Hoezo dat?quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:28 schreef Donna het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Kelly Piquet zwanger is.
Van Max dan dus.
Met Max z'n verjaardag had ze een Insta post dat dit een heel mooi jaar gaat worden, met een wit hartje erbij.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Met Max z'n verjaardag had ze een Insta post dat dit een heel mooi jaar gaat worden, met een wit hartje erbij.
En nu viel me gisteren ineens op dat haar gezicht best wel puffy is op de laatste foto's. Of er is iets mis gegaan met de botox.
Daniel natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:44 schreef DjVero het volgende:
Zou wel leuk zijn als het kind dan Oliver heet, of zo.
O. Verstappen
Oh wat flauwquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:44 schreef DjVero het volgende:
Zou wel leuk zijn als het kind dan Oliver heet, of zo.
O. Verstappen
Hoe weet je dat het van Max is?quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:28 schreef Donna het volgende:
Van Max dan dus.
Haha dat is een beetje een inside joke hier in het topic.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het van Max is?
Dit las ik een tijdje terug. Je zou het zo kunnen interpreteren dat het niet zomaar lukt. Niet dat het ons wat aangaat.quote:The 26-year-old stated, “At the end of the day, it’s not something you decide. Sometimes it needs to happen.” Then, the three-time champion turned religious and said he wanted to leave it to God. “I don’t know if there’s any God or not, who decides when it’s time to have a baby. But it would be great to have a child.”
Gefeliciteerdquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:28 schreef Donna het volgende:
Van Max dan dus.
Goed ingeschatquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:28 schreef Donna het volgende:
Van Max dan dus.
Zou ik een vreemd tijdstip vinden net voor de nieuwe auto's, ik zie hem dan eerder na dit weekend er voor in ieder geval een jaar mee stoppen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:31 schreef Breekfast het volgende:
Ik heb het vermoeden dat hij ook na volgend jaar gaat stoppen in de F1.
Goed hoor, ditquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:28 schreef Donna het volgende:
Van Max dan dus.
Heel tofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |