Saai dus.quote:
Neequote:Op dinsdag 4 april 2023 15:57 schreef freaky40 het volgende:
Tijd voor nieuwe bewoners om zo naadloos over te gaan naar het nieuwe seizoen.
40 bewoners voor de poort, als de winnaar naar buiten komt..en weer verder.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:57 schreef freaky40 het volgende:
Tijd voor nieuwe bewoners om zo naadloos over te gaan naar het nieuwe seizoen.
Jep de saaiste deelnemer mag blijven woehoeequote:
Zou wel een keer leuk zijn als ze allemaal moetenquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:02 schreef engine het volgende:
Vind die 1 vs 1 eliminatie ook niks. Je bent eigenlijk alleen de lul en verassende wendingen zijn zo ook weg.
Over een paar weken weer
Ja beter dan dit..quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:04 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zou wel een keer leuk zijn als ze allemaal moeten
Mwa vind Ima ook niet veel aan, en denk ook niet dat hij nog los komt..tenzij Rupie naar huis gaat misschienquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:03 schreef engine het volgende:
[..]
Jep de saaiste deelnemer mag blijven woehoee![]()
Die mag van mij wel blijven, moet soms wel om haar lachenquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja beter dan dit..
Morrie jij bent de zwakste schakel
Je bedoelt de hulpmanagers? Ik denk dat Wendy zelf weinig te vertellen krijgt.quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:06 schreef Loveable het volgende:
Wendy zal t vast wel goed doen als manager
Want?quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:08 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Je bedoelt de hulpmanagers? Ik denk dat Wendy zelf weinig te vertellen krijgt.
Zie TTquote:
De spanning is op die manier bij iedereen, behalve die 2 weg, echt jammer op deze manier.quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:02 schreef engine het volgende:
Vind die 1 vs 1 eliminatie ook niks. Je bent eigenlijk alleen de lul en verassende wendingen zijn zo ook weg.
Over een paar weken weer
Dat Babette en Isaac haar de les gaan lezen??quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:08 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Je bedoelt de hulpmanagers? Ik denk dat Wendy zelf weinig te vertellen krijgt.
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:09 schreef Deisyy het volgende:
Door de TT moet ik ineens aan dat nummer van Nu Flow denken
Juistquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:11 schreef greysbones het volgende:
Wendy kan prima aangeven wat ze zelf wil
De les lezen is misschien te maar ze zullen het zeker gaan sturen. En die 2 niet alleen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:10 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat Babette en Isaac haar de les gaan lezen??
Ah zoquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:09 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Omdat ze nu ook heel weinig eigen mening laat zien.
Waarschijnlijk van voor jouw tijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Inderdaad, die kan dat prima zelf.quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:11 schreef greysbones het volgende:
Wendy kan prima aangeven wat ze zelf wil
Ik ook, maar daar mis je niet veel vanquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:16 schreef Deisyy het volgende:
Jammer, net het afscheid van Esther gemist
Tot ziensquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:16 schreef Deisyy het volgende:
Jammer, net het afscheid van Esther gemist
Dawastquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tot ziens
Tot ziens
Tot ziens
Tot ziens
Koprol
Tot ziens
Vond het spelletje tussen Eunice, JW en Essie wel leuk. We gaan nooit weten hoe het aflooptquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:17 schreef Loveable het volgende:
Ben wel blij dat ze weg is, werd wel kriegelig van har als ze op de streams was
Nee helaas nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:22 schreef engine het volgende:
[..]
Vond het spelletje tussen Eunice, JW en Essie wel leuk. We gaan nooit weten hoe het afloopt
Dat dus, dat maakte de streams wat grappig. Spraakmakers weg en de cossers klagen dat het saai isquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:22 schreef engine het volgende:
[..]
Vond het spelletje tussen Eunice, JW en Essie wel leuk. We gaan nooit weten hoe het afloopt
quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:26 schreef humpty het volgende:
JW had al gezegd dat hij niets met haar wilde en tegen Eunice dat hij iets voor haar voelde
maar dat het hier niet kon maar voor straks buiten misschien
Er zijn een paar waarbij ik direct weg schakel: Isaac, Imadiddin, Rupert en Moraima, vanwege hun taalgebruik en uitstraling.quote:
Ja ik ook begon net leuk te wordenquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:22 schreef engine het volgende:
[..]
'Ja ja ja, duh duh, eh eh, maar maar, snap ik, snap ik, nee nee, uhm uhm, poeh, zeker zeker...'quote:
Reken maar op een "Bezit van de zaak, is het einde van het vermaak" effect... Eunie heeft nu de volledige aandacht van Geile JW én het lege bed boven hemquote:
Ja dat...denk dat de romance nu snel voorbij is.quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Reken maar op een "Bezit van de zaak, is het einde van het vermaak" effect... Eunie heeft nu de volledige aandacht van Geile JW én het lege bed boven hem
Of Eunie dat nog leuk vindt ga ik sterk betwijfelen
Versta je ze niet?quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:31 schreef Harry het volgende:
[..]
Er zijn een paar waarbij ik direct weg schakel: Isaac, Imadiddin, Rupert en Moraima, vanwege hun taalgebruik en uitstraling.
Rupie en ima versta ik inderdaad niet. Zeker niet samen. Ice is gewoon een misselijke zak.quote:
Volgens mij zouden ze Babs ook wel als manager willen ,maar ik denk dat Wendy het wordtquote:
Denkt Marciano dat er nog een eliminatie komt? Hij heeft zijn strijdersband nog om.quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:59 schreef KinKiJan het volgende:
"Je miks steeds beter miks steeds beter. Miks steeds beter. Al die gasten begonnen met eurbun, met eurbuh, weet je waarom? Omdat die bpm laag is, door die lage bpm. Allemaal met eurbuh met die lage bpm snap je. "
En nu stil, gauw!
Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denkt Marciano dat er nog een eliminatie komt? Hij heeft zijn strijdersband nog om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Beetje jammer dat hun mogen kiezen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:27 schreef Deisyy het volgende:
Topoverleg in de kas met de ex-managers over de nieuwe manager.
Sluit me hier volledig bij aan.quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:31 schreef Deisyy het volgende:
Jeff zijn voorkeur gaat uit naar Wendy, omdat ze al veel doet, niet achterover zit.
Hij is er nog...fijn hè.quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:33 schreef Clasientje het volgende:
Ik was ff wat uurtjes offline,
Maar heeft Jeffrey de loods verlaten of is hij er nog?
Jeff is er nog, Esther is weg door een eliminatie die ze tegen Imadiddin moest spelen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:33 schreef Clasientje het volgende:
Ik was ff wat uurtjes offline,
Maar heeft Jeffrey de loods verlaten of is hij er nog?
Nee echt?quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff is er nog, Esther is weg door een eliminatie die ze tegen Imadiddin moest spelen.
Wat moet Wendy worden?quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:33 schreef HopScotch het volgende:
Wat een toneelspel weer. Ze hebben al lang besloten dat het Wendy moet worden.
Nee is een grapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ohquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee is een grapjeWauw heb dan wat gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je alles terug kijkenquote:
De bro's spelen al vanaf het begin dubbelspel, beide kanten warm houden , brengt ze het verstquote:Op dinsdag 4 april 2023 17:37 schreef Puzzie het volgende:
Sas hoort bij groepje Kenzy,Ice ,Tijano, dus Sas is de mol
Maar daar heb je dus wel mollen voor nodigquote:Op dinsdag 4 april 2023 17:40 schreef juul. het volgende:
[..]
De bro's spelen al vanaf het begin dubbelspel, beide kanten warm houden , brengt ze het verst
sas hoort zeker nit bij groep ice of tiano, sas is bij groep bern , jw erik , kenzy japiequote:Op dinsdag 4 april 2023 17:40 schreef juul. het volgende:
[..]
De bro's spelen al vanaf het begin dubbelspel, beide kanten warm houden , brengt ze het verst
Heel erg bedankt🙂quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier kan je alles terug kijken
spapaars in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4
Wat doet ze dan naast het knippen?quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:31 schreef Deisyy het volgende:
Jeff zijn voorkeur gaat uit naar Wendy, omdat ze al veel doet, niet achterover zit.
Met een drankje op, zie ik tussen die 2 ook wel wat gebeuren. Sas is vaker bij Jasper dan bij Bern.quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Oooh pas nou op in dat ei!
Gedrag van Sas, met alcohol op, bij feestje, is er ook niet 1 om over naar huis te schrijvenquote:Op dinsdag 4 april 2023 17:40 schreef KinKiJan het volgende:
Rupert en Jeff gaan de kas uit. Kenzy meteen tegen de bro's: "Ik denk dat wij er met z'n 3en uit moeten komen, ben het niet eens met wat zij zeggen. Puur alleen wanneer ik het gedrag zie van Wendy wanneer er alcohol in het spel is."
Ze hadden Isaac erop moeten zetten. Geheel in lijn met wat GJ wilde. Grootste deel van die lui die op Imi stemde stond achter de keuze van GJ om Isaac eruit te wippen en de anderen daarvan waren kwaad op Babette dat ze niet zou hebben gedaan wat GJ wilde.quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:49 schreef ledn81 het volgende:
Isaac had Morrie erop willen zetten![]()
Niet aan Morrie komen
Wassen doen ze met drie man ik vind haar niet echt veel doen ja veel kletsen met Babsquote:
Nee, omdat Wendy een pokkehekel aan Kenzy heeft. Dan snap ik wel dat ze haar niet als manager wil. Maar goed, dat wint ze nooit in d'r eentje dus kan ze beter gewoon meestemmen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:47 schreef Puzzie het volgende:
Kenzy snapt het weer niet die wil perse niet op Wendy
ja hoor sas en bern doen vaker los van elkaar , sas is met japie bezig over iets voor pasenquote:Op dinsdag 4 april 2023 17:48 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Met een drankje op, zie ik tussen die 2 ook wel wat gebeuren. Sas is vaker bij Jasper dan bij Bern.
wrm niet moet niet altijd team ice zijnquote:Op dinsdag 4 april 2023 17:50 schreef Judiwi het volgende:
Belachelijk dat Kenzy denkt dat ze het management naar hun kant kan halen. Bern, Sasha of Jasper.
Nee dat is Zoequote:Op dinsdag 4 april 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wassen doen ze met drie man ik vind haar niet echt veel doen ja veel kletsen met Babs
wat een aannames zeg, jasper heeft geen intresse in sas en andersom ook nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 17:53 schreef Daana316 het volgende:
Als ze voor Bern gaan:
1- Gaat Sas heel erg een vinger in de pap krijgen?
2- Hun "relatie" overleefd het niet?
3- Jappie heeft dan kans bij Sas?
Geen idee, ik volg het nog niet zo moet nog erg inkomen weer na BB.quote:
Ja datquote:
Ja.. goed hé. Je ziet zelf toch ook wel de gesprekken tussen die twee, hoe Sas gelijk ideen van Bern afkapt of negatief over zijn idee is.quote:
Daarom snap ik dat lulverhaal van kenzy ook niet , hypocriet gezeverquote:Op dinsdag 4 april 2023 17:56 schreef pingu66 het volgende:
Kenzie stopt vrijwillig over 1½ maand. Kan Mirthe die info uit laten lekken bij Isaac?
Ain't gonna happen. Kenzy geeft toch zelf aan dat Bern pas later wil, niet nu. Ze lult zichzelf tegen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:50 schreef Judiwi het volgende:
Belachelijk dat Kenzy denkt dat ze het management naar hun kant kan halen. Bern, Sasha of Jasper.
niet overdrijven aubquote:Op dinsdag 4 april 2023 17:57 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja.. goed hé. Je ziet zelf toch ook wel de gesprekken tussen die twee, hoe Sas gelijk ideen van Bern afkapt of negatief over zijn idee is.
Ik had ook nooit verwacht dar Sas met Zoe zou zoenen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
wat een aannames zeg, jasper heeft geen intresse in sas en andersom ook niet
Gaat toch niet gebeurenquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:01 schreef Judiwi het volgende:
Belachelijk dat Kenzy denkt Marciano en Isaac over tehalen. Want dan is het 3-2
waren sas en zoe dronken,quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:01 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik had ook nooit verwacht dar Sas met Zoe zou zoenen. Helemaal niet na haar kwaadheid over onthulling van Bern over meerdere vriendinnen.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:03 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Neeeeeee.., zaten de hele avond op een watertje.
nee hoor beide waren zo dronken als een torquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:03 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Neeeeeee.., zaten de hele avond op een watertje.
Dames houden we het gezelligquote:
Was van mij sarcastisch bedoeld😅quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee hoor beide waren zo dronken als een tor
Dat is niet genoeg om die stoker te nominerenquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:10 schreef Judiwi het volgende:
Sasha, Bern en Jasper hebben op Isaac gestemd.
Snapte toch al niet dat ze niet 2 sterke tegenover elkaar hebben gezet tijdens eliminatie. Had beter geweest. Kijken hoe de overige sterke zich dan had gehandhaafd. Maar zoals ik al eerder zei, sommige zijn bang voor ze of voor de consequenties.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:10 schreef Judiwi het volgende:
Sasha, Bern en Jasper hebben op Isaac gestemd.
Kenzy zit er bij voor spek en bonen de bro's beslissen toch welquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:13 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac: "Kijk Janet mag van mij zelfs winnen als ze wil"
Marciano: "Nee, maar Janet valt bij mij niet onder de oudjes. Erik, JW en Eunice, die drie, dat zijn nog precies die 3 maanden die moeten volgen tot augustus. Janet niet, nee man, die noemt mij al haar schoonzoon, dan is ze mijn schoonmoeder snap je? Ik heb gewoon een goeie relatie met haar"
Kenzy: "Maar zij is ook wel tof"
Marciano snapt de keuze voor Wendy en denkt dat ze het wel kan. Hij wil ook nog wel even met haar gaan zitten om te kijken of zij hetzelfde wil als hij.
Kenzy: "Zucht ... Dus jouw stem gaat ook naar Wendy"
Marciano: Al zou het naar Klaas gaan, dat is niet te stoppen"
Kenzy: "Ja, daar ben ik het dus niet mee eens, want als wij met z'n 3en zouden zeggen we doen het anders, dan zouden we dat doen, maar.."
Isaac onderbreekt met een hoop geblaat.
Hij wil het Wendy niet zomaar geven, hij wil haar wel het vuur aan de schenen leggen. Lijkt er dus op dat Kenzy de bro's niet zomaar mee gaat krijgen
Kenzy Kutnijdquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:16 schreef freaky40 het volgende:
Wat een rancuneuze biatch is dat toch. Alleen maar eigen belang.
En die mannen niet?quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:16 schreef freaky40 het volgende:
Wat een rancuneuze biatch is dat toch. Alleen maar eigen belang.
Logisch ook. Ze heeft net met haar groepje op Imi gestemd en vorige x op GJ met bedoeling Isaac eruit.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kenzy zit er bij voor spek en bonen de bro's beslissen toch wel
Ja precies , hoe hypocriet kan je het hebbenquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:18 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Logisch ook. Ze heeft net met haar groepje op Imi gestemd
Gek altijd he, ze stemmen zelf ook op iemand, vreemd dat ze dan boos of verbaasd zijn als ze zelf ook stemmen krijgenquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:18 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Logisch ook. Ze heeft net met haar groepje op Imi gestemd en vorige x op GJ met bedoeling Isaac eruit.
vooral ice zal en moet manager willen waar hij nog ivloed kan op hebben beetje manipulerenquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gek altijd he, ze stemmen zelf ook op iemand, vreemd dat ze dan boos of verbaasd zijn als ze zelf ook stemmen krijgen
quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:23 schreef Puzzie het volgende:
Kenzy was in haar maand wel gezond aan het managen met eten?
Ja hij is best heel dominantquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
vooral ice zal en moet manager willen waar hij nog ivloed kan op hebben beetje manipuleren
Zei Kenz dat?quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:27 schreef Judiwi het volgende:
Kenzy; Mirthe een probleem met Eric. Volgens mij is het haar beste vriend. Wandelen iedere avond samen en roddelen over iedereen.
Het is een beetje een wedstrijdje geworden wie de echtste man is.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:31 schreef humpty het volgende:
Op TV Marciano tegen Janet en dat zeg je tegen mij... een echte man
grappig bedoelt maar hij heeft het vaak over dat hij een echte man is
Ik zie een klein onderkruipsel
quote:
Dat was meer als reactie op het plan van Marciano om 'die 3' (Erik, JW en Eunice) eruit te krijgen. Sasha zou dan JW er niet direct uit willen en Mirthe Erik niet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:27 schreef Judiwi het volgende:
Kenzy; Mirthe een probleem met Eric. Volgens mij is het haar beste vriend. Wandelen iedere avond samen en roddelen over iedereen.
Ja 10 mensen gingen op Imi en de rest op Estherquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:34 schreef schizolientje het volgende:
is bekend hoeveel stemmen mensen kregen
quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:31 schreef humpty het volgende:
Op TV Marciano tegen Janet en dat zeg je tegen mij... een echte man
grappig bedoelt maar hij heeft het vaak over dat hij een echte man is
Ik zie een klein onderkruipsel
Ook echt maar op 2 mensen, dat is niet eerder geweest.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja 10 mensen gingen op Imi en de rest op Esther
Nee iddquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook echt maar op 2 mensen, dat is niet eerder geweest.
Ja ze vertelde dat aan Isaac en Marciano. Ook dat Sasha een probleem had met Jw en Mirthe met Eric.quote:
Ieuwwwquote:
O ik begreep juist dat hun Eric en JW niet zagen zitten.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Dat was meer als reactie op het plan van Marciano om 'die 3' (Erik, JW en Eunice) eruit te krijgen. Sasha zou dan JW er niet direct uit willen en Mirthe Erik niet.
Ik vind dat wel lekker, uitje er bij en dan beetje ketchup of curryquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
IeuwwwAls kind kreeg je dat wel in de macaroni als je op kamp ging
Ik heb het nooit gekocht , vieze bendequote:Op dinsdag 4 april 2023 18:42 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik vind dat wel lekker, uitje er bij en dan beetje ketchup of curry
Snap ik, moest ook even terug om te zien wat ze nou bedoelden. Dat die bro's elkaar meestal meteen snappen vind ik knapquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:41 schreef Judiwi het volgende:
[..]
O ik begreep juist dat hun Eric en JW niet zagen zitten.
Nooit gegeten zelfsquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gekocht , vieze bende
Ik ook niet. Daar begin ik niet aanquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gekocht , vieze bende
Nou ja , ik kan me herinneren dat we dat op schoolkamp kregen in de macaroniquote:
Jaquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
IeuwwwAls kind kreeg je dat wel in de macaroni als je op kamp ging
Wat is er nu weer mee ??quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:51 schreef Puzzie het volgende:
Marciano Wendy uithoren over de tabak kwestie
[ afbeelding ]
Ik weet nog dat ik bij een vriendinnetje bleef logeren vroeger en daar aten ze macaroni met smac en ik kreeg het bijna niet weg maar moest mijn bord leegetenquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja , ik kan me herinneren dat we dat op schoolkamp kregen in de macaroni![]()
Verder ook niet
Kijken of hij er hetzelfde in staat als hij voor wat betreft prioriteiten als zij manager mocht zijn. Zonder haar het idee te geven dat ze manager wordt, dus krijg je een vaag gesprekquote:
Het gaat hem niet om hem maar om de kwestie op zichquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:53 schreef greysbones het volgende:
Tiano zou toch per 1 april stoppen ?
Een man een man een woord een woord ??
Dat deed ze zelf.. JW liep met haar mee naar de slaapkamer maar ze wilde alleen zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:53 schreef Seattle het volgende:
Ach ik vond de aftocht van Esther toch wel een beetje zielig. Helemaal geen gesprek of contact meer met JW. Alleen zijn appeltje nog opgespeld en dat was het. En nog een draai op het rek. Dat was het
Ik ken dat ook alleen maar via een vriendinnetje. Ik vond het best lekker. Maar ham uit zo’n blik vond ik dan weer gruwelijk smerig. Die variant heb je ook door de macaroniquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik bij een vriendinnetje bleef logeren vroeger en daar aten ze macaroni met smac en ik kreeg het bijna niet weg maar moest mijn bord leegetenWas de eerste en de laatste keer dat ik daar had gelogeerd..
Rupert heeft weer een pan op het vuur staan met van alles door elkaar gegooid..
Ik snap wel wat hij bedoelt eigenlijkquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kijken of hij er hetzelfde in staat als hij voor wat betreft prioriteiten als zij manager mocht zijn. Zonder haar het idee te geven dat ze manager wordt, dus krijg je een vaag gesprek
Ja ik weet het. Maar ik vond het zo eenzaam en triestquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat deed ze zelf.. JW liep met haar mee naar de slaapkamer maar ze wilde alleen zijn.
Dat is ook zo vies iddquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:55 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik ken dat ook alleen maar via een vriendinnetje. Ik vond het best lekker. Maar ham uit zo’n blik vond ik dan weer gruwelijk smerig. Die variant heb je ook door de macaroni
En zo is Esther tot de laatste minuut een rare gebleven. Klinkt ook wel sneu moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:55 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar ik vond het zo eenzaam en triest
Ze wilde zelf niet praten. JW ging meteen naar haar toe. Ze wilde alleen zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:53 schreef Seattle het volgende:
Ach ik vond de aftocht van Esther toch wel een beetje zielig. Helemaal geen gesprek of contact meer met JW. Alleen zijn appeltje nog opgespeld en dat was het. En nog een draai op het rek. Dat was het
Gelukkig is ze weer bij haar hondjes (en daar bedoel ik helemaal niks meequote:Op dinsdag 4 april 2023 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
En zo is Esther tot de laatste minuut een rare gebleven. Klinkt ook wel sneu moet ik zeggen.
Esther is idd triest en sneu dus goed voor haar dat ze weg is..quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
En zo is Esther tot de laatste minuut een rare gebleven. Klinkt ook wel sneu moet ik zeggen.
Ja wilde met niemand meer praten. Snap ik eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind dat tiano zich heel snel aangesproken voeltquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kijken of hij er hetzelfde in staat als hij voor wat betreft prioriteiten als zij manager mocht zijn. Zonder haar het idee te geven dat ze manager wordt, dus krijg je een vaag gesprek
Snap ik. Misschien wel het beste voor haarquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Gelukkig is ze weer bij haar hondjes (en daar bedoel ik helemaal niks mee)
Nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:01 schreef Seattle het volgende:
Maar al met al was het een geslaagde dag.
Ja daar is ook wel weer wat voor te zeggenquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:01 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Ja wilde met niemand meer praten. Snap ik eigenlijk wel.
Correctquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:07 schreef Seattle het volgende:
[..]
Maar niet voor het hele Nederlandse volk
waarom heeft de FEBO daar niks mee gedaan??quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:13 schreef Puzzie het volgende:
Eunice vindt het sneu, maar was het echt zat toen Esther aan Mirthes haar trok
Niemand heeft een traan gelaten bij Esthers vertrek , Eunice vindt dat wel sneu
[ afbeelding ]
Wat hadden ze moeten doen dan?quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom heeft de FEBO daar niks mee gedaan??
haren trekken is toch net zo goed niet okquote:
Oh dat ja!! Ik heb het niet op stream meegekregen ,ik vond het ook apartquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
haren trekken is toch net zo goed niet ok
zeker iemand die eistte dat Kim W toen geel kreeg
dat was volgens mij ook niet te zienquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh dat ja!! Ik heb het niet op stream meegekregen ,ik vond het ook apart
Iedereen heeft dat gemist volgens mijquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:17 schreef lojanda het volgende:
Wat was dat dan met het haar trekken? Ik heb dat gemist.
eunice heeft Esther er wel op aangesproken begreep ik ,maar het is een vaag verhaal waar ik niets van mee heb gekregen , misschien komt dat nog een keer in een uitzending oidquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was volgens mij ook niet te zien
en is iets wat Mirthe vandaag pas vertelde
voor die tijd had ze het over aan haar arm trekken/knijpen
het zou me niks verbazen dat we er niks van horen of zienquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
eunice heeft Esther er wel op aangesproken begreep ik ,maar het is een vaag verhaal waar ik niets van mee heb gekregen , misschien komt dat nog een keer in een uitzending oid
Dat zou ook wel raar zijn eigenlijk , aangezien dat wel is gebeurdquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen dat we er niks van horen of zien
klopt maar ligt wel weer in de FEBO lijnquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zou ook wel raar zijn eigenlijk , aangezien dat wel is gebeurd
Ik snap haar wel je wilt toch geen schijnheilige nog om je heen hebben die op je gestemd hebben.quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:01 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Ja wilde met niemand meer praten. Snap ik eigenlijk wel.
Oud nieuwsquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:31 schreef Deisyy het volgende:
Dat is waar , ik weet ook niet wanneer het is gebeurdquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt maar ligt wel weer in de FEBO lijn
waarbij bepaalde dingen in de doofpot worden gestopt
aah hij had het er net weer over met Icequote:
Rupie wil Wenquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah hij had het er net weer over met Ice
hij had het al eerder gezegd
vroeg of Ice en Tiano dat ook deden
vraag me af wat Rupie doet
vrijdag?quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is waar , ik weet ook niet wanneer het is gebeurd
Vaagquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
vrijdag?
de dag dat ze dachten een kamerwissel te doen
Rupie wilde ook voor Wendy gaan, Kenzy niet en Isaac en Marciano hadden zich vanmiddag er nog niet over uit gelaten.quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah hij had het er net weer over met Ice
hij had het al eerder gezegd
vroeg of Ice en Tiano dat ook deden
vraag me af wat Rupie doet
aah net zei Ice zij ookquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rupie wilde ook voor Wendy gaan, Kenzy niet en Isaac en Marciano hadden zich vanmiddag er nog niet over uit gelaten.
Ice wil ook op Wen maar hij doet alsof hij Kenzy haar probleem met wendy begrijptquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rupie wilde ook voor Wendy gaan, Kenzy niet en Isaac en Marciano hadden zich vanmiddag er nog niet over uit gelaten.
Ice had het over chatarquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie frikandel, waar is de smac gebleven?
Turkse worst?quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ice had het over chatar
en als je goed kijkt
zie je blokjes en plakjes
Gelukkig hoef ik het niet op te eten.. man man man wat een vieze zooi hebben ze toch elke keerquote:
Luxequote:Op dinsdag 4 april 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ice had het over chatar
en als je goed kijkt
Ik ken het maar ik koop de salami achtige versiequote:Op dinsdag 4 april 2023 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja geen idee
maar hij zei
Chataarrrrrrrr
Het ziet er uit of het al een keer gegeten is..quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ice had het over chatar
en als je goed kijkt
Ik weet niks van haren trekken, heb dat gemistquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
haren trekken is toch net zo goed niet ok
zeker iemand die eistte dat Kim W toen geel kreeg
Oooh omg is dat hetquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik weet niks van haren trekken, heb dat gemist
Weet wel dat Esther Mirthe bij haar arm slaapkamer 1 uit trok om te zeggen dat ze met niemand mocht delen dat ze met Mirthe zou ruilen
Heb daarna het gesprek gezien waarin Mirthe vertelde dat Esther haar zo meetrok en Eunice helemaal verontwaardigd was dat niemand je zo maar aan mag raken
Ik vond dat best wel overtrokken toen
Dus óf Mirthe liegt nu óf er is nóg een incident geweest
het lijkt op hondenvoerquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het ziet er uit of het al een keer gegeten is..
Ahh weer een hoop drama om niets dus..quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik weet niks van haren trekken, heb dat gemist
Weet wel dat Esther Mirthe bij haar arm slaapkamer 1 uit trok om te zeggen dat ze met niemand mocht delen dat ze met Mirthe zou ruilen
Heb daarna het gesprek gezien waarin Mirthe vertelde dat Esther haar zo meetrok en Eunice helemaal verontwaardigd was dat niemand je zo maar aan mag raken
Ik vond dat best wel overtrokken toen
Dus óf Mirthe liegt nu óf er is nóg een incident geweest
Ja ,dat vind ik toch wel kwalijkquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ahh weer een hoop drama om niets dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |