En dan zijn er nog figuren die dat mens verdedigen in heel dat gezeik met Volt.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:30 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat een vreselijk nare, onsympathieke uitstraling heeft die Gündogan toch.
Waarom zou het een het ander uitsluiten?quote:Op woensdag 5 april 2023 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan zijn er nog figuren die dat mens verdedigen in heel dat gezeik met Volt.
Het probleem is dat dat in de eerste termijn helemaal niet boeit. Daar is de tweede termijn voor, de eerste termijn is om verhaal te halen.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:33 schreef Spablauw214 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Gündogan is de eerste die zegt hoe het dan wel moet ipv alleen maar zeggen dat alles de schuld is van het kabinet.
Dat lijkt me een heel slecht idee. Dan roep je het beeld op dat je de coalitie een overlegmogelijkheid geeft. (Ondanks dat ik ook wel weet dat dat overleg allang plaatsgevonden heeft).quote:Op woensdag 5 april 2023 12:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Geen lunchpauze? De inbreng van de VVD gaat wel wat tijd kosten lijkt me met alle interrupties.
Capabele voorzitter was nu gaan lunchen.
Ik geloof dat je wat onderschat hoe lang dit debat nog gaat duren met alle interrupties. Einde eerste termijn is net voor het avondeten met een beetje geluk. Tenzij de oppositie alleen met het kabinet wil debatteren, maar dat is zonder Hoekstra ook niet helemaal handig.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel slecht idee. Dan roep je het beeld op dat je de coalitie een overlegmogelijkheid geeft. (Ondanks dat ik ook wel weet dat dat overleg allang plaatsgevonden heeft).
Gewoon de eerste termijn afmaken. Dan lunchen we maar tegen 2en.
quote:Op woensdag 5 april 2023 12:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Geen lunchpauze? De inbreng van de VVD gaat wel wat tijd kosten lijkt me met alle interrupties.
Capabele voorzitter was nu gaan lunchen.
Jij bedoelt inclusief kabinet? Ik mag aannemen dat we tegen 2 uur half 3 wel klaar zijn met nog 4 sprekers?quote:Op woensdag 5 april 2023 12:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik geloof dat je wat onderschat hoe lang dit debat nog gaat duren met alle interrupties. Einde eerste termijn is net voor het avondeten met een beetje geluk. Tenzij de oppositie alleen met het kabinet wil debatteren.
Nee hij is er.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zie ik nou Hoekstra? Dacht dat die in Brussel zat?
Dat is natuurlijk wel zo. Alle geitenpaadjes en andere oplossingen zijn ook al weggeslagen door de rechter. En eventuele oplossingen van de BBB e.a. zullen dat ook worden.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:42 schreef Cyan9 het volgende:
Gaat de VVD nu inzetten op onmacht omdat alles ze wordt opgedwongen door andere partijen (EU, rechter, etc.)?
Ah, de klassieker.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:42 schreef Cyan9 het volgende:
Gaat de VVD nu inzetten op onmacht omdat alles ze wordt opgedwongen door andere partijen (EU, rechter, etc.)?
Maar wie heeft al die beleid mede bedacht? Nederland heeft net zo goed haar aandeel daarin. Dit is echt krokodillentranen.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel zo. Alle geitenpaadjes en andere oplossingen zijn ook al weggeslagen door de rechter.
quote:Op woensdag 5 april 2023 12:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel zo. Alle geitenpaadjes zijn ook al weggeslagen door de rechter.
Schandaligquote:Op woensdag 5 april 2023 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar wie heeft al die beleid mede bedacht? Nederland heeft net zo goed haar aandeel daarin. Dit is echt krokodillentranen.
Alleen is er in Brussel geen meerderheid voor het veranderen van de regels en hebben we als Nederland buiten een veto (die we niet hebben gebruikt 20 en 30 jaar geleden toen deze EU-directives er kwamen) vrij weinig macht.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan moet je de regels veranderen als je het niet eens bent met de interpretatie van de rechter, ook dat is de democratische rechtsstaat. In Brussel zitten we ook gewoon aan tafel hè?
Oh ik dacht dat de VVD-take was dat Rutte door zijn senioriteit zo veel meer invloed had?quote:Op woensdag 5 april 2023 12:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Alleen is er in Brussel geen meerderheid voor het veranderen van de regels en hebben we als Nederland buiten een veto (die we niet hebben gebruikt 20 en 30 jaar geleden) vrij weinig macht.
Nederland heeft heus wel invloed in Europa. Er is inderdaad zo'n vetorecht. Daar kan je heel veel meespelen.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Alleen is er in Brussel geen meerderheid voor het veranderen van de regels en hebben we als Nederland buiten een veto (die we niet hebben gebruikt 20 en 30 jaar geleden toen deze EU-directives er kwamen) vrij weinig macht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |