Huh, Sasha manager? Esther zou het worden toch?quote:Op maandag 3 april 2023 09:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : We moeten wel een plan B hebben voor het geval Babette manager wordt.
Sas : Dat gebeurt niet, waarschijnlijk word ik het als ze zich aan hun woord houden.
Sas is sinds gister campagne aan het voeren.quote:Op maandag 3 april 2023 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Huh, Sasha manager? Esther zou het worden toch?
Hoe kom je bij Esther dan?quote:Op maandag 3 april 2023 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Huh, Sasha manager? Esther zou het worden toch?
Die kans acht ik groterquote:Op maandag 3 april 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kom je bij Esther dan?
Ik hoorde Wendy als optie
Sas praat met anderen normaalquote:Op maandag 3 april 2023 09:36 schreef woxxel het volgende:
ik vind sas heel erg veel met jap, sinds wanda weg is.
En ze praat minder raar, zoals ze met bern steeds deed.
Esther was al de enige kandidaat en had een meerderheid. Toen was ineens bijna iedereen verkiesbaar, maar als die meerderheid gewoon achter Esther blijft staan wordt ze het alsnog toch?quote:Op maandag 3 april 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kom je bij Esther dan?
Ik hoorde Wendy als optie
gaat sas niet worden als ex managers mogen stemmenquote:Op maandag 3 april 2023 09:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sas is sinds gister campagne aan het voeren.
Sas is in ander toneelstuk gaan spelenquote:Op maandag 3 april 2023 09:36 schreef woxxel het volgende:
Bern praat ook raar, dus dan doe je dat automatisch terugquote:Op maandag 3 april 2023 09:36 schreef woxxel het volgende:
D alleen de managers mogen kiezenquote:Op maandag 3 april 2023 09:36 schreef D. het volgende:
[..]
Esther was al de enige kandidaat en had een meerderheid. Toen was ineens bijna iedereen verkiesbaar, maar als die meerderheid gewoon achter Esther blijft staan wordt ze het alsnog toch?
Voor als de zoemer gaatquote:Op maandag 3 april 2023 09:37 schreef Harry het volgende:
Babette gaat de kaarten schudden voor wat haar vandaag te wachten staat.
Gaat ze naar huis.... ??
quote:Op maandag 3 april 2023 09:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
@:engine zijn TT gaat toch nog uitkomen
Iedereen naar huis
quote:
Hoe staat het met dat onderzoek? Of laat Esther het nu rusten?quote:Op maandag 3 april 2023 09:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Gisteren met die 50 euro van die waardebon ook. Ze dacht dat ze 40 euro had gekregen, wat natuurlijk werkte als olie op het vuurtje van Esther, die het vermoeden had dat de bro's en vooral Isaac meer hadden gekregen dan de rest.
Dat laatstequote:Op maandag 3 april 2023 09:43 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe staat het met dat onderzoek? Of laat Esther het nu rusten?
Dat heb ik gisteren wel meegekregen. Jammer eigenlijkquote:Op maandag 3 april 2023 09:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat laatste![]()
Wendy had bij de bestelling van Janet gezeten en wist precies wat zij uitgegeven had.
bzw zijn stuk voor stuk meelopersquote:Op maandag 3 april 2023 09:45 schreef Harry het volgende:
Isaac vindt zich de grote leider, en zegt dat de anderen (BZW) hem volgen.
denk bzwquote:Op maandag 3 april 2023 09:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, het is vaag gedoe
Het zijn voornamelijk meelopersquote:
Dit iddquote:Op maandag 3 april 2023 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk meelopers
Alllemaal bang dat ze er anders zelf op komen
Wat dat betreft heeft ice wel gelijkquote:
Misschien is er wel meer gesjoemeld, want ik ken de voorwaarden van de tegoedbon niet, maar normaal krijg je bij een X bedrag gratis goodies, zoals bidonsquote:Op maandag 3 april 2023 09:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Gisteren met die 50 euro van die waardebon ook. Ze dacht dat ze 40 euro had gekregen, wat natuurlijk werkte als olie op het vuurtje van Esther, die het vermoeden had dat de bro's en vooral Isaac meer hadden gekregen dan de rest.
Ze zullen geen 20 bidons gevenquote:Op maandag 3 april 2023 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien is er wel meer gesjoemeld, want ik ken de voorwaarden van de tegoedbon niet, maar normaal krijg je bij een X bedrag gratis goodies, zoals bidons
Die hadden ze er inderdaad in meegerekendquote:Op maandag 3 april 2023 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien is er wel meer gesjoemeld, want ik ken de voorwaarden van de tegoedbon niet, maar normaal krijg je bij een X bedrag gratis goodies, zoals bidons
Als ik voor 120 euro koop kan ik er 3 gratis bidons bij krijgen. Als Isaac tegen iedereen zegt dat je die ‘koopt’ terwijl ze gratis met het eten en de kleding meekomen kan hij weer andere zaken kopenquote:Op maandag 3 april 2023 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zullen geen 20 bidons geven
En iedereen moest een bidon( leek een beetje op FEBO orders)
omg... ze gaat nooit meer weg daar.quote:Op maandag 3 april 2023 09:54 schreef Harry het volgende:
Babette weegt 76,4 kg.
Babette: ik ga hier niet weg voordat ik 70 kg weeg.
Ze zal binnenkort wel moetenquote:Op maandag 3 april 2023 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
omg... ze gaat nooit meer weg daar.
Ze hebben die bon gekregen van de FEBOquote:Op maandag 3 april 2023 09:53 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik voor 120 euro koop kan ik er 3 gratis bidons bij krijgen. Als Isaac tegen iedereen zegt dat je die ‘koopt’ terwijl ze gratis met het eten en de kleding meekomen kan hij weer andere zaken kopen
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op maandag 3 april 2023 09:58 schreef pingu66 het volgende:
Heeft die malafide streetboy al zijn exc uses aangeboden aan Jeff of is hij daar te slap voor?
Had ik kunnen wetenquote:
Absoluut, zeker nu de leiplaten nu gelijk liggen. Er zat een bout los, die hebben ze aangedraaid en toen was de hobbel wegquote:
Je lijkt op Erikquote:Op maandag 3 april 2023 10:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Absoluut, zeker nu de leiplaten nu gelijk liggen. Er zat een bout los, die hebben ze aangedraaid en toen was de hobbel weg![]()
Had je dat al gehoord van die bout?
Dat zeggen meer mensenquote:Op maandag 3 april 2023 10:19 schreef Harry het volgende:
Marciano zegt, dat Berend nooit ziek is geweest.
heeft ze wel eens gezegdquote:Op maandag 3 april 2023 10:19 schreef greysbones het volgende:
Esther en JW ook
Stick to the plan
Zou Babs zelf weg willen?
Het moet natuurlijk wel 'spannend' blijvenquote:Op maandag 3 april 2023 10:19 schreef greysbones het volgende:
Esther en JW ook
Stick to the plan
Zou Babs zelf weg willen?
Ik zei dat ik de voorwaarden niet kenquote:Op maandag 3 april 2023 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben die bon gekregen van de FEBO
Het zal een sponsordeal zijn
Dan denk je dat ze ook nog gratis dingen weggeven ?
Ja stemt Babs Bern eruit ?quote:Op maandag 3 april 2023 10:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel 'spannend' blijven
Bep op de stip wint ...Doei Bern
Ik denk dat 1000,- al best wat isquote:Op maandag 3 april 2023 10:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei dat ik de voorwaarden niet ken
Wel denk ik dat ze ze graag weggeven, is extra reclame
bep op de stip , bep verliest ......................... bye bepquote:Op maandag 3 april 2023 10:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel 'spannend' blijven
Bep op de stip wint ...Doei Bern
Je kan van alles bedenken maar je moet ook realistisch blijvenquote:Op maandag 3 april 2023 10:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
bep op de stip , bep verliest ......................... bye bep
Ik noem het de idiote wijzequote:Op maandag 3 april 2023 10:17 schreef Harry het volgende:
De bro's nemen de scoop direct in de mond en nemen er daarna water bij, terwijl Babette, Wendy en Janet verbaasd toekijken. Ze doen dat op een hele stoere wijze......
ja goed hoor , ga effe niet tegen u in okquote:Op maandag 3 april 2023 10:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan van alles bedenken maar je moet ook realistisch blijven
Bep gaat niet weg
Het gaat niet om mij, maar kijk naar het spelquote:Op maandag 3 april 2023 10:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja goed hoor , ga effe niet tegen u in ok
ik zit met open mond te luisteren naar Mirthe..... Jeffrey heeft borderline, en ze vergelijkt hem met Poetin!!!!quote:Op maandag 3 april 2023 10:24 schreef greysbones het volgende:
Mirthe komt weer met belachelijke vergelijkingen
Nee hoor.quote:Op maandag 3 april 2023 10:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zit met open mond te luisteren naar Mirthe..... Jeffrey heeft borderline, en ze vergelijkt hem met Poetin!!!!
Ze zegt daarna wel dat het een hele stomme vergelijking is.quote:Op maandag 3 april 2023 10:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zit met open mond te luisteren naar Mirthe..... Jeffrey heeft borderline, en ze vergelijkt hem met Poetin!!!!
die ook van lotje getikt myrtequote:Op maandag 3 april 2023 10:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Om te sponsoren voor een matig bekeken programmaquote:Op maandag 3 april 2023 10:26 schreef D. het volgende:
[..]
Voor XXL? Het kost niets he, het levert wat op
Exact wat ice en jeff gisteren zeiden.quote:Op maandag 3 april 2023 10:26 schreef greysbones het volgende:
We moeten een voorbeeld zijn voor thuis
Mirthe
Ow wat is ze weer dom
Matig is relatief, de kijkdichtheid in dit topic is best hoogquote:Op maandag 3 april 2023 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Om te sponsoren voor een matig bekeken programma
Ja
myrthe ook hoorquote:Op maandag 3 april 2023 10:28 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice zegt dat niemand Jeffrey wil tegenhouden (dat wijf is zo manipulatief en gestoord....... gemeen in de dingen die zij anderen wil laten geloven!!!! ze is echt niet zo leuk als veel mensen denken, ze is gevaarlijk!!!!)
quote:Op maandag 3 april 2023 10:30 schreef tonja het volgende:
Ik mag Eunice wel. Die trekt zich werkelijk van niemand ene fuck aan en doet precies waar ze zelf zin in heeft. Sterke vrouw.
Eunice is ook een manipulatief persoonquote:Op maandag 3 april 2023 10:30 schreef tonja het volgende:
Ik mag Eunice wel. Die trekt zich werkelijk van niemand ene fuck aan en doet precies waar ze zelf zin in heeft. Sterke vrouw.
Precies dit, daarom streams uit als ze alles wegdraaien, gun ze die lol nietquote:Op maandag 3 april 2023 09:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het punt niet , zolang er nog mensen kijken gaat programma door , kijkcijfers zijn belangrijk
Ditquote:Op maandag 3 april 2023 10:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Precies dit, daarom streams uit als ze alles wegdraaien, gun ze die lol niet
-knip-quote:Op maandag 3 april 2023 10:31 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe, het vlindertje....... nou geloof me, ze is totaal GEEN vlindertje!!! Zogenaamd onwetend, naïef...... mensen zoals zij zijn zo in en in gemeen, achterbaks, stiekem...... alles in hun eigen voordeel ten koste van anderen, ze gaan over lijken, vriendelijk lachend en verbaasd kijken......
Jeffrey is gestoord, heeft borderline, is alleen grappig, de meest negatieve benamingen heeft ze voor hem..... maar wel om zijn hals hangen als het haar uitkomt
Ja ik ook, en is altijd bezig, leert dingen wat ze wil.quote:Op maandag 3 april 2023 10:30 schreef tonja het volgende:
het is 'maar' tv zeg ik altijd, maar bij mensen zoals zij zie je dat het geen spel is, zo denkt ze werkelijk en dat maakt me boos, sorryquote:
Ze zijn er mee bezig , grote kans dat hij vandaag gaatquote:
Vandaar die gele kaart, hij zou nooit een gele kaart krijgen zei hij.quote:Op maandag 3 april 2023 10:33 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Sasha, Jasper en Marciano
Marciano: man is man, woord is woord. Ik doe wat ik zeg!
Als hij gaat, dan is het vandaag, zodat hij morgen er voor Kim kan zijn als er euthanasie op haar vader wordt gepleegd (rotuitdrukking, lijkt op de doodstraf, maar weet het even niet anders te omschrijven)quote:
Ik denk dat ze bij de FEBO weten dat hij gaatquote:Op maandag 3 april 2023 10:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als hij gaat, dan is het vandaag, zodat hij morgen er voor Kim kan zijn als er euthanasie op haar vader wordt gepleegd (rotuitdrukking, lijkt op de doodstraf, maar weet het even niet anders te omschrijven)
Nee maar dat is ook zoquote:Op maandag 3 april 2023 10:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als hij gaat, dan is het vandaag, zodat hij morgen er voor Kim kan zijn als er euthanasie op haar vader wordt gepleegd (rotuitdrukking, lijkt op de doodstraf, maar weet het even niet anders te omschrijven)
Die eeuwige clichés van Marciano. Hij zou ook noooooooit een gele kaart pakken.quote:Op maandag 3 april 2023 10:34 schreef greysbones het volgende:
Een man een man een woord een woord
Uiteindelijk doe ik wat ik zeg
![]()
![]()
O, wie zegt dat?quote:
Achter is er mee bezig , Sas en Jappie zeiden datquote:
nou zaterdag vroeg rupi aan jef dan zie je kim snel weer, jef kim moet nu haar eigen ding doen , we zien wel hoe het looptquote:Op maandag 3 april 2023 10:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 april 2023 10:38 schreef KinKiJan het volgende:
Woww Jeff vergelijken met een seriemoordenaar gaat mij echt te verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Hij zou nooit een gele kaart krijgenquote:Op maandag 3 april 2023 10:33 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Sasha, Jasper en Marciano
Marciano: man is man, woord is woord. Ik doe wat ik zeg!
Hij heeft het spel heel hard gespeeldquote:Op maandag 3 april 2023 10:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Woww Jeff vergelijken met een seriemoordenaar gaat mij echt te ver
Van wat ik begrepen heb is zijn 24-uurs aanvraag in het weekend gedaan en dat betekent dat ie pas vandaag in gaat. Als ie weg gaat zal het morgen zijn dus.quote:
O oke, raar eigenlijk dus geen 24 uur maar gewoon gelijk weg?quote:Op maandag 3 april 2023 10:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Achter is er mee bezig , Sas en Jappie zeiden dat
Achter is er mee bezigquote:Op maandag 3 april 2023 10:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb is zijn 24-uurs aanvraag in het weekend gedaan en dat betekent dat ie pas vandaag in gaat. Als ie weg gaat zal het morgen zijn dus.
Maar een vergelijking maken met seriemoordenaarsquote:Op maandag 3 april 2023 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft het spel heel hard gespeeld
Zoals hij dat zelf wilde
Ja wat ik net ook zeiquote:Op maandag 3 april 2023 10:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar een vergelijking maken met seriemoordenaar![]()
Niet okay , dat is dus ook Mirthe : vergelijkingen maken die zwaar over de top overdreven zijn , en vaak compleet uit het verband getrokken
Met dat geestelijk treiteren heeft ze zeker gelijk, dat doet hij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het met morgen te maken heeft Kim D haar vader euthanasiequote:Op maandag 3 april 2023 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, raar eigenlijk dus geen 24 uur maar gewoon gelijk weg?
We gaan het zien, hou de streams maar aan vandaag,
Alleen zit ik de laatste tijd steeds op de verkeerde
Hé BB-erquote:Op maandag 3 april 2023 10:42 schreef Monique___ het volgende:
lekker fris, zit die Babette zich nu pas te ontschmienken
Even later zegt Mirthe ook, dat haar vergelijkingen te zwaar zijn.quote:Op maandag 3 april 2023 10:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar een vergelijking maken met seriemoordenaar![]()
Niet okay , dat is dus ook Mirthe : vergelijkingen maken die zwaar over de top overdreven zijn , en vaak compleet uit het verband getrokken
Ik zat er net naar te kijken, het wordt steeds meerquote:Op maandag 3 april 2023 10:44 schreef greysbones het volgende:
Zoe smeert haar gezicht weer lekker dicht
Het is minder geweestquote:
quote:Op maandag 3 april 2023 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is minder geweest
Maar hij zit behoorlijk onder een gezond gewicht
Ja, Mirthe is wel vals ... een soort Imelda Marcos....quote:Op maandag 3 april 2023 10:43 schreef Harry het volgende:
[..]
Even later zegt Mirthe ook, dat haar vergelijkingen te zwaar zijn.
quote:Op maandag 3 april 2023 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, Mirthe is wel vals ... een soort Imelda Marcos....
Maar misschien is die vergelijking iets te zwaar.
quote:Op maandag 3 april 2023 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
welkomquote:Op maandag 3 april 2023 10:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Kom eens kijken hoe het hier is![]()
Moet er wel inkomen hiero..
Je hebt nog vijf maandenquote:Op maandag 3 april 2023 10:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Kom eens kijken hoe het hier is![]()
Moet er wel inkomen hiero..
quote:Op maandag 3 april 2023 10:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
welkom![]()
Genoeg in het filmpjes topic te vinden
Hij gaat misschien vandaagquote:Op maandag 3 april 2023 10:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff nog geen 24uur aangevraagd lees ik, maar hij is net wakker. Hinte net wel tegen Babette, dat de laatste maanden zonder hem is. Babette geeft aan dat hij een klootzak is en gaat douchen.
heb abo opgezegd op videoland.. stopt op 9 april geef het tot die tijd nog een kans hierquote:
Dat denk ik ook .. vanaf het moment dat ze brief kreeg was Jap al lucht voor haar.quote:Op maandag 3 april 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat Wanda geen moment meer aan Jappie heeft gedacht
Aanname
Allebei aanzettenquote:Op maandag 3 april 2023 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, raar eigenlijk dus geen 24 uur maar gewoon gelijk weg?
We gaan het zien, hou de streams maar aan vandaag,
Alleen zit ik de laatste tijd steeds op de verkeerde
je had echt het abbo voor dit ?quote:Op maandag 3 april 2023 10:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb abo opgezegd op videoland.. stopt op 9 april geef het tot die tijd nog een kans hier
anders maar activeren weer
quote:Op maandag 3 april 2023 10:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb abo opgezegd op videoland.. stopt op 9 april geef het tot die tijd nog een kans hier
Wie heeft dat Febo verhaal dan in de wereld geholpen. De bewoners?quote:Op maandag 3 april 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij gaat misschien vandaag
FEBO schijnt er mee bezig te zijn
Maar dat weet ie nietquote:Op maandag 3 april 2023 10:52 schreef Harry het volgende:
Jasper wil wel naar het WK in Heerenveen (dat is afgelast).
Sas en japquote:Op maandag 3 april 2023 10:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wie heeft dat Febo verhaal dan in de wereld geholpen. De bewoners?
Het is momenteel super saai, of nee, niet saai maar dat ligt aan de regie die alles wegdraaienquote:Op maandag 3 april 2023 10:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Is de enige bron van info dat we hebben.... dus ja.quote:Op maandag 3 april 2023 10:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wie heeft dat Febo verhaal dan in de wereld geholpen. De bewoners?
dat lijkt mij ook nietquote:Op maandag 3 april 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
Aanname
Hij wil niet meedoenquote:Op maandag 3 april 2023 10:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Maar dat weet ie niet![]()
Die vind ik wel leuk. Jappie eruit voor het WK, en dan is er geen WK
Je vergelijkt nu 1 op 1.quote:Op maandag 3 april 2023 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Wanda gevoelens heeft voor Jappie. Bijna 6 maanden close met elkaar geweest.quote:Op maandag 3 april 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
Aanname
Hey Moniquequote:
Dat weet ik, ik heb ook nergens gezegd dat hij mee wil doen en daar gaat het ook niet om. Hij wil er bij zijn en dat kan dus nietquote:Op maandag 3 april 2023 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij wil niet meedoen
Want dat kan niet
Dat zei hij er ook bij
Ik denk dat Wanda heel hard de echte wereld heeft weggestoptquote:Op maandag 3 april 2023 10:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Wanda gevoelens heeft voor Jappie. Bijna 6 maanden close met elkaar geweest.
6 maanden is niets vergeleken met 9 jaarquote:Op maandag 3 april 2023 10:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Wanda gevoelens heeft voor Jappie. Bijna 6 maanden close met elkaar geweest.
Jammer dat hij dat nu aangeeft. Straks helemaal geen eliminatie meer Jeff weg Jasper wegquote:
Indd die heeft wel iets anders aan haar hoofd nu.quote:Op maandag 3 april 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
Aanname
Iedereen weg , te grote leegloop ,dan is het gewoon klaarquote:Op maandag 3 april 2023 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat hij dat nu aangeeft. Straks helemaal geen eliminatie meer Jeff weg Jasper weg
mooi!quote:Op maandag 3 april 2023 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat hij dat nu aangeeft. Straks helemaal geen eliminatie meer Jeff weg Jasper weg
Jap is wel een ruggengraatloos figuurquote:Op maandag 3 april 2023 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Iedereen weg , te grote leegloop ,dan is het gewoon klaar
Een hakkelende verliefde loserquote:Op maandag 3 april 2023 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jap is wel een ruggengraatloos figuur
Zie hem ook zo 5 maanden met de ziel onder zijn arm lopen
Met recht een slappe lulquote:Op maandag 3 april 2023 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jap is wel een ruggengraatloos figuur
Zie hem ook zo 5 maanden met de ziel onder zijn arm lopen
Jij hebt toch ook een Abbo voor dit. Maandelijks opzegbaar. Snap al dat geklaag niet. Snap niet dat je dan nog kijkt. Mensen moeten iets te klagen hebben lijkt het. Ik vermaak me prima met de streams. Sinds dat die grootmuil(Jeff) heeft aangegeven te willen vertrekken, word het programma de nek omgedraaid. Juist de andere bewoners intrigeren mij om te blijven kijken. Het draait niet om één persoontje.quote:
Omdat hij zijn gevoelens uit is het een slappe lul?quote:Op maandag 3 april 2023 10:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met recht een slappe lul![]()
Een laffe hont
Kijk jij wel echt??quote:Op maandag 3 april 2023 11:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat hij zijn gevoelens uit is het een slappe lul?
Jazeker kijken we echt en oordeel daar ook naar.quote:
Hee Dot!quote:Op maandag 3 april 2023 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Monique![]()
Snap dat wel het is ook een spel show maar er gebeurd erg weinig
quote:Op maandag 3 april 2023 11:04 schreef Puzzie het volgende:
Sas over Marciano's vertrouwen niet willen beschamen blabla
Misschien kan je beter wel ophouden met invullen voor mijquote:Op maandag 3 april 2023 11:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jazeker kijken we echt en oordeel daar ook naar.
Ik wil Wendy wel eens zien zonder Babette en Zoëquote:
En toch heeft ze 9 jaar op het spel gezet.quote:Op maandag 3 april 2023 10:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
6 maanden is niets vergeleken met 9 jaar
Ik vind het altijd weer leuk te zien hoe de groep zich dan weer ontwikkeld als er een weggaatquote:Op maandag 3 april 2023 11:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een Abbo voor dit. Maandelijks opzegbaar. Snap al dat geklaag niet. Snap niet dat je dan nog kijkt. Mensen moeten iets te klagen hebben lijkt het. Ik vermaak me prima met de streams. Sinds dat die grootmuil(Jeff) heeft aangegeven te willen vertrekken, word het programma de nek omgedraaid. Juist de andere bewoners intrigeren mij om te blijven kijken. Het draait niet om één persoontje.
Je meent het vast ook nog , zegt ook watquote:Op maandag 3 april 2023 11:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toch heeft ze 9 jaar op het spel gezet.
Zal ik je wat leuks vertellen, je hebt erzelf ook een trekje van.quote:Op maandag 3 april 2023 11:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien kan je beter wel ophouden met invullen voor mij
Dat is ook het leuke. Meer bewoners is meer actiequote:Op maandag 3 april 2023 11:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hee Dot!![]()
![]()
maar wel meer bewoners hier dan BB
Hoop op wat meer actie in JAA.
quote:Op maandag 3 april 2023 11:06 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is ook het leuke. Meer bewoners is meer actie![]()
De weg gevonden zie ik
eh, nee niet alleen voor dit, ik kijk heel veel via videolandquote:Op maandag 3 april 2023 11:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een Abbo voor dit. Maandelijks opzegbaar. Snap al dat geklaag niet. Snap niet dat je dan nog kijkt. Mensen moeten iets te klagen hebben lijkt het. Ik vermaak me prima met de streams. Sinds dat die grootmuil(Jeff) heeft aangegeven te willen vertrekken, word het programma de nek omgedraaid. Juist de andere bewoners intrigeren mij om te blijven kijken. Het draait niet om één persoontje.
Dus volgens jou heeft wanda haar relatie niet op het spel gezet, om met Jappie naar bed te gaan.quote:Op maandag 3 april 2023 11:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je meent het vast ook nog , zegt ook wat
Ze hebben best een heftige week achter de rug waarin veel gebeurd is. Afgelopen vrijdag was een hele leuke streamdagquote:Op maandag 3 april 2023 11:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hee Dot!![]()
![]()
maar wel meer bewoners hier dan BB
Hoop op wat meer actie in JAA.
Nee absoluut niet.quote:Op maandag 3 april 2023 11:08 schreef greysbones het volgende:
Jeff wil even met Rupie naar boven.
De FEBO had al gezegd dat hij sowieso vanaf maandag ingaat
Babs geloofd het niet/wil het niet geloven
Hij gaat echt niet hoor
Hij gaat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |