Dat was op zich wel heel verfrissend.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat, je was niet verrast dat Wilders op het migranten orgel ging vandaag?
Ja, omdat “het land bestuurd moet worden”. Alleen precies dat is wat er nu ook niet gebeurtquote:Op woensdag 5 april 2023 18:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die willen allemaal geen nieuwe verkiezingen en blijkbaar is er ook geen hoop op een nieuwe coalitie met PVDA/GL om zo verkiezingen te voorkomen.
Klopt. We worden geregeerd door rechters.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee dat is niet wat er bepaald is, er is vandaag enkel bepaald dat er in de stikstofberekeningen (die er voor ieder project gemaakt moet worden) geen rekening hoeft te worden gehouden met uitstoot en natuurgebieden buiten de 25km grens (vooral omdat het semi-onmogelijk is dat te berekenen).
We hebben nog steeds hierna een bouwstop in grote delen van het land.
Nee, alleen de huidige politiek heeft er nogal een handje van om in strijd met EU-regels te handelen en dat mag niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Klopt. We worden geregeerd door rechters.
En als de EU straks ook het uitkopen van boeren als ongeoorloofde staatssteun ziet en dat verbiedt? Wat dan?quote:Op woensdag 5 april 2023 18:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, alleen de huidige politiek heeft er nogal een handje van om in strijd met EU-regels te handelen en dat mag niet.
Ik begrijp vooral niet waarom het CDA hun handtekening onder dit regeerakkoord heeft gezet, als ze het blijkbaar niet eens zijn met het beleid.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik snap het CDA echt niet, het is echt alleen maar rekken daar. 2030 moet 2035 worden terwijl dat niets veranderd, er moet niet nu heronderhandeld worden maar over een paar maanden terwijl dat niets veranderd.
En dan valt het kabinet straks net voor de zomer en staat alles in de zomer weer 2-3-4 maanden stil omdat niemand in juli/augustus verkiezingen gaat inplannen.
quote:Op woensdag 5 april 2023 19:01 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Had Wopke net zo goed naar de nato gekund. Dit toneelstuk
Ze hebben zich vergist.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik begrijp vooral niet waarom het CDA hun handtekening onder dit regeerakkoord heeft gezet, als ze het blijkbaar niet eens zijn met het beleid.
Omdat ze koste wat kost wilden regeren.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik begrijp vooral niet waarom het CDA hun handtekening onder dit regeerakkoord heeft gezet, als ze het blijkbaar niet eens zijn met het beleid.
Volgens mij ga je niet kuchen van een voedselvergiftiging.quote:
Macht , meeregerenquote:Op woensdag 5 april 2023 19:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Aangestoken met verantwoordingsvermijdingsziektequote:Op woensdag 5 april 2023 19:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij ga je niet kuchen van een voedselvergiftiging.
Ja, lekker het beleid uitvoeren waar je tegen bent. Wat een machtquote:Op woensdag 5 april 2023 19:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat ze koste wat kost wilden regeren.
Dat ook, de Woppert wou echt niet sneu in de kamerbankjes gaan zitten. Zo zal hij dat in ieder geval gezien hebben.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat ze koste wat kost wilden regeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |