een team. Als het bij mij kan gebeuren waarom niet bij een collega?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dan wordt de dader aangepakt , en ik ga naar huis en kom een dag later weer terug.
of denk je dat iedereen dan stopt met werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |