je krijgt vanzelf zo een mooie blauwe envelop op de mat.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:10 schreef onlogisch het volgende:
Denk wel dat ik 3 flitspalen heb doorgebrand maar dat zijn details
Mietjequote:Op woensdag 5 april 2023 20:11 schreef onlogisch het volgende:
Oh shit, ik zit in het verkeerde topic. Ik vlucht naar het Feyenoord topic boys
Toivonen was 10 keer ergerquote:Op woensdag 5 april 2023 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kudus is een heel irritante speler.
ohwnee tegenwoordig is dat wit met een paars randjequote:Op woensdag 5 april 2023 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
je krijgt vanzelf zo een mooie blauwe envelop op de mat.
Zwart geel rood is pas een rare combinatie, Belgquote:Op woensdag 5 april 2023 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Beetje rare combinatie met dat donkerrood en wit vind ik
Ze zijn in de hoofdstad dan ook wel een beetje raarquote:Op woensdag 5 april 2023 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Beetje rare combinatie met dat donkerrood en wit vind ik
Wist niet dat je zo stoer was vroegerquote:Op woensdag 5 april 2023 20:10 schreef onlogisch het volgende:
Denk wel dat ik 3 flitspalen heb doorgebrand maar dat zijn details
Maar wel een goedequote:Op woensdag 5 april 2023 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kudus is een heel irritante speler.
Paul volgt het allemaal niet zo.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is in het afgelopen half uur gebeurd
quote:Op woensdag 5 april 2023 20:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd daar kon ik nog mooie screenshots van het publiek maken
Ja een echt familie uitje in Spakenburg. Hier alleen maar tokkies.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd daar kon ik nog mooie screenshots van het publiek maken
Kan je Jaap nog?quote:
Is ook wel het niveau wat Ajax momenteel op de mat kan brengenquote:Op woensdag 5 april 2023 20:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Klaassen en Taylor op 1 middenveld is wel karig zeg. Zijn niveau van matige wisselspelers
Edquote:
Die ga je heel erg missen volgend seizoen.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:15 schreef bbuddybb het volgende:
Toch wel weer een balletje van Kokcu hoor.
eens, dat zegt genoeg iddquote:Op woensdag 5 april 2023 20:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja de alternatieven zijn pure armoe.
Jezus veranderde water in Bergwijn.quote:
Egard Davidsquote:
Zeker.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:16 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Die ga je heel erg missen volgend seizoen.
Ik verdenk @GGMM ervan mee te hebben gedaan aan Lama's gezocht om zo dichter bij zijn helden te komenquote:
PSVquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |