moet hij wetenquote:Op zondag 14 juli 2024 21:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ralf Schumacher is uit de kast gekomen op Instagram.
Fijn voor hem. Zijn ex vrouw een vriendin heeft een mooi bericht onder de foto geschreven.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Good on himquote:Op zondag 14 juli 2024 21:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nieuwsgierig genoeg om te vragen "Wat dan?" maar weer niet nieuwsgierig genoeg om naar het bericht te gaan. Wat een dilemma... Overigens verbaast het me niet echt van Ralf.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Fijn voor hem. Zijn ex vrouw een vriendin heeft een mooi bericht onder de foto geschreven.
Laat ik starten met een berichtje van zijn zoonquote:Op maandag 15 juli 2024 00:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nieuwsgierig genoeg om te vragen "Wat dan?" maar weer niet nieuwsgierig genoeg om naar het bericht te gaan. Wat een dilemma... Overigens verbaast het me niet echt van Ralf.
Volgens mij waren er al geruchten.quote:Op maandag 15 juli 2024 00:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nieuwsgierig genoeg om te vragen "Wat dan?" maar weer niet nieuwsgierig genoeg om naar het bericht te gaan. Wat een dilemma... Overigens verbaast het me niet echt van Ralf.
Er zal wel een reden voor zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:10 schreef Donna het volgende:
Iemand nog een mening over dat Max niet bij de bruiloft was van Kelly's zus?
Insta gaat er op los iig.
Hij moest toch testen voor rbr of zo?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:10 schreef Donna het volgende:
Iemand nog een mening over dat Max niet bij de bruiloft was van Kelly's zus?
Insta gaat er op los iig.
Daar zijn sinds dit jaar ook IndyCar races. Kan hij die daar ook van dichtbij bekijken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:01 schreef THEFXR het volgende:
Max Verstappen's purchased an exclusive villa for $7 million at the Thermal Club located in California
The Thermal Club is an exclusive private community for the motorsport enthusiast They offer everything you need to enjoy driving
De bruiloft was in Brazilië, logisch gezien veel te ver weg omdat hij idd de dag erna (?) moest testen. De dag van de bruiloft schijnt hij gewoon thuis geweest te zijn in Monaco en nouja daar gaan geruchtenmolen weer goed op natuurlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hij moest toch testen voor rbr of zo?
https://www.gpfans.com/nl(...)enorm-seksschandaal/quote:Sean Combs, beter bekend als Puff Daddy, P. Diddy of Diddy, domineert de krantenkoppen nu hij in verband wordt gebracht met een enorm seksschandaal in de Verenigde Staten. De wildste verhalen komen naar buiten en verschillende beroemdheden lijken betrokken te zijn. Ook de naam van Lewis Hamilton duikt op, maar wat is zijn connectie met de 54-jarige Amerikaan?
Hamilton onderhield ook contact met Diddy
De naam van Hamilton is door bovengenoemd schandaal ook boven komen drijven, want de Formule 1-superster zou ook connecties hebben met de veelbesproken rapper. Zo zou de Amerikaan in 2007, toen Hamilton nog een rookie was, hebben benaderd voor een speciaal diner. "Ik kreeg een telefoontje dat P Diddy me had uitgenodigd voor een speciaal diner. Toen ik daar aankwam, stonden ze op me te wachten en ik ging naast P Diddy zitten. Van al zijn gasten zat ik naast hem", zo zei Hamilton destijds volgens The Guardian.
Hamilton op beruchte white party met Diddy?
Op internet circuleren ook beelden van Diddy samen met Hamilton, volledig gehuld in het wit. Velen beweren dat Hamilton dus ook aanwezig is geweest op één van de beruchte white party's van de rapper. Desbetreffende foto is echter genomen op een gala en dus niet op één van de feestjes van Diddy. Wel bevestigt dit de connectie die Hamilton had met Diddy. De foto is namelijk afkomstig van het officiële social media-account van Hamilton. Sinds de controverse die is ontstaan rondom Diddy, heeft Hamilton de foto verwijderd.
Wordt wel door Britse onder het tapijt geschoven.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://www.gpfans.com/nl(...)enorm-seksschandaal/
[ x ]
Typischquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wordt wel door Britse onder het tapijt geschoven.
Verder zal wel in de rechtzaak duidelijk worden of dit waar is of niet.
Ik blijf er nu bij dat lewis niet bij white party van diddy is geweest
Er is niks bekend van. Dus inderdaad maar afwachten. Gelukkig speculeert de Britse pers hier niet over.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wordt wel door Britse onder het tapijt geschoven.
Verder zal wel in de rechtzaak duidelijk worden of dit waar is of niet.
Ik blijf er nu bij dat lewis niet bij white party van diddy is geweest
Hierover niet neequote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Er is niks bekend van. Dus inderdaad maar afwachten. Gelukkig speculeert de Britse pers hier niet over.
Dat ja. Zelf ging ik meestal tussen 1 en 2 weer naar huisquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:53 schreef shiz het volgende:
Hamilton gooit wel heel losjes met de term #goat om zich heen.
Da's ook wel typisch.
Ik geloof dat er een 3-klassen systeem heerste. 1. Het officiële feest. 2. De VIP section tijdens dat feest en dan de 3. God Forbid Afterparty waar iedereen naar huis gestuurd werd en diegenen die overbleven zo'n beetje alles wat god verboden heeft deden. Sex, drugs & rap. Ik denk dat de meeste celebs bij 3. niet meer aanwezig waren. Ik denk die hele controverse gaat voornamelijk rond Diddy zelf en dan wat gespuis. Niet zozeer alle celebrities die eens op zo'n feest waren en zich geen kwaad bewust zijn.
Hoezo dat?quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:28 schreef Donna het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Kelly Piquet zwanger is.
Van Max dan dus.
Met Max z'n verjaardag had ze een Insta post dat dit een heel mooi jaar gaat worden, met een wit hartje erbij.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Met Max z'n verjaardag had ze een Insta post dat dit een heel mooi jaar gaat worden, met een wit hartje erbij.
En nu viel me gisteren ineens op dat haar gezicht best wel puffy is op de laatste foto's. Of er is iets mis gegaan met de botox.
Daniel natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:44 schreef DjVero het volgende:
Zou wel leuk zijn als het kind dan Oliver heet, of zo.
O. Verstappen
Oh wat flauwquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:44 schreef DjVero het volgende:
Zou wel leuk zijn als het kind dan Oliver heet, of zo.
O. Verstappen
Hoe weet je dat het van Max is?quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:28 schreef Donna het volgende:
Van Max dan dus.
Haha dat is een beetje een inside joke hier in het topic.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het van Max is?
Dit las ik een tijdje terug. Je zou het zo kunnen interpreteren dat het niet zomaar lukt. Niet dat het ons wat aangaat.quote:The 26-year-old stated, “At the end of the day, it’s not something you decide. Sometimes it needs to happen.” Then, the three-time champion turned religious and said he wanted to leave it to God. “I don’t know if there’s any God or not, who decides when it’s time to have a baby. But it would be great to have a child.”
Gefeliciteerdquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:28 schreef Donna het volgende:
Van Max dan dus.
Goed ingeschatquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:28 schreef Donna het volgende:
Van Max dan dus.
Zou ik een vreemd tijdstip vinden net voor de nieuwe auto's, ik zie hem dan eerder na dit weekend er voor in ieder geval een jaar mee stoppen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:31 schreef Breekfast het volgende:
Ik heb het vermoeden dat hij ook na volgend jaar gaat stoppen in de F1.
Goed hoor, ditquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:28 schreef Donna het volgende:
Van Max dan dus.
Heel tofquote:
Zal s oplettenquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Toch die 'puffy' neus he.
Hebben veel zwangere vrouwen.
Er werd al wat gehint laatst naar "een bijzonder jaar"quote:
En zelfs RTL Boulevard had dus rond de tijd van Max' verjaardag het over wat er op zn Insta stondquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Met Max z'n verjaardag had ze een Insta post dat dit een heel mooi jaar gaat worden, met een wit hartje erbij.
En nu viel me gisteren ineens op dat haar gezicht best wel puffy is op de laatste foto's. Of er is iets mis gegaan met de botox.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:39 schreef Donna het volgende:
Kelly haar kerst post op Insta 6 dagen geleden bevestigde het alleen maar voor mij.
Donut de kat voor haar zij aanzicht houden en een 'kijk mij eens een platte buik hebben vanboven af' foto waarop je toch vrij duidelijk een ander frame ziet dan wat ze normaal heeft.
Mooi nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |