Niets. Het is uitstellen van pijnlijke maatregelen in de hoop dat iemand anders dan de shit moet opruimen.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Snap nou nog steeds niet wat 2035 ipv 2030 nou oplost.
Tijdrekken, minder inspanning hoeven doen. En dan is over een paar jaar 2035 weer te snel, moet het weer worden uitgesteld, en zo verderquote:Op woensdag 5 april 2023 17:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het werkt wel, want we doen het al decennia, uitstellen...quote:Op woensdag 5 april 2023 17:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niets. Het is uitstellen van pijnlijke maatregelen in de hoop dat iemand anders dan de shit moet opruimen.
Niets, tijd kopen en misschien gaat het paard tegen die tijd wel zingen in de oorlog van whatever die tzt alle aandacht zal opeisen.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Niet alleen op dit vlak helaasquote:Op woensdag 5 april 2023 17:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niets. Het is uitstellen van pijnlijke maatregelen in de hoop dat iemand anders dan de shit moet opruimen.
Exact wat de NL regering sinds 1998 op dit vlak gedaan heeft.
We willen allebei vanwege het belang van biodiversiteit.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:24 schreef maan_man het volgende:
[..]
Onzin. Wat is natuur en wat streven wij na, is verwoorden tot een politieke keuze. Wij willen schijnbaar heide en geen bramen. Waarom? Als bramen goed gedijen bij bepaalde omstandigheden, is dat dan geen natuur?
Los daarvan, ik loop vaker door de natuur en ik moet echt met een vergrootglas naar een bramenstruik zoeken. Problemen worden ook schromelijk overdreven.
Tot het niet meer werkt en dan zit je met de situatie die we nu hebben.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Het werkt wel, want we doen het al decennia, uitstellen...
Kijk ook naar de vissers waar al die afstel en uitzonderingen toe leiden.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tot het niet meer werkt en dan zit je met de situatie die we nu hebben.
Maar dat zien we dan welquote:Op woensdag 5 april 2023 17:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tot het niet meer werkt en dan zit je met de situatie die we nu hebben.
Ohhhhh als ze jou nou even gevraagd hadden, hadden deze problemen helemaal niet gehad.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:24 schreef maan_man het volgende:
Los daarvan, ik loop vaker door de natuur en ik moet echt met een vergrootglas naar een bramenstruik zoeken. Problemen worden ook schromelijk overdreven.
Eens. Dat geld gaat naar mensen die toch al willen stoppen...quote:Op woensdag 5 april 2023 17:36 schreef Maskerano het volgende:
Ouwehand heeft gelijk. Zomaar geld overmaken is verspilling. Dit gaat om miljarden belastinggeld.
Er zijn ook wetenschappers die wat anders duiden. Het issue is als men al politieke keuzes weet te maken op grond van haar welgevallige wetenschap, die grote consqeuenties hebben voor mensen en beslissingen ze keihard treffen zekerheid van bestaan van leven. En dat geldt wmb niet alleen om geldwaarden maar ook iemand de keuze ontnemen om te ondernemen.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohhhhh als ze jou nou even gevraagd hadden, hadden deze problemen helemaal niet gehad.
Stom dat ze jou niet gebeld hebben zeg, maar wetenschappers en ecologen.
quote:Op woensdag 5 april 2023 17:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens. Dat geld gaat naar mensen die toch al willen stoppen...
Ze doet ook wel iets te tof voor iemand die tot 2019 gewoon verkiesbaar stelde namens het CDA.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Caroline gedraagt zich iets teveel als de Moeder des Vaderlands.
Ja? Dus de opsomming is.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze doet ook wel iets te tof voor iemand die tot 2019 gewoon verkiesbaar stelde namens het CDA.
Als oud-CDA'ert vermoed ik van wel.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:37 schreef Vallon het volgende:
Valt mij nu pas op... zou Caroline dat groene jasje met opzet hebben aangetrokken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |