En Bassiequote:Op dinsdag 4 april 2023 13:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beetje wat JW altijd zegt: Ik snap het wel maar ik begrijp het niet
Op de valreep ja. Fuckkers bij de regie.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:47 schreef Verida het volgende:
Maar het is dus wel gewoon een eliminatie, dus ook tijdens het managerschap van Rupi een eliminatie.
Ik denk dat Esther een zekerheidje is, de 2e kandidaat Babette, of Imi, of…?quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:46 schreef ChocoFan het volgende:
Eindelijk weer een eliminatieEn geen idee wie ze gaan stemmen want ze roepen van alles
![]()
Is het half uur al bijna voorbij?
Ja jammer, op die manier is er voor de anderen weinig spanning en dat is jammer.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:47 schreef freaky40 het volgende:
Dit is dezelfde soort methode als ze deden tussen Eunice en Leila.
eenschquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:48 schreef Soury het volgende:
Ik wil wel graag nog een tijdje genieten van het trio Esther, JW en Eunice (please)
Ima is wel een hele interessante bij een quiz zoals deze aangezien hij niet in Nederland is opgegroeid en je daarmee richting Rupi/Isaac een signaal afgeeft. Bovendien is het een hele sterke speler die zomaar geruisloos richting de finale zou sluipen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:37 schreef Juud79 het volgende:
Immi tegen Esther? Boh, dat zou wel tof zijn, beide overbodig in de loods.
Al gun ik het die stille shoothond nog het meest om te vertrekken, heel de dag achter Rupert aan hobbelen.
Maar doen het blijkbaar niet altijd op die manier, dit is voor het eerst sinds maanden dat ze weer voor deze versie kiezen. Het is gewoon hoe het uit komt, pure willekeur.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja jammer, op die manier is er voor de anderen weinig spanning en dat is jammer.
Nou heb ik niet alles gezien het afgelopen half uur maar las verschillende namen ineens. Wel een goede mindfuck nog van de regie, ze nog een half uur geven. Je ziet veel sjagrijnige koppen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat Esther een zekerheidje is, de 2e kandidaat Babette, of Imi, of…?
Er is kans dat Erik weg gaat ?quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:43 schreef danaqui het volgende:
Imi en Erik gaat het worden, bij duo gaan ze op Erik en die anderen op Imi
Ik ook, Esther hoeft van mij nog niet weg, doe dan Bern, Mirthe of Kenzy.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:48 schreef Soury het volgende:
Ik wil wel graag nog een tijdje genieten van het trio Esther, JW en Eunice (please)
Een oempaloempa die Jeff onder water duwde was vast opgevallenquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Baal van dit soort doorzichtige eliminaties, waarbij de FEBO duidelijk het laatste woord heeft ......![]()
Nee, zie liever die van Jeff en GJ, die waren minder manipuleerbaar, daar ging het er echt om ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |