Ik ook niet. Daar begin ik niet aanquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gekocht , vieze bende
Nou ja , ik kan me herinneren dat we dat op schoolkamp kregen in de macaroniquote:
Jaquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
IeuwwwAls kind kreeg je dat wel in de macaroni als je op kamp ging
Wat is er nu weer mee ??quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:51 schreef Puzzie het volgende:
Marciano Wendy uithoren over de tabak kwestie
[ afbeelding ]
Ik weet nog dat ik bij een vriendinnetje bleef logeren vroeger en daar aten ze macaroni met smac en ik kreeg het bijna niet weg maar moest mijn bord leegetenquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja , ik kan me herinneren dat we dat op schoolkamp kregen in de macaroni![]()
Verder ook niet
Kijken of hij er hetzelfde in staat als hij voor wat betreft prioriteiten als zij manager mocht zijn. Zonder haar het idee te geven dat ze manager wordt, dus krijg je een vaag gesprekquote:
Het gaat hem niet om hem maar om de kwestie op zichquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:53 schreef greysbones het volgende:
Tiano zou toch per 1 april stoppen ?
Een man een man een woord een woord ??
Dat deed ze zelf.. JW liep met haar mee naar de slaapkamer maar ze wilde alleen zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:53 schreef Seattle het volgende:
Ach ik vond de aftocht van Esther toch wel een beetje zielig. Helemaal geen gesprek of contact meer met JW. Alleen zijn appeltje nog opgespeld en dat was het. En nog een draai op het rek. Dat was het
Ik ken dat ook alleen maar via een vriendinnetje. Ik vond het best lekker. Maar ham uit zo’n blik vond ik dan weer gruwelijk smerig. Die variant heb je ook door de macaroniquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik bij een vriendinnetje bleef logeren vroeger en daar aten ze macaroni met smac en ik kreeg het bijna niet weg maar moest mijn bord leegetenWas de eerste en de laatste keer dat ik daar had gelogeerd..
Rupert heeft weer een pan op het vuur staan met van alles door elkaar gegooid..
Ik snap wel wat hij bedoelt eigenlijkquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kijken of hij er hetzelfde in staat als hij voor wat betreft prioriteiten als zij manager mocht zijn. Zonder haar het idee te geven dat ze manager wordt, dus krijg je een vaag gesprek
Ja ik weet het. Maar ik vond het zo eenzaam en triestquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat deed ze zelf.. JW liep met haar mee naar de slaapkamer maar ze wilde alleen zijn.
Dat is ook zo vies iddquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:55 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik ken dat ook alleen maar via een vriendinnetje. Ik vond het best lekker. Maar ham uit zo’n blik vond ik dan weer gruwelijk smerig. Die variant heb je ook door de macaroni
En zo is Esther tot de laatste minuut een rare gebleven. Klinkt ook wel sneu moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:55 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar ik vond het zo eenzaam en triest
Ze wilde zelf niet praten. JW ging meteen naar haar toe. Ze wilde alleen zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:53 schreef Seattle het volgende:
Ach ik vond de aftocht van Esther toch wel een beetje zielig. Helemaal geen gesprek of contact meer met JW. Alleen zijn appeltje nog opgespeld en dat was het. En nog een draai op het rek. Dat was het
Gelukkig is ze weer bij haar hondjes (en daar bedoel ik helemaal niks meequote:Op dinsdag 4 april 2023 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
En zo is Esther tot de laatste minuut een rare gebleven. Klinkt ook wel sneu moet ik zeggen.
Esther is idd triest en sneu dus goed voor haar dat ze weg is..quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
En zo is Esther tot de laatste minuut een rare gebleven. Klinkt ook wel sneu moet ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |