Maarja we kennen Mirthe inmiddels..quote:
Mja maar als iemand telkens dingen zo vreselijk verdraait en overdreven uitvergroot vind ik dat wel 'gevaarlijk'quote:
Dat dus..quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja maar als iemand telkens dingen zo vreselijk verdraait en overdreven uitvergroot vind ik dat wel 'gevaarlijk'
Niet okay
Ja snap dat ook niet hoor..quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:34 schreef Juud79 het volgende:
Waarom eten ze deze troep weer, ze hebben toch geld verdiend?
Ik ben allergisch voor die stemquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:35 schreef greysbones het volgende:
Je hoort vooral constant Kenzi tetteren
Expres irritant doen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:35 schreef greysbones het volgende:
quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oooh omg is dat het![]()
Dan maakt Mirthe er wel een heel triest verhaal van![]()
Daty stukje heb ik gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is dat haren trekken een ander incident ?quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja maar als iemand telkens dingen zo vreselijk verdraait en overdreven uitvergroot vind ik dat wel 'gevaarlijk'
Niet okay
quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Die mag er wel uit van mij. Samen met saaie saschaquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:35 schreef greysbones het volgende:
ja het schiet nu lekker op hequote:Op dinsdag 4 april 2023 19:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die mag er wel uit van mij. Samen met saaie sascha
quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]Behoorlijk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
dat is voor dat Arabische feest bestemd. Rupi laat geen stuiver over voor de volgende managerquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:34 schreef Juud79 het volgende:
Waarom eten ze deze troep weer, ze hebben toch geld verdiend?
Nee dat denk ik niet , nu ik dit heb gezienquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien is dat haren trekken een ander incident ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |